Τετάρτη 29 Ιουνίου 2022

296 ΜΚΤΕ στην Μυτιλήνη: ο Γολγοθάς για να πάρεις Άδεια-τυραννούν, χώνουν και αδικούν συστηματικά φαντάρους και φτιάχνουν τα βύσματα

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Υπηρετούμε στο 296 ΜΚΤΕ στην Μυτιλήνη.
Είχαμε ενημερώσει για τις άδειες ένα μήνα πριν .
Τον Ιούνιο μας έστειλε ο Λόχος για να προγραμματίσει τις άδειες του Ιουλίου.
Ενημέρωσα λοιπόν ότι πρέπει να φύγω τον Ιούλιο για οικογενειακούς και επαγγελματικούς λόγους.
Ζήτησα άδεια από 1η Ιουλίου μέχρι 13 Ιουλίου, ωστόσο ο καιρός πέρναγε και δεν με ενημέρωναν τι γίνεται με την άδεια.
Ρωτάω στις 20 Ιουνίου τι γίνεται με την άδεια και μου λένε ότι υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση να στην ακυρώσουν την άδεια λόγω ότι απολύεται η Στ’ Εσσο και μου είπαν ότι θα με ενημερώσουν.
Πήγε 24 Ιουνίου τίποτα.
Ξανά στέλνω και μου λένε ότι δεν γίνεται να πάρω άδεια.
Με ενημέρωσαν δηλαδή 6 μέρες νωρίτερα από την προ αναχώρηση.
Παίρνω τηλέφωνο Αξιωματικό και μου είπε ότι η άδεια θα εγκριθεί από τον Λόχο, ωστόσο από εκεί και πέρα είναι στο χέρι του αρμόδιου Αξιωματικού.
Σήμερα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν εγκρίθηκε η άδεια από τον διοικητή και θα δούμε μήπως πάρω άδεια 4 του μήνα και πάλι αν θα την εγκρίνει.
Επίσης έχουν πάρει αρκετά άτομα άδεια και από την εσσο μου (Β’ εσσο) τώρα που είναι η καταγωγή τους από Μυτιλήνη και άτομα που είναι παραμεθόριο δεν τους την έχει εγκρίνει. Να σημειώσω ότι είμαι 55 μέρες σε φυλάκιο από το πρώτο γκρουπ του Πάσχα.
Επίσης είχα ζητήσει 13 μέρες άδεια και μου την κόψαν και μου τις κάνανε 10 κάτι που και πάλι δεν εγκρίθηκε.
Άδειες δικές μου δεν έχω πάρει καθόλου.
Και με γυρίζουν 28 του μήνα τάγμα αύριο δηλαδή και με χώνουν κατευθείαν υπηρεσία. Μαζεύουν όλα τα άτομα τάγμα από τα φυλάκια φάγαμε 55 μέρες μέσα στα φυλάκια από αγγαρείες και δουλειές και δεν έχουμε σηκώσει κεφάλι.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ και η Διοίκηση της μονάδας αυτές τις καταγγελίες;
Εμείς απαιτούμε Δικαιοσύνη, Ισότητα και σεβασμό των δικαιωμάτων μας.
Καλούμε τους συναδέλφους να βγουν παραπονούμενοι σε Διοικητή, Ταξίαρχο και Στρατηγό.
 Πρέπει να Αγωνιστούμε, πρέπει να Υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή με κίνημα Μέσα και Έξω από τον στρατό.
Μόνο με κίνημα μέσα και έξω από τον Στρατό μπορούμε να υπερασπίσουμε τα Δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή, πρέπει να σταθούμε απέναντι στον πόλεμο και τον εθνικισμό, την φιλοπόλεμη κυβέρνηση του Μητσοτάκη, τις ΗΠΑ και το ΝΑΤΟ.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου