Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Η ΞΕΦΤΙΛΑ ΤΗΣ "ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ" ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΤΑ 5 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΑΛΛΑ ΔΙΝΟΥΝ 24 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ!

Στον βασικό μισθό των στελεχών ΕΔ, το επίδομα παραμεθορίου

Το υπουργείο Εθνικής Άμυνας έστειλε προς έγκριση νομοθετική διάταξη! Ποιοι και πώς θα το πάρουν
Ενέργειες για να συμπεριληφθεί το επίδομα παραμεθορίου στον βασικό μισθό των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων έκανε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Συγκεκριμένα, στις 19 Μαρτίου έστειλε προς έγκριση νομοθετική διάταξη στο Υπουργείο Οικονομικών (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) και στο συνοδευτικό έγγραφο αυτής αναφέρεται πως πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις προκειμένου το επίδομα να ενταχθεί στις βασικές αποδοχές, όπως ισχύει για όλους τους μόνιμους υπαλλήλους που δικαιούνται ανάλογο επίδομα.

Η απόφαση αυτή του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας έρχεται σε συνέχεια της καταβολής του επιδόματος παραμεθορίου στα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούν στον Έβρο, στα νησιά του Αιγαίου και σε μονάδες προκάλυψης ήδη από τον Φεβρουάριο (τέσσερις ημέρες εκτός έδρας επί 29 ευρώ την ημέρα). Το ποσό που πιστώθηκε στους λογαριασμούς των στελεχών ήταν συνεπώς 116 ευρώ τον μήνα. Ο Πάνος Καμμένος έχει δηλώσει ότι έχουν εξασφαλιστεί ήδη τα 24.000.000 ευρώ που απαιτούνται για την χορήγησή του για όλο το 2015 στους 20.000 δικαιούχους. Ωστόσο, επιχειρείται να δοθεί μόνιμη λύση, έτσι ώστε να μην απαιτείται η μεταφορά κονδυλίων από άλλους κωδικούς, και γενικώς «τερτίπια», προκειμένου να εξασφαλίζεται το απαιτούμενο ποσό από τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, αλλά το επίδομα παραμεθορίου να καταβάλλεται απευθείας από το Υπουργείο Οικονομικών μαζί με τη μισθοδοσία.

Όπως αναφέρεται στη σχετική νομοθετική διάταξη που εστάλη στο Υπουργείο Οικονομικών, καταργείται το Άρθρο 13 (3Θ) του Προεδρικού Διατάγματος 200/1993, και βάσει αυτής θα πρέπει να καταβάλλονται 100 ευρώ (μεικτά), όπως ισχύει για τους μόνιμους υπαλλήλους που λαμβάνουν το επίδομα παραμεθορίου και προβληματικών περιοχών, για τις ίδιες γεωγραφικές περιοχές του Π.Δ., συγκεκριμένα σε όλη την ανατολική ακτογραμμή από τον Έβρο και μέχρι το Καστελόριζο. Σε αυτές τις μονάδες συμπεριλαμβάνονται οι μονάδες αεράμυνας της Πολεμικής Αεροπορίας στη Σκύρο, τη Μύκονο και τη Ζήρο. Συμπεριλαμβάνονται, φυσικά, οι δυνάμεις της Π.Α. και του Π.Ν. στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.

Η πρώτη κίνηση για την επαναφορά του επιδόματος παραμεθορίου έγινε με την ανάληψη των καθηκόντων του υπουργού Εθνικής Άμυνας, Πάνου Καμμένου. Έτσι, από τον Φεβρουάριο, οι αξιωματικοί, υπαξιωματικοί και επαγγελματίες οπλίτες εισπράττουν 116 ευρώ τον μήνα. Μάλιστα, το ποσό αναγράφεται στη μισθοδοσία των δικαιούχων και δεν θα δίδεται ως έκτακτη «διάθεση». Το ποσό αυτό επιβαρύνει τον προϋπολογισμό του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και όχι των Γενικών Επιτελείων.

(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ - ΑΡΜ 03/04/2015 – Σ.Λ.)

ΠΗΓΗ: http://staratalogia.blogspot.gr/2015/04/blog-post_7.html

14 σχόλια:

  1. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΝΑ ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΚΟΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΩΣ ΑΥΞΗΣΗ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απο τοτε που οι στρατιωτικοι δεν εχουν υπερητησει ουτε μια μερα την πατριδα,απο τοτε που πληρωνονται μεσα στη σχολη,απο τοτε που δεν τους νοιαζει η πατριδα αλλα η καριερα και ενας σιγουρος μισθος και απο τοτε που εχετε την απαιτηση να σας κανει ο καθε ο φανταρος τον υπηρετη,και επισης μονος σου ειπε στον δημοσιο τομε,θεωρεις πως εισαι στον δημοσιο τομεα?νομιζα πως αγαπουσες την πατριδα και επελεξες αυτο το δρομο αλλα μπα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο φαντάρος που πληρώνεται με 8,7 ευρώ τον μήνα και σας κάνει τον δούλο γιατί δεν σας ενοχλεί βολεμένοι στρατιωτικοί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΡΟ Ο ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΕΛΛΗΝΑΡΑ..ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΣΟΥ ΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙ..

      Διαγραφή
  4. 1)Δλδ πρέπει να γίνει πόλεμος για να είμαι παραγωγικός..2)Θεωρείς πως όλοι οι στρατιωτικοί δουλεύουν το ίδιο?τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι μάλλον εκτος και αν τους έχεις γνωρίσει προσωπικά ολους..3)Λες οτι δεν με νοιάζει η πατριδα..με ξέρεις?4) Λες για τα 120 ευρω που έπαιρνα όταν ήμουν στη σχολη Ευελπίδων σας σπουδαστής(ναι σου αποκαλύπτω την προελευσή μου), τις υπηρεσίες που δεν αποζημιώνομαι,τις απογευματινές?τις ασκήσεις?? Μάλλον δεν σε συμφέρει η αναφορά στα παραπάνω ..5)Δεν καταλαβαίνω το πνεύμα σου οσον αφορά τον δημόσιο τομέα, και βέβαια ανήκω στον ευρύτερο τομέα του ελληνικού δημοσίου με την μόνη διαφορά ότι μπήκα σε αυτόν με αξιοκρατικές διαδικασίες (πανελλήνιες) και όχι απο το παράθυρο..6)Υπηρέτης ο στρατιώτης σε εμένα?δεν νομίζω κύριε..Πως το συμπεραίνεις αυτό?Αλλα ναι ξέχασα..εσυ γνωρίζεις τα πάντα και τους πάντες στον ελληνικό στρατό..Εν κατακλείδι είσαι προκατειλημμένος κύριε και πιθανότατα η θητεία σου ήταν απο τις βολεμένες γτ αυτο λένε οι στατιστικές..κατηγορούν αυτοι που ήταν βολεμένοι.... https://www.youtube.com/watch?v=ZnMHM1jzW6A για να μάθεις ποιος είμαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. na katargithei i stratiotiki thitia na sou pw egw meta poso oraia tha pernas.. dn exeis doulepsei oute mia mera sti zwi sou. OUTE MIA. douleuete 10 meres to mina k ayto katheste piso apo ena grafeio k diatazete tous fantarous.. ase re file. exoume paei strato sas exoume dei sas exoume misisei.

      Διαγραφή
    2. APO AUTA POU LES KATALAVAINW POU EXEIS UPHRETHSEI...EGW DEN SE MISW , SE LUPAMAI..

      Διαγραφή
  5. Τα ειπαμε,ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας,ξερουμε γιατι γινατε στρατιωτικοι και με ποιο κριτηριο,με της
    σιγουρης θεσης,αν ειστε παραγωγικοι λοιπον να βγειτε στον ιδιωτικο τομεα και αναζητηστε μια εργασια με περριστοτερο κερδος,αλλα εκει εχει δουλεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για κατσε ρε φιλε,μου δειχνεις το βιντεο απο youtube,εχεις γνωσει τη γινεται εξω η κοιμασαι,μιλαει για αργιες γιορτες,ξερεις ποσες ειναι οι μισθοι??ξερεις τι εκμεταλευση υπαρχει,μιλας για μεταθεσεις??και εγω που πηγα γερμανια και αλλοι 25.000 στο 2013 τι να πουν??ειστε με τα καλα σας μωρε???λυπαμαι που ηξερες τα πραγματα πως ηταν εαν επελγες μια δουλεια σαν αυτηαλλα ξερεις αυτο που λεει κλαινε οι χηρες κλαινε και οι παντρεμενες,δωσε 9 μηνες το μισθο σου και εσυ και ολοι ποι νοιαζεστε για την πατριδα λοιπον οπως κανει ο καθε στρατιωτης που για εννια μηνες τον φροντιζουν οι δικοι του και μετα τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν ειναι τοσο καλα φιλε γιατι δεν εβαζες στο μηχανογραφικο σου στρατιωτικες σχολες??Ξερεις εκει δεν περναει το μεσο..Εγω φιλε μου διαβαζα στα χωραφια του πατερα μου για να περασω αξιοκρατικα επαναλαμβανω, σε στρατιωτικη σχολη και σε καθε αδεια μου παλι εκει ειμαι στα χωραφια και στα προβατα οποτε μην μου λες αν ξερω να δουλευω..Αλλα ξερεις τι λενε στο χωριο μ?οσα δεν φτάνει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια..Οταν εισαι ανα 2-3 χρονια σε διαφορετικο μερος (Ορεστιαδα,σαμοθράκη κοκ) με μικρο παιδι που δεν εχει ουτε νοσοκομειο για την δυσκολη ωρα με θυμασαι?οταν ο μισθος μου εχει μειωθει κατα 50% και η γυναικα μου δεν μπορει να πιασει δουλεια γιατι καθε λιγο και λιγακι παιρνω μετάθεση με θυμάσαι?όταν οι υπερωρίες μου δεν πληρώνονται ποτε με θυμάσαι?οταν το Στε εκρινε αντισαγματικες τις μειωσεις μου και δεν τις πηρα παρανομα πισω με θυμήθηκες??κ.ο.κ Και δεν κλαίγομαι γτ ετσι εχω μάθει να ζώ περήφανα αλλα δεν επιτρέπω σε κανεναν να ανοιγει το στομα του και να με κατηγορεί απλά για να κατηγορήσει οπως και να με βάζει στο στό ίδιο τσουβάλι με ορισμένους επίορκους..Δεν θα συνεχίσω άλλο την συζήτηση γιατι δεν έχει νόημα επειδη φοράτε παρωπίδες..Γι αυτο ενα τελευταίο θα σου πώ αν ήθελες ας έμπαινες σε στρατιωτική σχολήνα δεις την γλύκα γιατι εγω δεν πήρα την θέση κανενός την κέρδισα αξιοκρατικά και με την αξία μ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεστα ρε μεγαλε.... ενας εφεδρος στρατιώτης (κ όχι φαντάρος). 307 2η μοίρα αλεξιπτωτιστων

      Διαγραφή
  8. Φιλε μου και εμενα θα ειναι η τελευταια απαντηση μου προς εσενα γιατι δςν υπαρχει λογος,δεν ειπε κανεις πως δεν πηρες με την αξοα σου τη θεση,αν ηθελα να πηγαινα να γινω καραβανας θα γινομουν να σαι σιγουρος,και εγω πανελληνιες εδωσα και μια χαρα μορια ειχα,το οτι δεν γουσταρα να βαραω προσοχες σε ανωτερους μου ειναι δικη μου ιδεολογια,η διαφορα ξερεις ποια ειναι,εγω πρεπει να δειχνω την αξια μου στην εργασια μου καθε μερα αλλιως θα παρω πουλο,αλλα ενταξει μου αρεσει που ειμαι παραγωγικος,στο ελαντα ολοι εχετε δικιο,λοιπον κατσε εσυ με τις δικες σου επιλογες και εγω με τις δικες μου εσυ γκρινιαζεις για τις μειωσεις σας,εγω οχι,να σε λυπηθω για ποιο λογο?αν νομιζεις πως προσφερεις και δεν αμοιβεσαι σωστα,λυπαμαι δικη σου επιλογη ηταν,.καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο Στρατό έρχεται όποιος θέλει,
    Μένει όποιος μπορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή