Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Ακριβότερα ναύλα λίγο πριν την έξοδο του Πάσχα

Μπορεί ο γκεσταπίτης Χρυσοχοίδης μαζί με τις ΜΑΤατζήδικες υπάνθρωπες ορδές των πραιτοριανών του αστικού κατεστημένου να ψάχνουν ανάμεσα στους μετανάστες για εγκληματίες, αλλά οι πραγματικοί απατεώνες και ληστές του κόσμου της εργασίας είναι η κυβέρνηση των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και η Τρόικα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέξαμε από το κείμενο της Ισμήνη Λέντζου κυβέρνηση και εφοπλιστές επιτίθενται από κοινού στους ταξιδιώτες και τους νησιώτες αυξάνοντας κατά 6% τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια!
Το σύνθημα των εφοπλιστών πλέον είναι: ακριβότερα εισιτήρια, με λιγότερα πλοία που στοιβάζονται περισσότεροι επιβάτες, με πιο αργά δρομολόγια, αφού πολλές εταιρείες μειώνουν την ταχύτητα για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Συνολικά τα δρομολόγια της Μεγάλης Πέμπτης από 25 πέρυσι μειώνονται φέτος σε 17, σύμφωνα με το προγραμματισμό που έχει ανακοινωθεί από το υπουργείο.
Δείτε για παράδειγμα πόσο κοστίζουν σήμερα τα εισιτήρια σε δημοφιλείς Πασχαλινούς προορισμούς. Τα παραδείγματα είναι για ταξίδι μετ΄ επιστροφής στην οικονομική θέση δίχως καμπίνα με συμβατικό ΙΧ, τετραμελούς οικογένειας όπου τα 2 παιδιά πληρώνουν μειωμένο εισιτήριο.
ΤΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΗΜΕΡΑ
οικονομική θέση
2 ενήλικες
2 Παιδιά
ΙΧ
Σύνολο
Πειραιάς
Πάρος
Πειραιάς
122 ?
62 ?
154 ?
338 ?
Πειραιάς
Μύκονος
Πειραιάς
128 ?
64 ?
158 ?
350 ?
Πειραιάς
Χίος
Πειραιάς
132.6 ?
66.3 ?
144.5 ?
343.4 ?
Πειραιάς
Πάτμος
Πειραιάς
141 ?
70 ?
180 ?
391 ?
Πειραιάς
Ηράκλειο
Πειραιάς
130 ?
72 ?
153 ?
355 ?
Πειραιάς
Ρόδος
Πειραιάς
224 ?
112 ?
181 ?
517 ?

ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ 6%
Το ταξίδι για Πάρο από 338 ευρώ θα κοστίζει 358,28 ευρώ
Το ταξίδι για Μύκονο από 350 ευρώ θα κοστίζει 371 ευρώ
Το ταξίδι για Χίο από 343,4 ευρώ θα κοστίζει 364,004 ευρώ
Το ταξίδι για Πάτμο από 391 ευρώ θα κοστίζει 414,46 ευρώ
Το ταξίδι για Ηράκλειο Κρήτης από 355 ευρώ θα κοστίζει 376,3 ευρώ
Το ταξίδι για Ρόδο από 517 ευρώ θα κοστίζει 548,02 ευρώ.
Με τις αυξήσεις των ναύλων οι εφοπλιστές επιχειρούν να διατηρήσουν σε υψηλά επίπεδα την κερδοφορία τους καλύπτοντας τις απώλειες από την μειωμένη προσέλευση των ταξιδιωτών που αδυνατούν λόγω των απωλειών στο εισόδημα τους να ανταπεξέλθουν.
Η επίσημη δικαιολογία για την αύξηση των ναύλων είναι όπως πάντα οι αυξήσεις στα καύσιμα διεθνώς.
Ας δούμε όμως ορισμένες λεπτομέρειες που φέρνουν στο φως δημοσιεύματα που αναφέρονται στις συνεχείς και ξεκάθαρες παρεμβάσεις που έγιναν τις τελευταίες ημέρες και ειδικά χθες Παρασκευή, και εκτιμάται ότι πέτυχαν την πτώση των τιμών του αργού πετρελαίου.
Έτσι το μεν αμερικανικό αργό πετρέλαιο light crude είδε την τιμή του να μειώνεται απότομα κάτω από τα 103 δολάρια το βαρέλι, ενώ το ευρωπαϊκό brent έπεσε κάτω από τα 123 δολάρια το βαρέλι. Οι τιμές ήρθαν κάτω έως και 6 δολάρια το βαρέλι μέσα σε τρεις ημέρες μετά τη γνωστοποίηση ότι μπορεί να ανοίξουν τα στρατηγικά αποθέματα και των Ευρωπαίων, ειδικά της Βρετανίας και Γαλλίας, μετά τις ΗΠΑ. Ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τη βενζίνη να είναι παντού ακριβή για διάφορους άλλους λόγους, πέραν του γεγονότος ότι αυτές οι αλλαγές στις τιμές αργούν να περάσουν στην κατανάλωση.
Στην Ελλάδα όπως όλοι γνωρίζουμε είναι οι άγριοι φόροι που επιβάλουν τρόικα και κυβερνητική πολιτική κρατούν την τιμή των καυσίμων σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα, κατακλέβοντας το λαϊκό εισόδημα.
Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι κυβέρνηση-τρόικα-εφοπλιστές στέκουν απέναντι στο λαό μας.
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου