Και οι Έλληνες βιομήχανοι όμως δεν τα πάνε καθόλου άσχημα. Οι πολεμικέ προμήθειες δεκάδων δις ευρώ από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, που έγιναν στο όνομα των «εθνικών κινδύνων» και η μεταφορά τεχνογνωσίας αποτέλεσαν τη βάση δημιουργίας μιας σοβαρής και με διεθνείς βλέψεις ιδιωτικής ή μετοχοποιημένης «δημόσιας» πολεμικής βιομηχανίας με ισχυρές συνεργασίες με τις μεγαλύτερες αμερικανικές και ευρωπαϊκές. Ας δούμε μερικά παραδείγματα:
Η εφημερίδα ΒΗΜΑ με το άρθρο της «Συστήματα Sunlight: Τρίτο κατά σειρά συμβόλαιο με το Γερμανικό Ναυτικό» αναφέρεται στο «Συμβόλαιο με το υπουργείο Άμυνας της Γερμανίας (BWB) υπέγραψε η εταιρεία Συστήματα Sunlight, για την προμήθεια μιας συστοιχίας μπαταριών υποβρυχίου τύπου 212 του Γερμανικού Ναυτικού. Η εν λόγω συστοιχία μπαταριών θα παραδοθεί το καλοκαίρι του 2012 και αποτελεί την τρίτη κατά σειρά παραγγελία του Γερμανικού Ναυτικού τα τελευταία τρία χρόνια. Το γεγονός αυτό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αποδεικνύει την εμπιστοσύνη του Γερμανικού Ναυτικού στη Sunlight και υπογραμμίζει την υψηλή ποιότητα των λύσεων που προσφέρει στον τομέα αποθήκευσης ενέργειας. Η Sunlight δραστηριοποιείται στις κατασκευές μπαταριών υποβρυχίων παγκοσμίως, έχοντας μακρόχρονη εμπειρία σε συστήματα αποθήκευσης και διάθεσης ενέργειας, προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις στο σχεδιασμό και την παραγωγή μπαταριών για όλους τους τύπους συμβατικών υποβρυχίων (ανατολικού και δυτικού τύπου), αξιοποιώντας όλες τις διαθέσιμες τεχνολογίες μολύβδου οξέως. Η εταιρεία έχει ήδη σχεδιάσει και αναπτύξει 25 διαφορετικούς τύπους στοιχείων μπαταριών για υποβρύχια, ενώ έχει προμηθεύσει περισσότερες από 50 συστοιχίες σε στόλους ανά τον κόσμο».
Όμως οι Έλληνες επιχειρηματίες, όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα ΕΘΝΟΣ στο άρθρο της «Το γαλλοϊνδικό deal των 15 δισ. ανοίγει δουλειές στην Ελλάδα» περιμένουν πολλά από την εν λόγω συμφωνία. Προοπτικές ανοίγουν για συμμετοχή και ελληνικών αμυντικών βιομηχανιών, όπως η ΕΑΒ και η Μiltech Hellas , ως υποκατασκευαστών στο deal του αιώνα που έκλεισε την περασμένη εβδομάδα η Γαλλία για πώληση στην Ινδία 126 μαχητικών αεροσκαφών Rafale, ύψους 15 δισ. ευρώ. Η ελληνική εταιρεία Μiltech , που εδρεύει στα Μεσόγεια, έχει αναλάβει τη διαχείριση του ηλεκτρικού συστήματος, την κατασκευή και την τοποθέτηση των 24 κουτιών από τα οποία περνούν όλες οι καλωδιώσεις του Rafale. Ως εκ τούτου, ανοίγονται οι προοπτικές ώστε η συγκεκριμένη εταιρεία να αναλάβει σημαντικό υποκατασκευαστικό έργο. Ανάλογες δυνατότητες υπάρχουν και για την κρατική ΕΑΒ, η οποία διατηρεί συνεργασία τόσο με τη γαλλική Dassault όσο και με την Ινδία.
Ουσιαστικά η επιλογή του γαλλικού μαχητικού δίνει μια βαθιά ανάσα πνοής και ανάπτυξης των γαλλικών αμυντικών βιομηχανιών με κυρίαρχες την Dassault που κατασκευάζει το αεροσκάφος, την Thales που κατασκευάζει τα ηλεκτρονικά και τη Snecma για τους κινητήρες. Στους υποκατασκευαστές της Dassault δεσπόζουσα θέση έχουν και οι ελληνικές εταιρείες ΕΑΒ και Μiltech.
Όμως η ίδια η Ε.Ε. συμβάλλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη του συνόλου των ευρωπαϊκών πολεμικών βιομηχανιών προωθώντας σημαντικές συμπαραγωγές που διεκδικούν μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς όπλων.
Στο άρθρο «Stealth με γαλανόλευκη σφραγίδα» αποκαλύπτεται η ότι παράγεται «με τη σφραγίδα και της ΕΑΒ το πρώτο ευρωπαϊκό μη επανδρωμένο Stealth αεροσκάφος UCAV. Αναπτύχθηκε από εθνική χρηματοδότηση των χωρών Γαλλίας, Σουηδίας, Ισπανίας, Ελβετίας, Ιταλίας και Ελλάδας με τη συμμετοχή των εταιρειών SAAB, ALENIA, EADS-CASA, RUAG και ΕΑΒ και της DASSAULT AVIATION σε ηγετικό ρόλο. Το UCAV παρουσιάστηκε στις 19 Ιανουαρίου 2012 σε μια επίσημη τελετή στη στρατιωτική βάση ISTRES της Γαλλίας.
Στο άρθρο «Stealth με γαλανόλευκη σφραγίδα» αποκαλύπτεται η ότι παράγεται «με τη σφραγίδα και της ΕΑΒ το πρώτο ευρωπαϊκό μη επανδρωμένο Stealth αεροσκάφος UCAV. Αναπτύχθηκε από εθνική χρηματοδότηση των χωρών Γαλλίας, Σουηδίας, Ισπανίας, Ελβετίας, Ιταλίας και Ελλάδας με τη συμμετοχή των εταιρειών SAAB, ALENIA, EADS-CASA, RUAG και ΕΑΒ και της DASSAULT AVIATION σε ηγετικό ρόλο. Το UCAV παρουσιάστηκε στις 19 Ιανουαρίου 2012 σε μια επίσημη τελετή στη στρατιωτική βάση ISTRES της Γαλλίας.
Το UCAV έχει μοναδικά επιχειρησιακά χαρακτηριστικά, όπως να πετά με υψηλές ταχύτητες, λίγα μέτρα πάνω από το έδαφος, με απόλυτα stealth χαρακτηριστικά. Η ΕΑΒ ανέλαβε τη σχεδίαση και κατασκευή: Του Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Exhaust Assembly) που αποτελεί κρίσιμο σημείο εντοπισμού του ίχνους του αεροσκάφους. Του οπισθίου μέρους της ατράκτου (Aft Fuselage). Του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig). Η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία -με τη συμμετοχή της στην ανάπτυξη του αεροσκάφους UCAV από την αρχική φάση του σχεδιασμού- προέβαλε τη δυνατότητά της να παίξει διεθνώς πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη τεχνολογιών αιχμής, δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ Τάσος Φιλιππάκος.
Η αστική Ελλάδα του Πολέμου δείχνει τα δόντια της και συμμετέχει στα διεθνή Χρηματιστήρια του Αίματος.
Είναι σαφές ότι σύντομα θα εξαπολυθεί μια τεράστια προπαγανδιστική επίθεση για την αναγκαιότητα νέων εξοπλιστικών προγραμμάτων, όπου οι Έλληνες επιχειρηματίες θα έχουν για μια ακόμη φορά την ευκαιρία να αποδείξουν ότι ξέρουν να καμουφλάρουν τη βουλιμία τους για κέρδη με την εθνικιστική έπαρση.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου