Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Η άθλια συμπεριφορά της Στρατολογίας

Δημοσιεύουμε την καταγγελία που βρέθηκε απέναντι στην άθλια συμπεριφορά της Στρατολογίας. Μιλάμε για αξιωματικούς που εργάζονται σε ιδανικές συνθήκες και οι οποίοι θα έπρεπε με τον πλέον ευγενικό τρόπο να εξυπηρετούν τους πολίτες.
Αντίθετα, αυτοί ειρωνεύονται και προκαλούν.

Εμείς καλούμε το ΓΕΣ και το Υπουργείο Άμυνας να μας απαντήσει στο αν αυτή είναι η κοινή τους αντίληψη και πρακτική!

Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι ανυπότακτος εδώ κ 18 χρόνια. Έχω κάνει οικογένεια και ζω και εργάζομαι στην Ελλάδα.
Κατά περιόδους έμπαινα στην σελίδα τις στρατολογίας και μέσω του ΑΣΜ μου έβλεπα αν έχω καταταχθεί.
Ξαφνικά πριν μια εβδομάδα βλέπω ότι είναι να μπω Αυλώνα 6/11/2017!!!
Θα μπορούσα για άλλη μια φορά να μην ασχοληθώ αλλά είπα να το δω σοβαρά και να τελειώνω με αυτό τον βραχνά.
Το πρώτο μου βήμα ήτανε να πάρω τηλέφωνο στην στρατολογία και με ενημερώσανε ότι έχει γίνει απαγόρευση εξόδου και ότι αν καταταχτώ δεν θα έχω καμία από τις προβλεπόμενες κυρώσεις και μάλιστα να μεταβώ από εκεί για να μου δώσει στρατολογία συμβουλές και να συζητήσουν το θέμα μαζί μου.
Αποφασίζω κ εγώ να πάω Αθήνα αν και δύσκολα οικονομικά. Χάλασα περίπου 70 ευρώ να πάω.
Επιτέλους ήρθα είπα!!! Αλλά τελικά αλλιώς στο τηλέφωνο αλλιώς από κοντά.
Ο στρατολόγος Όχι μόνο δεν με βοήθησε αλλά ήτανε απαξιωτικός απέναντι μου λέγοντας φράσεις: «τι να σας πω κύριε δεν ξέρω, θα φάτε πρόστιμο, πρέπει να κρατήσετε όπλο».
Όταν του είπα, μετά από πολλές παρακλήσεις τι αντιμετώπιζα, η απάντηση του ήτανε «τι να κάνουμε κύριε, υπάρχουν και χειρότερα».
Μετά από αυτό θα κάνω ότι ενέργεια είναι απαραίτητη να απαλλαγώ, γιατί σκεφτείτε αν υπάρχει τέτοια αντιμετώπιση εκτός στρατοπέδου σε ανυπότακτους, φανταστείτε πως θα συμπεριφέρονται όταν μπεις μέσα!!!
Έχω πάρει 4 εξάμηνες αναβολές παλιότερα και είχα πάει Επιτροπή απαλλαγών αλλά μου είπαν ότι πρέπει να μπω.
Τώρα θα ξανακάνω την ίδια διαδικασία φρουραρχείο, 414 ΣΝ, Επιτροπή…
Αν και τώρα δεν με απαλλάξουν δεν θα ξανασχοληθώ με το θέμα.
Δεν με νοιάζει αν ρίξουν πρόστιμο 6000 ή 60000 ευρώ ή αν έρθει η αστυνομία να με μαζέψει.
Απλά αν δεν δείχνουν σεβασμό στο πρόβλημα μου γιατί να τους σεβαστώ εγώ. 

Φιλικά

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ 
Τηλ. Επικ. 6932 955437 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου