Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Οι Μαθητές Στο Κερατσίνι Έμαθαν Τι Σημαίνει Αστυνομία

http://assets.vice.com/content-images/contentimage/192875/10743394-10205097021215321-1822738045-n.jpgΧθες, αναρωτιόμασταν στο VICE με αφορμή πρόσφατη έρευνα, αν η Ελλάδα είναι όντως αστυνομοκρατούμενο κράτος. Αυτό που προκύπτει είναι ότι για να δοθεί απάντηση, τα κριτήρια ανάλυσης πέρα από ποσοτικά πρέπει να είναι κυρίως ποιοτικά. Δεν έχει να κάνει δηλαδή τόσο με το πόσους αστυνομικούς έχουμε ανά κάτοικο, αλλά με τον τρόπο που εφαρμόζουν το έργο τους και την αποτελεσματικότητά τους σε αυτό. Όπως δήλωνε στη Βάνια Τέρνερ ο Σεραφείμ Σεφεριάδης, αναπληρωτής Καθηγητής Πολιτικής Επιστήμης στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης & Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου: «O κατασταλτικός χαρακτήρας της αστυνομίας -η αποχουντοποίηση της οποίας δεν επιτεύχθηκε ποτέ- δεν αποτελεί αποτέλεσμα ερμηνειών, αλλά υπάρχει και μία σαφώς βιωμένη πραγματικότητα που το επιβεβαιώνει». Δυστυχώς αυτή την πραγματικότητα επιβεβαίωσαν κι ένα πρωινό Τρίτης στο Κερατσίνι δάσκαλοι, μαθητές και γονείς όταν δύο αστυνομικοί βρέθηκαν έξω από το 8ο δημοτικό σχολείο της περιοχής, με αφορμή έναν παιδικό τσακωμό.

Όπως καταγγέλλει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Δασκάλων Πειραιά, «Πρόοδος», Γιώργος Γαλάνης: «Όλα έγιναν την περασμένη Τρίτη στις 7.30 το πρωί έξω από την είσοδο του 8ου σχολείου Κερατσινίου. Ένα περιπολικό με δύο άντρες της Ελληνικής Αστυνομίας που έφεραν κανονικά τον οπλισμό τους και τις χειροπέδες βρίσκονταν έξω από το σχολείο μαζί με ένα γονέα που ήταν σε συνεννόηση μαζί τους. Σε ερώτηση της διευθύντριας για το αν σχετίζεται η επίσκεψή τους με το σχολείο, της απάντησαν πως όχι. Μετά από λίγη ώρα, οι ίδιοι οι αστυνομικοί μαζί με τον πατέρα είπαν ότι ψάχνουν έναν δεκάχρονο μαθητή, ο οποίος την προηγούμενη μέρα είχε μαλώσει με το γιο του συγκεκριμένου άντρα στην αυλή παίζοντας "τάπες". Η αφορμή ήταν απλώς ένα σπρώξιμο από το ένα παιδί στο άλλο, χωρίς να προκληθεί κανένα σημάδι πάνω του. Το συμβάν το έλυσε επί τόπου η εκπαιδευτικός που βρισκόταν εκεί».
Πηγή:vice

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου