Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΜΜΕΝΟ-ΗΣΥΧΕ-ΤΣΑΚΟ, Η ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΜΟΥΣ ΓΙΑ "ΕΘΝΙΚΗ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ"; ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΤΙς ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΑΣ ΈΛΕΓΧΟ;

Στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές η μειονότητα της Θράκης φάνηκε να εμπιστεύεται την Αριστερά, ως μια δύναμη που προβάλλει το κοινωνικό της πρόγραμμα και βρίσκεται σταθερά ενάντια στον εθνικισμό και τον ρατσισμό. Με 48,45% ο ΣΥΡΙΖΑ συγκέντρωσε στη Ροδόπη το μεγαλύτερο ποσοστό του σε όλη την Ελλάδα και κατάφερε να εκλέξει δύο βουλευτές, τον μικροβιολόγο Μουσταφά Μουσταφά και τον οδοντίατρο Αϊχάν Καραγιουσούφ.
Όμως η ειδησεογραφία ήρθε να αποδείξει ότι τελικά τίποτε δεν άλλαξε στην ευαίσθητη αυτή περιοχή όπου για το εν ελληνικό κράτος η μειονότητα θεωρείται εσωτερικός εχθρός, για το δε τουρκικό ως πιόνι στην σκακιέρα της εξωτερικής τους πολιτικής.

ΕΑΑΣ ΞΑΝΘΗΣ: Εκκλησιασμοί στα Πομακοχώρια 2015  "Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού ΕΑΑΣ (ΝΠΔΔ), με το Παράρτημα της στο Ν. Ξάνθης, μαζί με τους άλλους επτά (7) ‘’αναδόχους’’ Συλλόγους των Ιερών παρεκκλησίων της παραμεθόριας περιοχής, σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Ξάνθης και Περιθεωρίου, συνεχίζουν και το 2015 την έκδοση της συνημμένης αφίσας, με τίτλο: «Εκκλησιασμοί στα Πομακοχώρια της Ξάνθης 2015». Πρόθεση όλων μας είναι να σας πληροφορήσουμε για τη δραστηριότητα αυτή, που πραγματοποιείται (για 2η χρονιά), στην ακριτική-παραμεθόριο περιοχή μας, στους ιερούς ναούς και τα παρεκκλήσια που υπάρχουν μέσα ή εγγύς στα χωριά που διαβιούνοι συμπατριώτες όλων μας, οι Έλληνες Μουσουλμάνοι στο Θρήσκευμα, Πομάκοι στο Ν. Ξάνθης. 

Οι ‘’ανάδοχοι’’ των παρεκκλησίων επικεντρώθηκαν σταδιακά εδώ και τρία (3) χρόνια, στην επισκευή, συντήρηση των συγκεκριμένων ναών με τη βοήθεια, κυρίως του Δ’ Σ. Στρατού, όπως και της ΠΕ Ξάνθης στα έργα υποδομής, με χρηματοδότηση από την Ιερά Μητρόπολη Ξάνθης και Περιθεωρίου, αλλά και από εράνους ή μεμονωμένες βοήθειες από τα μέλη τους και άλλους.

Όλοι αγκάλιασαν με θέρμη την πρωτοβουλία αυτή και μέχρι το 2014 εξωραΐστηκαν και υιοθετήθηκαν όλα από Συλλόγους και Ενώσεις, με αποτέλεσμα, να διατηρηθούν οριστικά πλέον τα ιερά αυτά προσκυνήματα, να λειτουργούν πλέον συχνά και οπωσδήποτε στους εορτασμούς των Αγίων που είναι αφιερωμένα, να ηχούν οι καμπάνες τους, με την παρουσία πιστών από την πόλη της Ξάνθης και των γύρω περιοχών, να ακούγονται οι ψαλμωδίες & τα τροπάρια των Αγίων, έχοντας ως απαραίτητους ακοίμητους φρουρούς και παραστάτες τους, αντικριστά την Ελληνική και τη Βυζαντινή σημαία, που εφεξής διαρκώς κυματίζουν περήφανα, τονίζοντας έτσι το Θρησκευτικό συναίσθημα των εκκλησιαζομένων, αλλά και το αλληλένδετο Εθνικό Φρόνημα των ΚατοίκωνΤο 2014 τελέστηκαν συνολικά 28 εκκλησιασμοί, με την παρουσία εκκλησιάσματος που κυμάνθηκε από 80-300 άτομα από την Τοπική Κοινωνία της Ξάνθης, που ξεπέρασαν όμως και τα 1000 άτομα, στα ‘’ Θυρανοίξια και Υιοθεσία του Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου & Αγ. Δημητρίου στις ΣΑΤΡΕΣ, όταν υπήρξε πανελλήνια συμμετοχή από 16 ομώνυμους συλλόγους με τον ‘’ανάδοχο’’ Τοπικό Σύλλογο".
Εμείς αναρωτιόμαστε αν η νέα κυβέρνηση αισθάνεται την ανάγκη να σταματήσει  όλα αυτά, να αλλάξει πολιτική και το Υπουργείο Αμύνης να εξετάσει συνολικά το ρόλο των Ενώσεων Αποστράτων, καθώς ολοένα περισσότερο ταυτίζονται με την Χρυσή Αυγή.  
Ας θυμηθούμε λοιπόν:
Όταν σου κλέβουν το ψωμί από το τραπέζι, σου φτιάχνουν τεράστιες σημαίες σπέρνοντας το μίσος 
Η επιστημονική κοινότητα αλλά και οι πιο καινοτόμες προσεγγίσεις των συλλογικοτήτων του εργατικού κινήματος έχουν συσχετίσει την εκδήλωση της καπιταλιστικής κρίσης και τα συγκεκριμένα άγρια αντιλαικά μέτρα που υιοθετούνται στο όνομα της, με την άνοδο του εθνικισμού. Συχνά τα μεγαλύτερα θύματα είναι και οι μειονοτικοί πληθυσμοί που όχι μόνο υφίστανται τις τραγικές συνέπειες των αστικών πολιτικών που περικόπτουν κοινωνικές δαπάνες-μισθούς-συντάξεις και ιδιωτικοποιούν-εμπορευματοποιούν κάθε κοινωνικό αγαθό, αλλά και τους τυχοδιωκτισμούς των πιο αντιδραστικών τμημάτων τους που διαπλέκονται με τις Μητέρες Πατρίδες και τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις αναζητώντας προστασία, σε πρώτη φάση. 

Το γαιτανάκι του εθνικισμού βρίσκει την συνέχεια του στην επίσημη πολιτική του κυρίαρχου κράτους που αναβαθμίζει την καθεστωτική προπαγάνδα «του αποδιοπομπαίου τράγου», τονίζει την απειλή «απόσχισης» από τη δράση του «εσωτερικού εχθρού» που εξυπηρετεί «ξένα συμφέροντα», αποπροσανατολίζοντας τις λαικές μάζες από τα οξυμένα κοινωνικά προβλήματα που εντείνονται καθημερινά, απαιτώντας «εθνική ενότητα» και πρόσδεση του κόσμου της εργασίας στο άρμα της κυβερνητικής πολιτικής για την αντιμετώπιση του «εθνικού κινδύνου».   
Όλες αυτές τις παραμέτρους του μειονοτικού λεγόμενου προβλήματος τις συναντήσαμε στη πιο δραματική τους εκδοχή στη πρόσφατη βαλκανική ιστορία, όπου οι απαιτήσεις του ΔΝΤ, ο μεγαλοιδεατισμός των ντόπιων αρχουσών τάξεων,  η παρεμβατική πολιτική της Γερμανίας και στην συνέχεια οι «ανθρωπιστικοί βομβαρδισμοί» των ΗΠΑ-ΝΑΤΟ, οι στοχεύσεις  του εθνικιστή Μιλόσεβιτς, των Σέρβων-Κροατών, των φασιστών-μαφιόζων  παραστρατιωτικών και UCK, οδήγησαν στη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας θέτοντας στο στόχαστρο τους λαούς της.  
Με την γνώση επομένως αυτών των γεγονότων, τα όσα συμβαίνουν στα βόρεια σύνορα της χώρας με πρωταγωνιστές μυστικές υπηρεσίες, το Τουρκικό Προξενείο, τον Στρατό, τις Λέσχες Εφέδρων και τις Ενώσεις Αποστράτων, την Εκκλησία και φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, προκαλούν τεράστια ανησυχία. Καθώς όλη την προηγούμενη τετραετία της στυγνής ταξικής κυβερνητικής πολιτικής και των Μνημονίων, στη βόρεια παραμεθόριο διεξάγεται «ο πόλεμος της σημαίας», ενώ τον ρόλο του «εθνικού εχθρού και της εθνική απειλής» κατοχυρώνουν άλλοτε οι Αλβανοί εθνικιστές - οι βλέψεις των οποίων φτάνουν στη Πρέβεζα όπως και της ναζιστικής Χρυσής Αυγής στη Πόλη, ο UCK των Σκοπιών «που θέλει ολόκληρη τη Μακεδονία μας», ενώ παράλληλα καλλιεργείται και ο φόβος απώλειας της Θράκης! 
Το θερμόμετρο του εθνικιστικού παροξυσμού δείχνει κόκκινο όταν παραστρατιωτικοί μηχανισμοί, που αλληλοδιαπλέκονται με το κράτος, ασκούν συγκεκριμένο ρόλο, καλλιεργώντας την εχθρότητα προς τη μειονότητα και τους γειτονικούς λαούς,  με την κάλυψη- συνεργασία επίσημων κρατικών μηχανισμών, έχοντας και την στήριξη του ιδιωτικού κεφαλαίου, στοχεύοντας στον τονισμό της «εθνικής ταυτότητας» της περιοχής, με όχημα τη θρησκεία και τις σημαίες. Δεν πρέπει επιπλέον να ξεχνούμε την εκφοβιστική δράση της ναζιστικής Χρυσής Αυγής, τις ασκήσεις «Μακεδονομάχος» των εθνικιστικών Λεσχών Εφέδρων με την συνδρομή των Ενόπλων Δυνάμεων, που αποσκοπούν στην τρομοκράτηση των μειονοτικών πληθυσμών στη Θράκη, αλλά και τα επίσημα αστικά δόγμα Άμυνας/Ασφάλειας που αντιμετωπίζουν τη μειονότητα ως Ασύμμετρη Απειλή! 
ΜΗ ΜΙΛΑΣ, ΜΗ ΓΕΛΑΣ, ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΣΕΙΣ ΟΤΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΕΛΛΑΣ
Το σάλπισμα της έναρξης του πολέμου της σημαίας δόθηκε από το Στρατό, στην Ελευθερούπολη Καβάλας, την 27 Οκτωβρίου 2011. Ο τότε  Διοικητής της 193 Μ.ΠΕΠ Αντισυνταγματάρχης Αντώνης Πλατιάς είχε την ιδέα να τοποθετήσει την Ελληνική Σημαία στο λόφο που βρίσκεται πάνω από το Στρατόπεδο «Λοχαγού ΑΜΒΡΑΖΗ», και δεσπόζει επί της πεδιάδας των Φιλίππων. Η ιδέα του έγινε πραγματικότητα όταν το συζήτησε με τον Θανάση Αραμπατζή, ο οποίος ασχολούμενος με μεταλλικές κατασκευές, προσφέρθηκε και κατασκεύασε με δική του δαπάνη τον ιστό ύψους 14 μέτρων. Ο ιστός τοποθετήθηκε σε ένα από τα όρια του Στρατοπέδου με τη βοήθεια ενός χειριστή γερανού που διέθεσε το μηχάνημα για την τοποθέτησή του.
Το δεύτερο πολεμικό επεισόδιο σημειώθηκε στο χωριό Κεραμίτσα Φιλιατών του νομού Θεσπρωτίας, στον ορεινό όγκο της Μουργκάνας, κοντά στα ελληνοαλβανικά σύνορα.Σύμφωνα με το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, η ιδέα για την τοποθέτηση της σημαίας γεννήθηκε σε μια χαλαρή συζήτηση του αντιπεριφερειάρχη Θεσπρωτίας, Θωμά Πιτούλη με τον απερχόμενο πρόεδρο της δημοτικής κοινότητας Κεραμίτσας, Δημήτρη Κοψίδη. «Τοποθετήσαμε τη σημαία να κυματίζει όλο το χρόνο, να τη βλέπει ο κόσμος, να θυμόμαστε σε ποια χώρα είμαστε», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Πιτούλης.
Το παράδειγμα του αντιπεριφερειάρχη Πιτούλη, «που χρειάζεται μια τεραστίων διαστάσεων σημαία για να θυμάται σε ποια χώρα είναι (!)» ακολούθησε η ΕΑΑΣ Θράκης. Όπως μας πληροφορεί σχετική τους ανάρτηση «Η απάντηση στα Τουρκάκια – Έλληνας Στρατηγός θα υψώσει στην Ξάνθη τη μεγαλύτερη Ελληνική Σημαία» και συνεχίζει: «Ένας Στρατηγός ε.α που πήρε σβάρνα τα Πομακοχώρια της Ξάνθης και ανοίγει Εκκλησιές,’Ένας Έλληνας που δεν υπολογίζει (Τουρκοπράκτορες και στελέχη του Προξενείου ), ούτε βέβαια την τοπική αλλά και την Αθηναϊκή ελίτ, ξεκίνησε ένα αγώνα που δικαιώνεται… Να υψώσει την Μεγαλύτερη Ελληνική Σημαία στο ύψωμα Αυγό στην θέση της παλιάς Σημαίας! Πρότυπο τους η σημαία που έχουν σχηματίσει οι Τουρκικε΄ς δυνάμεις κατοχής στην Κύπρο. Κάνει έκκληση στο ΓΕΣ για την συνδρομή Ελικοπτέρου της Α.Σ για την μεταφορά του Ιστού των 18 μέτρων και της Ελληνικής Σημαίας που είναι (7χ10μ ) και θα είναι ορατή από παντού ενώ θα φωτίζεται και την νύχτα ώστε να «ανεβάζει το ηθικό των Πολιτών της Ξάνθης και να τρομάζει τους λογής -λογής επισκέπτες από την Τουρκία που θεωρούν και συμπεριφέρονται στην Θράκη μας περίπου ως Τουρκική Επαρχία (Γιατί κάποιοι στο όνομα της Ευρώπης και της Δημοκρατίας τους έδωσαν αυτό το δικαίωμα)».
Σε αυτές επομένως τις ακραίες κινήσεις που σπέρνουν τη διχόνοια και καλλιεργούν την αντιπαλότητα οδηγούν οι κινήσεις της ελληνικής κυβέρνησης που έχει ως βασική συνιστώσα  του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος το πολεμοκάπηλο ΔΙΚΤΥΟ 21 και μέχρι πρόσφατα σύμβουλο του Α.Σαμαρά τον Μπαλτάκο, ως επίσημο συνομιλητή της ναζιστικής Χρυσής Αυγής, με ειδικό ρόλο κατά των μεταναστών και των κοινωνικών κινημάτων. Κυρίως όμως αυτές είναι οι καταλήξεις μιας αστικής πολιτικής που θεωρεί ότι ο εθνικισμός και η κρατική καταστολή αποτελούν απάντηση στα εντεινόμενα κοινωνικά αδιέξοδα. Μιας κυβερνητικής πολιτικής που έχει αφομοιώσει και υλοποιεί τη ναζιστική ατζέντα. Είναι εκδηλώσεις ενός ακραίου εθνικιστικού παροξυσμού που απαραίτητη προυπόθεση για να σχεδιαστούν και εκδηλωθούν έχουν την επίσημη στήριξη των κρατικών μηχανισμών, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, της Εκκλησίας και συγκεκριμένων μερίδων του ιδιωτικού κεφαλαίου, μικρού και μεγάλου, με συγκεκριμένο ρόλο σε κάθε τοπική κοινωνία.
Αυτό αποκαλύπτει ο ίδιος ο Υπτγος ε.α. Γεώργιος Γεωργιάδης, Πρόεδρος ΤΣ ΕΑΑΣ ΞΑΝΘΗΣ, που δηλώνει: «Θα υποβάλλουμε αίτημα στο ΓΕΣ, για την έγκριση -διάθεση του Ε/Π CHINHOOK, με συγκεκριμένες ημερομηνίες για τη μεταφορά υλικών και ανάρτηση του 18-μέτρου πυλώνα)
1. Εκφράζουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς την Ιερά Μητρόπολη Ξάνθης και Περιθεωρίου, Φορείς, Επιμελητήρια, Συλλόγους- Ενώσεις αλλά και τους 145 απλούς Πολίτες και επαγγελματίες της Ξάνθης, όπως και το νέο Δήμαρχο Ξάνθης κ. Χαράλαμπο Δημαρχόπουλο, για τη γενναία προσωπική του εισφορά, που όλοι μαζί αγκάλιασαν την ιδέα για την τοποθέτηση της μεγάλης Ελληνικής Σημαίας (7Χ10μ) σε Πυλώνα 18μ, στο υψηλότερο σημείο της Ξάνθης( Υψ. ‘’ΑΥΓΟ’’), για να είναι ΟΡΑΤΗ από κάθε σημείο, αλλά και ταυτόχρονα να γεμίζει με Εθνική Υπερηφάνεια, ΟΛΟΥΣ τους κατοίκους, όπως και τους διερχόμενους από την ΞΑΝΘΗ.
2. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην Εταιρεία SCRAP, ‘’Αφοί Κων/ου ΜΟΥΜΤΖΑΚΗ ‘’ που προσέφερε ΔΩΡΕΑΝ τον 18-μετρο Πυλώνα βάρους 900 Kg, την Τεχνική Εταιρεία «Αριστείδης ΣΙΓΛΙΔΗΣ», που εκπόνησε δωρεάν τη στατική μελέτη της θεμελίωσης, όπως και το Μηχανουργείο ‘’Ι.ΤΥΡΠΑΝΗΣ & Υιοί’’, που υλοποίησε τις τελικές και αναγκαίες προσαρμογές στον πυλώνα για την θεμελίωση, όπως και την ανάρτηση του ιστού καθώς και του μηχανισμού έπαρσης της Σημαίας.
3. Τέθηκε επίσης πρόταση για τον νυχτερινό «φωτισμό» της Σημαίας και αποφασίστηκε η υλοποίηση της, με την τοποθέτηση Φωτοβολταϊκού συστήματος φωτισμού.
4. Επιθυμητός Χρόνος Ολοκλήρωσης: Η 29 Αυγ.2014 (ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ), για να γίνει με κάθε επισημότητα η έπαρση της Σημαίας, τις απογευματινές ώρες ανήμερα της Εορτής του Προστάτη Αγίου και Πολιούχου της Ξάνθης, Αγ Ιωάννου του Προδρόμου, ταυτόχρονα με την Υποστολή της Σημαίας της Κεντρικής Πλατείας (Ωρολογίου), από το Τιμητικό Στρ. Άγημα και η Ξανθιώτικη Κοινωνία, θα έχει δυνατότητα να την παρακολουθήσει».
ΕΛΛΑΣ-ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ
Ας γίνουμε όμως λίγο πιο συγκεκριμένοι και ας παρουσιάσουμε τη δράση της ΕΑΑΣ Ξάνθης, Ένωση Αποστράτων του Νομού, που έχοντας ως πρόσχημα το συντεχνιακό της περιεχόμενο κινείται με τους όρους που καθορίζει το δόγμα –ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΗΝΩΝ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ- της εθνοσωτηρίου επαναστάσεως, επικαιροποιημένο για να μπορέσει να ικανοποιήσει τις σύγχρονες ανάγκες του κράτους διαρκούς έκτακτης ανάγκης του Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού.
Για να σχηματίσουμε μια εικόνα του ρόλου τους επιλέγουμε να συγκρίνουμε το τι λένε ότι είναι οι παραστρατιωτικοί της ΕΑΑΣ Ξάνθης και το τι πραγματικά πράττουν. Στην ηλεκτρονική τους σελίδα διαβάζουμε:
«ΣΚΟΠΟΣ της ΕΑΑΣ (ΝΔ.1171/72 ΚΑΙ ΠΔ 434/81) σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία, είναι:
Η σύσφιξη των δεσμών συναδελφικότητας των ε.α. μελών μας. Η διατήρηση των καλών σχέσεων με τους  ε.ε. συναδέλφους. Η επιμέλεια των συμφερόντων και η παρακολούθηση και διεκπεραίωση των γενικών ζητημάτων των μελών αυτής. Η ίδρυση ιδίου ταμείου προς ενίσχυση των εχόντων ανάγκη μελών της. Η μέριμνα για τη διατήρηση και ανύψωση της θέσεως των αποστράτων Αξιωματικών στην κοινωνία. Η διατήρηση αμείωτου του Εθνικού φρονήματος των μελών της, ως και των μελών των οικογενειών τους και η συνέχιση των προς την Πατρίδα προσφορών των, με γνώμονα το Εθνικό συμφέρον.
ΣΤΟΧΟΙ - ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΔΣ/ΕΑΑΣ – ΕΞΕΛΙΞΗ: Η συνδρομή σε τοπικό επίπεδο. Η εγγραφή στην ΕΑΑΣ/Παράρτημα Ξάνθης, όλων των ε.α. Η μηχανοργάνωση του αρχείου των μελών μας και η καταγραφή των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων emails. Η απόκτηση και εκμετάλλευση του σύγχρονου τρόπου επικοινωνίας. Συμμετοχή (κατόπιν δηλώσεων επιθυμίας) υπό τύπον εκδρομής σε Επετειακά Μνημόσυνα Πεσόντων Υπέρ Πατρίδος. Διοργάνωση ψυχαγωγικών και κοινωνικών εκδηλώσεων
Για να δούμε πως αυτά μεταφράζονται στην καθημερινή τους πρακτική.
Η ΕΑΑΣ Ξάνθης έχει αναλάβει, σε συνεργασία πάντα με τις επίσημες εκκλησιαστικές και στρατιωτικές αρχές να τονώσει τα ελληνοχριστιανικά αισθήματα των κατοίκων της περιοχής.
1.       Καταρχήν προχωρά σε εκκλησιασμούς των μειονοτικών χωριών όπως  στον Ι.Ν. Αγ.Στυλιανού στο χωριό Ωραίο (13 Ιουλίου 2014) στο πλαίσιο του προγράμματος: «Εκκλησιασμοί στα Πομακοχώρια Ξάνθης 2014», σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Ξάνθης και Περιθεωρίου. Όπως μας ενημερώνει ο Υπτγος ε.α. Γεώργιος Γεωργιάδης, Πρόεδρος ΤΣ ΕΑΑΣ Ξάνθης, Ιερούργησε ο Πατέρας Γεώργιος Σπάρταλης, ενώ μεσολάβησε και εμπνευσμένο Θείο Κήρυγμα από τον Ξανθιώτη Ιεροκήρυκα και Καθηγητή κ. Πέτρο Γεωργαντζή. Το εκκλησίασμα αποτέλεσαν γύρω στα  65-70  άτομα, στην πλειοψηφία τους μέλη του Συλλόγου Τριτέκνων με τις οικογένειες τους, αλλά και Στρ. Προσωπικό από το γειτονικό Στρ. Φυλάκιο, φίλους τους Αποστράτους Αστυνομικούς κ.ά. από την κοινωνία της Ξάνθης, που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση τους και κινήθηκαν με το μισθωμένο λεωφορείο και ΙΧΕ οχήματα.
Ουσιαστικά πρόκειται για τέλεση θρησκευτικών τελετών με μεταφερόμενους πιστούς, βασικά απόστρατους αστυνομικούς-στρατιωτικούς και τις οικογένειες τους, αλλά και με την συμμετοχή στρατιωτικού προσωπικού που υπηρετεί εκεί. Διαβάζουμε:
2.       Με συμμετοχή από την  Ξάνθη, αλλά και από τη γειτονική Δράμα, τελέστηκε σήμερα 14 Ιουν 2014, Θεία Λειτουργία στον Ι.Ν. Αγ. Γεωργίου μέσα στο Στρατόπεδο «Υπτγου ε.α Δημ. Παπαποστόλου» στη ΓΛΑΥΚΗ Ξάνθης, στο πλαίσιο του προγράμματος: «Εκκλησιασμοί στα Πομακοχώρια Ξάνθης 2014». Το εκκλησίασμα αποτέλεσαν πλέον του Διοικητή, των Αξιωματικών & Οπλιτών του Στρ. Φυλακίου, το ΔΣ και αρκετά μέλη από το Σύλλογο Συνταξιούχων του Δημοσίου Ξάνθης (1 Λεωφορείο), το ΔΣ και μέλη  του Συλλόγου Τριτέκνων  "Ο Άγιος Στυλιανός" Ξάνθης, μέλη των Ενώσεων Αποστράτων του Στρατού και του αντίστοιχου των Αστυνομικών Ξάνθης, καθώς και άλλοι Χριστιανοί από τη ΔΡΑΜΑ που προσήλθαν με  ΙΧΕ οχήματα για να εκκλησιαστούν και ταυτόχρονα να συμπαρασταθούν ηθικά σε αυτούς που "Φυλάνε Θερμοπύλες", στην περιοχή μας. Στον εκκλησιασμό ιερούργησε ο Πατέρας Γεώργιος Σπάρταλης.  
Άραγε ποιοι είναι οι βάρβαροι που απέναντι τους στέκουν οι φύλακες των νέων Θερμοπυλών; Μήπως οι μουσουλμάνοι-τουρκόφωνοι κάτοικοι της περιοχής;
3.       Τελέστηκε την 15η Ιουνίου, στον Ι.Ν. Θεοπατόρων Ιωακείμ & Άννης στο χωριό Λουτρά Θερμών, η Θεία Λειτουργία και η εορτή των Αγίων Πάντων που συνοδεύτηκε από Θείο Κήρυγμα, στο πλαίσιο του προγράμματος: «Εκκλησιασμοί στα Πομακοχώρια Ξάνθης 2014», σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Ξάνθης και Περιθεωρίου.  Το εκκλησίασμα αποτέλεσαν συνολικά 32 άτομα, από τα μέλη του Παραρτήματος ΕΑΑΣ Ξάνθης και τις οικογένειες τους, αλλά και φίλους από την κοινωνία της Ξάνθης, που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση μας και κινήθηκαν μαζί μας με το μισθωμένο λεωφορείο.
4.       Τελέστηκε την Κυριακή 6 Ιουλίου, στο πανηγυρίζοντα Ιερόν Παρεκκλήσιον της μεγαλομάρτυρος «ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ» στο χωριό ΜΥΚΗ Ξάνθης, Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ ́ αρτοκλασίαςχοροστατούντος τουΣεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Ξάνθης & Περιθεωρίου καθώς και την επομένη (Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014) ανήμερα της εορτής Πανηγυρική Θεία λειτουργία μετά Θείου Κηρύγματος. Η όλη οργάνωση έγινε από τα Σωματεία της Αστυνομίας, στα πλαίσια του προγράμματος «Εκκλησιασμοί στα Πομακοχώρια».
Οι παραπάνω εκδηλώσεις προβάλλονται από την ναζιστική εφημερίδα «ΣΤΟΧΟΣ», τον τοπικό τύπο και τα μιλιταριστικά σαιτ “ (KRANOS.GR), ενώ χαίρουν και της συμμετοχής –ποιου άλλου-, του πρώην ΑΓΕΣ και ΥΕΘΑ Φραγκούλη Φράγκου, που συχνότατα εκστρατεύει στη Θράκη για να προπαγανδίσει τις ακραίες ιδέες τους. Πληροφορούμαστε λοιπόν ότι:
5.       Κοσμοσυρροή 900 ατόμων, στα Θυρανοίξια του Ιερού Παρεκκλησίου του Αγ. Γεωργίου & του Αγίου Δημητρίου στο Πομακοχώρι ΣΑΤΡΕΣ.  Τελέστηκαν την Κυριακή 1η Ιουν 2014, με κάθε επισημότητα και το προβλεπόμενο τελετουργικό, τα Θυρανοίξια στο Ιερό Παρεκκλήσι  του Αγίου Γεωργίου και Αγ. Δημητρίου στις Σάτρες Ξάνθης, Πρωτοστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ξάνθης και Περιθεωρίου κκ. Παντελεήμονος, επικουρούμενος στην τελετή  από τον Πατέρα Γεώργιο και 2 Ιεροδιακόνους. Το εκκλησίασμα, ήταν το ΔΣ και Μέλη της Πανελλήνιας  Ομοσπονδίας των Πολιτικών Συνταξιούχων Δημοσίου από την Αθήνα, με επικεφαλής τον αειθαλή Πρόεδρο τους κ. Παναγιώτη Βαβουγυιό, όπως και Προέδρους και Μέλη από 14    ομώνυμους Συλλόγους που προσήλθαν με 16 λεωφορεία και ΙΧΕ οχήματα, από όλη σχεδόν την ηπειρωτική Ελλάδα και έτσι παραβρέθηκαν συνολικά τουλάχιστον 900 άτομα. Μετά τα Θυρανοίξια Σεβασμιώτατος, ευχαρίστησε όλους τους παρισταμένους για την παρουσία τους, όπως και το Στρατηγό Διοικητή του Δ’ΣΣ, τον Επίτιμο Α/ΓΕΣ, τον Πρόεδρο του Παραρτήματος ΕΑΑΣ Ξάνθης, αλλά και όλους όσους συνέβαλαν στην ανακαίνιση του ιερού Παρεκκλησίου. Στη συνέχεια ο Υπτγος (Χ), κ. Κυπάρισσος Κυπαρισσόπουλος (τότε Υπομοίραρχος στον Εχίνο), περιέγραψε με συγκίνηση τις λεπτομέρειες για την απόφαση του (τότε) Σχη, Διοικητή Διοίκησης Χωροφυλακής Ξάνθης και μετέπειτα Στρατηγού-Αρχηγού Χωροφυλακής αείμνηστου Χρήστου Καραβίτη, όπως και για την πρώτη λειτουργία του παρεκκλησίου, στη γιορτή του Αγ. Δημητρίου ( 26 Οκτ.1965). Στην τελετή παραβρέθηκαν ο Επίτιμος Α/ΓΕΣ, Στρατηγός ε.α Φραγκούλης Φράγκος, που ανταποκρίθηκε στην σχετική πρόσκληση, ο εκπρόσωπος του Στρατηγού Διοικητή Δ’ Σ.Στρατού και αντιπροσωπείες Μονάδων του Δ’ΣΣ οι Πρόεδροι και Μέλη των Ενώσεων Αποστράτων Αξιωματικών του Στρατού και Αστυνομικών Ν. Ξάνθης, όπως και ο Πρόεδρος και Μέλη του Συλλόγου Εβριτών Ν. Ξάνθης.
Και γιατί γίνονται όλα αυτά; Οι Απόστρατοι δίνουν την απάντηση: «Ήταν μια πολύ επιτυχημένη εκδήλωση, ιδιαίτερα από πλευράς προσέλευσης, δεδομένο που μας τόνωσε την πίστη και το ηθικό, δίνοντάς μας το κουράγιο για να συνεχίσουμε  την προσπάθεια για την Ενίσχυση του Θρησκευτικού και του αλληλένδετου Εθνικού Φρονήματος των κατοίκων της Θράκης και της Πατρίδος γενικότερα».
Όμως η ΕΑΑΣ Ξάνθης δεν σταματά εδώ. Αποκαλυπτική είναι η συνέντευξη του Πρόεδρου της ΕΑΑΣ Ξάνθης Υπτγου ε.α Γεώργιου Γεωργιάδη στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Ξάνθης ("ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ" 89.9FM), την Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014, που μεταξύ άλλων αναφέρθηκε «στις διαδηλώσεις στη Ξάνθη συμπαράστασης στους Παλαιστίνιους και απεύθυνε πρόταση για διαδήλωση στις 20 Ιουλ 2015 για τη κατοχή της Κύπρου από τους Τούρκους».
Να τονίσουμε ότι αντί η τοπική κοινωνία να εκφράσει ενωμένη την Αλληλεγγύη της στον Παλαιστινιακό λαό και να  καταδικάσει την σφαγή από το κράτος Τρομοκράτη Ισραήλ, απαιτώντας την ακύρωση της στρατηγικού χαρακτήρα στρατιωτική συνεργασία Ελλάδας-Ισραήλ,πραγματοποιήθηκε μόνο κινητοποίηση του μουσουλμανικού πληθυσμού που θεωρήθηκε «εθνικώς ύποπτη»! Οι μιλιταριστές και ακραίοι εθνικιστές της ΕΑΑΣ Ξάνθης που έμαθαν μια ζωή να βαράνε προσοχή και να γλύφουν στις κατουρημένες ποδιές του σάπιου αστικού πολιτικού συστήματος εξουσίας των ΠΑΣΟΚ-ΝΔ για να κάνουν καριέρα, τώρα έρχονται να εκμεταλλευτούν  το δράμα  των λαών και τις επετείους  των εγκλημάτων που προκάλεσαν το Πραξικόπημα της Χούντας στην Κύπρο και η συνδιαλλαγή με τις ιμπεριαλιστικές δυνάμεις  (πράκτορες των οποίων υπήρξαν εξάλλου και οι Δικτάτορες της περιόδου 1967-1974),   για να σπείρουν το θρησκευτικό και εθνικιστικό μίσος! Ταυτόχρονα σηκώνουν σημαίες βουτηγμένες στον εθνικισμό και τη μισαλλοδοξία τους, παραβλέποντας ότι η οι Τουρκοκύπριοι αγωνιστές της Αριστεράς και των κοινωνικών κινημάτων καταδικάζουν την Τουρκική Εισβολή-Κατοχή και διεκδικούν την συμφιλίωση-συνύπαρξη των λαών της Κύπρου. Άρα υπάρχει άλλος δρόμος για τους λαούς, δρόμος ειρήνης και ευημερίας, στο οποίο οι εθνικιστές ορθώνουν τείχη, αναπαράγοντας το Διχασμό των εργαζομένων στη βάση του έθνους-φυλής-θρησκεύματος.  
Εμείς καλούμε κάθε συνιστώσα του εργατικού και αντιπολεμικού κινήματος να καταγγείλει την ακραία αυτή εθνικιστική κίνηση και να απαιτήσει το μπλοκάρισμα της. Η κατάργηση των εργατικών δικαιωμάτων και των λαικών ελευθεριών δε μπορεί να κρυφτεί κάτω από τις σημαίες των εθνικιστών-μιλιταριστών, όργανα του κράτους και της κυβέρνησης που επιβάλλει τα πιο στυγνά ταξικά συμφέροντα. Για την ΕΑΑΣ Ξάνθης οι Σκουριές της Χαλκιδικής φαντάζουν πολύ μακρινές… 
Η κυβέρνηση και οι επίσημες κρατικές αρχές πρέπει να σταματήσουν να κρύβονται πίσω από τους επικίνδυνους μιλιταριστές-εθνικιστές που σιγοντάρουν και κατευθύνουν, εμποδίζοντας κάθε προσπάθεια που κινείται στην καλλιέργεια εθνικιστικού-θρησκευτικού μίσους προς τους μειονοτικούς πληθυσμούς και τους γειτονικούς λαούς.
Απαιτείται επίσης η άμεση και ξεκάθαρη καταδίκη των επικίνδυνων αποστράτων από το σύνολο των στρατευμένων και του μόνιμου προσωπικού των Ενόπλων Δυνάμεων, αλλά και τους απόστρατους. Αλλά και η καταδίκη-αντιμετώπιση του νέου ρόλου του αστικού στρατού που όχι διαποτίζει την νεολαία με την επίσημη αστική «εθνική προπαγάνδα, αλλά επίσης  στο πλαίσιο των δογμάτων άμυνας-ασφάλειας αντιμετωπίζει τον κόσμο της εργασίας ως εσωτερικό εχθρό.
Πρέπει να συμβάλλουμε στην συγκρότηση ενός σύγχρονου εργατικού διεθνιστικού κινήματος που θα στοχεύει στην ανάπτυξη κοινών αγώνων για τα κοινά εργατικά δικαιώματα, αμφισβητώντας τους «εθνικούς στόχους», τους νέους γύρους κοινωνικής λεηλασίας και κτηνώδους εκμετάλλευσης του κόσμου της εργασίας. Για μια βαθιά ενότητα των εργαζομένων, ξεπερνώντας εθνοτικούς-φυλετικούς-θρησκευτικούς διαχωρισμούς.

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου