Εκτός του στόχου για περιστολή των λειτουργικών δαπανών κατά 12,1% κινούνται στο υπουργείο Εθνικής Αμυνας.
Ελάχιστα βήματα έχουν γίνει για τον περιορισμό της σπατάλης και, όπως όλα δείχνουν, το πρώτο τρίμηνο του έτους πέρασε χωρίς ουσιαστικά αποτελέσματα. Προς το παρόν:
* Περιορίστηκε ο αριθμός των ενστόλων που δικαιούνται αυτοκίνητο ανά βαθμό και θέση. Μόνο στρατηγοί, διοικητές σχηματισμών και διευθυντές των γενικών διευθύνσεων του υπουργείου εξακολουθούν να διαθέτουν οδηγό και κρατικό όχημα για τις μετακινήσεις τους.
* Επιμέρους μειώσεις έγιναν στη χορήγηση καταστάσεων επιβιβάσεως, χωρίς όμως να πέσει «ψαλίδισμα» στα αεροπορικά εισιτήρια, τα οποία εξακολουθούν να αγοράζονται για λογαριασμό των επιτελείων χωρίς μειοδοτικό διαγωνισμό ανά προορισμό. Ετσι, εκτοξεύεται το κόστος κατακόρυφα. Μόνον τα αεροπορικά εισιτήρια υπερβαίνουν το 80% των δαπανών μετακινήσεων του στρατιωτικού προσωπικού.
* Ανεστάλησαν μια σειρά από στρατιωτικές ασκήσεις, η συμμετοχή αεροσκαφών και μηχανοκίνητων τμημάτων στις παρελάσεις, καθώς και η διοργάνωση μεγάλων ανοιχτών εορταστικών εκδηλώσεων το Πάσχα στα στρατόπεδα.
Αρχής γενομένης από φέτος, έχει προγραμματιστεί να περιοριστούν οι μεταθέσεις του μόνιμου προσωπικού. Υπολογίζεται ότι ένας στους τρεις ένστολους παίρνει μετάθεση κάθε χρόνο, διαδικασία που κοστίζει πάνω από 15 εκατ. ευρώ. Προωθείται, επίσης, η περικοπή στο μισό των στρατιωτικών ακολούθων, που υπηρετούν σε ελληνικές πρεσβείες στο εξωτερικό.
Κατά τα λοιπά, στα χαρτιά έχουν μείνει η διενέργεια ενιαίων διαγωνισμών για αναλώσιμα, η ενοποίηση των στολών - υπόδησης και στους τρεις κλάδους, η περιστολή οδοιπορικών εξόδων εντός της χώρας και στο εξωτερικό κ.ά.
ΠΑΣ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου