Πέμπτη 11 Απριλίου 2024

ΕΛΔΥΚ: Βίαιες επιθέσεις και μπούλινγκ σε φαντάρο οδηγούν σε τραυματισμό-τι στο καλό κάνουν οι Αξιωματικοί;

Στην ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ που έφτασε στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ περιγράφονται βίαιες επιθέσεις και συστηματικό μπούλινγκ σε συνάδελφο φαντάρο, που οδήγησε στον τραυματισμό του.
Όπως αναφέρει με δραματικό τρόπο η Επιστολή "χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. 
Βιώνω άγριο μπούλινγκ κατά την θητεία μου στην Κύπρο ΕΛΔΥΚ.
Είμαι σε αναρρωτική άδεια μέχρι 16/4. 
Η επιστολή περιγράφει εξαιρετικά βίαια γεγονότα και τους λόγους των βιαιοτήτων.
Έχω δεχτεί χλευασμό.
Μου έχουν πετάξει μια γάτα στο πρόσωπο.
Υπάρχει έντονη ζηλοφθονία καθώς έχει μαθευτεί ότι είμαι 6μηνος στο στρατό και ότι δεν έχω πατέρα.
Για αυτό με έχουν βάλει στο μάτι.
Μου την έχουν στημένη για να συνεχίσουν τις επιθέσεις μόλις επιστρέψω από την αναρρωτική άδεια.
Με τρομοκρατούν ισχυριζόμενοι ότι έχουν στην κατοχή τους βίντεο ¨που τρέχω στον διάδρομο". 
Έτσι λένε τουλάχιστον. 
Εγώ έχω διαγνωστεί από τα ΣΤΕΠ και άλλο νοσοκομείο με στραμπούληγμα. 
Που θα πάει αυτός ο εκφοβισμός και η τρομοκράτηση μου;
Όλες αυτές οι βιαιότητες έχουν αναφερθεί στους αρμόδιους Αξιωματικούς.
Νοιώθω όμως ότι τελικά τιμωρούν το θύμα!
Καθώς την επόμενη μέρα της ενημέρωσης της Ιεραρχίας έφυγα σε φυλάκιο. 
Μετά γύρισα για το ραντεβού μου στο γιατρό και από τότε έφυγα με αναρρωτική. 
Έμεινα (2) μέρες στο στρατόπεδο και αυτό στα ΣΤΕΠ γιατί ανέφερα τα γεγονότα και στο ΣΤΕΠ.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Ο συνάδελφος είναι τραυματισμένος, τρομοκρατημένος και σε άθλια ψυχολογική κατάσταση.
Απαιτείται η άμεση παρέμβαση της Ιεραρχίας, η έρευνα των όσων καταγγέλλονται και η λήψη των αναγκαίων μέτρων.
Ο Διοικητής της ΕΛΔΥΚ πρέπει να παρέμβει άμεσα.
Ένα νέο παλικάρι, υγιή και με συγκεκριμένα οικογενειακά ζητήματα πήγε Υποχρεωτικά στον στρατό και όχι μόνο κινδυνεύει, αλλά βρίσκεται ήδη τραυματισμένο εξαιτίας άγριου μπούλινγκ.
Και έχουμε τους Υπουργούς Άμυνας να μας παραμυθιάζουν με τα λεγόμενα Φιλανδικά Μοντέλα.   

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com  

3 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι πρέπει να βρεις έναν καλό δικηγόρο και να ενημερωθεί αμέσως το στρατοδικείο στο οποίο υπάγεται η μονάδα κολαστηριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μην κάθεσαι με σταυρωμένα χέρια. Στείλε ένα μειλ στο στρατοδικείο της Λευκωσίας η όπου αλλού υπάγεται η μονάδα-κατεργο και ζητά βοήθεια!!! Θα βρεις την διεύθυνση στο διαδίκτυο. Δεν ζούμε στον μεσαίωνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορείς να ειδοποιήσεις και την στρατονομια στο τριψηφιο νούμερο που υπάρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή