Σαν παλιός Διοικητής ΛΑΦ μπορώ να πω ότι ο τρόπος λειτουργίας μιας Λέσχης είναι πολύ απλός, απλά εφαρμόζοντας τις ισχύουσες διαταγές.
Αλλά όταν πρέπει εκτός από τις (5) απλές γραπτές διαταγές να εκτελείς και 100 προφορικές και παράνομες διαταγές του κάθε Υψηλόβαθμου Αξιωματικού εκεί "χάνεται η μπάλα" και πλέον είσαι στην γκρι ζώνη.
Φυσικά και είναι μόνο προφορικές διαταγές διότι δεν πρέπει να είναι αποτυπωμένες πουθενά ώστε να χρησιμοποιηθούν μελλοντικά ως πειστήρια κατά των διοικήσεων που παρανόμως τις διατάσσουν και κάνοντας παράνομη χρήση βαθμού και καθηκόντων καθώς και απειλών του τύπου "θα σε αποστρατέψω, θα σε μεταθέσω, θα σε τιμωρείσω κτλ.."
Τα έζησα για πολλά χρόνια σε Λέσχη στα Δωδεκάνησα και εκεί να δείτε αηδία..
Οι διαταγές αλλάζανε σύμφωνα με την όρεξη-διάθεση του Διοικητού της Φρουράς και όχι σύμφωνα με ότι ορίζει ο στρατιωτικός κανονισμός λειτουργίας στρατιωτικών Λεσχών...
Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Αυτός είναι ο κομματικός Στρατός της Ατζέντας 2030 του Δένδια.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos@hotmail.com
Τοσα χρονια θα μπορουσαν να κανουν αναφορα με δικηγορο ωστε να παει επισημα και να αναφέρει οτι θια εχει προβλημα αλλα οπως και πολυ αλλοι γυρνανε το κεφαλι και το ριχνουν το βαρος αλλου και μετα απορουν ,γιατι τα στελεχη τρελενονται οταν δεν μοιραζονται η εργασιες και οταν υπαρχει αρνηση.Πχ ανθυπασπιστες περιμενουν την συντάξει για 12 χρονια
ΑπάντησηΔιαγραφή