Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΑΛΛΑΞΑΝ ΜΕ Ι5 ΕΦΕΔΡΟ ΣΤΡΑΤΕΥΣΙΜΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΝΥΠΟΤΑΞΙΑΣ

Η επιστολή καταγγελίας που λάβαμε όχι μόνο αποτελεί μνημείο γραφειοκρατικών αγκυλώσεων, αλλά ουσιαστικά αποκαλύπτει όλη τη φορομπηκτική και ληστρική ουσία του Προστίμου Ανυποταξίας. Ένα πρόστιμο που τιμωρεί και εκδικείται τα αντιμιλιταριστικά αισθήματα της νεολαίας αλλά και θέτει σκληρά διλήμματα στους νέους που προέρχονται από τα χαμηλότερα κοινωνικά στρώματα.
Η   κυβέρνηση ωθεί στη μετανάστευση δεκάδες χιλιάδες νέους για να ζήσουν συχνά τις φτωχές οικογένειες τους και ακολούθως απαιτεί να εγκαταλείψουν την εργασία τους στο εξωτερικό για να υπηρετήσουν στον στρατό απειλώντας με πρόστιμο 6000 ευρώ τους Ανυπότακτους.
Δηλαδή ή χάνεις τη δουλειά και η οικογένεια ας κόψει το λαιμό της ή τιμωρείσαι με πρόστιμο 6000 ευρώ γιατί έτσι επέβαλε ο πρώην ΥΕΘΑ Βενιζέλος, στο όνομα της του υπέρτατου "εθνικού χρέους", από το οποίο λουφάρουν οι πλούσιοι, τα τίποτε της show bize και τα μεγάλα βύσματα ΠΑΣΟΚ-ΝΔ.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ 
  
  Το Νοέμβριο του 2010, κλήθηκα να παρουσιαστώ στο 6ο Σύνταγμα Πεζικού. Είχα ήδη λάβει αναβολή λόγω σπουδών και δύο ετήσιες αναβολές για λόγους υγείας. Συγκεκριμένα, την 13η Μαιου 2008, έλαβα δωδεκάμηνη αναβολή, πάσχων από ''μείζονα καταθλιπτική διαταραχή υπό φαρμακευτική αγωγή'' και την 13 Αυγούστου 2009, έλαβα δωδεκάμηνη αναβολή, πάσχων από ''επίμονες διαταραχές συμπεριφοράς με αγχώδες συναίσθημα στα πλαίσια της προσωπικότητας''.
Σε κάθε κλήση μου, παρουσιαζόμουν στο Φρουραρχείο Βόλου, από εκεί με παρέπεμπαν στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου εξέταζαν εμένα και τον ιατρικό μου φάκελο και μου δίνοταν οι ετήσιες αναβολές. Την ίδια ακριβώς διαδικασία ακολούθησα και το Νοέμβριο του 2010, πλην όμως μου ανακοίνωσαν ότι έπρεπε να μεταβώ στη Μονάδα στην οποία είχα κληθεί και στη συνέχεια στο 401 ΓΣΝΑ, για να εξεταστώ εκ νέου. Εξαιτίας των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζω, τα οποία τη συγκεκριμένη περίοδο εκδηλωνόταν πολύ έντονα με συνεχείς κρίσεις πανικού, αυτό δεν κατέστη δυνατό. Έτσι, στις 24 Νοεμβρίου 2010 κρίθηκα ανυπότακτος.
Κλήθηκα εκ νέου να παρουσιαστώ την 1η Φεβρουαρίου 2011, ημερομηνία κατά την οποία διέκοψα την ως άνω ανυποταξία μου, διότι κατετάγην στο  6ο Σύνταγμα Πεζικού. Την 2η Φεβρουαρίου 2011, κρίθηκα ακατάλληλος προς στράτευση (Ι/5), πάσχων από ''βαριά νευρωσική διαταραχή με καταθλιπτική συμπτωματολογία''.
Το Μάρτιο του 2011, με Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στην ΕτΚ την 4η Μαρτίου 2011, αποφασίζεται η επιβολή χρηματικού προστίμου στους ανυπότακτους.
Την 16η Ιουνίου 2011, με απόφαση του Διευθυντή της ΣΥ Θεσσαλίας, μου επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο έξι χιλιάδων ευρώ για την ως άνω ανυποταξία μου.
Την 14η Σεπτεμβρίου 2011, κατέθεσα προσφυγή εναντίον της απόφασης της ΣΥ Θεσσαλίας. Η εκδίκαση της υπόθεσης εκκρεμεί.
Την 6η Φεβρουαρίου 2013, κλήθηκα στο Τριμελές Στρατοδικείο Αθηνών, για να δικαστώ για την ως άνω ανυποταξία μου. Το Δικαστήριο με έκρινε, παμψηφεί, αθώο, αναγνωρίζοντας έλλειψη δόλου, εξαιτίας των ψυχολογικών προβλημάτων, ένεκα των οποίων κρίθηκα τελικώς ακατάλληλος προς εκπλήρωση των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων.

Η εντολή είπραξης του χρηματικού προστίμου έχει μεταβιβαστεί στην Εφορία, η οποία ήδη μου έχει παρακρατήσει ένα ποσό γύρω στα 800 ευρώ, από επιστροφή φόρου. Μαζί με τους τόκους, το πρόστιμο έχει φτάσει περίπου στα 6700 ευρώ. Την 6η Ιουνίου 2014, μου επιδόθηκε έκθεση αναγκαστικής κατάσχεσης για ένα ακίνητο ιδιοκτησίας μου.
Επικοινώνησα με την Εφορία, όπου με ενημέρωσαν ότι η ευθύνη για την ακύρωση του προστίμου βαραίνει την υπηρεσία που μου το επέβαλλε. Πήγα τέσσερις φορές στη ΣΥ Λάρισας για διευθετήσω το ζήτημα. Μου πρότειναν να καταθέσω αίτηση ακύρωσης του προστίμου, προσκομίζοντας όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που μου ζητήθηκαν (ιατρικό φάκελο που αποδεικνύει τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζω, φορολγική δήλωση δική μου και των γονιών μου που αποδεικνύουν την πολύ άσχημη οικονομική κατάσταση της οικογενείας μου). Παρόλα αυτά, η αίτηση μου απορρίφτηκε με έγγραφο που φέρει τα ονόματα των Ανχη Τσακιρίδη Αναστάσιο Υποδιοικητή, Σχη Καραβίδα Γεώργιο Διοικητή και την υπογραφή της ΕΠΟΠ Λχια Ελένης Λαζαρίδου. Ζήτησα και συναντήθηκα με τον Υποδιοικητή Τσακιρίδη Αναστάσιο, τον οποίο ενημέρωσα για την εντολή κατάσχεσης και του ζήτησα να μου εξηγήσει του λόγους απόρριψης του αιτήματός μου. Μου εξήγησε ότι η απόφαση ήταν του Διοικητή Γεωργίου Καραβίδα και μου συνέστησε να προσκομίσω νέα δικαιολογητικά (έγγραφα από το Υποθηκοφυλακείο που αποδεικνύουν ότι το ακίνητο που είναι υπό κατάσχεση, είναι ήδη υποθηκευμένο σε Τράπεζα εξαιτίας στεγαστικού δανείου το οποίο αδυνατούμε να αποπληρώσουμε), να κάνω αίτηση θεραπείας (αίτηση ακύρωσης της απόφασης τους) και να συναντηθώ με τον Διοικητή Γεώργιο Καραβίδα, όπως κι έκανα. Παρόλα αυτά ο Διοικητής αρνήθηκε να επανεξετάσει το αίτημα μου και να προχωρήσει στην ακύρωση του προστίμου, μη δεχόμενος κανένα από τα λογικά και νομικά επιχειρήματά μου.

Υ.Γ.: όλα τα σχετικά έγγραφα, στη διάθεσή σας


Δοδότσιος Δημήτρης
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου