Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

«Διψασμένη» ΣΜΥΝ και τα ερωτήματα στο «ευτυχισένο» ΓΕΝ

Συνάντηση του Αρχηγού ΓΕΕΘΑ, Στρατηγού Δημήτρη Χούπη με τους διαπιστευμένους δημοσιογράφους, στο πλαίσιο της ανάληψης των νέων του καθηκόντων, Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024. (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)Η συμπεριφορά ή οι συμπεριφορές ανώτατων αξιωματούχων του ΓΕΝ στη διαχείριση του προβλήματος με το πόσιμο νερό στο θερινό εκπαιδευτικό ταξίδι της ΣΜΥΝ με το Α/Γ ΧΙΟΣ το οποίο ανέδειξε πρόσφατα το militaire , θυμίζουν πρακτικές περασμένων εποχών τότε που το «συντεχνιακό» συμφέρον υπερέβαινε σε αξία τη χρηστή έννοια του καθήκοντος, τότε που ενώ τους έδειχνες το δάσος αυτοί όχι μόνο δε κοιτάζανε το δέντρο αλλά προτιμούσαν να κοιτάζουν το δείκτη του χεριού σου….

Θα θέλαμε να θέσουμε τα παρακάτω ερωτήματα στους αξιωματούχους του ΓΕΝ :

1) Το Α/Γ ΧΙΟΣ είχε, έχει πρόβλημα με το σύστημα παραγωγής πόσιμου νερού, το κοινώς λεγόμενο αφαλατωτή ή βραστήρα (η λειτουργία του οποίου βασίζεται στην αφαλάτωση με αντίστροφή ώσμωση);;

2) Αν δεν υφίσταται πρόβλημα στο σύστημα αυτό, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του ΓΕΝ, και η έλλειψη πόσιμου νερού οφείλεται στην υπέρ-χρήση αυτού την πρώτη ημέρα του ταξιδιού (sic!) δημιουργούνται εύλογα δύο (2) ερωτήματα.

Πρώτο ερώτημα, αφού οι μαθητές της ΣΜΥΝ στην πρώτη ημέρα ταξιδιού κατανάλωσαν σχεδόν όλο το νερό (!!!), η αναπλήρωση αυτού με τι ρυθμό γίνεται ανά ημέρα (δηλαδή πόσα κυβικά μέτρα νερού παράγει ο αφαλατωτής) και δεν καλύπτεται η χρήση του; Δικαιολογείται η παροχή πόσιμου νερού για μία ώρα την ημέρα από την αρχή του ταξιδιού;

Δεύτερον ερώτημα, αφού οι μαθητές της ΣΜΥΝ δεν έχουν συνείδηση χρηστής διαχείρισης αγαθών και μπορούν να καταναλώνουν ένα μεγάλο ποσοστό του νερού την πρώτη ημέρα, κατά τη σχεδίαση του ταξιδιού οι επιτελείς έλαβαν υπόψη αυτήν την παράμετρο, δηλαδή ότι σε ένα ταξίδι με το συγκεκριμένο τύπο πλοίου, που θα υπάρχουν αρκετές μέρες στη θάλασσα από λιμάνι σε λιμάνι, μας φθάνουν τα καύσιμα χωρίς ανεφοδιασμό, μας φθάνει το νερό με τα συστήματα που έχουμε, μας φθάνουν τα τρόφιμα;

3) Αν, λέμε αν , υπήρχε πρόβλημα με το σύστημα παραγωγής πόσιμου νερού πριν το ταξίδι σε ποιο ανώτερο ιεραρχικό επίπεδο από αυτό του Κυβερνήτη του πλοίου γνωστοποιήθηκε και λήφθηκε η απόφαση συμμετοχής του στο ταξίδι;

Ουσιαστικά ρωτούμε ήταν ένα πρόβλημα γνωστό μόνο στον Κυβερνήτη ο οποίος πήρε το ρίσκο να το διαχειριστεί μόνος του , ήταν γνωστό στη διοίκηση του και θεώρησε σκόπιμο ο νέος Διοικητής να το διαχειριστεί στο επίπεδο του ή είχε κοινοποιηθεί και στο ανώτερο κλιμάκιο του Αρχηγείου Στόλου και του ΓΕΝ;

4) To ΓΕΝ γιατί αρνήθηκε τον εφοδιασμό της σχολής με εμφιαλωμένο νερό;

Διανύουμε αισίως το 2024, η τεχνολογική πρόοδος βοήθησε σημαντικά και βελτίωσε την καθημερινότητα μας και τις συνθήκες διαβίωσής μας.

Αυτή η βελτίωση του βιοτικού επιπέδου αποτελεί κεκτημένο πολλών οικογενειών και φανταζόμαστε και των αξιωματούχων του ΓΕΝ καθώς επίσης και των οικογενειών όλων των μαθητών της ΣΜΥΝ.

Η επίκληση της «σκληραγώγησης» των μαθητών σε εκπαιδευτικό ταξίδι οποιαδήποτε παραγωγικής σχολής ενέχει αρκετούς σοβαρούς κινδύνους όταν γίνεται αλόγιστα, χωρίς επίβλεψη και το σημαντικότερο για να καλυφθεί η επαγγελματική αβλεψία/αδιαφορία σε πρώτο επίπεδο , η διοικητική ευθύνη των προϊσταμένων αρχών και η αποποίηση ευθυνών σε ανώτατο επίπεδο αφού η μόνιμη επωδός τους είναι «δεν ενημερώθηκα».

Οι «γυάλινοι πύργοι» που υψώνονται γύρω από τους Αρχηγούς είναι όμορφοι και καλαίσθητοι, δυσπρόσιτοι βέβαια και αρκετά απόμακροι για να μάθουν ότι στα υπόγεια …είναι η θέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου