Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Ασφαλιστικά μέτρα στο ΕΔΑΔ Στρασβούργου για την αναστολή ή την οριστική παύση λειτουργίας της Βάσης της Σούδας!

59900
Κι ενώ ήδη, ο τριήμερος αποκλεισμός της Βάσης για το θέμα της καταστροφής των χημικών της Συρίας εν πλω στη θάλασσα της Μεσογείου, έχει αρχίσει, ταυτόχρονα σε εξέλιξη βρίσκεται, μία εξαιρετικά σημαντική πρωτοβουλία με την κατάθεση ασφαλιστικών μέτρων ενάντια στη λειτουργίας της Βάσης της Σούδας. Σύμφωνα με το σκεπτικό πίσω απ’ αυτή την κίνηση έχει παραβιαστεί η Συνθήκη του Άαρχους από τις Ηνωμένες Πολιτείες και καλούνται οι δικαστικές αρχές να κλείσουν οι εγκαταστάσεις της Βάσης της Σούδας ώστε να μη μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά τη διαδικασία της υδρόλυσης εν πλω. 


Πιο αναλυτικά, ο εκπρόσωπος της πρωτοβουλίας πολιτών κατά των χημικών όπλων Ντερμανάκης Νικόλαος κατέθεσε την Παρασκευή αίτηση ασφαλιστικών μέτρων στο Ευρωπαικό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου με την οποία ζητάει να διαταχθεί από το Δικαστήριο αυτό η Ελληνική Δημοκρατία να εκπληρώσει την υποχρέωση της την απορρέουσα από το άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA του 1990 δηλαδή να διαταχθεί να απευθύνει δήλωση προς τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με την οποία θα τους δηλώνει ότι αναστέλλεται ή παύει οριστικά η λειτουργία της αμερικάνικης Βάσης Σούδας λόγω αντισυμβατικής και παράνομης συμπεριφοράς των Ηνωμένων Πολιτειών στην υπόθεση επεξεργασίας των χημικών όπλων.
Ο εκπρόσωπος της πρωτοβουλίας πολιτών ζήτησε να ληφθεί η παραπάνω απόφαση ασφαλιστικών μέτρων από το ΕΔΑΔ προκειμένου να παύσει η επιχειρησιακή υποστήριξη που παρέχει η αμερικάνικη βάση Σούδας στο πλοίο Cape Ray και στα συνοδεύοντα αυτό πολεμικά πλοία τα οποία διενεργούν παράνομες πράξεις δηλαδή πράξεις που δεν προβλέπονται ρητά στα καταστατικά και λοιπά συμβατικά κείμενα του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ τα υπογεγραμμένα από τα κράτη-μέλη των Οργανισμών αυτών.
Ο Ντερμανάκης Νικόλαος ως εκπρόσωπος της πρωτοβουλίας πολιτών κατά των χημικών όπλων ανέπτυξε εγγράφως ενώπιον του ΕΔΑΔ τους ισχυρισμούς της πρωτοβουλίας και οι ισχυρισμοί αυτοί έχουν ως εξής
<<Η ελληνοαμερικανική συμφωνία για τη χρήση της Αμερικανικής Ευκολίας Σούδας κυρώθηκε με τον νόμο 1893/16-08-1990 τον οποίο ψήφισε η Ελληνική Βουλή (ΦΕΚ 106/90). Το καθεστώς της Αμερικάνικης Ευκολίας Σούδας διέπεται από τη συμφωνία αυτή (Διμερή Ελληνοαμερικανική Συμφωνία Αμοιβαίας Αμυντικής Συνεργασίας- MDCA του έτους 1990) και επίσης από τη μεταγενέστερη επίσης διμερή Συνολική Τεχνική Συμφωνία με ρήτρες αμοιβαιότητας (CTA του έτους 2001). Η ισχύς της πρώτης σύμβασης (δηλαδή της MDCA του 1990)και συνακόλουθα της δεύτερης (δηλαδή της CTA του 2001) , ύστερα από την αρχική οκταετή περίοδο (1990-1998) παρατείνεται ανά έτος ,ύστερα από αίτημα της αμερικάνικης και έγκριση της ελληνικής κυβέρνησης.
Επίσης ως συμπληρωματικό των δύο παραπάνω συμφωνιών είναι το διμερές ελληνοαμερικανικό Μνημόνιο Κατανόησης για το Μαράθι (Memorandum of Unterstanding/Marathi MOU του 1994) που επιτρέπει την υπό όρους περιοδική χρήση ευκολιών του ελληνικού Ναυστάθμου Κρήτης στο Μαράθι Σούδας από το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό.
Παράλληλα για τις δυνάμεις των κρατών μελών του NATO ισχύουν η Σύμβαση επί του Νομικού καθεστώτος των δυνάμεων τους (Status of forces agreement /SOFA) και άλλα συναφή πολυμερή κείμενα του NATO.
Όπως είναι γνωστό το αμερικάνικο πολεμικό Ναυτικό έχει αναλάβει την πραγματοποίηση μιας απολύτως αδιαφανούς διαδικασίας υδρόλυσης χημικών όπλων της Συρίας σε διεθνή ύδατα κάπου δυτικά της νήσου Κρήτης.
Κατά τον χρόνο άσκησης της παρούσας αίτησης λήψεως ασφαλιστικών μέτρων το πλοίο του αμερικάνικου ναυτικού CAPE RAY κινείται στη Μεσόγειο όμως δεν έχει ξεκινήσει πραγματικά η διαδικασία υδρόλυσης και συνεπώς καλούμε το δικαστήριό σας να λάβει άμεσα τα αιτούμενα στην παρούσα αίτηση ασφαλιστικά μέτρα προκειμένου το κινούμενο στη Μεσόγειο θάλασσα Cape Ray να μην πραγματοποιήσει και να μην ολοκληρώσει τη διαδικασία της πειραματικής υδρόλυσης δηλαδή την παράνομη υδρόλυση που δεν προβλέπεται στα καταστατικά κείμενα και τις συμβάσεις που έχουν συνάψει ο ΟΗΕ και ο ΟΑΧΟ με τα κράτη-μέλη τους.
Επειδή συνεπώς η πειραματική εν πλω υδρόλυση χημικών όπλων δεν αναφέρεται στα κείμενα αυτά του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ ως συμφωνηθείσα από τα κράτη-μέλη προβλεπόμενη διαδικασία, έχει προσβληθεί από την αμερικάνικη συμπεριφορά η Συνθήκη του Άαρχους και η ακραία ανησυχία και ο πανικός του πληθυσμού της Κρήτης ενεργοποιεί την περιβαλλοντική Αρχή της διακινδύνευσης που επιβάλλει την άμεση λήψη μέτρων από το δικαστήριό σας προκειμένου να παύσει η διακινδύνευση του αγαθού της ζωής (με τις εκφάνσεις που εμπεριέχει) και του δικαιώματός μου σε αυτή (άρθρο 2 ΕΣΔΑ). Ο λαός της Κρήτης εύλογα πανικόβλητος έχει ανάγκη από την προστασία του Δικαστηρίου σας.
Παρά τις επίμονες ερωτήσεις ελλήνων βουλευτών και ευρωβουλευτών κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 2014 η ελληνική κυβέρνηση δια των υπουργών της στα πλαίσια της ελληνικής κοινοβουλευτικής διαδικασίας αλλά και στο ευρωπαικό κοινοβούλιο δεν έχει δώσει συγκεκριμένες πληροφορίες για τις ακριβείς συνθήκες και για τα ακριβή μετρήσιμα περιβαλλοντικά αποτελέσματα της υδρόλυσης , για τις ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές επί των οποίων διενεργείται η διαδικασία ,για το ακριβές γεωγραφικό μήκος και πλάτος της τοποθεσίας υδρόλυσης και για την ακριβή ποσότητα των πρόδρομων ουσιών και των ανομοιογενών χημικών ουσιών της Συρίας και για τον τρόπο αδρανοποίησής τους και επεξεργασίας τους .
Επίσης ουδεμία απάντηση έλαβαν οι έλληνες βουλευτές και ευρωβουλευτές κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 από τους εκπροσώπους της ελληνικής δημοκρατίας στο ελληνικό και ευρωπαικό κοινοβούλιο για τον τρόπο εξουδετέρωσης των ανομοιογενών ουσιών και των πρόδρομων ουσιών των χημικών όπλων της Συρίας, για τον ακριβή χρόνο έναρξης και λήξης της διαδικασίας υδρόλυσης και για τις ακριβείς περιβαλλοντικές συνέπειες και τις ακριβείς τεχνικές προδιαγραφές αυτής.
Με τη Διεθνή Σύμβαση που υπογράφηκε στις 25 Ιουνίου 1998 στην πόλη Άαρχους της Δανίας από την Ευρωπαική Ένωση και από τριάντα πέντε αρχικώς κράτη μεταξύ των οποίων και η Ελληνική Δημοκρατία κατοχυρώνονται συγκεκριμένα δικαιώματα στον τομέα της περιβαλλοντικής πληροφόρησης.
Με την κύρωση της Διεθνούς αυτής Σύμβασης του Άαρχους αναγνωρίστηκε το δικαίωμα μεμονωμένων προσώπων και συλλογικών φορέων να έχουν πρόσβαση σε όλες τις περιβαλλοντικές πληροφορίες τις σχετικές με ενέργειες που πραγματοποιούν τα συμβαλλόμενα στη Σύμβαση κράτη σε όλο τον πλανήτη δηλαδή ακόμη και στα διεθνή ύδατα.Τη Σύμβαση του Άαρχους την υπέγραψαν και οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και συνεπώς ενσωματώθηκε και στο δικό τους εσωτερικό δίκαιο.
Προκύπτει συνεπώς, ισχύουσας της Συνθήκης του Άαρχους, υποχρέωση των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής να δίνουν πλήρεις και συγκεκριμένες περιβαλλοντικές πληροφορίες σε κάθε κράτος, μεμονωμένο πρόσωπο ή συλλογικό φορέα που ζητάει πλήρεις και ακριβείς περιβαλλοντικές πληροφορίες. Η διεθνής αυτή Σύμβαση επιβάλλει και στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής να παρέχουν σε κράτη, ιδιώτες και οργανώσεις πολιτών πλήρη επιστημονικά περιβαλλοντικά στοιχεία για ενέργειές τους και για τις επακριβώς προσδιοριζόμενες παρενέργειές τους σε ολόκληρο τον πλανήτη και συνεπώς και στα διεθνή ύδατα.
Είναι αντικειμενικό γεγονός ότι οι έλληνες πολίτες και οι έλληνες βουλευτές και ευρωβουλευτές (παρά τις συνεχείς ερωτήσεις τους) και ο ελληνικός λαός βρίσκονται σε πλήρη άγνοια για τις ακριβείς συνθήκες της διαδικασίας υδρόλυσης που πρόκειται να διενεργήσει το αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό σε διεθνή ύδατα κάπου δυτικά της νήσου Κρήτης και για τα συγκεκριμένα αποτελέσμα και παρενέργειες της υδρόλυσης στο θαλάσσιο περιβάλλον.
Συνεπώς υπάρχει κραυγαλέα παραβίαση της περιβαλλοντικής Συνθήκης του Άαρχους από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής που στοιχειοθετεί πλήρως την περίπτωση έκτακτης ανάγκης που αναφέρεται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA του 1990 δεδομένου ότι ήδη κατά τους έξι πρώτους μήνες του 2014 ο ελληνικός λαός έχει περιέλθει σε κατάσταση έντονης ανησυχίας και πανικού και συνεπώς ήδη η ελληνική κυβέρνηση θα έπρεπε να είχε αποστείλει δήλωση στους εκπροσώπους των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής με την οποία θα τους δήλωνε ότι καταγγέλει τη σύμβαση και ότι παύσει οριστικά ή αναστέλλεται η λειτουργία της Αμερικάνικης Ευκολίας Σούδας.
Η συνεχιζόμενη παράλειψη της ελληνικής δημοκρατίας να προβεί στις αναγκαίες ενέργειές για την αναστολή λειτουργίας ή για την οριστική παύση λειτουργίας της αμερικάνικης Ευκολίας Σούδας δηλαδή να προβεί σε ενέργειες προβλεπόμενες στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA 1990 παρά το γεγονός ότι ο ελληνικός πληθυσμός κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 λειτουργεί σε συνθήκες πλήρους έλλειψης ενημέρωσής και η περιβαλλοντική Συνθήκη του Άαρχους έχει προφανέστατα παραβιαστεί από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και ο ελληνικός πληθυσμός έχει περιέλθει σε κατάσταση πανικού θεωρώντας ως ενδεχόμενη την περιβαλλοντική καταστροφή, αποτελεί προφανή παραβίαση εκ μέρους της ελληνικής πολιτείας και κυβέρνησης της διάταξης του άρθρου 2 της ΕΣΔΑ(δικαίωμα ζωής) και της διάταξης του άρθρου 6 της ΕΣΔΑ (δικαίωμα σε δίκαιη δίκη) αφού η προπεριγραφείσα στέρηση ενημέρωσης και η προπεριγραφείσα διαστρεβλωμένη ενημέρωση εκ μέρους της αμερικάνικης πλευράς δυσχεραίνει αντικειμενικά την εν δυνάμει ένδικη προστασία των ελλήνων .
Στη διαδικασία πειραματικής εν πλώ παράνομης υδρόλυσης εμφανίζονται να συναινούν και ο ΟΗΕ και ο ΟΑΧΟ όμως οι Οργανισμοί αυτοί παρανομούν διότι τα ίδια τα καταστατικά κείμενα τους και οι συμβάσεις τους με τα μέλη τους αναφέρονται περιοριστικά σε δυνατότητα διαχείρισης και προσπάθειας εξουδετέρωσης χημικών όπλων στη στεριά δηλαδή σε έδαφος συγκεκριμένων επιτηρούμενων κρατών.
Η ορθή περιοριστική ερμηνεία των ίδιων των κειμένων των συμβάσεων και των καταστατικών κειμένων του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο ΟΗΕ και ο ΟΑΧΟ δεν έχουν δικαίωμα να εμφανίζονται ότι συναινούν σε διαδικασία πειραματικής υδρόλυσης στη θάλασσα διότι τα συμβαλλόμενα κράτη του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ ουδέποτε εγγράφως έχουν εξουσιοδοτήσει τους οργανισμούς αυτούς για διαδικασίες υδρόλυσης στη θάλασσα και μάλιστα σε διεθνή ύδατα.
Συνεπώς δεν έχουν δικαίωμα ο ΟΗΕ και ο ΟΑΧΟ να εμφανίζονται ότι συναινούν στην παράνομη αμερικάνικη διαδικασία πειραματικής υδρόλυσης διότι τα μέλη τους δεν τους έχουν εξουσιοδοτήσει με καταστατικά και λοιπά συμβατικά κείμενα για οποιαδήποτε ενέργεια ή συναίνεση σε διαδικασία επεξεργασίας χημικών όλων στη θάλασσα.
Λόγω των προπεριγραφεισών παραβιάσεων της Διεθνούς Περιβαλλοντικής Συνθήκης του Άαρχους και των καταστατικών κειμένων του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ και της συνακόλουθης πρόκλησης πανικού στον ελληνικό πληθυσμό από τις προπεριγραφείσες ενέργειες των αμερικάνων υπάρχουν πολυπληθείς εκδηλώσεις διαμαρτυρίας που πραγματοποιούνται κατά το πρώτο εξαμηνο του έτους 2014 σε όλες τις ελληνικές πόλεις με συμμετοχή πολιτών όλων των πολιτικών ιδεολογιών και κατευθύνσεων και ο πληθυσμός καθημερινά βρίσκεται σε πανικό για τη ζωή του και την υγεία του.
Επισημαίνουμε ότι δεν υπάρχουν καταστατικά κείμενα και συμβάσεις του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ στα οποία να αναφέρεται δικαίωμα οργανισμών ή κρατών να διενεργήσουν διαχείριση χημικών όπλων εκτός εδάφους σαφώς προσδιορισμένων κρατών δηλαδή σύμφωνα με τις ισχύουσες συμβάσεις του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ τις οποίες έχουν υπογράψει τα συμβαλλόμενα κράτη τους η διαχείριση και η προσπάθεια αδρανοποίησης των χημικών όπλων μπορεί να γίνει μονάχα σε έδαφος και μάλιστα σε έδαφος συγκεκριμένων επιτηρούμενων από τους παραπάνω Οργανισμούς κρατών και δεν μπορεί να γίνει οπουδήποτε αλλού.
Αυτή είναι η ορθή περιοριστική ερμηνεία των καταστατικών κειμένων και των λοιπών συμβάσεων που υπέγραψαν ο ΟΗΕ , ο ΟΑΧΟ και τα μέλη τους. Συνεπώς όλη η διαδικασία προπαρασκευής και διενέργειας της πειραματικής αυτής πρωτόγνωρης εν πλω υδρόλυσης είναι παράνομη και παραβιάζει τη Συνθήκη του Άαρχους και τις ίδιες τις καταστατικές πράξεις του ΟΗΕ και ΟΑΧΟ και ενεργοποιείται έτσι η Περιβαλλοντική Αρχή της διακινδύνευσης κατά τον πλέον απόλυτο τρόπο.
Το γεγονός ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής δεν έχουν δώσει συγκεκριμένες περιβαλλοντικές πληροφορίες στην ελληνική κυβέρνηση και σε όλη την ΕΕ αποδεικνύεται από το γεγονός ότι σε ουδεμία ερώτηση σχετική με την υδρόλυση των χημικών όπλων διατυπωθείσα κατά την ελληνική και ευρωπαική κοινοβουλευτική διαδικασία έχουν απαντήσει κατά συγκεκριμένο τρόπο οι αρμόδιοι υπουργοί της ελληνικής δημοκρατίας και οι εκπρόσωποι της ελληνικής δημοκρατίας στην ΕΕ κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 2014 επειδή δεν έλαβαν την προσήκουσα ενημέρωση από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής αλλά και εν συνεχεία δεν ζήτησαν τις αναγκαίες επεξηγήσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ο ίδιος ο παρανομών Οργανισμός για την Απαγόρευση των Χημικών Όπλων ερωτηθείς στις 27/06/2014 εάν υπάρχει κάποιο εναλλακτικό σχέδιο σε περίπτωση που ένα απρόοπτο γεγονός ή ατύχημα συμβεί επί του πλοίου Cape Ray κατά τη διάρκεια υδρόλυσης των χημικών όπλων απάντησε με εξοργιστικό τρόπο ότι τόσο ο ίδιος όσο και ο ΟΗΕ δεν έχουν ευθύνη σε περίπτωση ατυχήματος.
Επίσης με προηγούμενες δηλώσεις του ο Οργανισμός έχει δηλώσει ότι έχει ρόλο ουδέτερου παρατηρητή της διαδικασίας υδρόλυσης και όχι τον ρόλο ευθύνης και λογοδοσίας που ανακριβέστατα του αποδίδουν οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με ανακοινώσεις τους.
Με υπαιτιότητά συνεπώς των Ηνωμένων Πολιτειών έχει προκληθεί πανικός στην κοινωνία της Κρήτης και ολόκληρης της Ελλάδος και έχει ενεργοποιηθεί η Αρχή της Διακινδύνευσης διότι οι ανακοινώσεις των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής επί του θέματος και οι απαντήσεις των αρμοδίων υπουργών της ελληνικής δημοκρατίας κατά την ελληνική και ευρωπαική κοινοβουλευτική διαδικασία δεν συγκροτούν την έγκαιρη ,συγκεκριμένη και έγκυρη πληροφόρηση που απαιτεί η Διεθνής Συνθήκη του Άαρχους .
Αποτελεί η παραβίαση της Συνθήκης του Άαρχους από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής προφανέστατη περίπτωση έκτακτης ανάγκης (όπως αυτή αναφέρεται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης Συμφωνίας MDCA). Ο ελληνικός πληθυσμός βρίσκεται κατά τους τελευταίους μήνες σε τεράστια ανησυχία για μια διαφαινόμενη εξαιρετικά πιθανή περιβαλλοντική καταστροφή διότι οι έλληνες βουλευτές και ευρωβουλευτές με ευθύνη των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής δεν έχουν λάβει πληροφόρηση για τις επιπτώσεις της υδρόλυσης χημικών όπλων πλησίον της Κρήτης ,για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις συνθήκες της υδρόλυσης , για τις μετρήσιμες επιπτώσεις της υδρόλυσης χημικών όπλων και για το ακριβές γεωγραφικό μήκος και πλάτος στο οποίο διενεργείται ή πρόκειται να διενεργηθεί η υδρόλυση μέσα στη θάλασσα.
Είναι συνεπώς προφανές ότι οι έλληνες βουλευτές και ευρωβουλευτές που έχουν διατυπώσει κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 σχετικές ερωτήσεις προς τα αρμόδια όργανα της ελληνικής πολιτείας και της Ευρωπαικής Ένωσης έχουν στερηθεί με ευθύνη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής την πλήρη και επαρκή ενημέρωση (η οποία κατοχυρώνεται ως δικαίωμά τους από τη Διεθνή Συνθήκη του Άαρχους) και συνεχίζουν να διακατέχονται από ανησυχία και έντονη αίσθηση διακινδύνευσης των δημοσίων και ιδιωτικών αγαθών της ανθρώπινης ζωής και της υγείας.
Το προστατευόμενο από το άρθρο 2 της Ευρωπαικής Σύμβασης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αγαθό της ζωής (εμπεριέχον και το αγαθό της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας) νοείται ως προσβεβλημένο όταν δια συνεχών και παρατεταμένων πράξεων και παραλείψεως διαμορφώνεται στον πληθυσμό μια αίσθηση ανασφάλειας και βάσιμης αίσθησης διακινδύνευσης του αγαθού της δημόσιας και ιδιωτικής υγείας δηλαδή μια αίσθηση που με τη σειρά της προκαλεί έντονο άγχος στον πληθυσμό.
Το δε έντονο άγχος του κάθε έλληνα πολίτη για την ατομική και δημόσια υγεία είναι απολύτως αποδεκτό από την ιατρική επιστήμη και από τους γενικά παραδεδεγμένους κανόνες της ότι προκαλεί σωματικές και ψυχικές νόσους στους πολίτες αυτούς.
Συνεπώς οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής των οποίων το πολεμικό ναυτικό θα πραγματοποιήσει σε απροσδιόριστο θαλλάσσιο τόπο κάπου δυτικά της νήσου Κρήτης το εν πλω πειραματικό εγχείρημα της υδρόλυσης χημικών όπλων έχουν ήδη παραβιάσει τη Συνθήκη τού Άαρχους και τα καταστατικά κείμενα τα υπογεγραμμένα από τα κράτη-μέλη του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ και συνεπώς έχει παραβιάσει και την Ευρωπαική Σύμβαση Δικαιωμάτων Ανθρώπου(άρθρο 2) και η Ελληνική κυβέρνηση όφειλε ήδη να έχει ενεργοποιήσει το άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας του 1990(MDCA) για τη Βάση Σούδας επικαλούμενη προφανή και κατεπείγοντα λόγο ασφάλειας και έκτακτης ανάγκης και να έχει επιδώσει στους εκπροσώπους των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής δήλωση με την οποία να δηλώνει στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ότι αναστέλλεται ή παύει οριστικά η λειτουργία της Αμερικάνικης Ευκολίας Σούδας.
Η αμερικάνικη ευκολία Σούδας συνδέεται επιχειρησιακά με την παράνομη διαδικασία υδρόλυσης διότι το πλοίο Cape Ray συνοδεύεται από πολεμικά πλοία του αμερικάνικου πολεμικού ναυτικού που υποστηρίζονται από την εγγύτερη αμερικάνικη βάση δηλαδή από την Ευκολία Σούδας.
Λόγο έκτακτης ανάγκης που επιβάλλει στην ελληνική Δημοκρατία να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα περιοριστικά μέτρα είναι προφανές ότι συνιστά και ο ενδεχόμενος κίνδυνος μόλυνσης της θάλασσας η οποία βρέχει τις ακτές της Κρήτης και των άλλων ελληνικών περιοχών (αρχή διακινδύνευσης στο Διεθνές Δίκαιο Προστασίας Περιβάλλοντος)αλλά και η έλλειψη ενημέρωσης των ελλήνων βουλευτών και ευρωβουλευτών και του ελληνικού λαού για τον ακριβή τόπο και χρόνο και για τις συνθήκες και τα ακριβή μετρήσιμα περιβαλλοντικά αποτελέσματα της υδρόλυσης χημικών όπλων κατά παράβαση της Διεθνούς Συνθήκης του Άαρχους που κατοχυρώνει πλήρως το δικαίωμα ακόμη και των μεμονομένων πολιτών στην περιβαλλοντική πληροφόρηση.
Το άρθρο 49 της σύμβασης της Βιέννης για το Δίκαιο των συμβάσεων αναφέρει ως λόγο ακύρωσης μιας διεθνούς σύμβασης ή αναστολής της την πλάνη ενός των συμβαλλομένων κρατών.
Η Ελληνική Δημοκρατία oφείλει άμεσα να στείλει έγγραφη δήλωση με την οποία θα δηλώνει στις Ηνωμένες Πολιτείες ότι αναστέλλεται ή παύει ορστικά η λειτουργία της Αμερικάνικης Ευκολίας Σούδας διότι κατά την υπογραφή της σύμβασης MDCA 1990 για τη Σούδα και κατά την υπογραφή και των δύο μετέπειτα ελληνοαμερικάνικων συμβάσεων βρισκόταν σε κατάσταση πλάνης διότι όταν η Ελληνική Δημοκρατία αποφάσιζε κατά το έτος 1990 να προσφέρει Ευκολία στο Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό διά της βάσης της Σούδας και εν συνεχεία τα έτη 1994 και 2001 να παρατείνει την αρχική σύμβαση του 1990, δεν προκύπτει από κάποιο κείμενο ότι εγνώριζε πως το Αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό θα πραγματοποιούσε ενέργειες διαχείρισης χημικών όπλων και ειδικότερα αδιαφανείς διαδικασίες υδρόλυσης χημικών όπλων πλησίον της Κρήτης κατά παράβαση των θεμελιωδών Αρχών του Διεθνούς περιβαλλοντικού Δικαίου δηλαδή αδιαφανείς διαδικασίες υδρόλυσης χημικών όπλων κατά παράβαση των διεθνών περιβαλλοντικών Αρχών της πρόληψης και της διακινδύνευσης σε συνθήκες πλήρους έλλειψης ενημέρωσης του ελληνικού λαού και των ελλήνων βουλευτών και ευρωβουλευτών για τις ακριβείς συνθήκες υδρόλυσης χημικών όπλων και για τα συγκεκριμένα αποτελέσματά τους.
Οι έλληνες βουλευτές και ευρωβουλευτές έχουν καταθέσει κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους 2014 δεκάδες ερωτήσεις στο ελληνικό κοινοβούλιο και στο κοινοβούλιο της ΕΕ και ουδεμία απάντηση έχουν λάβει για τις τεχνικές προδιαγραφές, για τις τεχνικές διαδικασίες , για συγκεκριμένα μετρήσιμα αποτελέσματα της υδρόλυσης χημικών όπλων και για τον ακριβή τόπο και χρόνο διενέργειας της εν πλω υδρόλυσης των χημικών όπλων.
Είναι δε προφανές ότι χωρίς την ύπαρξη της μοναδικής αμερικάνικης ναυτικής βάσης στην Ανατολική Μεσόγειο δηλαδή της βάσης της Σούδας το αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό ουδεμία τέτοια πολυήμερη επιχείρηση θα μπορούσε να διενεργήσει στην Ανατολική Μεσόγειο και τα συνοδεύοντα πολεμικά πλοία δεν θα μπορούσαν να υποστηριχθούν επιχειρησιακά πλησίον της Κρήτης συνοδεύοντας το πλοίο Cape Ray.
Στις 24 Φεβρουαρίου 2014 πενήντα βουλευτές της αξιωματικής αντιπολίτευσης ζήτησαν ενημέρωση από τους υπουργούς Εξωτερικών , Περιβάλλοντος-Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Εθνικής Άμυνας της Ελληνικής Δημοκρατίας για το ζήτημα της καταστροφής των χημικών όπλων της Συρίας στη Μεσόγειο Θάλασσα.Oι 50 βουλευτές της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης ρώτησαν τους αρμόδιους Υπουργούς τα εξής
1)Επελέγη τελικώς η θαλάσσια περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου για την υδρόλυση των εν λόγω χημικών ουσιών;
2)Γιατί η καταστροφή δεν έγινε επί εδάφους χωρών με αντίστοιχη τεχνολογία και τεχνογνωσία και ποιά η επικινδυνότητα του εγχειρήματος αυτού για το θαλάσσιο περιβάλλον;
3)Πόσοι συνολικά τόνοι αερίων χημικού πολέμου πρόκειται να καταστραφούν;
4)Ποιές είναι οι πρόδρομες ουσίες , ποιά η ποσότητα αυτών και με ποιό τρόπο πρόκειται να εξουδετερωθούν, αφού ορισμένες εξ αυτών δεν εξουδετερώνονται με υδρόλυση;

Σε πρόσφατη επιστολή του που απέστειλε ο Διεθνής Οργανισμός για την απαγόρευση των χημικών όπλων στην ελληνική μκο Ινστιτούτο <<Αρχιπέλαγος>> δηλώνει ότι λειτουργεί ως απλός παρατηρητής της διαδικασίας υδρόλυσης των χημικών όπλων και ότι δεν έχει την ευθύνη της διαδικασίας και ότι το Αμερικάνικο Πολεμικό Ναυτικό έχει τον πλήρη έλεγχο και την ευθύνη του εγχειρήματος.
Αν και δεν αναλαμβάνει την ευθύνη για ένα ενδεχόμενο ατύχημα ο ΟΑΧΟ δηλώνει παράνομα ότι συναινεί στην επιχειρούμενη διαδικασία πειραματικής υδρόλυσης παραβιάζοντας έτσι τα ίδια τα δικά του καταστατικά κείμενα και τις συμβάσεις με τα μέλη του τα οποία ουδέποτε έχουν υπογράψει ότι μπορεί να διενεργείται διαχείριση χημικών όπλων εκτός εδάφους συγκεκριμένων επιτηρούμενων κρατών.
Ουδεμία συγκεκριμένη απάντηση με συγκεκριμένα επιστημονικά περιβαλλοντικά στοιχεία για το βαθμό επίδρασης της υδρόλυσης χημικών όπλων στη Μεσόγειο και για τις ακριβείς συνθήκες διενέργειας της διαδικασίας και για την ακριβή τοποθεσία και χρόνο του εγχειρήματος έλαβαν οι προαναφερθέντες 50 ερωτώντες βουλευτές από τους προαναφερθέντες Υπουργούς.
Οι Υπουργοί αυτοί αρκέστηκαν σε γενικόλογες διαβεβαιώσεις ότι η διαδικασία υδρόλυσης γίνεται με ευθύνη του Διεθνούς Οργανισμού για την Απαγόρευση Χημικών Όπλων του ΟΗΕ την ίδια στιγμή που ο Οργανισμός αυτός αρνείται ότι έχει την ευθύνη και την εποπτεία σε έγγραφη απάντησή του προς την ΜΚΟ Ινστιτούτο Αρχιπέλαγος και δηλώνει ότι είναι μονάχα ουδέτερος παρατηρητής του εγχειρήματος.
Συνεπώς κατ’εφαρμογή του άρθρου 8 της ελληνοαμερικάνικης σύμβασης MDCA η ελληνική κυβέρνηση οφείλει να δηλώσει στην αμερικάνικη κυβέρνηση ότι αναστέλλεται η λειτουργία ή ότι παύει οριστικά η λειτουργία της αμερικάνικης Ευκολίας Σούδας διότι η παραβίαση του Διεθνούς περιβαλλοντικού Δικαίου της Συνθήκης του Άαρχους και των ίδιων των καταστατικών συνθηκών του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ από τις Ηνωμένες Πολιτείες δημιουργεί προφανή άμεση υποχρέωση της Ελληνικής Δημοκρατίας να υπερασπίσει το ανθρώπινο δικαιώμα των ελλήνων πολιτών στη ζωή και στην υγεία με συγκεκριμένες άμεσες αποτελεσματικές ενέργειές της.
Η συμπεριφορά του Αμερικανικού Πολεμικού Ναυτικού θίγει τις Αρχές του διεθνούς δικαίου περιβάλλοντος (Αρχή Διακινδύνευσης και Αρχή πλήρους περιβαλλοντικής ενημέρωσης των ιδιωτών της διεθνούς Σύμβασης του Άαρχους) και έρχεται σε αντίθεση με τα ίδιες τις Συμβάσεις που έχουν υπογράψει τα κράτη-μέλη του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ οι οποίες δεν εμπεριέχουν συμβατικό όρο που να επιτρέπει την επεξεργασία χημικών όπλων εκτός ξηράς και η ίδια αυτή συμπεριφορά του Αμερικάνικου Πολεμικού Ναυτικου θέτει σε κίνδυνο την ελληνική «εθνική ασφάλεια» δηλαδή την εθνική ασφάλεια που αναφέρεται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικανικής συμφωνίας του έτους 1990 για τη Σούδα δεδομένου ότι ο ελληνικός πληθυσμός θεωρεί εύλογα λόγω της στέρησης ενημέρωσής του και της παράλληλης διαστρεβλωμένης ενημέρωσής του (όσον αφορά στον ρόλο και στον βαθμό ευθύνης του Οργανισμού για την Απαγόρευση των Χημικών Όπλων στη διαδικασία υδρόλυσης)αλλά και λόγω των παραβιάσεων της Συνθήκης του Άαρχους και των ίδιων των Συμβάσεων και καταστατικών του ΟΗΕ και του ΟΑΧΟ ότι είναι εξαιρετικά πιθανή μια περιβαλλοντική καταστροφή.
Η συμπεριφορά των αμερικάνων στην υπόθεση των χημικών όπλων θα έπρεπε να έχει ήδη ενεργοποιήσει κατόπιν ενεργειών της ελληνικής κυβέρνησης τη διαδικασία που προβλέπεται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας του 1990(MDCA) από τα διεθνή δικαστήρια προκειμένου να υπερασπίσει η ελληνική κυβέρνηση το δικαίωμα των ελλήνων πολιτών στη ζωή ( άρθρο 2 ΕΣΔΑ).
Επειδή η ελληνική κυβέρνηση παρανόμως παραλείπει να ενεργοποιήσει τα προβλεπόμενα στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA του 1990 δηλαδή να δηλώσει προς τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι αποφασίζει την αναστολή λειτουργίας ή την οριστική παύση λειτουργίας της αμερικάνικης βάσης Σούδας ,ζητούμε να διατάξει το Δικαστήριό σας την ελληνική κυβέρνηση να δηλώσει προς τις Ηνωμένες Πολιτείες ότι αποφασίζει την αναστολή λειτουργίας ή την οριστική παύση λειτουργίας της αμερικάνικης βάσης Σούδας λόγω επέλευσης της κατάστασης άμεσης έκτακτης ανάγκης που περιγράφεται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA του 1990.
Πουθενά εξάλλου στις προαναφερθείσες ελληνοαμερικανικές συμβάσεις για τη Σούδα δεν γίνόταν λόγος για ενδεχόμενο απασχόλησης του Αμερικάνικου πολεμικού ναυτικού πλησίον της νήσου Κρήτης με θέματα διαχείρισης μη συμβατικών όπλων και ειδικότερα χημικών όπλων σε συνθήκες αδιαφάνειας (κατά παράβαση της Συνθήκης του Άαρχους και του σύγχρονου Δικαίου Περιβάλλοντος) και επίσης πουθενά δεν γινόταν λόγος για δικαίωμα άρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών να ενημερώνουν τους έλληνες βουλευτές και ευρωβουλευτές για τις ακριβείς συνθήκες και αποτελέσματα της διαχείρισης αυτής χημικών όπλων.
Η προπαρασκευαζόμενη διαδικασία υδρόλυσης των χημικών όπλων έχει άμεση επιχειρησιακή υποστήριξη από την Αμερικάνικη Ευκολία Σούδας διότι το Cape Ray κατά παραδοχή των ιδίων των αμερικάνων συνοδεύεται από πολεμικά πλοία τα οποία έχουν ως επιχειρησιακό στήριγμα την Ευκολία Σούδας τη μοναδική αμερικάνικη ναυτική βάση στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου.Χωρίς τη λειτουργία της αμερικάνικης βάσης Σούδας δεν θα μπορούσαν το πλοίο Cape Ray και τα συνοδά πολεμικά πλοία να επιχειρήσουν την πολυήμερη αυτή παράνομη πρωτόγνωρη διαδικασία επεξεργασίας των χημικών όπλων στα διεθνή ύδατα πλησίον της νήσου Κρήτης.
Συνεπώς για την αποτροπή των σχεδιαζόμενων παράνομων ενεργειών των Ηνωμένων Πολιτειών θα πρέπει το Δικαστήριό σας να διατάξει την ελληνική κυβέρνηση να εκπληρώσει την υποχρέωσή της για υπεράσπιση της ασφάλειας των ελλήνων πολιτών δηλαδή να τη διατάξει να ενεργοποιήσει άμεσα τα συμφωνηθεντα στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης σύμβασης ΜDCA και να δηλώσει στις Ηνωμένες Πολιτείες ότι αναστέλλεται η λειτουργία ή παύει οριστικά η λειτουργία της αμερικάνικης βάσης Σούδας η οποία υποστηρίζει επιχειρησιακά το πλοίο Cape Ray και τα συνοδεύοντα πολεμικά πλοία .
Η προκληθείσα από όλα τα παραπάνω ενεργοποίηση της Αρχής της Διακινδύνευσης δημιουργεί υποχρέωση της ελληνικής κυβέρνησης για προσφυγή στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας του 1990 (MDCA) δεδομένου ότι ότι σε ουδεμία ελληνοαμερικάνικη συμφωνία αναφερόταν το ενδεχόμενο διαχείρισης από τους αμερικάνους καθ’οποιονδήποτε τρόπο μη συμβατικών όπλων πλησίον της νήσου Κρήτης και μάλιστα σε συνθήκες αδιαφάνειας .
Η εξεταζόμενη υπόθεση της πειραματικής προωτόγνωρης απόπειρας επεξεργασίας χημικών όπλων πάνω στο πλοίο Cape Ray συνεπώς αποτελεί τον ορισμό της κατάστασης ανάγκης που περιγράφεται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας ΜDCA 1990 και άμεσα πρέπει να διαταχθεί από το δικαστήριό σας η ελληνική δημοκρατία να προστατεύσει το δικαίωμα των πολιτών της στη ζωή (άρθρο 2 ΕΣΔΑ) με την αποστολή δήλωσής της προς της Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής με την οποία θα δηλώνει ότι ενεργοποιεί το άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας ΜDCA του 1990 .
Eπειδή συνεπώς οι έλληνες πολίτες με ευθύνη των Ηνωμένων Πολιτειών έχουν περιέλθει κατάσταση εύλογης ακραίας ανησυχίας για τη διακινδύνευση της ζωής τους και της υγείας τους και επειδή έχουν παραβιαστεί οι ίδιες οι καταστατικές συμβάσεις του ΟΗΕ και του Οργανισμού για την Απαγόρευση Χημικών Όπλων οι οποίες ουδεμία πρόβλεψη ή συμφωνία των κρατών-μελών τους εμπεριέχουν για επεξεργασία χημικών όπλων στη θάλασσα , η Ελληνική Δημοκρατία θα πρέπει να διαταχθεί από το Δικαστήριο σας κατά τη διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων και δυνάμει του άρθρου 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA του 1990 να προβεί σε δήλωση προς τις Ηνωμένες Πολιτείες με την οποία θα τους δηλώνει ότι αποφασίζει την αναστολή λειτουργίας ή την οριστική παύση λειτουργίας της Αμερικάνικης βάσης Σούδας λόγω επέλευσης με υπαιτιότητα των Ηνωμένων Πολιτειών κατάστασης άμεσης ανάγκης υπεράσπισης της ζωής και της υγείας των ελλήνων πολιτών.
Όλες οι απαντήσεις των αρμοδίων Υπουργών της ελληνικής δημοκρατίας επί των ερωτήσεων των ελλήνων βουλευτών και ευρωβουλευτών ήταν γενικόλογες και αόριστες και αποτελούνταν μονάχα από τη γενικόλογη διαβεβαίωση των αρμοδίων Υπουργών της ελληνικής δημοκρατίας ότι την ευθύνη του πρωτόγνωρου εγχειρήματος της υδρόλυσης χημικών όπλων της Συρίας τη φέρει ο ΟΗΕ δια του Διεθνούς Οργανισμού για την Απαγόρευση Χημικών Όπλων.
Η αδυναμία και άρνηση των ελλήνων υπουργών να απαντήσουν στα συγκεκριμένα αυτά ερωτήματα έχουν προκληθεί από τη συμπεριφορά των Ηνωμένων Πολιτείων της Αμερικής την αντιτιθέμενη στις διατάξεις της Συνθήκης του Άαρχους και στα καταστατικά κείμενα του ΟΑΧΟ. Είναι προφανές ότι η αμερικάνικη συμπεριφορά αποτελεί τον ορισμό της παραβίασης της Διεθνούς Συνθήκης του Άαρχους και των ίδιων καταστατικών κειμένων του ΟΑΧΟ και του ΟΗΕ τα οποία δεν εμπεριέχουν συμφωνία των κρατών-μελών για επεξεργασία χημικών όπλων εκτός ξηράς συγκεκριμένου επιτηρούμενου κράτους .
Παρά το γεγονός ότι το Αμερικάνικο Πολεμικό Ναυτικό δια του πλοίου του Cape Ray επιδιώκει να διεκπεραιώσει την πρωτόγνωρη διαδικασία της εν πλω υδρόλυσης χημικών όπλων, οι Ηνωμένες Πολιτείες ουδεμία συγκεκριμένη πληροφορία έχουν δώσει για τον ακριβή τόπο και χρόνο της διαδικασίας υδρόλυσης και για τις τεχνικές προδιαγραφές της και για τα ακριβή μετρήσιμα περιβαλλοντικά της αποτελέσματα. Επίσης τα καταστατικά κείμενα του ΟΑΧΟ και του ΟΗΕ τα οποία έχουν συνυπογραφεί από τους Οργανισμούς αυτούς και τα κράτη-μέλη τους δεν αναφέρουν ρητά την ύπαρξη δυνατότητας και δικαιώματος οποιουδήποτε κράτους ή οργανισμού να επιχειρεί επεξεργασία χημικών όπλων εκτός εδαφικών ορίων συγκεκριμένων επιτηρούμενων κρατών δηλαδή να επιχειρεί επεξεργασία χημικών όπλων στη θάλασσα και μάλιστα σε απροσδιόριστα διεθνή ύδατα.
Επίσης οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής διαβεβαιώνουν ανακριβέστατα με επίσημες ανακοινώσεις τους και έγγραφες απαντήσεις τους την ελληνική κυβέρνηση και τους έλληνες υπουργούς και τον Πρόεδρο της Ευρωπαικής Επιτροπής κύριο Μπαρόζο ότι την ευθύνη της διαδικασίας της εν πλω υδρόλυσης χημικών όπλων τη φέρει ο Οργανισμός για την Απαγόρευση Χημικών Όπλων αν και ο Οργανισμός αυτός σε απαντήσεις που έχει δώσει στην ελληνική μη κυβερνητική οργάνωση Αρχιπέλαγος διαβεβαιώνει ότι δεν έχει τον έλεγχο και την εποπτεία του εγχειρήματος της υδρόλυσης και ότι την ευθύνη για ένα ενδεχόμενο ατύχημα εν πλω τη φέρει το Αμερικάνικο πολεμικό ναυτικό το οποίο είναι υπεύθυνο για τη διενέργεια της εν πλω υδρόλυσης των χημικών όπλων της Συρίας.
Mε απάντήσεις του ο Οργανισμός για την Απαγόρευση των Χημικών Όπλων προς την ελληνική ΜΚΟ Ινστιτούτο <<Αρχιπέλαγος>> διαβεβαιώνει ότι δεν έχει τον έλεγχο και την εποπτεία του εγχειρήματος της υδρόλυσης των χημικών όπλων της Συρίας δηλαδή δίνει μια απάντηση που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις επίσημες αμερικάνικες ανακοινώσεις και έγγραφες δηλώσεις κατά το ίδιο χρονικό διαστημα .
Πρέπει συνεπώς να κληθεί ο Οργανισμός αυτός να ερωτηθεί από το Δικαστήριό σας διότι οι γραπτές απαντήσεις του προς ΜΚΟ για το θέμα του ρόλου του και του βαθμού ευθύνης του όσον αφορά στην εν πλω επεξεργασία των χημικών όπλων έρχεται σε πλήρη προκλητική αντίφαση με τις προφορικές και έγγραφες αμερικάνικες δηλώσεις για το θέμα και με τις έγγραφες διαβεβαιώσεις των ελλήνων υπουργών για τον βαθμό ευθύνης και εποπτείας του ίδιου Οργανισμού επί της διαδικασίας επεξεργασίας των χημικών όπλων δηλαδή με ανακριβέστατες διαβεβαιώσεις που έδωσαν οι έλληνες υπουργοί κατά την ελληνική και ευρωπαική κοινοβουλευτική διαδικασία.
Επλήγησαν καθ’όλη τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου 2014 λόγω της έλλειψης στοιχειώδους ενημέρωσης των ελλήνων και ευρωπαίων πολιτών και λόγω της διαστρεβλωμένης ενημέρωσης όσον αφορά στον ρόλο του ΟΗΕ και του προαναφερθέντος Οργανισμού του στη διαδικασία υδρόλυσης όλες οι Αρχές του Διεθνούς Περιβαλλοντικού Δικαίου οι εμπεριεχόμενες στη Συνθήκη του Άαρχους. Υφίσταται συνεπώς παραβίαση του διεθνούς περιβαλλοντικού Δικαίου δια της προκλητικής διαστρεβλωμένης ανακριβούς ενημέρωσης των μεσογειακών κρατών και των ελλήνων βουλευτών και ευρωβουλευτών και του ελληνικού λαού από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής για τον ρόλο του ΟΗΕ και του προαναφερθέντος Οργανισμού του στη διαδικασία υδρόλυσης .
Ο ελληνικός λαός αφήνεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής σε συνθήκες έλλειψης ενημέρωσης και αδιαφάνειας και συνεκδοχικά σε συνθήκες εύλογης ανησυχίας για τα άγνωστα αποτελέσματα της διαχείρισης των χημικών όπλων από το αμερικάνικο ναυτικό κάπου στη θαλάσσια περιοχή δυτικά της Κρήτης σε άγνωστο γεωγραφικό μήκος και πλάτος ,για τον τρόπο διαχείρισης των προδρόμων ουσιών και των παραγώγων ουσιών των χημικών όπλων για τις ακριβείς περιβαλλοντικές προδιαγραφές υπό τις οποίες θα γίνει η διαδικασία υδρόλυσης και για τις ακριβείς περιβαλλοντικές επιπτώσεις . Είναι προφανές ότι λόγω της προπεριγραφείσας ανεπαρκούς ενημέρωσης του ελληνικού λαού για τα αναφερόμενα στη αίτηση συγκεκριμένα ερωτηματικά όσον αφορά στην υδρόλυση και λόγω της παραπλανητικής ενημέρωσης του όσον αφορά στον βαθμό συμμετοχής και ευθύνης του Διεθνούς Οργανισμού για την Απαγόρευση Χημικών όπλων(ΟΗΕ) υπάρχει ενεργοποίηση της Αρχής της Διακινδύνευσης και θίγονται τα δικαιώματά των ελλήνων πολιτών στη ζωή και στην υγεία , ,όπως αυτά προσδιορίζονται από την ΕΣΔΑ, δια της προσβολής όλων των διατάξεων της Συνθήκης του Άαρχους αλλά και των καταστατικών κειμένων του ΟΑΧΟ και του ΟΗΕ. Οι έλληνες πολίτες σε συνθήκες αδιαφάνειας νιώθουν έντονη ανησυχία και άγχος για μια ενδεχόμενη περιβαλλοντική καταστροφή της θαλάσσιας περιοχής της Κρήτης και συνολικά της Μεσογείου θάλασσας.
Η γενικόλογη επίκληση από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής κάποιας μορφής συμμετοχής του Οργανισμού για την Κατάργηση των χημικών όπλων(υπαγόμενου στον ΟΗΕ) στη διαδικασία υδρόλυσης των χημικών όπλων την οποία θα πραγματοποιήσει το πολεμικό ναυτικό των Ηνωμένων Πολιτειών σε άγνωστο γεωγραφικό μήκος και πλάτος δεν αποτελεί εκπλήρωση της απορρέουσας από τη Συνθήκη του Άαρχους υποχρέωσης των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής για παροχή ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής πληροφόρησης στην ελληνική πολιτεία και στους έλληνες πολίτες. Οι ίδιες οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και ο ΟΑΧΟ έχουν παραβιάσει τα καταστατικά κείμενα και τις συμφωνίες που υπέγραψε ο ΟΑΧΟ με τα κράτη-μέλη του διότι πουθενά στα κείμενα αυτά δεν αναφέρεται δυνατότητα επεξεργασίας χημικών όπλων εκτός εδάφους επιτηρούμενου κράτους.
Η προφανής παραβίαση της Συνθήκης του Άαρχους (για την περιβαλλοντική πληροφόρηση) και των καταστατικών κειμένων και συμβάσεων του ΟΑΧΟ από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και από τον ίδιο τον ΟΑΧΟ, στοιχειοθετεί πλήρως την κατάσταση έκτακτης ανάγκης και εθνικής ασφάλειας η οποία αναφέρεται στο άρθρο 8 της προαναφερθείσας συμφωνίας MDCA του 1990.
Είναι συνπώς άμεση η ανάγκη να διαταχθεί από το δικαστήριό σας οποιοδήποτε ασφαλιστικό προσωρινό μέτρο είναι πρόσφορο προκειμένου να αποτραπεί η επικείμενη προπεριγραφείσα παράνομη διαδικασία επεξεργασίας χημικών όπλων της Συρίας στα διεθνή ύδατα δυτικά της νήσου Κρήτης.
ΖΗΤΟΥΜΕ
να διαταχθεί από το δικαστήριό σας κατά τη διαδικασία ασφαλιστικών μέτρων η Ελληνική Δημοκρατία να εφαρμόσει άμεσα και εντός ολιγοήμερης ταχθείσας από το δικαστήριό σας προθεσμίας όσα περιγράφονται στο άρθρο 8 της ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA 1990 για την αμερικάνικη Ευκολία Σούδας δηλαδή ζητούμε να διαταχθεί η Ελληνική Δημοκρατία εντός ολιγοήμερης προθεσμίας να δηλώσει εγγράφως προς τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ότι αναστέλλεται προσωρινά ή παύει οριστικά η λειτουργία της αμερικάνικης βάσης Σούδας λόγω ύπαρξης λόγου άμεσης και έκτακτης ανάγκης προάσπισης της ασφάλειας των ελλήνων πολιτών και προκειμένου να αποτραπούν οι παράνομες δραστηριότητες του αμερικάνικου πολεμικού ναυτικού στη θάλασσα και να εκπληρωθεί η υποχρέωση Ελληνικής Δημοκρατίας να λάμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για την υπεράσπιση των ελλήνων πολιτών (υποχρέωση απορρέουσα από το άρθρο 8 ελληνοαμερικάνικης συμφωνίας MDCA 1990 για τη λειτουργία αμερικάνικης βάσης Σούδας) >>.
http://www.agonaskritis.gr/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BC%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%B4%CE%B1%CE%B4-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%83%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CF%81/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου