Παρασκευή 15 Ιουλίου 2016

Προκλητική η αδελφή του Ρουπακιά: Με ένα μαχαιράκι του έκανε δύο γρατζουνιές

ΦΩΤΟ: ΕUROKINISSI

Κατάθεση- πρόκληση από την αδελφή του καθ΄ομολογία δολοφόνου Γιώργου Ρουπακιά σήμερα Παρασκευή στο Εφετείο Αθηνών, όπου συνεχίζεται η δίκη της Χρυσής Αυγής.
Αναφερόμενη στο βράδυ της δολοφονίας, η Χρυσούλα Ρουπακιά είπε ότι τον αδελφό της τον τράβηξαν από το αυτοκίνητο 4-5 άτομα και εκείνος «πήρε το μαχαιράκι και έκανε στο παιδί δύο γρατζουνιές».
«Μου είπε ο δικηγόρος ότι ο αδελφός μου τού είπε ότι τσακώθηκε με ένα παιδί στο Κερατσίνι, δεν ξέρω γιατί. Ότι την ώρα που έφτασε με το αυτοκίνητο, ήταν 4-5 άτομα που τον τραβήξανε έξω από το αυτοκίνητο και ο αδελφός μου πήρε το μαχαιράκι του και έκανε στο παιδί δύο γρατζουνιές».
Η πρόεδρος κάλεσε τη μάρτυρα να επαναλάβει όσα είπε.

«Φτάνοντας με το αμάξι, δεν ξέρω πού, καν δεν ξέρω τη διεύθυνση, υπάρχουν 4 άτομα, τον τραβάνε έξω και από μια θηκούλα στο λεβιέ των ταχυτήτων, πήρε το μαχαιράκι του και όπως ήταν σκυμμένος ο αδελφός μου και δεν βλέπει πού χτυπάει, έκανε 2 γρατζουνιές.

Πρόεδρος δικαστηρίου: Και οι γρατσουνιές αυτές τι αντίκτυπο είχαν;

Χρυσούλα Ρουπακιά: Απ’ ό,τι διάβασα[sic], να πεθάνει το παιδί.

Πρόεδρος δικαστηρίου: Και δεν είπατε στο δικηγόρο «τι μου λες εδώ, πέθανε αυτός».

Χρυσούλα Ρουπακιά: Αυτά μου είπε, αυτά σου λέω.

Πρόεδρος δικαστηρίου: Ωραία, γιατί χτυπάει εκείνον;

Χρυσούλα Ρουπακιά: Ήταν ο πρώτος που ήταν μπροστά του, από τα άτομα που τον βγάζουν έξω από το αμάξι, δεν βλέπει πρόσωπα, μόνο πόδια.

Με το χέρι έκοβε το ψωμί

Η μάρτυρας προσπάθησε να εμφανίσει τον Ρουπακιά ως ήρεμο οικογενειάρχη.

«Με το χέρι έκοβε το ψωμί, δεν ήταν έμπειρος με το μαχαίρι» ισχυρίστηκε η Χρυσούλα Ρουπακιά για τον αδερφό της. «Και το κρέας;», αναρωτήθηκε η πρόεδρος του δικαστηρίου, με την αδερφή του χρυσαυγίτη να απαντά ότι και το κρέας το έκοβε με το χέρι…

Για τα όσα έγιναν το βράδυ της δολοφονίας του Φύσσα κατέθεσε:

«Για το συμβάν με πήρε ο αδερφός μου γύρω στη μία εκείνο το βράδυ, μου είπε “τσακώθηκα με κάποιους και με έχουν στο τμήμα” και μου είπε να του φέρω τσιγάρα και νερό.

»Μετά πήγα προς την αγορά, σταμάτησα σε ένα περίπτερο και πήρα τσιγάρα και νερό και έξω από το τμήμα είδα κόσμο πολύ να φωνάζει, ήταν νεαροί, δεν ξέρω τι ήταν. Δεν ξέρω αν μιλούσανε ή φωνάζανε, τον παίρνω τηλέφωνο και του λέω “έχει κόσμο, φοβάμαι και δεν κατεβαίνω”. Και έφυγα»

Ακολούθησαν οι επίμονες ερωτήσεις της προέδρου για ποιον λόγο φοβήθηκε αφού δεν ήξερε τι είχε συμβεί, στις οποίες η Χρυσούλα Ρουπακιά δεν απάντησε.

«Πάτησα στο Google “επίθεση Αμφιάλη”»

Η Χρυσούλα Ρουπακιά είπε ότι επέστρεψε στο τμήμα στις 4 το πρωί αλλά είδε τον αδερφό της να επιβιβάζεται σε περιπολικό και δεν μπόρεσε να του μιλήσει.

Τότε επικοινώνησε με τη σύζυγό του, η οποία είπε «δεν ξέρουμε κι εμείς, τα βλέπουμε από το ίντερνετ».

Χρυσούλα Ρουπακιά: Χτύπησα κι εγώ στο ίντερνετ «επίθεση Αμφιάλη 17 Σεπτεμβρίου »και άρχισε να μου βγάζει…

Πρόεδρος δικαστηρίου: Επίθεση στην Αμφιάλη πώς σας ήρθε να γράψετε;

Χρυσούλα Ρουπακιά: Εκείνη τη στιγμή δεν σκέφτηκα, ασυναίσθητα το έγραψα.

Πρόεδρος δικαστηρίου: Μα ποιο στοιχείο σας έκανε να γράψετε επίθεση στην Αμφιάλη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου