"Ξεπέρασαν τα 770 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους της εταιρείας τα τελευταία 15 χρόνια. Παρά την πολυδάπανη λειτουργία του οδικού άξονα, χθες βυθίσθηκε στο χάος από την κακοκαιρία.
Όσοι έχουν μελετήσει τη σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού, διαπιστώνουν ότι υπήρξε ένα μεγάλο κενό στη σύμβαση, το οποίο επέτρεψε να διογκωθούν σε πολύ υψηλά επίπεδα τα κόστη λειτουργίας και συντήρησης της Αττικής Οδού. Ενώ σε μεταγενέστερες συμβάσεις παραχώρησης τέθηκαν ανώτατα όρια κόστους ανά χιλιόμετρο, στη σύμβαση της Αττικής Οδού τέτοιοι περιορισμοί δεν υπήρχαν, κάτι που επέτρεπε στην εταιρεία της Αττικής Οδού να περνάει κάθε χρόνο πολύ μεγάλα ποσά στην αδελφή εταιρεία Αττικές Διαδρομές, μειώνοντας σημαντικά τα δικά της κέρδη, χωρίς όμως οι μέτοχοι να χάνουν κάτι, αφού είχαν υπό τον έλεγχό τους και τη δεύτερη εταιρεία."
Δεν έχει όρια η κερδοσκοπία στην Αττική Οδό, που με το φιάσκο της κακοκαιρίας "Ελπίς" έμειναν τόσα αυτοκίνητα εγκλωβισμένα, ενώ τελικά χθες μετά την γενικότερη κατακραυγή παραιτήθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος.
Όπως σωστά σημειώνει στο προφίλ του ο @Thanasis Kampagiannis :
Με δεδομένο ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε ότι σήμερα το πρωί εξακολουθούσαν να είναι εγκλωβισμένα 1200 οχήματα στην Αττική Οδό, "το ένα τρίτο", όπως είπε, μπορεί κανεις να υπολογίσει την τάξη μεγέθους της αποζημίωσης που θα κληθεί να πληρώσει η εταιρεία: 3600 * 2000 ευρώ (με εντολή Μητσοτάκη!) = 7 εκατομμύρια ευρώ περίπου.
Αυτό είναι το πρόσωπο του επιτελικού κράτους, που δίνει εκατομμύρια στις τσέπες μεγαλομετόχων κάτω από το τραπέζι, αλλά αφήνει υποστελεχωμένα τα νοσοκομεία και αφήνει την χώρα στο έλεος κάθε κακοκαιρίας ή φυσικής καταστροφής.
Η πηγή: https://cutt.ly/4I5vntI
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου