Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Ενημέρωση από το στρατοδικείο του Δημήτρη Σωτηρόπουλου

Στο Αναθεωρητικό (στρατιωτικό εφετείο) της Αθήνας στις 16/6
Ο Δημήτρης, 48 χρονών,  είχε καταδικαστεί πρωτόδικα σε 10 μήνες με 3ετή αναστολή. Ήταν ένα από τα πιο επιθετικά δικαστήρια που έχουμε συναντήσει, με τον πρόεδρο να  διακόπτει συνεχώς τους μάρτυρες, ενώ δεν επέτρεψε να εξεταστούν δύο από αυτούς. Ενημέρωση στο http://www.efsyn.gr/arthro/dioxi-antirrisia-23-hronia-meta
Συμπληρωματικά, η απολογία του Δημήτρη:

«Σε αυτήν εδώ την αίθουσα έχετε συνηθίσει να δικάζετε περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι έχουν υποπέσει σε σφάλματα. Άλλοι ζητούν την κατανόησή σας, άλλοι βεβαιώνουν για την μεταμέλειά τους.
Εμείς οι ιδεολογικοί αρνητές στράτευσης δεν χωρούμε σε αυτή την ταξινόμηση, διαταράσσουμε αυτήν την ρουτίνα: δεν δηλώνουμε καμία μεταμέλεια, δεν αναγνωρίζουμε ότι σφάλαμε, βεβαιώνουμε μάλιστα ότι είμαστε περήφανοι για τις πράξεις μας οι οποίες ήταν αποτέλεσμα βαθιάς σκέψης.
Είμαι εδώ, λοιπόν, όχι για να σας ζητήσω να με αντιμετωπίσετε ευνοϊκά. Δεν είμαι εδώ για να εκφέρω απολογητικό λόγο. Δεν θεωρώ ότι έχω υποπέσει σε κάποιο σφάλμα, δεν θεωρώ ότι έχω βλάψει κάποιο συνάνθρωπό μου.
Η κατηγορία της ανυποταξίας η οποία μου αποδίδετε δεν μου προξενεί κανένα ίχνος ενοχής. Την αποδέχομαι ως τιμή και τίτλο δικαίωσης που κοσμεί τον βίο και την πολιτεία μου.
Τo 2015 δεν είναι 1987, εποχή που εμφανίστηκαν οι πρωτομάστορες ιδεολογικοί αντιρρησίες συνείδησης. Η Ελλάδα είναι πια μια χώρα χρεοκοπημένη. O Στρατός συνέβαλλε καθοριστικά σε αυτήν την χρεοκοπία: με τους ξέφρενους στρατιωτικούς εξοπλισμούς (τα αεροπλάνα, τις φρεγάτες, τα υποβρύχια των δισεκατομμυρίων). Στην δήλωσή μου είχα αναφέρει: «Κίνητρό μου είναι η συμπαράσταση στον καταφρονημένο Έλληνα και Τούρκο βιοπαλαιστή που βλέπει το προϊόν του καθημερινού του μόχθου να μετατρέπεται σε όπλα μαζικής αλληλοεξόντωσης».
Η θέση μου αυτή δικαιώθηκε απόλυτα: το ξέφρενο κυνήγι των εξοπλισμών έβλαψε τον καταφρονημένο έλληνα εργάτη, τον συνέτριψε οικονομικά, όπως συνέτριψε και τη χώρα σε όλους τους τομείς. Αυτοί που μας βεβαίωναν ότι είναι απαραίτητο να αποκτήσουμε τις τελειότερες πολεμικές μηχανές για να έχουμε ένα ισχυρό Κράτος (οι στρατηγοί και οι αρχηγοί των όπλων) παρέδωσαν ένα κράτος ρετάλι. 
Και οι πέτρες το γνωρίζουν ότι σε κάθε αγορά του αιώνα (ίσως και σε κάθε αγορά της δεκαετίας ή και της χρονιάς) αναλογούσε κι ένα πανηγύρι μίζας στο οποίο εμπλέκονταν δεκάδες κολαούζοι του «συστήματος» και πολλοί στρατιωτικοί. 
Όμως, σήμερα, σε αυτήν εδώ την αίθουσα δεν δικάζεται κάποιος από τους στυλοβάτες της διαφθοράς. Δικάζεται ένας επικριτής τους. Δικάζεται ο Σύνδεσμος των Αντιρρησιών Συνείδησης ο οποίος συστηματικά και από τα μέσα της δεκαετίας του '80 ξεφωνούσε τους εμπόρους του πολέμου, και προειδοποιούσε για τις δραματικές επιπτώσεις αυτής της πονηρής πολιτικής». 

Στο σημείο αυτό η ο πρόεδρος διέκοψε την απολογία του Σωτηρόπουλου και του απαγόρεψε να συνεχίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου