ΑΣΥΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΩΝ! Zaid Jilani, Lee Fang
Πριν από τη δολοφονία το Σάββατο, είχε προταθεί μια δέσμη λογαριασμών σε ολόκληρη τη χώρα, σε μεγάλο βαθμό στο Νότο και πρωτίστως σε απάντηση στις διαμαρτυρίες για το Black Lives Matter και το Dakota Access Pipeline. Οι λογαριασμοί στόχευαν αριστερούς διαδηλωτές οι οποίοι έχουν κλείσει όλο και περισσότερο την κυκλοφορία εμποδίζοντας δρόμους και αυτοκινητόδρομους για να δώσουν προσοχή στην αιτία της κινητοποίησης τους.
Σύμφωνα με τους προτεινόμενους νόμους, οι αυτοκινητιστές που χτύπησαν και σκότωσαν αυτούς τους διαδηλωτές θα είχαν ειδική ασυλία υπό ορισμένες συνθήκες, εφόσον δεν αποδείχτηκε ότι ενήργησαν σκόπιμα. Ο Heyer χτυπήθηκε από ένα αυτοκίνητο που φέρεται να οδηγείται από τον James Alex Fields νεώτερος, έναν νεαρό που υποστηρίζει λευκές εθνικιστικές αιτίες.
Κανένας από τους προτεινόμενους λογαριασμούς ασυλίας των αυτοκινητιστών - που συζητήθηκαν σε μισές πολιτείες και υποστηρίχτηκε από ακροδεξιές προσωπικότητες και συμφέροντα επιβολής του νόμου - δεν έχει γίνει νόμος. Αντί να απομακρυνθούμε από την πολιτική υπό το πρίσμα των γεγονότων στο Charlottesville, οι νομοθέτες διπλασιάζονται.
Στο Τέξας, ο κρατικός εκπρόσωπος Pat Fallon εισήγαγε ένα νομοσχέδιο για τον περιορισμό της ευθύνης των αυτοκινητιστών που ευθύνονται για το χτύπημα ατόμων που «εμποδίζουν την κυκλοφορία σε δημόσιο δικαίωμα διαδρομής ενώ συμμετέχουν σε διαμαρτυρία ή διαδήλωση». Ένας κρατικός συνασπισμός δημοτικών και περιφερειακών αστυνομικών ενώσεων, απαριθμεί το νομοσχέδιο του Fallon μεταξύ της νομοθεσίας που υποστηρίζει η CLEAT. (Οι λοβοί είναι οι αιχμές στο κάτω μέρος των αθλητικών παπουτσιών.)
Απαντώντας σε επικρίσεις κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, ο Fallon διπλασίασε τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, υπονοώντας ότι οι επικριτές του δεν γνωρίζουν τη διαφορά μεταξύ νομικής και παράνομης διαμαρτυρίας (η κατάσταση Facebook που συνδέεται με έχει διαγραφεί):
Η έκδοση της βουλευτικής ασυλίας της βόρειας Καρολίνας, HB 330, πέρασε τον κατώτερο θάλαμο του νομοθέτη τον Απρίλιο. Το κείμενο του νομοσχεδίου λέει ότι ένα άτομο που οδηγεί αυτοκίνητο που ασκεί τη δέουσα προσοχή και τραυματίζει άλλο πρόσωπο που συμμετέχει σε διαμαρτυρία ή διαδήλωση και εμποδίζει την κυκλοφορία σε δημόσιο δρόμο είναι ανήκονο από αστική ευθύνη για τον τραυματισμό. "Ο ορισμός της" δέουσας φροντίδας ", φυσικά, θα ήταν εξαιρετικά αμφισβητήσιμος.
Την Δευτέρα το πρωί, οι συνυποψήφιοι του νομοσχεδίου, οι κρατικοί Reps. Ο Justin Burr και ο Chris Millis δημοσίευσαν μια κοινή δήλωση που υπερασπίζει τη νομοθεσία τους και ισχυρίζεται ότι δεν θα εφαρμοστεί στο πλαίσιο του Charlottesville.
"Είναι διανοητικά ανέντιμο και μια ακατανόητη mischaracterization να απεικονίσει Βόρεια Καρολίνα House Bill 330 ως μέτρο προστασίας για τη πράξη της βίας που συνέβη στο Charlottesville αυτό το περασμένο Σαββατοκύριακο», έγραψαν σε μια δήλωση που δόθηκε στο The Intercept. "Κάθε άτομο που διέπραξε σκόπιμη ή εκούσια πράξη, όπως αυτό που συνέβη αυτό το Σαββατοκύριακο στο Charlottesville, θα αντιμετώπιζε κατάλληλες εγκληματικές και πολιτικές υποχρεώσεις".
Ο εκπρόσωπος του κυβερνητικού κόμματος της Βόρειας Καρολίνας Roy Cooper, Δημοκρατικός, δήλωσε τη Δευτέρα ότι ο κυβερνήτης θα ασκήσει βέτο στη νομοθεσία εάν έφτασε στο γραφείο του.
Η καρέκλα του Δημοκρατικού Κόμματος της Βόρειας Καρολίνας Wayne Goodwin έσκαψε στο νομοσχέδιο τη Δευτέρα. "Αυτό ήταν ένα φρικτό και επικίνδυνο κομμάτι της νομοθεσίας όταν οι Ρεπουμπλικανοί το εισήγαγαν και παραμένει ένα περιττό νομοσχέδιο σήμερα", ανέφερε στο The Intercept. "Το δικαίωμα να αποδεικνύεται ειρηνικά αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της αμερικανικής δημοκρατίας. Ωστόσο, με αυτό το νομοσχέδιο, οι Ρεπουμπλικανοί της Βόρειας Καρολίνας απειλούν αυτό το δικαίωμα δίνοντας σε ορισμένους οδηγούς ένα ελεύθερο πέρασμα για να τρέξουν πάνω σε διαδηλωτές χωρίς φόβο αστικής ευθύνης. Μετά από τα γεγονότα στο Charlottesville, όταν ένας εγχώριος τρομοκράτης δολοφόνησε ένα ειρηνικό διαδηλωτή με το αυτοκίνητό του, είναι παράλογο ότι οι Ρεπουμπλικανοί εξακολουθούν να πιστεύουν ότι αυτό είναι ένας άξιος λόγος ».
Παρόμοιοι λογαριασμοί έχουν προταθεί στο Ρόουντ Άιλαντ, στη Βόρεια Καρολίνα, στο Τενεσί και στη Βόρεια Ντακότα. Μολονότι δεν είναι σαφές εάν υποστηρίξουν την ιδέα οποιεσδήποτε σημαντικές ομάδες συμφερόντων πέρα από την επιβολή του νόμου, μόνο η αστυνομική ένωση μπορεί να προσφέρει δημοσιότητα και νομοθετική έλξη.
Στη Φλώριδα, ο γερουσιαστής του κράτους Γεώργιος Γκάινερ χρηματοδότησε το SB 1096, ένα νομοσχέδιο που περιορίζει την ευθύνη για τους αυτοκινητιστές που ευθύνονται για τον ακούσιο τραυματισμό ή το θάνατο των διαδηλωτών που παρεμποδίζουν την κυκλοφορία. Το κράτος της Φλόριντα Αδελφοσύνης της Αστυνομίας, μια ένωση που αντιπροσωπεύει 22.000 προσωπικό επιβολής του νόμου στο κράτος, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου για την υποστήριξη του νομοσχεδίου Gainer. Το νομοθετικό ενημερωτικό δελτίο που χρηματοδοτείται από το FOP της Φλόριντα παρουσιάζει μια εικόνα των αξιωματικών επιβολής του νόμου που στέκονται πίσω από τον Gainer για να υποσχεθεί την υποστήριξη του μέτρου.
Το νομοθετικό ενημερωτικό δελτίο της FOP της Φλόριντα περιγράφει τη νομιμοφροσύνη για την υποστήριξη του νομοσχεδίου του κρατικού προέδρου George Gainer.
Το νομοσχέδιο της Φλόριντα, ωστόσο, πέθανε στην επιτροπή προτού καταλήξει σε ψηφοφορία.
https://theintercept.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου