Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΣΕ 66 ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΑΠ’ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

Πραγματικά, το αγκάλιασμα αυτής της πρωτοβουλίας από τον κόσμο της εργασίας, τους αγωνιστές και μέλη της Αριστεράς, δημιουργεί τεράστιες υποχρεώσεις σε εμάς και μας γεμίζει με θάρρος και αισιοδοξία.

Στο TVXS.GR 40.000 αναγνώστες της ανακοίνωσης καταγράφονται τις πιο θερμές μέρες του καλοκαιριού (31 Ιουλίου-2 Αυγούστου), όταν όλοι ετοιμάζουν βρίσκονται με τα σακίδια εν πλω…

Επίσης, υπάρχουν 25 αναδημοσιεύσεις σε διάφορους ιστιότοπους, που προστίθενται στις δεκάδες άλλες που έχουν προηγηθεί.

Η σημασία αυτής της πρωτοβουλίας και ο αντίκτυπος της μπορεί να συγκριθεί μόνο με τις ανάλογες κινήσεις του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ όταν φαντάροι Αρνιόντουσαν την Συμμετοχή τους στους βομβαρδισμούς του Γιουγκοσλαβικού λαού, των εισβολών των ιμπεριαλιστικών στρατευμάτων ΝΑΤΟ-ΗΠΑ=Ε.Ε. σε Ιράκ και Αφγανιστάν και Αντιτάσσοντας στους κυβερνητικούς σχεδιασμούς στρατιωτικής καταστολής της Εξέγερσης του Δεκέμβρη 2008.

Τι όμως προκάλεσε όλη αυτή την έκφραση εγκωμιαστικών σχολίων, αλλά και τον πλούσιο διάλογο, με ένταση πολλές φορές, που ιδιαίτερα στο TVXS.GR φτάνει τα 80 σχόλια;

Ήταν αφενός η επίδειξη ωμού κρατικού αυταρχισμού της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, που επιλέγει να εντάξει την Πολιτική Επιστράτευση-Επίταξη και Τις Ένοπλες Δυνάμεις στην αντιμετώπιση ταυ εχθρού λαού και να προϊδεάσει τους κοινωνικούς αγωνιστές εν όψει Θερμού κοινωνικά Φθινοπώρου!

Απέναντι σε αυτά τα δείγματα γραφής του σύγχρονου Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού στάθηκε η ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (σχετική ανακοίνωση) και η εκστρατεία του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.

Τα σχόλια είναι ενδεικτικά της αποδοχής της πρωτοβουλίας, της πολιτικής μάχης που διεξάγεται από τα διάφορα ρεύματα για την πολιτική σφραγίδα των κοινωνικών αντιστάσεων ή για την ενσωμάτωση τους στις κυρίαρχες αστικές επιλογές, αλλά και την κατεύθυνση που πρέπει να έχει το Αντιπολεμικό και Αντιμιλιταριστικό κίνημα.

Είναι ενδεικτικός ο διάλογος που διεξάγεται στο TVXS.GR σχετικά με τον Μισθοφορικό Στρατό και ποια πρέπει να είναι η στάση της αριστεράς. Επίσης, ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο των κοινωνικών αγώνων μέσα και έξω από τον στρατό: πρέπει ή όχι να εναντιωθούμε σε ΝΑΤΟ-Ε.Ε.-ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ και να ζητήσουμε την έξοδο της χώρας με μαχητικούς αγώνες; Πρέπει να απαιτήσουμε Συνδικαλισμό των Φαντάρων, Μπλοκάρισμα των Εξοπλισμών και να Αρνηθούμε την συμμετοχή μας σε επιχειρήσεις Καταστολής Πλήθους από τον στρατό ή πρέπει να σεβαστούμε την ιεραρχία και να Πειθαρχήσουμε; Πρέπει το ΔΙΚΤΥΟ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ μόνο να υπερασπίζεται τα δικαιώματα των φαντάρων ή και να θέτει συνδικαλιστικούς και πολιτικούς στόχους;

Απηχώντας τους προβληματισμούς της εποχής αναπτύσσεται ένας πλούσιος, έντονος διάλογος για τα χαρακτηριστικά της Αστικής Δημοκρατίας και τα ολοκληρωτικά χαρακτηριστικά του Πολιτεύματος. Ιδιαίτερη σημασία έχει η μελέτη των προβληματισμών για το Δικαίωμα στον Αγώνα, στην Αντίσταση και στην Ανατροπή των αντεργατικών πολιτικών, μιας κυβέρνησης που άλλα έταξε και άλλα κάνει, που βρίσκεται απομονωμένη από την κοινωνική πλειοψηφία και απολαμβάνει μόνο την στήριξη του κόσμου του πλούτου, των ΜΜΕ και των δυνάμεων καταστολής.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:

* efeli7: Μπράβο στα στρατευμένα παιδιά...

* Εικόνα: nefeli7

* Υποβλήθηκε από nefeli7 στις 31. Ιούλιος 2010 - 19:59. #376276

* Μπράβο στα στρατευμένα παιδιά μας!!!

Νοιώθουμε περήφανοι για τα παιδιά μας!!!

Είναι όλα αυτά τα στρατευμένα ΝΙΑΤΑ δικά μας παιδιά, είναι το ΜΕΛΛΟΝ της Ελλάδας μας.

* ΕΥΓΕ στα παιδιά αυτά που υπογράφουν κείμενο ενάντια στα οικονομικά μέτρα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο του μνημονίου, υποστηρίζοντας τους εργατικούς αγώνες και τονίζοντας ότι «ως στρατευμένοι δε θα βρεθούμε απέναντι στους διαδηλωτές, αλλά δίπλα τους». Ακόμα, ζητούν ελεύθερο συνδικαλισμό των φαντάρων.

* ΨΩΜΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

*

* Μαργαρίτα: Είναι η πρώτη φορά-όσο...

* Εικόνα: Μαργαρίτα

* Υποβλήθηκε από Μαργαρίτα στις 1. Αύγουστος 2010 - 5:09. #376367

* Είναι η πρώτη φορά-όσο τουλάχιστον εγώ ζώ-που μια τέτοια είδηση προερχόμενη από τον στρατό, μου δημιούργησε τέτοια συναισθήματα. ΜΠΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ! Αισθάνομαι περήφανη, αισθάνομαι περήφανα.

* EleutheroPneuma: «ως στρατευμένοι δε θα...

* Εικόνα: EleutheroPneuma

* Υποβλήθηκε από EleutheroPneuma στις 31. Ιούλιος 2010 - 23:54. #376331

* «ως στρατευμένοι δε θα βρεθούμε απέναντι στους διαδηλωτές, αλλά δίπλα τους». Ακόμα, ζητούν ελεύθερο συνδικαλισμό των φαντάρων.

* Και ποιός σας ζήτησε αγαπητοί στρατιώτες να βρεθείτε απέναντι σε διαδηλωτές;

-----

* δεν έχεις καταλάβει ακόμα μου φαίνεται. Έχουμε ΧΟΥΝΤΑ. ΧΟΥΝΤΑ ΧΟΥΝΤΑ ΧΟΥΝΤΑ. ΔΙΚΤΑΤΩΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ. ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ. ΧΟΥΝΤΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΛΙΑ. Η ΠΑΛΙΑ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ 70 ΔΕΝ ΚΛΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.

μη παραπλανιέσαι, το να επιστρατευτεί η δύναμη του στρατού κόντρα στο κόσμο δεν είναι καθόλου απίθανο σενάριο. το όλο κόλπο με τους φορτηγατζήδες προετοιμάζει λίγο το έδαφος και είδη κάποια ζώα συμφωνούν να βγει ο στρατός να τους πατήσει κάτω. αύριο που θα πάρει φωτιά η Ελλάδα να δούμε τι θα γίνει. στα παιδιά που υπογράφουνε το παραπάνω αξίζουν εκατομμύρια μπράβο. είναι κίνηση μεγάλης σημασίας, πόσο μεγάλης θα δείξει.

και το αίτημα τους να γυρίσουν όλοι οι φαντάροι από το εξωτερικό είναι πάρα πολύ σημαντικό. άκου εκεί να έχουμε στείλει φαντάρους στο Αφγανιστάν υποστηρίζοντας έναν τόσο απαράδεκτο πόλεμο.

* heraklitus: "Στρατός χωρίς πειθαρχία δεν...

* Εικόνα: heraklitus

* Υποβλήθηκε από heraklitus στις 1. Αύγουστος 2010 - 13:36. #376478

* "Στρατός χωρίς πειθαρχία δεν γίνεται"

Δεν έχει αυταπάτες ο Σπάρτακος για τον αντιδραστικό ρόλο του στρατού.

Αυτό δεν τον εμποδίζει να απευθύνεται στους φαντάρους που τους θεωρεί ως ελεύθερους πολίτες με στολή, με δικαίωμα στο συνδικαλισμό και της ανυπακοής στις παράλογες διαταγές. Εξ άλλου υπάρχει πάντα και η ατομική ευθύνη και δε σε σώζει το "εκτελούσα διαταγές".

Αν θέλεις, είναι και οι μόνοι που μπορούν μέσα από το συνδικαλισμό τους να περιορίσουν την αυθαιρεσία των αξιωματικών και τις πολιτικές της κυβέρνησης που τους φέρνουν αντιμέτωπους με την κοινωνία, όπως η απεργοσπασία ή οι "ειρηνικές αποστολές" στα θερμά μέτωπα του πλανήτη.

Εκατοντάδες υπογραφές φαντάρων κατά των οικονομικών μέτρων

Εκατοντάδες φαντάροι από 66 μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων που συμμετείχαν στη δίμηνη εξόρμηση (Μάιος-Ιούνιος) του Δικτύου Ελευθέρων Φαντάρων Σπάρτακος υπογράφουν κείμενο ενάντια στα οικονομικά μέτρα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο του μνημονίου, υποστηρίζοντας τους εργατικούς αγώνες και τονίζοντας ότι «ως στρατευμένοι δε θα βρεθούμε απέναντι στους διαδηλωτές, αλλά δίπλα τους». Ακόμα, ζητούν ελεύθερο συνδικαλισμό των φαντάρων.

«Οι φαντάροι λένε όχι στη χούντα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ-ΔΝΤ-Ε.Ε.!

Ο πόλεμος που κήρυξε ο κόσμος του πλούτου απειλεί το σύνολο των εργαζομένων με Ολοκαύτωμα των Δικαιωμάτων μας. Πλέον η υποχρεωτική στρατιωτική θητεία, περίοδος σκληρής εκμετάλλευσης της νεολαίας και πολεμικής της προετοιμασίας (άραγε ενάντια σε ποιον άγνωστο εχθρό, αφού ο ελληνικός στρατός είναι δύναμη κατοχής σε 15 χώρες) θα μοιάζει «Γη της Επαγγελίας» μπροστά στην «Κόλαση» που ετοιμάζουν για τους εργαζόμενους ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-Εργοδότες-ΔΝΤ-Ε.Ε», επισημαίνεται στο κείμενο.

«Οι φαντάροι όμως δεν παρακολουθούν με απάθεια τον κοινωνικό πόλεμο που εξαπολύει η χούντα κυβέρνησης, ΔΝΤ και Ε.Ε. Είμαστε κομμάτι της κοινωνικής πλειοψηφίας που πλήττεται. Οι οικογένειές μας, που τα φέρνουν όλο και πιο δύσκολα πέρα, αυτοί «που έφτυσαν αίμα» για να μας μεγαλώσουν και μορφώσουν, δυσκολεύονται ακόμη περισσότερο να μας στηρίξουν οικονομικά, αφού ο μηνιαίος μισθός μας είναι 8.5 ευρώ.
Παράλληλα, βλέπουμε τους αξιωματικούς, υπαξιωματικούς και ΕΟ.ΟΠ. να συνειδητοποιούν και αυτοί το πόσο αναλώσιμοι είναι, ότι η μείωση των «λειτουργικών εξόδων» σημαίνει χειρότερες συνθήκες υγιεινής για όλους, πεπαλαιωμένες εγκαταστάσεις και επικίνδυνα, κακοσυντηρημένα οχήματα, αλλά και μισθούς τέτοιους που τους στερούν το δικαίωμα στο να αναθρέψουν αξιοπρεπώς τα παιδιά τους. Για αυτό κάνουν Λευκή Απεργία, διαδηλώνουν ένστολοι, υπάρχει γενικευμένη απαίτηση για ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ.
Οι εξοπλισμοί βέβαια, με νέες παραγγελίες για υποβρύχια και φρεγάτες, κοστίζουν δισεκατομμύρια ευρώ, όπως και η παρουσία ελληνικού στρατού σε ξένες χώρες. Είναι όμως απαραίτητοι, για να κερδίζουν γαλλικές γερμανικές, αμερικανικές πολεμικές βιομηχανίες του αίματος, η ΙΝΤΡΑCOM, η ΜΕΤΚΑ, τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, το σύνολο των ιδιωτικοποιημένων ελληνικών πολεμικών βιομηχανιών, για να προστατεύονται τα πλοία των εφοπλιστών και να κλείνουν δουλειές», υπογραμμίζουν.

«Η καταστολή, της στρατιωτικοποιημένης αστυνομίας και του στρατού που αποκτά αστυνομικά καθήκοντα, είναι η αστική απάντηση στην εργατική οργή και αγανάκτηση. Στην Ταϋλάνδη, ο στρατός σκοτώνει διαδηλωτές. Η Ε.Ε. έχει έτοιμο τον ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟ και ειδικές στρατιωτικές-αστυνομικές δυνάμεις για να τις στρέψει κατά διαδηλωτών. Το νέο Δόγμα του ΝΑΤΟ που το μετατρέπει σε ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ προβλέπει χρήση στρατού εναντίον κοινωνικών εξεγέρσεων.
ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΛΑΟΣ-ΜΜΕ μιλούν για Έκτακτη Ανάγκη, ενώ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, εκπροσωπώντας την πιο μισητή κυβέρνηση έβαλε ξανά τον στρατό σε Επιφυλακή!
Το λέμε ξεκάθαρα: τα όπλα που έχουμε στα χέρια μας ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ να τα στρέψουμε κατά των διαδηλωτών που αγωνίζονται για τα κοινά μας δικαιώματα.
Είμαστε στο πλευρό του νεολαιίστικου και εργατικού κινήματος. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να κάνουμε την οποιαδήποτε θυσία των δικαιωμάτων και των αναγκών μας, δήθεν για να σωθεί το «έθνος». Ξέρουμε καλά ότι τραπεζίτες και εφοπλιστές είναι αυτοί που θα σωθούν», τονίζουν και καταλήγουν:

«Εμείς ως στρατευμένοι δε θα βρεθούμε απέναντι στους διαδηλωτές, αλλά δίπλα τους.
Για να βγει τώρα ο κόσμος της εργασίας από τη λαίλαπα του ΕΥΡΩ, της ΟΝΕ και της Ε.Ε. Να ανατραπούν τα Προγράμματα Επιτήρησης και τα Μνημόνια Υποταγής των εργαζομένων στις πιο βάρβαρες απαιτήσεις του εθνικού και διεθνικού κεφαλαίου. Να διαλυθούν τώρα από τους γενικευμένους εργατικούς αγώνες Ε.Ε-ΝΑΤΟ.
Ζητούμε την Επιστροφή όλου του στρατού που βρίσκεται εκτός συνόρων. Ούτε ένα ΕΥΡΩ για εξοπλισμούς.
Κάτω τα χέρια από τα δικαιώματα των Φαντάρων. Ελεύθερος συνδικαλισμός των φαντάρων.
Κανένας νέος Μισθοφόρος στις Ένοπλες Δυνάμεις και στις Δυνάμεις Καταστολής».


80 Σχόλια

Εικόνα: thesta

Υποβλήθηκε από thesta στις 1. Αύγουστος 2010 - 18:34. #376619

"Κανένας νέος Μισθοφόρος στις Ένοπλες Δυνάμεις"

Κι εγώ που νόμιζα ότι το αίτημα έπρεπε να ήταν πλήρως επαγγελματικός στρατός...

"Οι φαντάροι λένε όχι στη χούντα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ-ΔΝΤ-Ε.Ε.!"

Μπα, έγινε δημοσκόπηση στο στράτευμα και δεν το πήρα πρέφα? Πώς μιλάνε σαν να εκφράζουν την πλειοψηφία? Μετά τον Λαό το ΚΚΕ ανέλαβε να εκπροσωπεί και τον Στρατό?

Anyway, δεν είναι να ασχολείται κανείς με αυτά τα νούμερα του Περισσού. Η ύπαρξή του είναι το πιο χαρακτηριστικό δείγμα υπανάπτυξης της χώρας.

Εικόνα: thesta

Εικόνα: Α.Γ.ιος

Υποβλήθηκε από Α.Γ.ιος στις 1. Αύγουστος 2010 - 23:55. #376715

Μιλάς για άγνωστο αντικείμενο σε 'σένα τότες(!)

Πες "φχαριστώ" για αρχή στα κοπέλια που υπηρετούν τώρα, και έχουν τα "ακατανόμαστα", και ύστερα κάν' την τουμπεκή σου!!!

Μπρος... άαρς, έν-δυο...

Εικόνα: chrisppa

Υποβλήθηκε από chrisppa στις 1. Αύγουστος 2010 - 20:21. #376649

Μπα, έγινε δημοσκόπηση στο στράτευμα και δεν το πήρα πρέφα?

------------------

Αχ! Τhesta μου καλέ!!ξέρεις πόσα πράγματα δεν έχεις πάρει πρέφα ακόμα και από εκείνα που έχουν πέσει στην αντίληψή σου; :)

Εικόνα: Πιερ

Υποβλήθηκε από Πιερ στις 1. Αύγουστος 2010 - 19:52. #376642

"Κανένας νέος Μισθοφόρος στις Ένοπλες Δυνάμεις"

Κι εγώ που νόμιζα ότι το αίτημα έπρεπε να ήταν πλήρως επαγγελματικός στρατός...

-----------------------------

Έλα ντε, τι είναι πάλι τούτο? Φαντασιώνονται την δημιουργία Λαϊκού Κόκκινου Στρατού? Δεν μπορώ να καταλάβω πραγματικά... Όλοι μας είχαμε καταλάβει την ιδεολογική κατεύθυνση του Σπάρτακου αλλά είχα την εντύπωση πως υπήρχε ως δίκτυο για την υποστήριξη των δικαιωμάτων των φαντάρων και όχι για πολιτική καθοδήγηση των "στρατευμένων νιάτων"

Εικόνα: heraklitus

Υποβλήθηκε από heraklitus στις 1. Αύγουστος 2010 - 18:47. #376622

Το "δίκτυο Σπάρτακος" δεν έχει καμία σχέση με το ΚΚΕ.

Αυτά, για να καταλάβει κανείς τη "σοβαρότητα" και "εγκυρότητα" που σε διακατέχει και μπερδεύεις π.... με β...

Εικόνα: heraklitus

Υποβλήθηκε από heraklitus στις 1. Αύγουστος 2010 - 19:44. #376639

Σωστά!

Η πρώτη προτεραιότητά τους έπρεπε να είναι το πως θα διαχωριστούν από το ΚΚΕ και όχι ας πούμε τα προβλήματα των φαντάρων και η πολιτική των κυβερνώντων. Άλλωστε αυτά είναι συζήτηση για το "φύλο των αγγέλων".

Είπαμε, είσαι δεξιός, αλλά και άσχετος πάει πολύ...

:))

Εικόνα: Πιερ

Υποβλήθηκε από Πιερ στις 1. Αύγουστος 2010 - 17:18. #376598

Αν εξαιρέσεις την αναφορά τους στους στρατιωτικούς εξοπλισμούς, το υπόλοιπο κείμενο ούτε η Παπαρήγα δεν θα το έγραφε. ΝΑ βγούμε από την ΟΝΕ, την Ε.Ε. και "να διαλυθούν τώρα από τους γενικευμένους εργατικούς αγώνες Ε.Ε-ΝΑΤΟ" επίσης "είμαστε στο πλευρό του νεολαιίστικου και εργατικού κινήματος". Παίρνει σαφώς το μέρος των ένστολων (στρατιωτικών και αστυνομικών) και "για αυτό κάνουν Λευκή Απεργία, διαδηλώνουν ένστολοι, υπάρχει γενικευμένη απαίτηση για ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ" αλλά "το λέμε ξεκάθαρα: τα όπλα που έχουμε στα χέρια μας ΑΡΝΟΥΜΑΣΤΕ να τα στρέψουμε κατά των διαδηλωτών που αγωνίζονται για τα κοινά μας δικαιώματα".. Εντάξει εδώ ξεφεύγει η κατάσταση ναουμ

Δεν είμαι υπέρ του ΝΑΤΟ αλλά όπως τα γράφετε έτσι αυτά τα κείμενα ρε παιδιά απορώ με αυτούς που βάλανε την υπογραφή τους. Έλεος.. έχουμε βαρεθεί τις κραυγές ΕΞΩ από εδώ ΕΞΩ από κει, ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ δεμένα όλα αυτά με μια ξύλινη γλώσσα (sic)

Παραταυτα καλή επιτυχία αν και δε νομίζω ότι θα συγκινήσει πολλούς...

* Αν βγάζατε και αυτό με τους ένστολους θα ήταν ακόμα πιο συμπαθητικό το κείμενο

margin: Μπράβο στα παλικάρια για το...

Εικόνα: margin

Υποβλήθηκε από margin στις 1. Αύγουστος 2010 - 1:36. #376353

Μπράβο στα παλικάρια για το θάρρος τους. Άλλωστε ξέρουν πολύ καλά ότι σήμερα τους καλούν να λειτουργήσουν ως απεργοσπάστες και αύριο θα τους βάλουν απέναντι στο λαό, όπως κάνανε πάντα.

Εικόνα: LAGARTSAS

Υποβλήθηκε από LAGARTSAS στις 1. Αύγουστος 2010 - 0:53. #376347

ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ. ΠΟΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ;

Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΥΪΣΛΙΝΓΚ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΟΣΟΙ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΝ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΖΟΥΝ ΑΝΑΠΗΡΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΕ ΕΡΗΜΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΣΕ ΝΕΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΣΘΕΙ ΧΡΟΝΙΑ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΛΙΔΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ, ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΚΤΟΝΩΣΗΣ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΚΕΣ ΗΓΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΜΕ ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΜΑΣ, ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΔΕΚΑΝΙΚΙ ΤΟΥΣ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ SS KAI ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΑΡΡΑΛΕΑ ΚΑΙ ΑΞΙΕΠΑΙΝΗ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ.

Εικόνα: byλdί

Υποβλήθηκε από byλdί στις 1. Αύγουστος 2010 - 11:16. #376396

σωστά, έχουν προετοιμαστεί χρόνια για αυτά που απεργάζονται τώρα... το καταλάβαμε λίγο αργά, αλλά πρέπει να το συνειδητοποιήσουμε!

Εικόνα: EleutheroPneuma

Υποβλήθηκε από EleutheroPneuma στις 31. Ιούλιος 2010 - 23:55. #376332

Εκατομμύρια μπράβο στα παιδιά.

Εικόνα: nikoszab

Υποβλήθηκε από nikoszab στις 31. Ιούλιος 2010 - 23:28. #376327

«ως στρατευμένοι δε θα βρεθούμε απέναντι στους διαδηλωτές, αλλά δίπλα τους». Ακόμα, ζητούν ελεύθερο συνδικαλισμό των φαντάρων.

Και ποιός σας ζήτησε αγαπητοί στρατιώτες να βρεθείτε απέναντι σε διαδηλωτές;

Όσο για τον συνδικαλισμό που ζητούν, από πότε η ιδιότητα του φαντάρου που υπηρετεί 6 μήνες αποτελεί επάγγελμα ώστε να χρειάζεται εκπροσώπους και σωματεία;

Τέτοια χειραγωγημένα και κατευθυνόμενα "ανακοινωθέντα" και μάλιστα από άτομα που δεν δηλώνουν καν ποιοί είναι, είναι κενά σοβαρότητας.

Όσο για το κάλεσμα τους (που ουσιαστικά είναι κάλεσμα γνωστού κομματικού χώρου) με την συνθηματολογία "Κανένας νέος Μισθοφόρος στις Ένοπλες Δυνάμεις και στις Δυνάμεις Καταστολής", από που και ώσπου θα απαγορεύσουν αυτοί σε νέα άνεργα παιδιά να καταταγούν στον στρατό για να φάνε λίγο σίγουρο ψωμί;

Σέβομαι τον αντιμιλιταρισμό, αλλά όλα τα παραπάνω είναι απείρου κάλλους γελοιότητες.

Εικόνα: Poltergeist

Υποβλήθηκε από Poltergeist στις 1. Αύγουστος 2010 - 7:51. #376382

Ο φαντάρος είναι επάγγελμα από τη στιγμή που επίσημα δεν προσμετράτε στους άνεργους. Και επειδή με το ζόρι κωλοδάχτυλο να το ονομάσουμε λειτούργημα, και επ'απειλή κοινωνικής κατακραυγής και ποινικών κυρώσεων να αναγκάσουμε τόσο κόσμο να χαρίσει 6 μήνες απ' τη ζωή του, δε σημαίνει ότι θα ξεχάσουνε κιόλας από πάνω ότι είναι άνθρωποι με δικαιώματα, κι άμα γουστάρουνε θα έχουνε και εκπροσώπους και σωματεία και σύλλογο πλεξίματος και ότι άλλο γουστάρουνε και κρίνουνε, όπως ακριβώς όλοι οι ελεύθεροι άνθρωποι.

* Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια

Εικόνα: heraklitus

Υποβλήθηκε από heraklitus στις 1. Αύγουστος 2010 - 6:52. #376372

"Να φάνε ψωμί" σε ρόλο δολοφόνου και υπερασπιστή της Νέας Τάξης!

Μου αρέσει που λες ότι σέβεσαι τον αντιμιλιταρισμό, γελοίε!

Όχι μωρέ, δεν έχουν προβλήματα οι φαντάροι, όλα μέλι γάλα!

Από που κι ως που να δικαιούνται και συνδικαλισμό τα στραβάδια;

Άσε που είναι και "γνωστού κομματικού χώρου"!

Κομμουνιστικός δάκτυλος να 'ουμ! Ύποπτον, ύποπτον!!!!

Εικόνα: ComMarxist

Υποβλήθηκε από ComMarxist στις 1. Αύγουστος 2010 - 16:19. #376579

Καπιταλισμός και δημοκρατία ΔΕΝ γίνεται...Και αυτό είναι πολύ απλό γιατί καπιταλισμός είναι το συμφέρον των λίγων ενώ δημοκρατία των πολλών... Το μόνο που μπορούν να κάνουν οι καπιταλιστές είναι μέσω ΜΜΕ και εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά και μέσω εκλογικών νόμων και του τρόπου που στήνονται οι εκλογές να νοθεύσουν την βούληση των πολιτών και να δίνεται η εντύπωση ότι εκλέγονται δημοκρατικά... Το καρότο και το μαστίγιο φυσικά είναι άλλη μία τεχνική 'δημοκρατικοποίησης' της δικτατορίας τους... Εν ολίγοις, στην καλύτερη απλά υπάρχει ένα δημοκρατικό περιτύλιγμα, το οποίο όμως σε καμία περίπτωση δε μπορεί να χαρακτηρίσει το όλο πολιτικο-οικονομικό μοντέλο αλλά και την όλη διακυβέρνηση γενικότερα, ως δημοκρατική...

Εικόνα: heraklitus

Υποβλήθηκε από heraklitus στις 1. Αύγουστος 2010 - 14:15. #376504

Δεν έχουμε "δημοκρατία που δεν είναι τέλεια", έχουμε ΕΛΛΕΙΨΗ δημοκρατίας!

Το δικαίωμα λόγου (αν και δε βλέπω στα ΜΜΕ να δίνεται ισότιμος λόγος σε όλες τις απόψεις) ή η εκβιαστική υφαρπαγή ψήφου κάθε 4 χρόνια -και μάλιστα εξαπατώντας τους ψηφοφόρους- δεν έχει σχέση με τη λαϊκή βούληση, αλλά με τη βούληση αυτών που χρηματοδοτούν τα κόμματα εξουσίας.

Πως να στο πω διαφορετικά, κυβερνάει μια χούφτα αχυρανθρώπων της οικονομικής ελίτ και όχι ο λαός. Και από 5/5/10 κυβερνάει και με τη βούλα η τρόικα βιάζοντας ασύστολα το Σύνταγμα.

Εξακολουθείς να το θεωρείς δημοκρατία αυτό;

Εικόνα: Poltergeist

Υποβλήθηκε από Poltergeist στις 1. Αύγουστος 2010 - 7:45. #376381

Επίσης ένα πολύ καλό δείγμα αντιδημοκρατικότητας της χώρας (και το ανησυχητικότερο: της κοινωνίας μας) είναι η νοοτροπία σου ότι οι φαντάροι πρέπει να πάνε φαντάροι και να κάνουνε ότι τους λένε και να το βουλώσουνε και να την περάσουνε όπως όπως γιατί έτσι κανανε όλοι, που μου θέλουνε και συνδικαλισμό τα στραβάδια.

Εικόνα: 1ς

Υποβλήθηκε από 1ς στις 1. Αύγουστος 2010 - 13:13. #376461

Κάνεις λάθος στο ποιά ακριβώς είναι η νοοτροπία μου. Οι στρατιώτες σαφώς και πρέπει να εκτελούν τις διαταγές. Στρατός χωρίς πειθαρχία δεν γίνεται. Το θέμα είναι αυτοί που δίνουν τις διαταγές να ξέρουν ότι απευθύνονται σε ελεύθερους ανθρώπους που υπηρετούν τη πατρίδα τους και όχι σε σκλάβους που δεν έχουν κανένα δικαίωμα και που μπορούν να τους φέρονται και να τους χρησιμοποιούν σαν ζώα.

Εικόνα: Poltergeist

Υποβλήθηκε από Poltergeist στις 1. Αύγουστος 2010 - 7:22. #376378

Mπα δεν έχουμε δημοκρατία. Λείπουνε ορισμένα βασικά εξαρτήματα όπως ανεξάρτητη νομοθετική αρχή, ανεξάρτητη δικαστική αρχή, εκτελεστική αρχή με εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα, σύνταγμα που δεν είναι απλά διακοσμητικό αλλά τηρείται.

Είμαστε αντιδημοκρατική και εξαρτημένη χώρα. Την αντιδημοκρατικότητα τη βλέπεις κάθε μέρα δε χρειάζεται να είσαι συνταγματολόγος. Κάθε φορά που σε προσπερνάει κάποιος άσχετος στις προαγωγές, κάθε φορά που βλέπεις κάποιο φελλό (αλλά γιό κάποιου) σε καίρια θέση που κανονικά θέλει 20 χρόνια προσπάθειας για να την πιάσεις, όταν βλέπεις να εξαφανίζονται θεμελιωμένα δικαιώματα επί της περιουσίας σου (σύνταξη) σε μία νύχτα και με συνοπτικές διαδικασίες, όταν τρως πρόστιμο και το πληρώνεις αλλά ο δίπλα δεν το πληρώνει και δεν παθαίνει τίποτα, όταν εξαπατήθηκες να ψηφίσεις κάτι το οποίο άλλαξε κάθετα πορεία μόλις έγινε εξουσία και δεν άνοιξε ρουθούνι. Το εξαρτημένη επίσης δε χρειάζεται να είσαι οικονομολόγος για να το καταλάβεις. Όταν βλέπεις ότι ξαφνικά έχεις μπει σε προγραμματάκι να ξεπληρώσεις 30χιλ ευρώ έκαστος γιατί "τα χρωστάς" και αυτό γίνεται εθνικός σκοπός χωρίς να ρωτηθείς καν, χωρίς να ενημερωθείς για τις εναλλακτικές, χωρίς η πολύτιμη δημοκρατία που νομίζεις ότι έχεις να αποτέλεσε σε κανένα στάδιο εμπόδιο.

Έχεις δίκιο, μπορείς σήμερα να πας στο περίπτερο να πάρεις το Ριζοσπάστη χωρίς να φας ξύλο κι εξορία, όντως. Αν εσύ αυτό πιστεύεις ότι αρκεί για να έχεις δημοκρατία, τότε πρέπει να ξεθάψεις τα βιβλία του δημοτικού, υπήρχε ένα πολύ καλό που λεγόταν "αγωγή του πολίτη" το οποίο εξηγούσε τί είναι η δημοκρατία. Και να σου πω και κάτι άλλο; στη χούντα τουλάχιστον ο κόσμος ήξερε τί του γινότανε και ποιός είναι ο εχθρός, και περίμενε υπομονετικά πότε θα δοθεί ευκαιρία για να τον φάει. Τώρα ο κόσμος δεν ξέρει τί του γίνεται.

Εικόνα: Poltergeist

Υποβλήθηκε από Poltergeist στις 1. Αύγουστος 2010 - 13:36. #376480

To "μας αξίζει" και το "όλοι φταίμε" είναι δύο πολυφορεμένα τελευταία επιχειρήματα τα οποία επαναλαμβάνει τελευταία αυτός ο οποίος πραγματικά του αξίζει παλούκωμα και ο μόνος που φταίει, δηλαδή η κυβέρνηση και τα παπαγαλάκια της και ο ίδιος ο πρωθυπουργός που μην ξεχνάς ότι είναι υπουργός από το '81. Μην το τρως, γιατί ούτε μας αξίζει, ούτε φταίμε. Άλλο ψήφισε ο κόσμος και άλλο του βγήκε, έδειξε εμπιστοσύνη σε ΜΜΕ που τον παραπλανούν καθημερινά, βασίστηκε σε πολίτευμα το οποίο καταπατήθηκε. Για πες μου, ο κόσμος που του αξίζει αυτό που έπαθε, τί πιστεύεις ότι θα έκανε στις εκλογές αν του έλεγε η τωρινή κυβέρνηση ότι όταν βγει θα κάνει το σύνταγμα κουρελόχαρτο, θα πουλήσει με συμβόλαιο τα κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας σε κάποιο όργανο του εξωτερικού, θα θέσει υποθήκες στην περιουσία της χώρας (περιουσία όπως πχ τα αποθεματικά των συνταξιοδοτικών ταμείων) και θα περνάει πραξικοπηματικά ότι γουστάρει από τη Βουλή; Θα τα έσπαγε όλα ή όχι; Αλλά δεν του είπε αυτά, του είπε ψέματα, επομένως το μας αξίζει άστο, ή πες το καλύτερα σ' αυτούς που διαβάζουν Τα Νέα.

Εικόνα: Poltergeist

Υποβλήθηκε από Poltergeist στις 1. Αύγουστος 2010 - 15:37. #376540

Mα καλά σοβαρά μιλάμε τώρα; βάζεις όλο τον κόσμο στο ίδιο σακούλι με κοινούς εγκληματίες που επανειλημμένα παραβιάζουν κάθε είδος δικαίου και δημοκρατίας; καταλαβαίνεις τί συγχωροχάρτι είναι αυτό που τους δίνεις; γιατί το τρως αυτό το παραμύθι που σου πλασάρουνε; Είναι ίδιο αυτός που φοροδιέφυγε με αυτόν που γονάτισε ολόκληρο ταμείο με δομημένα ομόλογα, έφαγε μίζα υποβρυχίου, έστειλε τη χώρα στο ΔΝΤ, διέγραψε τη σύνταξη της γιαγιάς, κατέλυσε το σύνταγμα; Όλοι ίδια κι όμοια δηλαδή, φταίμε όλοι συλλογικά άρα μόκο μη μιλάτε;

Και στην τελική ρε φίλε, αυτοί οι μισοί έλληνες που είναι μισθωτοί και δεν έχουνε ακουμπήσει ποτέ στη ζωή τους τιμολόγιο, και τον φόρο τους τον κρατάνε πριν δούνε καν το μισθό τους, που δεν έχουνε καμία ελπίδα ποτέ να φοροδιαφύγουν ή να κλέψουνε, αυτοί δεν έχουνε μετά δικαίωμα σ' αυτόν που τους λέει "φταίμε όλοι" και "πλήρωσε 30χιλ ευρώ γιατί φταις κι εσύ" να του φωνάξουνε ένα βροντερό ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ;

Εικόνα: heraklitus

Υποβλήθηκε από heraklitus στις 1. Αύγουστος 2010 - 7:02. #376374

Καλά, σε σένα η ανακοίνωση του "Σπάρτακου" δε σου προσφέρει τίποτα.

Οι φαντάροι στο Αφγανιστάν, στο Κόσσοβο και όπου αλλού τους καλεί η Νέα Τάξη, ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ σε μένα και σε σένα;

ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΣ που δίνουμε απλόχερα τόσα χρόνια είτε για το ΝΑΤΟ, είτε για τους εξοπλισμούς, και μας φέρανε στη σημερινή κατάσταση οικονομικής εξαθλίωσης, και τελικά να τρώμε ο ένας τις σάρκες αλλουνού φωνάζοντας απέναντι σε όποια φωνή διαμαρτύρεται (είτε οι φορτηγατζήδες, είτε ο Σπάρτακος) αντί για τον μόνο ένοχο, την κυβέρνηση των αχυράνθρωπων της χούντας των τραπεζιτών.

Εικόνα: stipey

Υποβλήθηκε από stipey στις 31. Ιούλιος 2010 - 21:19. #376300

Μπράβο τους! Πολλές αλήθειες μαζεμένες στο κείμενο...

Εικόνα: byλdί

Υποβλήθηκε από byλdί στις 31. Ιούλιος 2010 - 20:30. #376284

είμαστε περήφανοι για τα παιδιά αυτά και συγκινημένοι θέλει αρ@@@ια για να υπογράψεις τέτοια πράγματα όντας φαντάρος. να προσέχετε παιδιά!!!!!

Εικόνα: Α.Γ.ιος

Υποβλήθηκε από Α.Γ.ιος στις 31. Ιούλιος 2010 - 19:04. #376261 Μπράβο ρε κοπέλια!!! (Κομμάντο εν εφεδρεία...)

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου