Μετά τις Χριστουγεννιάτικες ευχές από την 34 Ταξιαρχία στις μονάδες και τις υπομονάδες της, καθώς και προς την Ελληνική Δύναμη Βοσνίας (ΕΛΔΥΒΕ - 1), η οποία υπάγεται διοικητικά στην 34 Ταξιαρχία - ο σχηματισμός, επιφύλαξε "δώρο" έκπληξη στα στελέχη του.
Στελέχη τα οποία θα έπρεπε να είχαν ήδη επαναπατριστεί στις 20 Δεκέμβρη και να βρίσκονται στην Ελλάδα με τις οικογένειές τους, αλλά αντ' αυτού, το μόνο που κατάφεραν ήταν να ορίσουν νέα ημερομηνία επαναπατρισμού για τις 3 Ιανουαρίου 2025.
Και αν νομίζει κανείς ότι αυτό ήταν το μοναδικό εξευτελιστικό περιστατικό, γελιέται!
Το ποτήρι της υπομονής και της αξιοπρέπειας ξεχείλισε με την απαράδεκτη εικόνα του, για άλλη μια φορά πρόχειρου και ερασιτεχνικού σχεδιασμού από τη ηγεσία.
Η αλλαγή της δύναμης στην Βοσνία (ΕΛΔΥΒΕ 1), η οποία ήταν ήδη εκεί (από τα τέλη Ιουνίου) και περίμενε την άφιξη της (ΕΛΔΥΒΕ 2) στις 29 Δεκεμβρίου για την παράδοση και παραλαβή της αποστολής και των καθηκόντων, οδήγησε σε ένα σκηνικό πλήρους σχεδιαστικής ανικανότητας.
Ενώ τα οχήματα, τα οποία εκτέλεσαν την κίνηση Ασήρος - Σαράγιεβο, (3 λεωφορεία) έπρεπε να επιστρέψουν με μέριμνα της 34 Ταξιαρχίας, δεν υπήρξε καμία ουσιαστική οργάνωση.
Τα λεωφορεία, που ανέλαβαν τη μεταφορά της ΕΛΔΥΒΕ 2, μετέφεραν τα στελέχη από Ασηρο - Σαραγιεβο (3 λεωφορεία) στην επιστροφή θα γύριζε ΜΟΝΟ το 1, για να φύγει με τις αποσκευές των στελεχών της ΕΛΔΥΒΕ 1, όμως κάτι τόσο απλό και αυτονόητο δεν καταφέρθηκε να πραγματοποιηθεί και αυτό γιατί;
Γιατί.... οι έστω αποσκευές των στελεχών δεν μπόρεσαν να φορτωθούν καν στο μοναδικό λεωφορείο που υποτίθεται ότι θα μετέφερε τις αποσκευές, η ηγεσία αποφάσισε και έκρινε ότι 1 λεωφορείο θα μπορούσε να φορτώσει τις αποσκευές όλων... αφήνοντας τις υπόλοιπες αποσκευές στο έλεος της τύχης και του κακοσχεδιασμού, στα στελέχη δημιουργήθηκε για ακόμη μια φορά η αίσθηση της πλήρης αδιαφορίας και εξευτελισμού.
Τα στελέχη, τα οποία επρόκειτο να επιστρέψουν στην πατρίδα, παρακολουθούσαν, αμήχανα και αποσβολωμένα, προσπαθώντας να καταλάβουν πώς θα καταφέρουν να φορτώσουν τα πράγματά τους.
Και όλα αυτά, μπροστά σε θεατές από άλλες διεθνείς αποστολές, οι οποίοι αναρωτιούνταν πώς είναι δυνατόν οι Έλληνες να καταφέρουν να φορτώνουν τις αποσκευές σε ΕΝΑ λεωφορείο, όταν αυτά δεν χωρούσαν ούτε σε συρόμενο φορτηγό!(όπως κάνουν όλοι οι σύγχρονοι Νατοϊκοί στρατοί).
Οι διοικούντες θεώρησαν προφανώς ότι ήταν πιο "συνετό" να επιβιβαστούν μόνο οι αποσκευές στο λεωφορείο και όχι οι ίδιοι οι στρατιώτες, οι οποίοι θα έπρεπε να πάρουν τον δρόμο της επιστροφής πράγμα το οποίο έπρεπε να είχε γίνει ήδη.
Πώς να εξηγήσεις αυτή την ακατανόητη και εξευτελιστική κατάσταση;
Η ηγεσία και η 34 Ταξιαρχία ακόμη μια φορά θεώρησε ότι δεν ήταν αναγκαίο για τις αποσκευές των στελεχών να έρθει κάποιο μεγάλο στρατιωτικό όχημα μεταφοράς υλικών όπως σχεδιάζουν σοβαρές διοικήσεις και σύγχρονοι στρατοί...
Μείνανε ξανά να λέμε "πόσο καλούς κουραμπιέδες κάνουμε "
Σημειωτέον, περνούσαν Ρουμάνοι, Β. Μακεδόνες, Μολδαβοί συνάδελφοι και γελούσαν χαιρέκακα και έβγαζαν φωτογραφίες, μέχρι κ η συνοδεία του ελληνικού λεωφορείου, Military Police (Αυστριακοί και Πολωνοί) απορούσαν και γελούσαν... προφανώς για το τι δεν πρέπει να κάνουν οι ηγεσίες τους, ορισμένοι ρωτούσαν γιατί μας εκδικούνται οι διοικούντες μας κατά αυτόν τον τρόπο.
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Καταρχήν, η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ αναδεικνύει όλη την Απανθρωπιά που επικρατεί στην πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων.
Για αυτούς τα χαμηλόβαθμα στελέχη δεν είναι Άνθρωποι, δεν έχουν οικογένειες, δεν έχουν παιδιά.
Είναι Αναλώσιμοι Μισθοφόροι Στρατιώτες και μόνο.
Επίσης, είναι γνωστό ότι οι αποστολές ελληνικού στρατού στο εξωτερικό δίνουν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να επιστρέφουν με γεμάτες τις βαλίτσες με διάφορα προϊόντα όπως τσιγάρα, ποτά κλπ.
Και επίσης είναι γνωστό ότι τα στρατιωτικά οχήματα δεν ελέγχονται στα σύνορα από τους Τελωνειακούς!
Το ΓΕΣ εξαρχής δεν θέλησε να τηρήσει την υποχρέωση μεταφοράς των στρατιωτικών που θα επέστρεφαν από τη Βοσνία με στρατιωτικά οχήματα.
Τους ανακοινώθηκε ότι έπρεπε να αναλάβουν οι ίδιοι την μετακίνηση τους με ΚΤΕΛ.
Από την απόφαση αυτή του ΓΕΣ προέκυπτε αφενός ζήτημα του γιατί οι στρατιωτικοί έπρεπε να αναλάβουν το κόστος της μετακίνησης, αφετέρου υπήρχε ο κίνδυνος ελέγχου των επισκευών τους στα σύνορα.
Μετά την δημοσιότητα που πήρε το θέμα, το ΓΕΣ υποχώρησε και η 34η Ταξιαρχία ανακοίνωσε ότι θα τους μετακινήσει με υπηρεσιακό όχημα.
Η Επιστολή Καταγγελίας περιγράφει τον τρόπο που τους μετακίνησε!
Σε κάθε περίπτωση το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟσ ξεκαθαρίζει ότι κανένας Έλληνας στρατιωτικός δεν έχει καμιά δουλειά να συμμετέχει σε ιμπεριαλιστικές αποστολές εκτός συνόρων.
Ο ΥΕΘΑ Δένδιας αυξάνει τα επιδόματα για να στρατολογήσει τους φτωχούς ώστε να μπουν μπροστά ως Μισθοφόροι Στρατιώτες και να παίξουν το βρώμικο καταστροφικό τους ρόλο για τα συμφέροντα της ελληνικής άρχουσας τάξης, των Αμερικανών, της ΕΕ και του ΝΑΤΟ.
Κανένας νέος και νέα να Μην Καταταγεί ως Μισθοφόρος Στρατιώτης ΟΒΑ-ΕΠ.ΟΠ., Υπαξιωματικός και Αξιωματικός στις Ένοπλες Δυνάμεις.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Μια χαρά είστε κάποτε στην Βοσνία η 1η ΤΑΞ ΚΔΑΛ έστελνε τα στελέχη στην Ελλάδα με την βοσνιακή συγκοινωνία σου έλεγαν εάν θες να πας Ελλάδα στην άδεια σου πάρε το λεωφορείο από το Σαράγεβο για Θεσσαλονίκη και ώρα καλή τι να λέμε! Ντροπή ΤΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είπες ότι και τα εισιτήρια τα πλήρωνες ο ίδιος!! Γιατί η υπηρεσία δεν είχε χρήματα λόγο κρίσης βέβαια για αλλά και άλλα υπήρχαν χρήματα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού δεν έστειλα μουλάρια να φορτώσετε τα πράγματα σας πάλι καλά! Αν ήταν να φύγει κανένας Στρατηγός από τις Βρυξέλλες θα έστελνα ΝΤΑΛΊΚΑ για την οικοσκευή του ΞΈΡΟΥΝ ΑΥΤΟΊ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι πληρώναμε και τα εισιτήρια από την τσέπη μας βέβαια για ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΤΑ και για καμαρωματα η υπηρεσία είχε λεφτά ουστ ρε!
ΑπάντησηΔιαγραφή