Τετάρτη, 16 Αυγούστου 2017

Γιατί έμειναν ελάχιστα παλιά CANADAIR για αεροπυρόσβεση! Μνημόνια και ΑΟΖ η αιτία που καίγονται τα δάση.

Σε ανακοίνωση μας, μετά τη φωτιά που κατέστρεψε τα Κύθηρα, γράφαμε:
Τα πράγματα είναι απλά και τρομερά ξεκάθαρα... Ή θα υπάρχει δημόσιος πλούτος, φυσικό περιβάλλον -τόσο αναγκαίο για όλους μας- και προστασία αυτού

Ή θα υπάρχει η Εκκλησία-Καμμένος-Τσίπρας να ξεπουλούν τα πάντα στους ξενοδόχους...

Να δαπανούν 600 εκατ. δολ. για πολεμικά αεροσκάφη που απαιτεί το ΝΑΤΟ και τα συμφέροντα των Λάτση-Βαρδινογιάννη...

Να αφήνουν τα δάση απροστάτευτα και την Αεροπυρόσβεση με αρχαία και εξίσου ταλαιπωρημένα αεροσκάφη που δε φτάνουν και δεν μπορούν! 

Eίναι επιλογή των Τσίπρα-Καμμένου να αφήσουν την αεροπυρόσβεση με τα «αρχαία» Canadair!

Αυτό προσπαθεί να συγκαλύψει η ΑΥΓΗ και η Εφημερίδα των Συντακτών αλλά και το σύνολο της φιλοκυβερνητική προπαγάνδας: τα Κύθηρα καίγονται μια βδομάδα και φταίει ο Άνεμος, ο Δήμαρχος, οι κουκουνάρες, οι πευκοβελόνες και οτιδήποτε άλλο εκτός από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ! 

Δυστυχώς, σε αυτή μας τη διαπίστωση επιβεβαιωνόμαστε τραγικά.

Σύμφωνα με την αρθρογραφία: 

"Τιτάνια προσπάθεια να επισκευάσουν τις βλάβες στα πυροσβεστικά αεροσκάφη και να απελευθερώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα Canadair καταβάλλουν οι τεχνικοί της Πολεμικής Αεροπορίας στην 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα.

Ωστόσο, αυτή την ώρα, μεσημέρι Δευτέρας, από το στόλο των 18 πυροσβεστικών αεροσκαφών (11 CL-215 και 7 CL-415) διαθέσιμα είναι μόνο έξι αεροσκάφη τα οποία έχουν αναλάβει το βαρύ φορτίο να σταματήσουν την επέλαση της πυρκαγιάς!

Συγκεκριμένα, στις επιχειρήσεις αεροπυρόσβεσης σε Κάλαμο, Καπανδρίτι και Βαρνάβα, στην Ζάκυνθο αλλά και στην Αμαλιάδα, συμμετέχουν μόλις τέσσερα παλαιότερα Canadair CL-215 και μόνο δύο τύπου CL-415.

Οι δυνάμεις αεροπυρόσβεσης βρίσκονται στα όρια τους, παρά το γεγονός ότι οι πιλότοι των πυροσβεστικών αεροσκαφών δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να τιθασεύσουν τις φλόγες, ενώ οι μηχανικοί της Πολεμικής Αεροπορίας δίνουν μάχη για να επισκευάσουν τις βλάβες ώστε να δώσουν όσο το δυνατόν περισσότερα Canadair στους ιπτάμενους χειριστές τους.

Υψηλές θερμοκρασίες, συνεχείς βλάβες από το γεγονός ότι εδώ και δύο εβδομάδες οι δυνάμεις της Πολεμικής Αεροπορίας δεν έχουν σταματήσει τις επιχειρήσεις αεροπυρόσβεσης.

Από τα δύο αεροσκάφη τύπου CL-415 που επιχειρούν τώρα, το μέγιστο που μπορεί να φτάσει τις επόμενες ώρες είναι τα τέσσερα αεροσκάφη, αφού εκ των πραγμάτων τρία από τα πιο σύγχρονα Canadair δεν μπορούν να ετοιμαστούν σε εύλογο χρονικό διάστημα.
Την ίδια ώρα, από τα 11 παλαιότερα πυροσβεστικά αεροσκάφη Canadair CL-215 μόνο τα 8 είναι δυνητικά διαθέσιμα, δεδομένου ότι τρία Canadair είναι στην ΕΑΒ και δεν αναμένεται να ετοιμαστούν πριν το τέλος της σεζόν… 
Από τα 8 δυνητικά διαθέσιμα τώρα πετούν τέσσερα CL-215 και οι τεχνικοί κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους για να ετοιμάσουν κι άλλα πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Γιατί συμβαίνουν όμως όλα αυτά; Γιατί έμειναν ελάχιστα CANADAIR και αυτά παλαιά;

Θυμίζουμε:
Με περισσή υποκρισία και με ακόμη μεγαλύτερη αγωνία να ανταποκριθεί στις ανάγκες της επικοινωνιακής-προπαγανδιστικής κυβερνητικής πολιτικής κινήθηκε ο πρωθυπουργός Α.Τσίπρας κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στην 112 Π.Μ, στην Αεροπορική Βάση της Ελευσίνας επιθεωρώντας τα κατακουρασμένα πυροσβεστικά αεροσκάφη, αλλά και το προσωπικό που δίνει τιτάνια μάχη.
Στόχος της επίσκεψης του Τσίπρα ήταν να αποπροσανατολίσει και να επιρρίψει τις ευθύνες των πολιτικών της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ «στην εποχή, τις συγκυρίες…»

Είπε χαρακτηριστικά: 

«Η δημοσιονομική προσαρμογή και οι στερήσεις μείωσαν τις αναγκαίες δαπάνες της πολιτείας και για την βελτίωση και αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής, αλλά «έγιναν βήματα το τελευταίο διάστημα για να είμαστε στο καλύτερο δυνατό επίπεδο», είπε ο πρωθυπουργός και τόνισε πως γίνεται τεράστια προσπάθεια τα υπάρχοντα πτητικά μέσα να βρίσκονται σε διαθεσιμότητα».

Με τον τρόπο αυτό, Τσίπρας και Καμμένος, επιχειρούν να αποκρύψουν τις προτεραιότητες της πολιτικής.

Τα δάση και τα σπίτια δεν καίγονται, οι άνθρωποι δεν απειλούνται γενικά και αόριστα.

Τσίπρας και Καμμένος έδωσαν 600 Εκατομμύρια δολάρια για να εκσυγχρονίσουν τα παμπάλαια αμερικανικά ανθυποβρυχιακά αεροσκάφη ORION και δεν αγόρασαν πυροσβεστικά αεροσκάφη.

Δηλαδή η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επέλεξε να ικανοποιήσει τις ανάγκες που απορρέουν από τον Μεγαλοιδεατισμό του αστικού κόσμου, όλων αυτών που σχεδιάζουν ΑΟΖ, μοιράζουν ενεργειακές πηγές, αναβαθμίζουν την θέση και τον ρόλο τους στην Ανατολική Μεσόγειο.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, ο πιο πιστός σύμμαχος των ΗΠΑ και του ΝΑΤΟ, κάνει τα κέφια των Αμερικανών και Ελλήνων επιχειρηματιών της πολεμικής βιομηχανίας!

Που να βρεθούν ευρώ λοιπόν για πυροσβεστικά αεροσκάφη;

Θυμίζουμε τι γράφαμε στις 16 Ιουνίου 2016

Ανθυποβρυχιακά αεροσκάφη Orion: ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζουν στο Υπουργείο Άμυνας με τα Panama papers

    Φαίνεται ότι στο Υπουργείο Άμυνας και στο ζήτημα των εξοπλισμών δεν αλλάζει τίποτε, είτε στην κυβέρνηση είναι ΠΑΣΟΚ-ΝΔ είτε ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Αυτό αποκαλύπτεται από την απάντηση του Υπουργού Άμυνας Πάνου Καμμένου σε σχετική ερώτηση βουλευτών του ΠΑΣΟΚ. 
Καταρχήν, ο λαός μας υποχρεώνεται να καταβάλλει ένα τεράστιο κόστος 499,8 εκατομμυρίων δολαρίων για τα συγκεκριμένα πανάρχαια πολεμικά αεροσκάφη που κρίνονται απαραίτητα στη διεκδίκηση ευρύτερου οικονομικού και πολιτικού ρόλου της ελληνικής άρχουσας τάξης στην Ανατολική Μεσόγειο,  αλλά και στην ενίσχυση της σχέσης της με τον αμερικανικό παράγοντα. 
Ότι τα συγκεκριμένα πολεμικά αεροσκάφη εμπλέκονται στους Μεγαλοιδεατικούς στόχους της ελληνικής άρχουσας τάξης στη Μεσόγειο αποκαλύπτει ένας καθηγητής, ο Φίλης γνωστός για την σχέση του με την νεοφιλελεύθερη-νεοσυντηρητική δεξαμενή σκέψης, το ΙΔΙΣ. «Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι άκρως απαραίτητα για τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας μας καθώς κάνουν περιπολίες σε μεγάλες θαλάσσιες περιοχές», τόνισε ο καθηγητής, μιλώντας στον Real Fm 97.8. «Όταν υπάρχει ζήτημα ελέγχου μεγάλων θαλάσσιων περιοχών και δεν έχουμε αυτά τα αεροσκάφη το Πολεμικό Ναυτικό θα αναγκαστεί να κινήσει φρεγάτες, που είναι πιο δαπανηρό», επεσήμανε ο καθηγητής”. 
Για τα συγκεκριμένα αεροσκάφη εξάλλου υπήρξαν τεράστιες πολιτικές κωλοτούμπες του ίδιου του Πάνου Καμμένου και των ΑΝΕΛ –καθώς αρχικά είχαν με περισσή επιθετικότητα εναντιωθεί στον εκσυγχρονισμό τους! 
Βλέπεις, για την συγκεκριμένη πολεμική προμήθεια ελλοχεύει σοβαρή σύγκρουση συμφερόντων μεταξύ των ευρωπαϊκών και των αμερικανικών πολεμικών βιομηχανιών, σε συνδυασμό με τις ελληνικές πολεμικές επιχειρήσεις που συνδέονται μαζί τους σε ρόλο υπεργολάβου.    
Αυτοί είναι οι λόγοι εκσυγχρονισμού των P-3 Orion, αυτοί είναι οι ανταγωνισμοί και οι συγκρούσεις που εκπροσωπούνται από διαφορετικές μερίδες του επιχειρηματικού κόσμου των αστικών κομμάτων εξουσίας, ζητήματα που αποκρύπτονται κάτω από τα φούμαρα περί εθνικών αναγκών και των απαιτήσεων της εθνικής άμυνας. Βλέπεις, για χρόνια τα κόμματα αυτά και το στρατιωτικό κατεστημένο είχαν πετάξει εκτός υπηρεσίας τα συνεργασίας P-3 orion… που τώρα κρίνονται απαραίτητα!
 Όμως υπάρχει και μια άλλη διάσταση στην συγκεκριμένη πολεμική προμήθεια. Ότι ανεξάρτητα ποιο κόμμα κυβερνά, ανεξάρτητα τις δεσμεύσεις του περί καταπολέμησης της Διαφθοράς και αντιμετώπισης της Διαπλοκής, τελικά, οι προμήθειες θα πάνε στους ίδιους και τους ίδιους.. Ακόμη και αν εμπλέκονται στα Panama papers! 
Αυτό προκύπτει από την απάντηση που έδωσε στις 13 Μαϊου ο κ. Καμμένος σε ερώτηση βουλευτών της Δημοκρατικής συμπαράταξης.  Για την σύμβαση της Lochkheed Martin με την ΕΑΒ, που για μια ακόμη φορά παίζει τον ρόλο της κουρτίνας, που πίσω της κρύβεται ο ιδιώτης και εν προκειμένω η εταιρεία ISI Hellas στην Αθήνα, που θα αρπάξει και το μεγαλύτερο τμήμα της εργολαβίας (15%). 
Οι φιλοδοξίες της συγκεκριμένης ιδιωτικής πολεμικής βιομηχανίας, που παρά ξανά σε μια προμήθεια των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων δεν σταματούν εδώ: παράλληλα θα επιτρέψει στην ελληνική ιδωτική εταιρεία ISI Hellas να διευρύνει τις προοπτικές εξαγωγής του συστήματος MIMS η αρχική έκδοση του οποίου είχε εγκατασταθεί στα μέσα της δεκαετίας τoυ 1990 μετά από διεθνή διαγωνισμό, σε 5 αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας FokkerF-50 ME2 MP ασιατικής χώρας. 
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ για τα Ρ3 ΟRION "Η διαδικασία αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη και δεν έχει υπογραφεί η σχετική σύμβαση μεταξύ ΕΑΒ και Lockheed Martin με συγκεκριμένο οικονομικό τίμημα", αναφέρει χαρακτηριστικά ο υπουργός. Όπως μάλιστα υπογραμμίζει χαρακτηριστικά, "σε κείμενο προς την κυβέρνηση των ΗΠΑ για τη σύναψη της διακρατικής συμφωνίας, διατυπώνεται η απαίτηση για εκτέλεση των εργασιών εγχωρίως με τη συμμετοχή κατάλληλων πιστοποιημένων ελληνικών εταιριών υπό τον συντονισμό και την ευθύνη της κατασκευάστριας εταιρίας. 
Στην ανακοίνωσή της η αμερικανική κυβέρνηση υποστηρίζει ότι το 72% των εργασιών θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στις ΗΠΑ. Το υπόλοιπο 28% των εργασιών θα πραγματοποιηθεί από την εταιρεία ISI Hellas στην Αθήνα (15%) και από την ΕΑΒ στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Σχηματάρι Βοιωτίας (13%).Στην ερώτηση των βουλευτών της δημοκρατικής συμπαράταξης έθεταν θέμα για την εταιρία ISI, αναφέροντας πως ονόματα των στελεχών της περιλαμβάνονταν στην δημοσιευμένη λίστα των Panama papers. 
Απαντώντας ο κ. Καμμένος υποστηρίζει ότι η εταιρία έχει το προβλεπόμενο πιστοποιητικό βιομηχανικής ασφάλειας, ενώ τόνισε ότι "υφίσταται αριθμός συμβάσεων ΑΩ μεταξύ ΥΠΕΘΑ και ξένων Οίκων στις οποίες συμπεριλαμβάνονται προγράμματα εκτελούμενα από την συγκεκριμένη εταιρία".  

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ Τα παλιά και καταπονεμένα αεροσκάφη P-3 Orion, τα οποία μετά την άνω 20ετίας υπηρεσίας με τα χρώματα των Ηνωμένων Πολιτειών, κατέληξαν στο Πολεμικό Ναυτικό, όπου και παρέμειναν λειτουργικά για πάνω από μια 10ετία, έως ότου καθηλωθούν στο σύνολό τους το αργότερο από το 2009. Το 1992 το Πολεμικό Ναυτικό αποφάσισε την αγορά έξι Ρ-3Β ORION TACNAVMOD από τα αποθέματα του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ (USN). Τον Φεβρουάριο του 1996 ολοκληρώθηκε η κατασκευή των εγκαταστάσεων για την υποστήριξη των νέων ΑΦΝΣ. Τον Μάϊο του ίδιου έτους παρελήφθη το πρώτο Ρ-3Β ενώ μέχρι το Φεβρουάριο του 1996 είχε ολοκληρωθεί η παραλαβή και των έξι Ρ-3Β.  Αν και έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τα Ρ-3 του Πολεμικού Ναυτικού «όργωναν» την Ανατολική Μεσόγειο, ειδικά λόγω της μεγάλης αυτονομίας τους, αυτό δεν ευσταθεί. Πολύ γρήγορα άρχισαν να καθηλώνονται - το ένα μετά το άλλο, έτσι αναφέρθηκε κατά το χρόνο από το Πολεμικό Ναυτικό, όπως απλά η συντήρησή τους και η συνέχιση της λειτουργίας τους είναι μια ακριβή υπόθεση. Κατά το χρόνο της καθήλωσης τα αεροσκάφη είχαν κατά μέσο όρο συμπληρώσει περίπου 8.000 πτητικές ώρες, με μακράν τις περισσότερες ώρες σε υπηρεσία με το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ. Είναι μια πραγματικότητα ότι τα εν λόγω αεροσκάφη πολύ λίγο πέταξαν με τα διακριτικά του Πολεμικού Ναυτικού, όπως και ότι το σύνολο των αποστολών που ολοκλήρωσαν στην Μεσόγειο δεν κατηγοριοποιούνται ως «απαιτητικές». Άλλωστε, τα Orion σε χρήση με το Πολεμικό Ναυτικό, ως αεροσκάφη ανθυποβρυχιακού αγώνα ήταν έναντι των τουρκικών υποβρυχίων τεχνολογικά ξεπερασμένα (πανάρχαιος εξοπλισμός), όπως ο εντοπισμός ενός τουρκικού υποβρυχίου ήταν δυνατόν μόνο από σύμπτωση - το αεροσκάφος έπρεπε να περάσει «πάνω» από το υποβρύχιο ώστε να καταστεί δυνατόν ο εντοπισμός του υποβρυχίου μέσω της «ουράς» του αεροσκάφους: Εκεί ήταν εγκατεστημένη μια συσκευή παρακολούθησης ηλεκτρομαγνητικών ανωμαλιών. Όσο για τις δυνατότητες αγώνα επιφανείας σε παράκτιες περιοχές, ολοκληρωτικά ανύπαρκτες. 
Βέβαια, το Πολεμικό Ναυτικό ουδέποτε τα χρειάστηκε για να εντοπίσει τα τουρκικά υποβρύχια. Για τον σκοπό αυτό έχει προμηθευτεί άλλα, πολύ πιο σύγχρονα αερομέσα. Εάν τώρα αλλάξει κάτι σε σχέση με αυτές τις δυνατότητες, είναι ένα ερώτημα. Τα καθηλωμένα P-3 Orion του ΠΝ είναι μετά από τόσα χρόνια αεροσκάφη με περιορισμούς, λόγω ακριβώς των δομικών συστατικών τους - φτερά και οι οριζόντιοι σταθεροποιητές, επλήγησαν από την κόπωση και τη διάβρωση μετά από 35 χρόνια λειτουργίας. Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ, προς το παρόν ακόμη ο κύριος χρήστης αυτού του αεροσκάφους, αποσύρει σε γενικές γραμμές τα αεροσκάφη του από την λειτουργία, για τον σκοπό του παροπλισμού ή του εκσυγχρονισμού,  όταν επιτυγχάνεται κόπωση μεταξύ 60 και 80 σε μια κλίμακα από 100.
 Εμείς απαιτούμε να μην δοθεί ούτε ένα ευρώ για πολεμικούς εξοπλισμούς, αλλά τα χρήματα αυτά να χρησιμοποιηθούν για τις τεράστιες ανάγκες του εργαζόμενου λαού μας. 
Γυρνάμε την πλάτη στους εθνικούς τους στόχους και ανάγκες που για μια ακόμη φορά αποδεικνύονται φούμαρα που αποκρύπτουν τα συμφέροντα των επιχειρηματιών.   
ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου