Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

Ο ΥΕΘΑ Δ.ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ImageΑίσθηση προκάλεσε και ιδιαίτερη δημοπσιότητα δόθηκε στην κοινή απόφαση του Υπουργού Εθνικής Άμυνας Δημήτρη Αβραμόπουλου και του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη λειτουργία του αεροδρομίου Τριπόλεως ως αεροδρόμιο κοινής χρήσης μεταξύ Πολεμικής και Πολιτικής Αεροπορίας, με παράλληλη προσωρινή παραχώρηση χρήσης έκτασης προς την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Μάλιστα, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υποστήριξε ότι “με την παραχώρηση συγκεκριμένης έκτασης για τις απαραίτητες ενέργειες, τα έργα υποδομών που απαιτούνται από πλευράς ΥΠΑ και την κοινή χρήση του διαδρόμου προσγείωσης, του τροχοδρόμου και δαπέδων στάθμευσης, θα είναι δυνατό να λειτουργήσει πολιτικό αεροδρόμιο σε μια ιδιαίτερα σημαντική γεωγραφική θέση…
Πιστεύω ότι από τον επόμενο χρόνο το Αεροδρόμιο της Τρίπολης θα εξυπηρετεί και τους νέους του σκοπούς, θα συμβάλει στην ανάπτυξη, θα βοηθήσει τις παραγωγικές τάξεις, τον Αγροτικό Τομέα, την Τουριστική Ανάπτυξη και θα δώσει μια νέα πνοή και προοπτική σε αυτό το κομμάτι της Πατρίδας μας που τα τελευταία χρόνια είναι στην προτεραιότητα και της Κυβερνητικής και της Εθνικής μας πολιτικής…"
Ποιοι είναι όμως άραγε οι πραγματικοί στόχοι;

OXI ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ
ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

            Δύο αεροδρόμια της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του ΑΚΤΙΟΥ και του ΑΡΑΞΟΥ βρίσκονται στην πρώτη λίστα εκποίησης του ΤΑΪΠΕΔ που περιλαμβάνει συνολικά έντεκα (11) αεροδρόμια: Αλεξανδρούπολης, Καβάλας, Θεσσαλονίκης, Αγχιάλου, Κέρκυρας, Κεφαλλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Αράξου, Καλαμάτας και Χανίων. Με βάση τη λογική «Ξεπουλάμε - διαλέγετε και παίρνετε», υπάρχει και δεύτερη λίστα με άλλα δέκα (10) αεροδρόμια: Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Λήμνου, Χίου, Καρπάθου. Σύνολο είκοσι ένα (21) αεροδρόμια!
            Η αύξηση της τουριστικής και επιβατικής κίνησης έχει ανοίξει την όρεξη για νέο «μεγάλο φαγοπότι», με «προίκα» και «στρωμένο τραπέζι» πάνω από 100 εκατ. ευρώ από το νέο ΕΣΠΑ (2014 - 2020) στους επτά (7) πολυεθνικούς Ομίλους που πέρασαν στη δεύτερη - τελική φάση του διαγωνισμού και στους οποίους συμμετέχουν με τη μορφή κοινοπραξιών και οι γνωστοί «εθνικοί εργολάβοι»: Ελλάκτωρ - Vinci, J. & P. Άβαξ - Zurich Airport, Όμιλος Κοπελούζου - Fraport, ΜΕΤΚΑ - Corporacion America, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Aeroports De la Coted Azur, Advent International.
            Στο μεταξύ, η συγκυβέρνηση Ν.Δ. - ΠΑ.ΣΟ.Κ., ενώ πρόσφατα αποφάσισε την μετατροπή του στρατιωτικού αεροδρομίου Τρίπολης και σε πολιτικό, έβαλε οριστικά «ταφόπλακα» - λόγω ΝΑΤΟ - σε αντίστοιχη μετατροπή του αεροδρομίου Ανδραβίδας, παρ΄ όλο που είχε εγκριθεί σχετικό κονδύλι 20 εκατ. ευρώ!
            Εκ μέρους της «ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ» και με βάση το άρθρο 16, παράγρ. 1 του Κανονισμού Λειτουργίας του Περιφερειακού Συμβουλίου,
ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Περιφερειάρχης :
-α)       Ποια θέση παίρνει για το σοβαρό ζήτημα της ιδιωτικοποίησης - ξεπουλήματος των αεροδρομίων Ακτίου και Αράξου και αν διαφωνεί, σε ποιες ενέργειες θα προβεί;
-β)       Συμφωνεί ή όχι, ότι τα αεροδρόμια της Δυτικής Ελλάδας (Ακτίου, Αράξου, Ανδραβίδας), αντί να χρησιμοποιούνται για τους βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ και της ΕΕ (π.χ. στη Λιβύη), πρέπει να αποστρατιωτικοποιηθούν πλήρως;

2/10/2014
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΣΥΛΛΑΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος της
«ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ - ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ

ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου