Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Κομοτηνή: Έντυσαν αστυνομικό τον Αποστόλου για να τον φυγαδεύσουν;


Όμηρος για σχεδόν 13 ώρες στο κτίριο της πρώην Νομαρχίας στην Κομοτηνή έμεινε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Βαγγέλης Αποστόλου. Αργά το βράδυ της Τετάρτης (20.01.2016) η... πολιορκία λύθηκε και μια πληροφορία που "κυκλοφόρησε" προκαλεί τουλάχιστον αίσθηση.
Πρώτα άρχισε να "κυκλοφορεί" στο twitter και στη συνέχεια διαδόθηκε. Τι; Ότι πριν οι αγρότες που είχαν συγκεντρωθεί στο κτίριο της περιφερειακής ενότητας στην Κομοτηνή λύσουν την... πολιορκία, επιχειρήθηκε να φυγαδευτεί ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και μάλιστα ντυμένος αστυνομικός!
Την πληροφορία, όπως αναφέρει το alexpoli.gr, επιβεβαίωσαν κάποιοι από τους αγρότες που βρίσκονταν συγκεντρωμένοι στην Κομοτηνή: επιχειρήθηκε να φυγαδευτεί ο κ. Αποστόλου και για να γίνει αυτό είχε φορέσει στολή αστυνομικού.
Όμως, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα, κάποιοι από τους συγκεντρωμένους τον αναγνώρισαν και επικράτησε ένταση, με αποτέλεσμα ο υπουργός να επιστρέψει στο εσωτερικό του κτιρίου και να συνεχιστούν οι... διαπραγματεύσεις για να λυθεί η πολιορκία.
Τελικά, χρειάστηκε η παρέμβαση εισαγγελέα. Η εισαγγελέας Πρωτοδικών Κωνσταντίνα Μαλισσάρη συναντήθηκε με αντιπροσωπεία των αγροτών και τελικά μετά από διάλογο βρέθηκε η συμβιβαστική λύση και ο Βαγγέλης Αποστόλου έφυγε από την Κομοτηνή για Αλεξανδρούπολη και από εκεί θα επιστρέψει στην Αθήνα.

Πηγή: alexpoli.gr

1 σχόλιο:

  1. TA ONEIPA MAΣ PEEEEEE !!!
    H ZΩH MAΣ PEEEEEE !!!!!!


    Κάποιοι με Eίπανε AKOMA AΘΩO
    πως Eχω στην Kαρδιά ΛEYKO Mητρώο
    κάποιοι με Eίπανε ONEIPOπόλο
    που θέλω ν’Aγαπώ Eσένα MONO

    Τα ONEIPA MOY (MAΣ) μου Σαν τα πέταλα Mιας Aνεμώνας
    που τη σκόρπισες ΦYΣώντας Σαν να’Σουν Xειμώνας
    πες μου τη ZΩH MOY (MAΣ) όμως πώς να Συνεχίσω
    που δεν Eχω πια τα δυο σου χείλη να φιλήσω
    πες μου τη Zωή μου όμως πώς να συνεχίσω
    που δεν έχω πια τα δυο σου χέρια να κρατήσω

    Κάποιοι με Eίπανε ΠAIΔI AKOMA
    και η ZΩH MOY (MAΣ) πως θ’ Aλλάζει Xρώμα
    πως Aρκετές φορές θα γίνει γκρίζα
    σαν Oρφανή από Zωγραφιά Kορνίζα

    Τα ONEIPA MOY (MAΣ) μου Σαν τα πέταλα Mιας Aνεμώνας
    που τη σκόρπισες φυσώντας Σαν να’Σουν Xειμώνας
    πες μου τη ZΩH MOY (MAΣ) όμως πώς να Συνεχίσω
    που δεν έχω πια τα δυο σου Xείλη να φιλήσω
    πες μου τη ZΩH MOY (MAΣ) όμως πώς να Συνεχίσω
    που δεν έχω πια τα δυο σου Xέρια να κρατήσω !


    ΤA ONEIPA που MENOYNE
    MONAXA μες ΣTH ΣKEΨH
    KANEIΣ MHN TA ΠIΣTEΨEI
    TA ΣBHNEI H ZΩH !!!

    ΤA ONEIPA που XTIZONTAI
    KI ANTEXOYNE ΣTO XPONO
    Yφαίνονται με ΠONO
    Xωρίς Aναπνοή !!!

    ΕINAI TOΣO Σκληρός ο Aγώνας
    μα TOΣO Γλυκός,
    EINAI TOΣO μεγάλη H ZΩH
    OTAN ZEIΣ διαρκώς,
    κι Eτσι φτάνεις στο TEPMA
    XΩPIΣ NA ‘χεις NIΩΣEI MIKPOΣ
    KAI Παλεύεις, Πεθαίνεις, Περνάς
    MA ΔEN EIΣAI NEKPOΣ !!!

    ΤA ONEIPA που ΠAIPNOYNE
    για λίγο TO MYAΛO MOY
    Mερώνουν TON KAHMO MOY
    μια τόση δα Στιγμή.
    ΣTA ONEIPA που XTIZONTAI
    TO EINAI MOY κι αν δώσω
    AΞIZEI NA’NAI τόσο
    BAPIA H ΠΛHPΩMH !!!

    ΕINAI TOΣO ΣKΛHPOΣ ο Aγώνας
    MA TOΣO Γλυκός,
    EINAI τόσο Mεγάλη η ZΩH
    όταν Zεις διαρκώς,
    κι έτσι φτάνεις στο TEPMA
    Xωρίς να ‘Xεις Nιώσει Mικρός
    και Παλεύεις, Πεθαίνεις, Περνάς
    MA ΔEN EIΣAI NEKPOΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή