Μεγάλο θέμα επιχειρεί να δημιουργήσει στρατιωτικό σαιτ που φέρεται να απαιτεί την αποστολή στρατιωτικού αγήματος από την 50 Μ/Κ Ταξιαρχία κατά την εορτή του πολιούχου της ακριτικής πόλης του Σουφλίου, Αγίου Γεωργίου.
Μάλιστα, ένα από τα επιχειρήματα που προβάλλει το σαιτ είναι ότι θα παραστεί και ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Χρήστος Μέτιος.
Για το στρατιωτικό σαιτ θεωρείται ανήκουστο ότι η 50η Μ/Κ Ταξιαρχία "δε θα στείλει άγημα για να συνοδεύσει τιμητικά την εικόνα του Αγίου Γεωργίου, κατά την περιφορά στην πόλη".
Αν είναι δυνατόν...
ολόκληρος περιφερειάρχης και να μην υπάρχει στρατιωτικό άγημα....
Το ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ απαιτεί να μην σταλεί στρατιωτικό άγημα.
Να σπάσει η αντιδραστική σχέση Στρατού-Εκκλησίας.
Δεν είναι οι φαντάροι και τα χαμηλόβαθμα στελέχη οι μαϊντανοί για τα μιλιταριστικά σόου του κάθε Μητροπολίτη και Άρχοντα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Φτάνει το χώσιμο μας και οι ατελείωτες υπηρεσίες.
Δεν γνωρίζει ο υπεύθυνος του στρατιωτικού σαιτ ότι η επάνδρωση των μονάδων είναι σε πολύ οριακή κατάσταση καθώς μεγάλο μέρος του προσωπικού λείπει σε Εορταστική Άδεια;
Να βάλουμε Φραγμό στον Κανιβαλισμό των Μιλιταριστών.
Να σταματήσουν να παίζουν βρώμικα παιχνίδια στις πλάτες μας βουλευτές-δημοσιολόγοι-στρατιωτικοί-παπάδες-δήμαρχου.
Θυμίζουμε:
Φαντάροι και στρατιωτικοί λένε όχι στα Στρατιωτικά αγήματα [η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε το 2016 με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα με κυβέρνηση ΝΔ ζούμε τα ίδια]
Το κακό με τα στρατιωτικά αγήματα έχει παραγίνει.
Από τη μια μεριά είναι οι τοπικοί πολιτευτές των αστικών κομμάτων εξουσίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και οι Ναζί Χρυσαυγίτες, οι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης που εκλέγονται με τις ίδιες κομματικές σημαίες και οι Ιεράρχες που όχι μόνο νοιώθουν «εθνικά υπερήφανοι» στη θέα του στρατιωτικού αγήματος που απαρτίζουν «χωμένοι» για μια ακόμη φορά στρατιώτες αλλά και χαμηλόβαθμοι στρατιωτικοί, αλλά επίσης «κάνουν το κομμάτι τους», αλληλοτροφοδοτούν τις δημόσιες σχέσεις τους και επεκτείνουν τη διαπλοκή τους κάνοντας εκδούλευση ο ένας για τον άλλο στην πλάτη μας…
Γιατί όπως και να το κάνεις ένα στρατιωτικό άγημα δίνει άλλο κύρος σε μια θρησκευτική τελετή….
Φυσικά όλοι αυτοί και ακριβώς γιατί συμβάλλουν ο καθένας από τη θέση του στη δαιμονοποίηση των μεταναστών καλλιεργώντας την Ισλαμοφοβία, κραυγάζουν ότι δεν πρέπει να γίνουμε Ιράν….
Χωρίς κανείς όμως από αυτούς να παρουσιάζει άλλο παράδειγμα ταύτισης κράτους-εκκλησίας-στρατού όπως το ελληνικό. Χωρίς κανείς από αυτούς να φανερώνει άλλο κράτος, οι Ένοπλες Δυνάμεις του οποίου να στηρίζουν το έργο ενός θρησκευτικού δόγματος με αυτό τον τρόπο!
Το τελευταίο βεβαίως διάστημα ξεπερνά κάθε προηγούμενο η προβολή του «ελληνορθόδοξου πολιτισμού», η στρατιωτικοποίηση της δημόσιας ζωής με την αναβαθμισμένη καλλιέργεια του μιλιταρισμού και η κυβερνητικά κατευθυνόμενη προβολή των αντιδραστικών στερεοτύπων «ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» - που συνδέθηκαν με τις πιο μαύρες και καταπιεστικές στιγμές της νεώτερης ιστορίας του λαού μας, αλλά κρίνονται επίσης απαραίτητες στο σύγχρονο Κοινοβουλευτικό Ολοκληρωτισμό.
Συνέπεια όλων αυτών, τα στρατιωτικά αγήματα να θυμίζουν την λαϊκή ρήση «όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη…»!
Στις αντιδράσεις των συναδέλφων φαντάρων έρχονται να προστεθούν και αυτές του μόνιμου προσωπικού. Διαβάζουμε λοιπόν σε κείμενο που είναι γραμμένο από ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ στρατιωτικό κι όχι από δημοσιογράφο. Έχει να κάνει με τα αγήματα για εορταστικές εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σε τοπικές εορτές και πανηγύρια και σε πολλές άλλες περιπτώσεις. Και είναι ένα κείμενο που αποκαλύπτει ότι σημαντική μερίδα των στρατιωτικών δεν ταυτίζεται με την εθνικιστική έξαρση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, γυρνά την πλάτη στη μισαλλοδοξία και την αντίδραση, καταγγέλλει τα βρώμικα εθνικιστικά παιχνίδια της αστικής πολιτικής.
Ας δούμε επομένως κάποια αποσπάσματα αυτής της δημόσιας παρέμβασης και ας επιχειρήσει ο καθένας να δώσει τις δικές του απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτει:
«Tώρα που τελείωσαν οι εορταστικές εκδηλώσεις, καιρός να αναρωτηθούμε και να αποτιμήσουμε την συμβολή στο αγαθό της άμυνας της πατρίδας, από τη συμμετοχή του στρατού σε κάθε είδους εορτή (εθνική, τοπική και θρησκευτική):
- Από πότε έγινε παράδοση να συμμετέχει ο στρατός με αγήματα σε 30-40 περίπου εορταστικές εκδηλώσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους;
- Είδε κανείς σε καμιά σοβαρή χώρα, στρατιωτικά αγήματα να αποδίδουν τόσες πολλές φορές τιμές, σε τόσες πολλές εορταστικές εκδηλώσεις;
- Είδε κανείς ποτέ στη μεγάλη δύναμη της ορθοδοξίας τη Ρωσία, συμμετοχή του στρατού σε θρησκευτικές εκδηλώσεις;
- Εάν βλέπαμε στρατό μαζί με ιμάμηδες και μουφτήδες, τι θα σκεφτόμασταν;
- Koστολογήθηκε ποτέ η δαπάνη της υπηρεσίας για τη συμμετοχή στρατιωτικών τμημάτων, σε εκδηλώσεις εορταστικού χαρακτήρα;
- Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς εάν ασυνείδητα δημιουργείται στο μυαλό των χαμηλόβαθμων στελεχών η εντύπωση, πως ίσως είναι διττή η αποστολή του στρατού;
- Έγινε ποτέ καμιά σοβαρή μελέτη για την απώλεια του δυναμικού από τη συμμετοχή σε κάθε λογής εκδηλώσεις , σε βάρος άλλων ουσιαστικών και κύριων λειτουργικών ή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων;
- Επιπλέον, ποιός είναι ο λόγος που ο στρατός παρελαύνει σε μικρές επαρχιακές πόλεις, μακριά από τα σύνορα όταν μάλιστα πολλοί τοπικοί κάτοικοι και παράγοντες, μετέρχονται κάθε είδους μέσον, προκειμένου τα παιδιά τους να υπηρετήσουν τη θητεία τους στον τόπο τους.
Η συμμετοχή του στρατού σε πολλές εθνικές, θρησκευτικές και άλλου είδους τοπικές εκδηλώσεις, εντάχθηκε διαχρονικά στα προγράμματά του, από την βασιλεία και τις περιόδους ολοκληρωτικών διακυβερνήσεων της χώρας, εντάθηκε δε και διατηρήθηκε στη εποχή μας από το συντηρητισμό της κοινωνίας, των πολιτικών και των στρατιωτικών».
Εμείς απαιτούμε να καταργηθούν τα Στρατιωτικά Αγήματα. Να γυρίσει ο Στρατός στα Στρατόπεδα, εκεί που τον έκλεισε η Μεταπολίτευση μετά τη Χούντα του 1967.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ. Επικ. 6932 955437
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου