Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Πρώην Χρυσαυγίτης: "Κινδυνεύει η ζωή μου από την Χ.Α" (Βίντεο)

Βασισμένο στο ρεπορτάζ της σημερινής Καθημερινής στο οποίο ο κατηγορούμενος για συνέργεια στην δολοφονία του Παύλου Φύσσα και συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση Γιώργος Δήμου ο οποίος ισχυρίζεται ότι «Φοβάμαι τη Χρυσή Αυγή. Είναι εναντίον μου γιατί δεν υπέκυψα στους εκβιασμούς και στις απειλές τους», είναι το βίντεο που παραθέτουμε απ’ το τηλεοπτικό δελτίο ειδήσεων του Σκάι.
Ο συγκεκριμένος πρώην χρυσαυγίτης αντιμετωπίζει ποινές που μπορεί να οδηγήσουν σε πολυετή φυλάκιση. Ωστόσο αυτό που τον ανησυχεί είναι η ίδια η οργάνωση της οποίας υπήρξε μέλος.  «Εχω φύγει από το σπίτι μου, δεν μένω με την οικογένειά μου μόνο και μόνο για να την προστατεύσω», ισχυρίζεται.
Όσα ανέφερε τότε στις ανακριτικές αρχές για το βράδυ της δολοφονίας του Φύσσα και για τα γεγονότα που ακολούθησαν τις επόμενες ημέρες, σκιαγραφούν τη συντονισμένη δράση μιας ομάδας «ένστολων» της Χρυσής Αυγής, αλλά και την απόπειρα στελεχών της να συγκαλύψουν εγκληματικές πράξεις, αναφέρει μεταξύ άλλων το ρεπορτάζ της εφημερίδας.

βαθυ κοκκινο

1 σχόλιο:

  1. ΕΚΤΑΚΤΟ !!!

    ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΣ ΦΥΛΑΚΕΣ !!!

    Και προτού Αλέκτωρ λαλ.... τρεις !
    Αυτό είναι ξεκάθαρη ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ !

    ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !

    ΟΛΙΚΗ ΡΗΞΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ (Ντόπιοι και Ξένοι) ! ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !!!

    Ο ΛΑΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή