Σάββατο 17 Μαΐου 2014

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΓΙΑΤΡΟΥ ΣΤΟ 401 ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ

Ποια είναι τα Δικαιώματα των Ασθενών στρατιωτών;
Επιστολή καταγγελίας στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
Το προσωπικό του Νοσοκομείου είναι υποχρεωμένο να αντιμετωπίσει τον ασθενή με σεβασμό, ευγένεια και διακριτικότητα.
Ο γιατρός υποχρεούται να ενημερώσει τον ασθενή για την ασθένεια του.
Ο ασθενής είναι ελεύθερος να εκφράσει καθαρά τις ανάγκες και επιθυμίες του.
Ο ασθενής μπορεί να δεχτεί ή να αρνηθεί οποιαδήποτε θεραπεία του προτείνει ο γιατρός (να σημειωθεί ότι το κείμενο αυτό το πήρα αυτούσιο από το internet και περιέχει ορθογραφικά λάθη όπως η λέξη ευγένεια (και όχι ευγένια που γράφει στο site) και η λέξη ελεύθερος... μα καλά δεν το είδε κανείς υπεύθυνος;)

Πράγμα που δεν συνέβη στη δική μου περίπτωση κατά την επίσκεψή μου στον ιατρό-αλλεργιολόγο του 401 Παρασκευόπουλο Ιωάννη. Πιο συγκεκριμένα ο αναφερόμενος ιατρός χωρίς να με εξετάσει μου είπε ότι περίμενες να πας στο στρατό να θεραπεύσεις την αλλεργία σου;
 Επίσης μου πρότεινε να ακολουθήσω μία θεραπεία και του λέω αφελέστατα αν θέλετε ναι να την ξεκινήσω και μου λέει «χάρη μας κάνεις»; Δεν με άφησε να του εξηγήσω ότι θέλω ένα χαρτί-δικαιολογητικό που να αναφέρει ότι έχω αλλεργία.
Επίσης με ρώτησε πόσο καιρό έχω την αλλεργία και του λέω είμαι τόσο χρονών η αλλεργία μου ξεκίνησε από τόσο χρονών και πετάγεται και λέει «κάνε την αφαιρεσούλα»!
Μάθε Κύριε Παρασκευόπουλε ότι εμείς χάρη σου κάνουμε και σε πληρώνουμε να παρέχεις υπηρεσίες. Συνάδελφοι πρώην καιν νυν οπλίτες μη διστάσετε να καταγγείλετε παρόμοια συμπεριφορά.
Πληροφοριακά και άλλοι μου είπαν κάκιστη συμπεριφορά από τον Κ. Παρασκευόπουλο.
Μπορεί όπως αναφέρεται στο βιογραφικό του να Μετεκπαιδεύτηκε ως Research Fellow στο Imperial College University, London, και ως Clinical Research Fellow στο Royal Brompton Hospital υπό τον Professor SR Durham, στο Upper Respiratory Medicine, Faculty of Medicine, National Heart & Lung Institute, London..
 Αλλά πρέπει να περάσει και από παιδαγωγική κατάρτιση.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437

Diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου