Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Μετάταξη από στρατο ξηράς σε αεροπορία λόγω ειδικότητας


Λάβαμε και δημοσιοποιούμε την συγκεκριμένη επιστολή από έναν συνάδελφο φαντάρο που αίσθημα Αλληλεγγύης προς τα υπόλοιπα στρατευμένα παιδιά τους ενημερώνει για τα κοινά μας δικαιώματα του Φαντάρου Πολίτη με Στολή.
Διαβάζουμε λοιπόν: 
Σας στέλνω αυτό το mail γιατί απ'όσο έχω διαβάσει στο site ενδιαφέρεστε για τα δικαιώματα των φαντάρων και τα κοινοποιείτε. 
Αυτή τη στιγμή κάνω τη θητεία μου στην αεροπορία με ειδικότητα μετεωρολόγου (έχω μεταπτυχιακό στη μετεωρολογία).
Αρχικά ήταν να καταταχθώ στο στρατό ξηράς κι έκανα αίτηση για μετάταξη στην αεροπορία λόγω ειδικών γνώσεων. 
Βάση του άρθρου 12 του νόμου 3421/2005 προβλέπεται με απόφαση του υπουργού εθνικής άμυνας κατ' εξαίρεση μετάταξη από έναν κλάδο σε άλλον για την αξιοποίηση ειδικών προσόντων και γνώσεων των στρατεύσιμων.
Η μετάταξη μου έγινε δεκτή χωρίς να έχω κανένα απολύτως βύσμα! 
Το ίδιο έγινε και με άλλους 2 συμφοιτητές μου. 
Κανένας δεν είχε βύσμα! 
Μάλιστα ο ένας είχε απλά παρακολουθήσει την κατεύθυνσή της μετεωρολογίας στο φυσικό πανεπιστήμιο της Αθήνας. 
Η θητεία σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί και ως πρακτική. Εκτιμάται ιδιαίτερα μάλιστα στο εξωτερικό.
Ξέρω ότι το συγκεκριμένο θέμα δεν αφορά πολύ κόσμο, αλλά ίσως αξίζει να κοινοποιηθεί για να βοηθήσει έστω λίγους.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
http://diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου