Τρίτη 6 Αυγούστου 2024

ΜΥΕΕ: Είναι Υποχρέωση τους να φροντίσουν την Υγεία του συναδέλφου

EΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι στρατιώτης καταδρομών και υπηρετώ στη ΜΥΕΕ. 
Εδώ και ένα μήνα έχω έντονες ενοχλήσεις στη περιοχή των γεννητικών οργάνων μου και μετά από ενημέρωση στη μονάδα μου και ενώ με παρέπεμψε στο 401 Γ.Σ.Ν.Α διαπιστώθηκε πρόβλημα και δυσλειτουργία στη βάλανο από το γιατρό που εξετάστηκα χειρουργό ουρολόγο ο οποίος μου έδωσε αγωγή μιας εβδομάδας με κρέμα και μου είπε ότι ενδεχομένως εάν δεν υπήρχε παύση ή βελτίωση, θα χρειαστώ περιτομή και μου έγραψε επανεξέταση. 
Μετά το πέρας της εβδομάδας της αγωγής η μονάδα μου με ξανά παρέπεμψε στο 401 Γ.Σ.Ν.Α και ενώ εγώ δεν είχα δει καμία βελτίωση και εξακολουθούσαν οι έντονες ενοχλήσεις ο στρατιωτικός γιατρός που με επανεξέτασε, παρόλο που του ανέφερα τα προαναφερθέντα, με παρέπεμψε σε άλλο γιατρό και μου είπε «ότι σου πει αυτός». 
Η γνωμάτευση της επανεξέτασης ήταν να επαναλάβω για ένα μήνα πλέον την αγωγή με αλοιφές. 
Εγώ όμως συνεχίζω να πονάω και να έχω έντονες ενοχλήσεις.
Εάν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει ας μου πει τι μπορεί να κάνω διότι δεν είμαι γόνος εύπορης οικογένειας για να μεταβώ σε ιδιωτικές κλινικές. Δεν θέλω να λείπω ως ελεύθερος υπηρεσίας από τα καθήκοντα μου και να επιφορτίζω τους συναδέλφους μου. 
Σαν στρατιώτης απαιτώ ως προς την υγειονομική μου αποκατάσταση διότι δεν έφερα το πρόβλημα απο το πολιτικό μου βίο, παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της θητείας μου.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Είναι Υποχρέωση του στρατού να αποκαταστήσει την Υγεία του συναδέλφου.
Και αυτό απαιτούμε να κάνει.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου