Τρίτη 29 Μαΐου 2018

Μια ενδιαφερουσα αφήγηση για την κηδεία του αρχιβασανιστή της χούντας Ε. Μάλλιου απο τον Άρη Σκιαδόπουλο

Μια ενδιαφερουσα αφήγηση για την κηδεία του αρχιβασανιστή της χούντας Ε. Μάλλιου απο τον Άρη Σκιαδόπουλο
Μνήμη 37η
Κηδεια Μάλλιου.
Ο Μαλλιος εχει πυροβοληθεί απο την 17η Νοέμβρη κι εχει διακομισθεί σε κλινική στην οδό Άρεως Π.Φαληρου.Σπευδω ως ρεπόρτερ των ΝΕΩΝ.Με το που μπαίνω στην είσοδο της κλινικής και δηλωνω την ιδιότητα μου,η σύζυγος του Μάλλιου πέφτει πανω μου ωρυόμενη..
..εσείς τον σκοτώσατε..
Έρχονται και με αποσπούν απο τα χέρια της ο τοτε αστυνομικός Διευθυντης Καραθανασης,χουντικός καί ο υπουργος της χούντας Μιχαλος,πατέρας του σημερινού Προεδρου του ΣΕΒ.Ο Καραθανασης οδηγώντας με στην έξοδο μου συνιστά..
..Αρη θα ειναι φρόνιμο να αποχωρήσεις...

Την παραμονή της κηδείας ο Καψης μου ζητάει να καλυψω το γεγονός.Του λέω οτι είμαι στοχοποιημένος.Εχω ήδη αποκαλύψει οτι η χουντα ειχε δωςει άσυλο στον αρχηγό της Νέας Τάξης γνωςτο φασίστα στην Ιταλία Ελλιο Μασσαγκραντε..Ο Μ διατηρούσε ως βιτρίνα στην Πλακα την πιτσαρία "Βερονα".Καταζητειτο στην Ιταλία για βομβιστική ενεργεια στον σταθμό της Βερόνας με πολλα θύματα..Βοηθός στην πιτσαρία και τσιλιαδωρος ηταν ο φασίστας Καλετζης στην ίδια οργάνωση με τον νεαρό τοτε Μιχαλολιάκο.Την αποκάλυψη μου στα ΝΕΑ για το κρησφύγετο του Μασσαντραντε την πήρε και την αναπαρήγαγε η Κοριερε ντε Σερρα.Την αλλη μερα ο Μ. συνελήφθη κι απελάθηκε.Κι εγω είχα ανοίξει πλέον λογαριασμούς με τους ντόπιους φασιστες.

Επέστησα λοιπόν την προσοχη στον Καψή οτι δεν θα ηταν φρόνιμο να είμαι στο Α Νεκροταφείο.Με καθησύχασε οτι θα μου έδινε βοηθό τον Γιωργο Δουατζη κι οτι εγω αποτύπωνα το κλίμα και να έφευγα.

Πηγα νωρίς στο Νεκροταφείο.Μολις που άρχισαν να φτάνουν τα στεφάνια.Στον φωταγραφο μου Σαββα Σταθάκη είχα πει να εχει το νου του σε κάθε ασυνήθιστη κίνηση.Εγω έπιασα μια γωνηα ωςτε να εχω καλυμμένα τα νώτα μου.Βγαινει το φέρετρο..Απέξω οι φασιστες με επικεφαλής τον Καλέντζη χειροκροτούν κι επευφημούν.Ξεκιναει η νεκρώσιμος ακολουθία και ταυτόχρονα ακούγονται φωνές ενω ενα πλήθος μετακινείται προς το εσωτερικο της Εκκλησια..Καποιος φωνάζει.
"δέρνουν τον Καρατζαφερη.."

Δεν έδερναν τον Σπυρο.Εδερναν τον Γιαννη Φατση ο οποιος βαρειά τραυματισμένος δια κομίζεται στο Απολλωνειον που θα παραμείνει σε κωματώδη κατάσταση για είκοσι μερες..
Αποφασίζω να φύγω απο το περιστύλιο του Νεκροταφείου οταν μια ομάδα δείχνει προς το μέρος μου.Τρεχω προς τους τάφους.Χωριζονται και μια ομάδα έρχεται πισω μου ενω μια αλλη αποσπάται να μου κόψει τον δρομο..Μπροστα μου Ευτυχως βρίσκεται ενας οικογενειακός τάφος ανοιχτός.Μπαινω μεσα...Κρύβομαι για λίγο και βγαίνω απο την νότια πύλη.

Απέξω ειχαν μπουριασει τους συναδέλφους Γιαννη Δημαρά,Γιωργο Μαυρο και Γιωργο Κρεμμυδα.Τους εχουν βαλει αιμόφυρτους σε μια κλούβα να περιμένουν τα ασθενοφόρα.
Είμαι πλέον απο εξω οταν ξεκινάει η πομπή για τον τάφο.Τοτε εμφανίζεται ο δημοσιογράφος Σπυρος Οικονόμου,έμπιστος του υπουργού Λαμπρία.Με την βεβαιότητα του δεξιού που δεν κινδευει απο τους φαςτηςτες κατευθύνεται προς την είσοδο.Τον. προειδοποιώ οτι μεσα δεν κάνουν διάκριση.Τους αρκει να ειςαι δημοσιογράφος.Ηδη μαλιςτα εχουν κτυπήσει και τον Μιχαλη Δημητρίου.Με αγνοεί.Δεν προλάβαινει να πατησει το ποδι στα προπύλαια και μια ομάδα τον μπουριαζει.Τον αποσπούν απο τα χέρια τους αστυνομικοί με πολιτικα και τον οδηγούν τραυσματισμενο εξω..

Η ομάδα των φασιστών μετα την ταφή οργανώνει πορεία για το Συνταγμα.Αφηνω τον Σταθάκη να τους ακολουθήσει με την φωτο του μηχανη και φτάνω νωρίτερα στην Βουλη.Εκει εχουν ήδη προηγηθεί τα νεα για τα επεισόδια.Ο Χαραλαμπόπουλος μου ζητά να τον ενημερώσω για οςα συνέβησαν.Ειμαστε στον προαύλιο χώρο.
Η ομάδα των νεοφασίστων εχει φταςει στο Μνημείο του Α. Στρατιώτη..Με φασιστικό χαιρετισμό ψάλλουν τον Εθνικό Ύμνο.Καθως αποχωρούν περνάνε απο τα λουλούδαδικα της Β.Σοφιας.Απο πανω είμαι Εγω με τον Χαραλαμπόπουλο..Καθως περνά αναμεςα κι ο Καλέντζης του λέω..

".πολλους δημοσιογράφους χτυπήσετε σημερα Καλλεντζη."
Κοιτάζει προς το μέρος μου και με απειλεί..
.."εσένα θα σου γ...... το μ...της μάνας σου"

Την αλλη μερα δημοσιεύτηκαν στα ΝΕΑ το ρεπορταζ και οι φωτογραφίες.Ο ανακριτής Λιανερης συγκέντρωσε το υλικο..Εκληθην μαρτυρας κατηγορίας.Ακολουθησαν ανακρίσεις και ποινές.Απο τοτε ο Μιχαλιολιακος πήρε τον δικό του δρομο..Ο Καλέντζης κι αλλοι συγκατηγορούμενοι χάθηκαν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου