Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Της Ελλάδος φρουρός;

Στρατός
http://news.kathimerini.gr

Tου Πασχου Μανδραβελη / pmandravelis@kathimerini. gr

Λέγεται πολλάκις ότι «εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει ο στρατός». Αληθές, αλλά πρέπει να το επεκτείνουμε: εκεί που τελειώνει ο στρατός αρχίζει ο ελληνικός στρατός, ο οποίος -όπως αποκάλυψε την Κυριακή η «Καθημερινή» - έχει 55 ταξίαρχους για 90.000 (στα χαρτιά) στρατιώτες, όταν οι Αμερικανοί έχουν 58 ταξίαρχους για 600.000 στρατιώτες. Είναι προφανές, ότι μιας και δεν έχουμε φαντάρους χρειαζόμαστε πολλούς αξιωματικούς για να διοικούν το τίποτε και μονάδες που δεν εξυπηρετούν καμιά αμυντική ανάγκη. Δηλαδή, εκτός από την μεραρχία Πεζικού στην Τρίπολη, υπάρχει και η 5η Ταξιαρχία Πεζικού στα Χανιά. Και αν η πρώτη περιμένει τον Δράμαλη, η δεύτερη ποιον περιμένει; Τον εξ Αιγύπτου Ιμπραήμ;

Αντιστοίχως στη Δυτική Μακεδονία υπάρχει ταξιαρχία στην Καστοριά, ταξιαρχία στη Φλώρινα και έδρα σώματος στρατού στην Κοζάνη. Στη Λάρισα εδρεύει η Πρώτη Στρατιά και στο Λιτόχωρο Πιερίας ταξιαρχία τεθωρακισμένων. Είναι να μην χρειαζόμαστε 55 ταξίαρχους; Και λίγοι αφού πρέπει να ικανοποιηθεί το δόγμα «κάθε πόλη και ταξιαρχία, κάθε χωριό και σύνταγμα». Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η «Καθημερινή» υπάρχουν σήμερα 874 στρατόπεδα του στρατού ξηράς. Από αυτά, τα 542 βρίσκονται στη Βόρεια Ελλάδα, τα 151 σε Κεντρική και Νότια Ελλάδα, τα 127 στα νησιά, και τα 54 στη Θράκη. Να σημειώσουμε τον παραλογισμό: στη Θράκη και στα νησιά, όπου υπάρχουν ειδικές αμυντικές, ανάγκες, υπάρχουν τα λιγότερα στρατόπεδα: 161 τον αριθμό. Στην υπόλοιπη Ελλάδα 713!

Αυτός ο διάσπαρτος σε ολόκληρη τη χώρα παραλογισμός γεννήθηκε για τις ανάγκες ελέγχου του πληθυσμού από το μετεμφυλιακό κράτος. Διατηρήθηκε όμως για τις μικροπολιτικές ανάγκες των εκάστοτε κυβερνήσεων και ντόπιων πολιτευτών. Οι μονάδες-φαντάσματα χρειάζονται μόνο για να συντηρούν τοπικές καφετέριες και μπακάλικα. Και οι βουλευτές κάθε νομού είναι έτοιμοι να δώσουν μάχες για να τα διατηρήσουν σε βάρος της άμυνας, αλλά και της οικονομίας. Χαρακτηριστική ήταν η ερώτηση που κατέθεσε πριν ένα χρόνο η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ κ. Σοφία Γιαννακά. Εκεί διαβάζουμε: «Το στρατόπεδο της 679 Προκεχωρημένης Αποθήκης Πυρομαχικών (679 ΠΑΠ) λειτουργεί στον Αγριλο Αμφιλοχίας από το 1951, οπότε και ιδρύθηκε ως Μονάδα Υλικού Πολέμου, προκειμένου να συμβάλει στον ανεφοδιασμό όλων των Μονάδων της 8ης Μεραρχίας Πεζικού που εδρεύει στα Ιωάννινα. Στο εν λόγω Στρατόπεδο υπηρετούν σήμερα είκοσι δύο (22) μόνιμοι αξιωματικοί, οκτώ (8) στρατιώτες, δώδεκα (12) εθνοφύλακες, ενώ το πολιτικό προσωπικό αποτελείται από έξι (6) εργαζόμενους.»

Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς; Το γεγονός ότι μια «προκεχωρημένη» αποθήκη πυρομαχικών βρίσκεται στην Αμφιλοχία; Το γεγονός ότι αυτή η αποθήκη απέχει 400 χιλιόμετρα από τις μονάδες που ανεφοδιάζει ή το εκπληκτικό ότι σ’ αυτό το στρατόπεδο υπηρετούν είκοσι δύο (22) μόνιμοι αξιωματικοί για οκτώ (8) φαντάρους;

Τώρα η νέα κυβέρνηση εξήγγειλε ένα μεγάλο πρόγραμμα περικοπής της σπατάλης στον στρατό με κλείσιμο το 30% των μονάδων. Καλοδεχούμενες οι εξαγγελίες, αν και η εμπειρία, μάς κάνει να κρατάμε μικρό καλάθι. Οι πιέσεις των τοπικών παραγόντων θα είναι ισχυρές και η ηγεσία του υπουργείου Αμυνας θα κριθεί αν και κατά πόσο θα αντισταθεί σ’ αυτές.

5 σχόλια:

  1. Τί, τάχα, είν’ πατρίδα…., βρε…!;

    …..Και μας λέγαν στα σχολεία….,
    στα περί φιλοπατρίας….:
    «Σαν θέμε να λεγόμαστε,
    μεις, λογικοί ανθρώποι….,
    Μητέρα πολυσέβαστη,
    Τροφό Ευεργεσίας,
    να λέμε την πατρίδα…..»…..
    κι άλλα τέτοια μεγάλα….!

    Μα δε μας είπαν πώς να λέμε….,
    οι δόλιοι ‘’φιλοπάτριδες’’ αυτοί….,
    να, την πατρίδα μητριά….,
    ---- τί, τάχα, είν’ πατρίδα…., βρε…!; ----
    ούτε και πώς θα λέγονται
    κι όσοι ‘’τη γράφουν’’…., τέτοια….,
    ‘’κάτ’…., σε παπούτσια τους παλιά’’….,
    όταν το αίμα μας ρουφά….!

    Συχνά, να, μας τα λεν μισά….,
    όι, του λαού οι Νταντάδες….,…..
    ---- δασκάλοι -- Πλάνης ‘’κάλοι’’….,
    φερέφωνα του ‘’Καίσαρα….! ----
    γι αυτό πηγαίνουμε στραβά….,
    με μόνιμους μπελάδες….!.....

    ....................................

    Παιδί ‘μουν….. και σε πίστεψα….!

    …..Μικρό παιδί σ’ αγάπαγα
    κι ένιωθα ‘περηφάνια….,
    που Έλληνας γεννήθηκα….,…..
    μα, ‘’πάντα’’, ήσουν στους φτωχούς,
    συ, ξενιτιά κι ορφάνια….!

    Παιδί ‘μουν….. και σε πίστεψα….,
    Ελλάδα με τις μάσκες σου
    και τις κρυφές τις ‘’σάπιες’’ σου….,
    σαν ‘’χριστιανός’’ πλανεύτηκα….,
    πλάνη –του ‘’Θεοφάνεια’’….,
    μασκέ Σατανοφάνεια….!

    Μικρό παιδί σε λάτρευα….,
    σε βάφτισα πατρίδα
    και Έλληνας βαφτίστηκα….,…..
    μα, ‘’πάντα’’…., πίσ’ απ΄την ηλιά….,
    έκρυβες καταιγίδα….!.....

    Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας,
    URL : www.alexandros-zivas.gr
    ….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψυχοφάγες αναμνήσεις από το στρατό….. –τους….! [ Α ]
    ( Απόσπασμα από το….: ’’«Σχιζο»’’ ’’«παραληρήματα»’’ και μη
    στα προσευχητάρια του εν Θεώ Αρχισαλού….. )

    ………………………………………………………………………………………..
    …..Δυο μνήμες…., οι δυο πιο ψυχοφάγες μνήμες της ζωής μου….,
    η μια, σκοπίμως : για τα ECT επιλογή –μου, σε ‘’Ψυχιατρική’’ Κλινική….. και η άλλη στο Στρατό….,
    που είναι…., έγιναν, πια, και πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια…., τόσο, πια, ανατρεπτικές –μου….,
    ω Θεέ μου….,
    …..αχ, και τι έγινε….. και πώς ‘’αφήσατε’’ να με εκμηδενίσουν….,…..
    αυτές που τις σκεφτόμουν κι ένιωθα…., έστω, κλαψίγελως…., υπερηφάνεια και χαρμολύπη….,
    να, και τώρα πήραν τη μορφή ενός Οδοστρωτήρα
    και στραπατσάρουν ολάκερη την ύπαρξή μου…., ψυχή μου, σώμα και ζωή….!

    Και, να, τώρα…., καθώς ‘’γύρισε’’ το μυαλό μου πίσω στα περασμένα….,
    στην σε ευλογημένο μαζί και καταραμένο σταυρό ζωή μου…., στα χαμένα μου, λες, νιάτα, κυρίως….,
    άβγαλτα καρφιά οι δυο αυτές ‘μοβόρες μνήμες μπήγουν σε σώμα και ψυχή….,
    να, σ’ αυτές τις ώρες -- διαώρες….,
    ω, κι άνεργες έγιναν οι χαρές μου….. και σε εναλλάξ βάρδιες οι λύπες μου είναι….,
    τόσο που θαρρώ πως θα είναι, στο εξής, χωρίς Κυριακές της ζωής μου οι ‘Βδομάδες….!

    …..Αχ, κι η Γιορτή που περίμενα…., η που περιμέναμε μαζί με τις ψυχές του Ήλιου….,
    τότε που, καθώς έλεγα, θα χόρευε η ψυχή μου ζεϊμπέκικο περίγυρα στο Περισυμπάντειο…..
    κι έτσι, χορεύοντας κι αυτή, έστω, να γείρω το κεφάλι….. Νικητής….,
    πού…., πού είναι, πια, κι απόκαμα να την περιμένω…., ω Θεέ και Πατερούλη….. –μου….!

    …..Δυο ‘’Μεγαλοβδόμαδα’’ μ’ αναστάσεις…., τότε….,
    σκόπιμα κι επιλογή μου το πρώτο….. κι όχι έτσι το δεύτερο….,
    μα, σήμερα, πού Ανάσταση και Αναγεννημός….,
    πού εφαλτήρας…., σ’ αυτόν να σταθώ και να ξαναπετάξω…..
    και σεργιάνι να ξαναβγώ….. φτερωτός και δυνατός….,
    το δρόμο μου να ξαναβρώ μες στης ψυχής μου το αλλόκοτο, πια, Σύμπαν…..
    και μητρώο σε φως Ανάστασης…!;

    …..Δυο άβγαλτα καρφιά οι δυο αυτές ψυχοκτόνες μνήμες…., ιδίως, η στο Στρατό….. –τους….,
    στο σταύλισμα εκείνο -- αυτό των λυκοκατθρώπων…., όπου «σταματούσε, και σταματά, η λογική»….,
    τόσο που ήθελα να πετάξω τις βρωμοαρβύλες…..
    και να σχίσω τη στολή…., σάμπως να ήταν σβάστικα….,
    τότε που….. οι ‘’αστροφόροι’’ μου έκαναν μαύρη τη ζωή….,
    α, και του ‘’Α2’’ οι ψυχοφάγοι και σπιούνοι Εφιάλτες….,
    και, με το αδιάκοπο Ψι. Πι…., σαν παίρνανε των νεύρων μου τους σπόρους όλους
    κι ανάμεσα σε δυο θεριά μυλόπετρες τους έριχναν οι Φασίστες….!

    Τότε…., και, τότε…., που….. τα παντζούρια τα χακί ήταν κλειστά….,…..
    …..μάνα μου, μάνα, πώς πονούσα…., πόσο….. δεξιότεχνα με έφθειραν νύχτα -- μέρα….,
    χμ, εκεί που με έστειλες με υπερηφάνεια….. να υπηρετήσω μια μητριά πατρίδα….,
    πώς…., ‘’συχωρεμένε’’ και ‘’κυνηγημένε’’ –τους πατέρα μου συ, που μ’ έμαθες να μη λυγώ
    και να χτυπώ με αψηφημό στη ρίζα το Κακό….!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ψυχοφάγες αναμνήσεις από το στρατό….. –τους….! [ Β ]
    ( Απόσπασμα από το….: ’’«Σχιζο»’’ ’’«παραληρήματα»’’ και μη
    στα προσευχητάρια του εν Θεώ Αρχισαλού….. )


    …..Τότε…., λοιπόννννν…., που….. κουράγιο, πια, δεν έβρισκα εκεί….. και λύγιζα….,
    Στρατός και Φάκα μου, λες….,
    «Τεθωρακισμένη Μασονία»….. έλεγαν πολλοί εκεί κι ‘’ευθύς’’ μετά απ’ τη Χούντα….,
    και αργοπέθαινα….. μπρος στους εκεί βρωμοκαραβανάδες Παλιάτσους….,
    που γελούσαν ανενόχλητοι…., μαζί κι ο άθεος ‘’θεός’’ –τους….,…..
    αβοήθητος…., ώς κι από εκεί κατακουνιστή ‘’κλώσα’’
    κι αρχιπουστάρα, σώματί τε και ψυχή, στρατιωτικό ιερέα -- ιέρεια του Σατανά….,…..
    …..μάνα μου, μάνα τραγική…., που ‘’γερό’’ με ‘’έστειλες’’ εκεί….. και μ’ έστειλαν πίσω σμπαράλι….,
    έχοντάς με…., πριν κι επί 9 μήνες, εκεί…., τιμωρημένο…., λες και σε ‘’κυοφορία’’ στην κόλαση….,
    εμένα….. που ‘’κυοφορούσα’’ παράδεισο….!

    …..Σμπαράλι…., με μια ένεση, ιδίως….,
    «ένεση με διπλή, αντί για μονή, δόση κατασταλτικού ψυχοφαρμάκου»….,
    χμ, «από λάθος συνεννόηση» γιατρών…., εντελώς ‘’στημένο’’ –τους…., ξέρεις, ω Θεέ μου….,
    ‘’στημένο’’ –τους…., που ‘’μου τη φύλαγαν’’, και, τα ‘’αστρούχα’’ Καθάρματα….,
    οι ντεμέκ Έλληνες Ανθέλληνες….,
    καθώς…., από ένα σημείο και πέρα….. και μετά από τόσα ‘’Ψι. Πι’’…., μ’ ανάγκασαν
    να ‘’ανοίξω’’ το στόμα μου
    και να αντιδρώ παλικαρίσια…., και για μένα…., μα και για άλλα, κι εκεί, αντιφρονούντα, παλικάρια….,
    που μερικά δεν άντεξαν και….. ή τρελάθηκαν….. ή αυτοκτόνησαν….!.....

    …..Σμπαράλι….. από μια ‘’τέτοια’’ ένεση…., εκεί στο Ιατρείο -- Κλινική….,
    όπου με πήγαν με ‘’ασθματική’’ κρίση….,
    αφού….. μόλις πριν από ένα χρόνο τότε και με χιλιάδες αντιφυματικά χάπια
    τέλειωσα τη αντιtbc θεραπεία μου….,
    εχ, κι οι ‘’μιλημένοι’’ αυτοί….. άντρεςςςςς…., εκεί και τότε….,
    νόμισαν, τάχα, πως ήταν υστερική μου κρίση…., αφού λίγο πριν αντέδρασα….,
    που, αμέσως μετά από πολύωρο τροχάδην κι άσκηση, μας έβαλαν, ιδρωμένους,
    να κάνουμε κρύο ντους…., κάτι απ’ το οποίο τους ζήτησα να εξαιρεθώ…. και μου το αρνήθηκαν….,
    πηγαίνοντάς με, αμέσως, στο Ιατρείο -- Κλινική του Κ. Ε. ΤΘ….,
    ‘’σηκωτό ’’…..«την υστερική σοσιάλ τρελ(!;!;!;!;!;)αδέλφω»’’….!

    …..Εκεί….. και τότε : Τρίτη και καθιερωμένη –τους μέρα γενικής υπηρεσίας κι άσκησης….,
    εκεί…., τάφος και σταυρός μου…., όπου κι οπότε ο σε υπηρεσία ανθυπίατρος….,
    αφού τηλεφώνησε στον στα γραφεία του Κ. Ε. ΤΘ αρχίατρο
    και τον ενημέρωσε σχετικά με την (!;!;!;!;!;) «υστερία» μου….,
    μου έκανε, «διπλή, αντί μονή, δόση κατασταλτικού ψυχοφαραρμάκου»
    και μου ‘’έκαψε’’ τα νεύρα….. ανεπανόρθωτα….,
    άσβηστη φωτιά, έκτοτε κι έως σήμερα, μες στις φλέβες μου….!

    …..Χμ, «από λάθος συνεννόησή» –τους…., εχ, και «από λάθος διάγνωσή –τους»….,
    καθώς, ω Θεέ, μου το ομολόγησε…., μετά από, αποφράδες, μέρες….,
    σαν τον εξανάγκασα…., απειλώντας ‘τον πως θα ‘’τα’’ φανερώσω όλα
    στους κοινούς γνωστούς –μας και….,
    ο ‘’γνωστός’’ εκείνος ανθυπίατρος και κομματόσκλυλο της μασονέ σατάν Ελληνικής Δεξιάς….,
    χα, ο ‘’χριστιανός’’ ‘’κατηχητής’’ –μου στο ‘’Οικοτροφείο’’ όπου έμενα πριν από δυο χρόνια τότε….!.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ψυχοφάγες αναμνήσεις από το στρατό….. –τους….! [ Γ ]
    ( Απόσπασμα από το….: ’’«Σχιζο»’’ ’’«παραληρήματα»’’ και μη
    στα προσευχητάρια του εν Θεώ Αρχισαλού….. )

    …..Α, από….. συνειδητό –τους….. λάθος….,
    ως συνειδητό –τους λάθος ήταν και το Μαρτύριο που μου επιφύλασσαν….:
    το να με πετάξουν κι εγκαταλείψουν σαν Εγκληματία….,
    μονάχο μες σε θάλαμο της εκεί Κλινικής -- Ιατρείου….,
    τότε…., που η δύσπνοια με ξυπνούσε από το λήθαργο…., ζητώντας –τους, κραυγαλέα, οξυγόνο….,
    μα εκείνοι…., ανθυπίατρος και νοσοκόμοι…., μου ήταν κτήνη και δάρτες μου….,
    χτυπώντας με ανελέητα και φωνάζοντάς με ειρωνικά γέλια…., ιδίως, το….. Βλ ήμα ο ανθυπίατρος….:
    «Σκάσε και κοιμήσου…., ρε ψώνιο….. κι αλλιώτικε Χριστέ….,….!»….,
    χμ, ‘’μιλημένοι’’….,
    κάτι που το κατάλαβα αμέσως…., παρά την ένεση…., από τη φράση του ανθυπιάτρου….:
    «…..ψώνιο….. κι αλλιώτικε Χριστέ….!»….!

    Όχι…., κι αν το έλεγα αυτό….:
    το….. «αλλιώτικος ‘’Χριστός», και, από παλιά…., και, σ’ εκείνο το ‘’Οικοτροφείο’’….,
    όπου έρχονταν, μερικές φορές, και μας έκανε ‘’κατηχητικό’’
    το σκουλήκι ο ανθυπίατρος εκείνος….. ‘’χριστιανός’’….,
    κι αν το έγραψα, μετά, και σε ποιητική –μου συλλογή….,
    μάλλον, δεν το έλεγε γι’ αυτό…., που κι άλλοι, και, εκεί στρατιωτικοί μου το έλεγαν, πριν….,
    αφού…., σε γραπτό τεστ κι ως Υ. Ε. Α…., σε απάντηση σχετικού ερωτήματος
    και μεταξύ σοβαρού κι αστείου….,
    έγραψα….: «Μετά από το στρατό, θα κάνω το λειτούργημα, όχι επάγγελμα, του…..
    αλλιώτικου Ιεροκήρυκα και ‘’Χριστού’’…..»….,
    κάτι που μ’ ακολούθησε ώσπου πήρα το ‘’τρελόχαρτό’’ –τους….,
    εμ, διαβαστός ο ‘’συνοδευτικός’’ ‘’φάκελος’’ γαρ….!

    …..’’Μου τη φύλαγαν’’, λοιπόννννν…., ω Θεέ μου…., ξέρεις και ξέρω….,
    ‘’στημένο’’, και, το εκεί και τότε Μαρτύριό μου….:
    να φωνάζω βοήθεια…., ζαλισμένος και κατουρημένος….,
    να πιάνομαι ατυχώς απ’ τις σιδεροσωλήνες του καλοριφέρ
    και να πέφτω χτυπώντας σώμα και κεφάλι….,….. ξύλο και χάχανα….. αντί για βοήθεια….,
    νηστικός…., για δυο ολόκληρα μερόνυχτα….,
    καθώς μου είπε ο φίλος που, από την Ίλη μου, μου έφερε φαγητό….!
    …..Ααααα…., Ταπείνωσή –μου ακριβοπληρωτέα –σου….,
    ω, γενικώς και ειδικώς, Σίχαμα, πια, Ελλάδα -- Σιχαμελλάδα….,
    που, κι άλλο, θα σε παιδέψω, ‘’τ ρ ε λ ά’’, κι εσένα….,
    ε, αφού, πια, ‘’τέλειωσα το καθήκον –μου’’ ο σοβαράς ‘’πλάκας’’ ποιών….,
    βέβαια, μη γράφοντας άλλες, βοηθητικές
    κι όσο υπερηφανειοφόρες των διπόδων, και, –σου αποκωδικοποιήσεις….,
    υπερηφανειοφόρες…., που, αποδεικτικά, αρχαιοελληνικά είναι
    ‘’σιωπηλά’’ –μου τινά…., ιδίως, ψυχοdna ‘’–μου’’….!

    …..Και…., ύστερα…., ωχ, κι άλλα ‘’στημένα’’ –τους…., πιότερο αηδιαστικά…., κι εκεί και τότε….,
    μα και μετά, σ’ άλλο στρατόπεδο, ψυχικός πόλεμος σε ημερήσια, σχεδόν, βάση….,
    κι ας –τους ήμουν ανεκτικός….,
    …..α, Θεέ μου, τέλος, τέλος σ’ αυτές τις καταραμένες αναμνήσεις….,
    σμπαραλιάζω και γίνομαι Μισάνθρωπος….,
    ναι, κι Εσύ…., ο που έχτιζες τις ελπίδες –Σου, γι’ ανατροπή –τους, ‘’πάνω –μου’’…., ‘’θλίβεσαι’’
    και….!.....

    Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας,
    URL : www.alexandros-zivas.gr
    ….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι σταυρωτές πληθαίνουν….!

    .....Τα δέντρα πεθαίνουν.....
    να φτιάχνουν σταυρούς....,
    οι σταυρωτές πληθαίνουν…..
    κι αλί στους Χριστούς....!

    Ο Νόμος του κόσμου
    η ‘’εκπορνεία’’....,
    ληστές του υποκόσμου
    Γης Εξουσία....!

    Κι αθώοι πληρώνουν....,

    κι αφού δυο Χριστοί,
    να, σπάνια, πια, χώνουν
    στη μέση ένα ληστή....!.....

    Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας,
    URL : www.alexandros-zivas.gr
    ….: αποκαλυπτικές ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ όλων των αποκωδικοποιητέων…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή