Slider

Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Επιβεβαίωσε το onalert.gr και το militaire.gr τις εκτιμήσεις του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ για τις αιτίες θανάτου του 38χρονου ΕΜΘ στη Μυτιλήνη- Πώς έγινε το τραγικό δυστύχημα με το ερπυστριοφόρο

Της ΙΩΑΝΝΑΣ ΗΛΙΑΔΗ
Φόρο αίματος πλήρωσαν για μια ακόμα φορά οι Ένοπλες Δυνάμεις, για να κρατήσουν το ετοιμοπόλεμο. Ο 38χρονος ΕΜΘ επιλοχίας πλήρωσε με τη ζωή του την προσπάθεια που καταβάλλουν κάτω από δύσκολες συνθήκες τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων για να είναι σε θέση να διαφυλάξουν την ακεραιότητα της πατρίδας εάν αυτό απαιτηθεί.


Το 265 Τάγμα από το Μανταμάδο έκανε νυχτερινή άσκηση, όπως κάνουν όλες οι μονάδες των Ενόπλων Δυνάμεων.
Η άσκηση προέβλεπε πέρασμα μέσα από ειδικές "πολεμικές οδούς", δηλαδή μέσα από χωμάτινες διαδρομές. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η ερπύστρια του άρματος κόλησε σε κάποιο αυλάκι με αποτέλεσμα να κλειδώσει και να κάνει το άρμα να εκτραπεί.

Ο αρχηγός του πληρώματος πρόφθασε μέσα σε δευτερόλεπτα και κλείστηκε στη θέση του, την ώρα που έκλεινε το καπάκι και του χτυπούσε στα χέρια, προκαλώντας του εκτεταμένα κατάγματα.

Ο αδικοχαμένος επιλοχίας που ήταν οδηγός, δεν πρόφθασε να ενεργοποιήσει το μοχλό ασφαλείας του καθίσματος για να βυθιστεί μέσα στο άρμα για να προφυλαχθεί, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του. Ο 38χρονος κατάγεται από το Κομπότι Άρτας. 
http://www.onalert.gr


Ανατροπή M-113: Μια τραγωδία σε επανάληψη του δυστυχήματος με τον πεζοναύτη Στ.Κρόκο

Μια τραγική επανάληψη του δυστυχήματος που είχε στοιχίσει τη ζωή του νεαρού πεζοναύτη Στ. Κρόκου,στον Ωρωπό,ήταν τοδυστύχημα στη Λέσβο. Και στις δύο περιπτώσεις τα M-113 στα οποία ήταν οδηγοί ανατράπηκαν σε χαντάκια που βρίσκονταν δίπλα στο δρόμο.Και στις δύο περιπτώσεις δεν πρόλαβαν να “καλυφθούν” εντός του Μ-113.
Οι οδηγοί των M-113 λόγω των δυσκολιών που έχει στο χειρισμό του το τεθωρακισμένο αναγκάζονται να έχουν το κεφάλι έξω απ΄ αυτό για να έχουν καλή ορατότητα.Σε περίπτωση ανατροπής σαν κι αυτή που έγινε στη Λέσβο αλλά και στον Ωρωπό το 2013 τα περιθώρια σωτηρίας για τους οδηγούς των Μ-113 είναι λίγα.
Στην περίπτωση του πεζοναύτη Κρόκου χρειάστηκαν περίπου επτά μήνες για να προκύψει ένα πόρισμα το οποίο ποτέ δεν ανακοινώθηκε.Υπήρξε κάποια ενημέρωση των γονιών του η οποία κανείς δεν μπορεί να ξέρει πόσο λεπτομερής ήταν.Το τραγικό είναι ότι τότε είχε βγει ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ που έλεγε ότι το πόρισμα θα έπρεπε να παραδοθεί σε 24ωρα.
Ελπίζουμε να μην συμβεί το ίδιο και τώρα.
Επίσης θα πρέπει κάποια στιγμή τα αποτελέσματα των ερευνών και τα πορίσματα να ανακοινώνονται τουλάχιστον στο προσωπικό των ΕΔ.Στους άμεσα ενδιαφερόμενους.Τι έφταιξε,ποιο ήταν το λάθος ή το πρόβλημα.Μόνο έτσι μπορούμε να μιλάμε για αποτελεσματική πρόληψη.Δεν μπορεί να επικαλούμαστε το απόρρητο σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει τίποτα απόρρητο.Να υπενθυμίσουμε ότι οι Ισπανοί στο δυστύχημα με το ελληνικό F-16 στο Αλαμπαθέτε έβγαλαν το πόρισμα στο διαδίκτυο! Ας μην κάνουμε αυτό αν κάποιοι ενοχλούνται,αλλά το προσωπικό των ΕΔ πρέπει να ξέρει τα πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου