Το να μείνεις μόνιμα σε ένα νησί του Αιγαίου, ειδικά κατά την διάρκεια εκτός καλοκαιρινών μηνών, δηλαδή από το Φθινόπωρο μέχρι και την Άνοιξη δεν είναι εύκολο πράγμα.
Πολλά μποφόρ, διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος, αραιά θαλάσσια δρομολόγια, ελλιπής ιατρική περίθαλψη και νοσηλεία και άλλες πολλές κοινωνικές δυσκολίες.
Ένας λόγος που θα έμενε κάποιος σε ένα νησί του Αιγαίου είναι οι Διασώστες του Πολεμικού Ναυτικού, ένα εξειδικευμένο Σώμα να σώζει ζωές κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες!!
Δυστυχώς όμως η Ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού και ειδικότερα ο Α/ΓΕΝ, ο οποίος έχει και το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης, όπως θα στοιχειοθετηθεί παρακάτω, δεν κατάφερε να διατηρήσει την έμπνεση του καθήκοντος σε αυτήν την επίλεκτη ομάδα Αξιωματικών και Υπαξιωματικών του ΠΝ.
Τι έχει συμβεί;;
Από τους 19 περίπου ενεργούς Διασώστες του ΠΝ, οι δώδεκα (12) υπέβαλλαν Ατομική Αναφορά δήλωσης «μη διαθεσιμότητας» για πτήσεις με τα Ιπτάμενα Μέσα του Πολεμικού Ναυτικού.
Το γεγονός αυτό, για το οποίο ευθύνεται προσωπικά ο Α/ΓΕΝ, αποτελεί κόλαφο κατά του νησιωτικού ιστού της Ελλάδας καθώς το χρονικό έχει ως εξής:
Επί σειρά ετών οι υποσχέσεις της Ηγεσίας προς τους Διασώστες (οι περισσότεροι «βατραχάνθρωποι») ήταν ότι θα «τους βάλουν» στην Κοινή Υπουργική Απόφαση για λήψη του απαραίτητου επιδόματος που προβλέπει η Πολιτεία για τους Ιπταμένους. Τα χρόνια περνούσαν και τίποτα δεν γινόταν.
Το έτος 2023 και αφού «είχαν χορτάσει προφορικές υποσχέσεις» έκαναν μία σοβαρότατη Αναφορά με την οποία στοιχειοθετούσαν την πραγματικότητα και αιτήθηκαν θεσμικά την εισαγωγή τους στις προβλέψεις της Νομοθεσίας για τις Ιπτάμενες Αποστολές τους.
Τι έγραφαν;
Δήλωσαν ότι συμφωνα με Διαταγές του και αναφορικά με τα Ε/Π S-70 του ΠΝ, μεταξύ άλλων προβλέπεται ένας «Διασώστης» ως πλήρωμά του.
Δήλωσαν ότι σύμφωνα με τους ορισμούς συγκεκριμένης Διαταγής, ο όρος «Ιπτάμενο Πλήρωμα» περιλαμβάνει όσους συμμετέχουν σε πτήσεις σύμφωνα με πρόβλεψη της ιδίας Πάγιας Διαταγής.
Δήλωσαν ότι δύνανται υπαγωγής σε κάποια υποκατηγορίας της Κατηγορίας «Δ» ή της Κατηγορίας «Ε» της Κ.Υ.Α. περί Ιπταμένων, και αυτό ουδέποτε απαντήθηκε από την Διοίκηση παρά τις Συνταγματικές ρυθμίσεις του αρ.10Σ
Δήλωσαν ότι η Αναφορά τους κατοχυρώνεται στο άρθρο 10 του ισχύοντος Συντάγµατος και ως θεµελιώδες Δικαίωµα διαθέτει αυξηµένη τυπική ισχύ και υλοποιείται από κάθε διοικητικό όργανο το οποίο έχει ορκισθεί στο Σύνταγμα και στους Νόμους της Ελληνικής Πολιτείας. Εποµένως δεσµεύει και την κρατική εξουσία και τις εξωκρατικές δυνάµεις.
Δήλωσαν ότι η ΔΑΝ δύναται να αιτήσει ιεραρχικά την απομάκρυνση Ιπτάμενου Προσωπικού και Κρίσιμου Προσωπικού Εδάφους και την προσωρινή ή οριστική άρση της έγκρισης άσκησης του Πτυχίου Εξειδίκευσής (εν προκειμένω του Διασώστη) του λόγω απουσίας Πτητικής Διαθεσιμότητας. καθώς δήλωσαν βούληση διακοπής εξάσκησης του πτυχίου εξειδίκευσης ως «Διασώστης» για όλους τους προαναφερόμενους λόγους .
Δήλωσαν όμως ότι μέχρι να τους απομακρύνει η Ηγεσία αυτοί θα ασκούν τα καθήκοντά τους.
Προκύπτει ότι οτιδήποτε συμβεί μετά από αυτά, η ευθύνη είχε μετακυλήσει «προς τα πάνω».
Και σε αυτήν την περίπτωση η Ηγεσία «έβαλε τις ευάριθμες Αναφορές στο συρτάρι», παρά το γεγονός ότι δεν ήταν ούτε μία ούτε δύο ούτε τρεις.
Οι μήνες περνούσαν με πολλές οχλήσεις, ραντεβού και ενημερώσεις από Πληρεξούσιό τους που προσπαθούσε να πείσει για τα αυτονόητα. Το «σύστημα» όμως αμετακίνητο.
Αφού, λοιπόν, οι Διασώστες, κατά την λαϊκή ρήση, «είδαν και αποείδαν», και κατάλαβαν ότι οι «ηγέτες» ασχολούνται μόνο με την επόμενη θέση τους, υπέβαλαν εντός Ιουνίου 2024 Αναφορά απομάκρυνσης από τα καθήκοντα του Διασώστη, δηλώνοντας με αυτόν τον τρόπο ότι ο Α/ΓΕΝ πρέπει να δώσει λόγο, όχι μόνο για τις εκατοντάδες παραιτήσεις ικανών στελεχών, αλλά και για τον κίνδυνο που γεννάται επειδή συμπεριφέρονται στους «ήρωες διασώστες» λες και είναι παιδιά ενός κατώτερου Θεού που δεν τους αξίζει να εκτιμήσει κάποιος το λειτούργημά τους, το οποίο εκτελούν «παντός καιρού».
Ποιος φταίει;;
Τα Ιπτάμενα Μέσα του ΠΝ ανήκουν στην Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού (ΔΑΝ) η οποία ανήκει στο Αρχηγείο Στόλου. Αναφορικά με την πορεία του Α/ΓΕΝ, αυτά τα οποία προκύπτουν από το βιογραφικό του, όπως το θέτει ο ίδιος στην ιστοσελίδα του ΓΕΝ έχουν ως εξής:
Έχει διατελέσει Διοικητής 2ης Μοίρας Φρεγατών, Διοικητής Διοικήσεως Φρεγατών, Διοικητής Σχολής Ναυτικών Δοκίμων, Υπαρχηγός Στόλου και Διοικητής Διοικήσεως Ναυτικής Εκπαιδεύσεως. Το 2023 προήχθη σε Αντιναύαρχο και ανέλαβε καθήκοντα Αρχηγού Στόλου. Με την απόφαση υπ’ αριθμόν 3 της 1ης Συνεδρίασης του ΚΥΣΕΑ της 12 Ιανουαρίου 2024, ανέλαβε τα καθήκοντα Αρχηγού Γενικού Επιτελείου Ναυτικού
Όπως γίνεται αντιληπτό, όσοι παρουσιάζουν τον κ. Α/ΓΕΝ ως ουδέποτε αναμιχθέντα σε «προβλήματα παλαιών ηγεσιών», καλύτερα να το ξανασκεφτούν, καθώς προκύπτει ότι τα προβλήματα του προσωπικού διογκώθηκαν τις ημέρες που ο ίδιος είχε καρέκλες με εξουσία και αρμοδιότητες να λύσει θέματα, τα οποία δεν λύθηκαν και τα οποία, αφού δέχθηκε να γίνει Α/ΓΕΝ, βρίσκει μπροστά του και εμείς με την σειρά μας πρέπει να αναδείξουμε σεβόμενοι την Συνταγματική Αποστολή μας.
Μπορεί, λοιπόν, το παρόν να δυσαρεστήσει και να ανησυχήσει κάποιους περί του Γραφείου του Α/ΓΕΝ και τον ίδιο, πλην όμως εμείς ανησυχούμε για την απογύμνωση του ΠΝ από ικανά και εξειδικευμένα στελέχη σε κάθε επίπεδο. Είναι ΝΤΡΟΠΗ σε μία Δυτική χώρα να διαπιστώνουμε τέτοια κοροϊδία σε αυτούς που σώζουν τις μανάδες και τους πατεράδες μας και πολύ συχνά παιδιά του Αιγαίου. Το γεγονός βέβαια ότι ο Αρχηγός τοποθετεί στο εξωτερικό στελέχη με δικό του αλγόριθμο και επίσης τοποθέτησε Διοικητή επιτήρησης Αιγαίου αυτόν που με Δικαστική Απόφαση έχει ευθύνες για την πτώση Ελικοπτέρου του ΠΝ στο ΑΙΓΑΙΟ παραμένει ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ και πέρα από κάθε ανοχή. Μένει μόνο να βρούμε έναν βαρυποινίτη πυρομανή να τον βάλουμε νυχτοφύλακα σε εγκαταστάσεις με Κηροζίνη και Πετρέλαια, με όπλα φύλαξης καμιά πενηνταριά αναπτήρες, στουπιά βρεγμένα με βενζίνη και μπουρλότα. Αυτοί είμαστε….!!!!!
Τελικά βλέποντας την μεγάλη εικόνα, ενισχύεται η πεποίθηση ότι για να «προχωρήσεις» πρέπει να μην απειλείται ο πολιτικός από σένα και ακόμα καλύτερα να «σε κρατάει από κάπου».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου