ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ: «ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΣΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ»
Αυτή είναι η αιτιολογία σύμφωνα με την οποία τιμωρήθηκε ο φαντάρος Γ.
Ανανιάδης με δέκα μέρες φυλάκιση, για τη συμμετοχή του στην διαδήλωση της
Εργατικής Πρωτομαγιάς. Τιμωρήθηκε με αυτήν την εμφυλιοπολεμικού χαρακτήρα
αιτιολόγηση κατά την οποία, η συμμετοχή στην διαδήλωση της Εργατικής
Πρωτομαγιάς, στην οποία συμμετείχαν συνδικάτα, φοιτητικοί σύλλογοι, κοινωνικοί
φορείς και χιλιάδες ανθρώπων , οι οποίοι βγήκαν να διατρανώσουν τα αιτήματα
τους για ειρήνη, ψωμί και αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, εκχυδαΐζεται με τον
χαρακτηρισμό «κομματικής φύσεως συγκέντρωση». Την ίδια ώρα δηλαδή που στελέχη της Χρυσής
Αυγής καλούνται επίσημα σε εκδηλώσεις και στρατιωτικές φιέστες των Ενόπλων
Δυνάμεων, φασίστες πάσης φύσεως καθίστανται οργανικό κομμάτι των Ενόπλων
Δυνάμεων στελεχώνοντας τις Λέσχες Εφέδρων
και την Εθνοφυλακή, ο φαντάρος ο οποίος εξέφρασε δημόσια την αντίθεση
του στην εμπλοκή των Ενόπλων Δυνάμεων στους πολεμικούς σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ και
της Ε.Ε. προς όφελος των πετρελαϊκών
ομίλων, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση με
την άμυνα, την εδαφική ακεραιότητα, την εθνική ανεξαρτησία και τα συμφέροντα
του ελληνικού λαού, τιμωρείται με 10 μέρες φυλάκιση, παράλληλα με μια σειρά
απειλών και εκφοβισμών. Ωστόσο πριν αναφερθούμε συγκεκριμένα στις επιδιώξεις
αυτής της τιμωρίας θα πρέπει να κάνουμε κάποιες διευκρινίσεις ως προς τον στρατιωτικό
κανονισμό και κατ’ επέκταση τους νόμους του κράτους.
Το νομικό οπλοστάσιο του αστικού
κράτους σε όλες του τις εκφάνσεις καθορίζεται με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε να
διασφαλίζει την αναπαραγωγή της εξουσίας της κυρίαρχης τάξης. Η αναπαραγωγή
βέβαια αυτή εμπερικλείει και όλες τις αντιθέσεις μιας κοινωνίας οι οποίες
αποκρυσταλλώνονται και σε νομικό επίπεδο
όπως και στο πολιτικοϊδεολογικό. Αυτό σημαίνει
ότι μολονότι το αστικό νομικό πλαίσιο διασφαλίζει την αναπαραγωγή της
κυρίαρχης τάξης, αυτό δεν το φέρνει και γραμμικά σε ευθεία ρήξη με κάθε
αντιπαραθετικό κοινωνικό στρώμα-συμφέρον. Με άλλα λόγια ο νόμος συμπυκνώνει το
στάδιο ανάπτυξης της ταξικής πάλης ή αλλιώς τον ταξικό συσχετισμό δύναμης,
χωρίς βέβαια αυτό να δημιουργεί αυταπάτες για τα όρια που έχει η
επίκληση-αξιοποίηση του αστικού νομικού πλαισίου. Οι συνταγματικές ελευθερίες,
το δικαίωμα στο συνέρχεσθαι και συνεταιρίζεσθαι για παράδειγμα είναι όψεις
αυτού που περιγράφεται παραπάνω. Η ισχύς αυτών των συνταγματικών ελευθεριών
καθώς και το πώς αξιοποιούνται και μεταφράζονται απ’ το κράτος αλλά και απ’ τον
ίδιο το λαό έγκειται στο στάδιο ανάπτυξης της ταξικής πάλης. Με άλλα λόγια το
κατά πόσο ο στρατός, σαν κράτος εν κράτει, θα θεωρεί ότι μπορεί να υποτάσσει τα συνταγματικά
δικαιώματα κάτω απ’ τον στρατιωτικό του κανονισμό, να επικαλείται αφηρημένα
άρθρα και τεκμήρια («συμμετοχή σε κομματικής φύσεως συγκέντρωση») και
να αναστέλλει κάθε πολιτική δράση των φαντάρων, εντός και εκτός τους στρατού,
με ή χωρίς στρατιωτικά, προκειμένου να διασφαλίσει την απρόσκοπτη διενέργεια
των "ουδέτερων"
πολεμικών σχεδιασμών του, διακυβεύεται και τίθεται συνεχώς υπό αμφισβήτηση
καθώς αποτελεί κάτι όχι πάγιο-στατικό αλλά δυναμικό.
Με βάση τη παραπάνω ανάλυση
μπορεί να γίνει αντιληπτός και ο τρόπος με τον οποίο ερμηνεύουμε τα
συνταγματικά μας δικαιώματα αλλά και τους περιορισμούς κάτω απ’ τους οποίους
υπάγεται, σύμφωνα με το στρατιωτικό κανονισμό, ο φαντάρος πολίτης με στολή.
Σύμφωνα λοιπόν με τον
στρατιωτικό κανονισμό 20-1, άρθρο 25, παράγραφος 1, «Οι Ένοπλες Δυνάμεις ανήκουν
στο Έθνος. Κάθε στρατιωτικός μπορεί να έχει τις πεποιθήσεις και τις προσωπικές
του αντιλήψεις, οφείλει όμως στα πλαίσια της υπηρεσίας του να τηρεί αυστηρή
ουδετερότητα. Κάθε πολιτική δραστηριότητα απαγορεύεται αυστηρά»,
ενώ σύμφωνα με τη παράγραφο 2, «Οι κληρωτοί , που είχαν ενταχθεί σε
πολιτικές οργανώσεις, πριν την στράτευση τους, αναστέλλουν την πολιτική και
συνδικαλιστική τους δραστηριότητα κατά την διάρκεια της θητείας τους».
Τα παραπάνω εδάφια, τα οποία αποτελούν και την επιτομή της
εθνικοενωτικής αφήγησης αναδεικνύουν τον χαρακτήρα των Ενόπλων Δυνάμεων, ο
οποίος σύμφωνα με τους συγγραφείς είναι να διασφαλίζει το Έθνος και τη Δημοκρατία
και γι’ αυτό θα πρέπει να είναι ουδέτερος, χωρίς συνδικαλισμό και πολιτικές
δράσεις εντός του. Στη πραγματικότητα η Δημοκρατία που επικαλούνται είναι το
μονοπώλιο του ελληνικού κράτους και της εκάστοτε κυβέρνησης, του Υπουργείου
Άμυνας και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων να ορίζουν την εξωτερική πολιτική, τα
στρατιωτικά Δόγματα Πολέμου και τις γεωστρατηγικές τους συμμαχίες(με ό,τι
συνεπάγονται όλα αυτά) και κυρίως την εμπλοκή-συμμετοχή του στρατιωτικού
δυναμικού στις επιδιώξεις τους χωρίς τη παραμικρή αμφισβήτηση, καθότι έχουν
ορκιστεί «Υπακοήν
εις το Σύνταγμα, τους Νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους».
Έτσι με το μανδύα της
ουδετερότητας και της διασφάλισης της δημοκρατίας επιδιώκουν να καταπνίξουν
κάθε συλλογική διεκδίκηση-πολιτική διαμαρτυρία μέσα στο στρατό αλλά και να καταστείλουν
κάθε πολιτική δράση των φαντάρων έξω απ’ αυτόν-με στρατιωτικά ή και χωρίς- κατά
τη διάρκεια της θητείας τους. Την ώρα δηλαδή, που ο αντιδραστικός άξονας μεταξύ
Ελλάδας-Κύπρου-Ισραήλ-Αιγύπτου εδραιώνεται όλο και περισσότερο, οι διακρατικές
ασκήσεις Πολέμου τύπου Ηνίοχος διεξάγονται η μία μετά την άλλη, το ΝΑΤΟ και οι
Αμερικάνικες βάσεις μετατρέπουν το Αιγαίο
σ ένα ατέλειωτο ορμητήριο πολέμου, καθώς τους παρέχουμε απλόχερα στεριά
και θάλασσα, μας ζητούν να σωπάσουμε. Την ώρα, που οι σειρήνες του πολέμου
ηχούν ξανά, τα γρανάζια του οπλοβιομηχανικού κεφαλαίου χτυπούν αδιάκοπα και
κραυγάζουν για νέους εξοπλισμούς και με τις ευλογίες της κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, του Υπουργείου Άμυνας και των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων εμπλεκόμαστε
όλο και περισσότερο στους πολεμικούς σχεδιασμούς της ευρύτερης περιοχής,
κομμάτι των οποίων είναι και ο ελληνοτουρκικός ανταγωνισμός, μας καλούν να
γίνουμε κρέας στα κανόνια τους, για τις ΑΟΖ και τα συμφέροντα των πετρελαιάδων,
του Λάτση, του Βαρδινογιάννη, της EXXON MOBIL, της TOTAL και της ENI
και όλα αυτά στο όνομα της εθνικής ενότητας.
Ωστόσο εδώ υπάρχει μια μεγάλη αντίφαση. Σύμφωνα με το άρθρο 1, η ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ορίζεται ως εξής:« να εξασφαλίζει την άμυνα της Χώρας,
να υπερασπίζει την Εθνική ανεξαρτησία και την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας».
Διερωτόμαστε λοιπόν, όταν παρέχουμε γη και ύδωρ στους μεγαλύτερους φονιάδες των
λαών, όταν παραχωρούμε σε κάθε γωνιά της χώρας βάσεις πυρηνικών και πολεμικών
επιθέσεων τεράστιας γεωστρατηγικής σημασίας για τα συμφέροντα της
ευρωατλαντικής συμμαχίας του ΝΑΤΟ και της Ε.Ε., αυτό λέγεται υπεράσπιση της
εθνικής μας ανεξαρτησίας;
Ένα άλλο ερώτημα, τη περίοδο 2010-2012, κατά την
οποία ψηφίζονταν τα μνημόνια και οι κινηματικές διαδικασίες είχαν οξυνθεί με
τεράστιες διαδηλώσεις αμφισβήτησης του μνημονιακού μονόδρομου, με πρωτοβουλία
του γνωστού τοις πάσι πλέον "πατριώτη" Φράγκου Φραγκούλη, αντιστράτηγου τότε, έγιναν
απ’ τις Ένοπλές Δυνάμεις ασκήσεις καταστολής πλήθους, σύμφωνα με τις οποίες, αν
η κατάσταση εκτραχύνονταν περαιτέρω θα κατέβαζε το στρατό στο δρόμο για να
αντιμετωπίσει την "ασύμμετρη απειλή", όπως λένε στα Δόγματα Άμυνας
και Ασφάλειας τους, τον εσωτερικό εχθρό, δηλαδή τον εχθρό-ΛΑΟ. Αντίστοιχες
ασκήσεις έγιναν και στο παρελθόν αλλά και στο πολύ κοντινό παρόν με
χαρακτηριστική αυτή της 113ης Πτέρυγας Μάχης της Πολεμικής
Αεροπορίας στη Μίκρα της Θεσσαλονίκης, την οποία και ο φαντάρος κατήγγειλε στην
ομιλία του στην Εργατική Πρωτομαγιά. Για να το πούμε αλλιώς, ψηφίζονται δηλαδή
τα μνημόνια σε αγαστή συνεργασία των αστικών κυβερνήσεων και της Ε.Ε., τα
οποία πέρα από κάθε αμφισβήτηση και εκ του αποτελέσματος πλέον, ήρθαν για να
εκχωρήσουν πλήρως την εθνική μας ανεξαρτησία, οικονομικά, πολιτικά και με
οποιονδήποτε άλλο τρόπο και οι Ένοπλες Δυνάμεις διασφαλίζουν ότι θα καταπνίξουν
σε ρόλο μπάτσου του κινήματος οποιονδήποτε αμφισβητήσει την εγκαθίδρυση του
μνημονιακού καθεστώτος και κατ’ επέκταση την εκχώρηση της εθνικής ανεξαρτησίας
της χώρας και αυτό λέγεται υπεράσπιση της άμυνας της εδαφικής ακεραιότητας και
της εθνικής ανεξαρτησίας της χώρας? ‘Όπως αντίφαση αποτελεί και η αποστολή
μισθοφόρων Ελλήνων στρατιωτικών σε νατοικές βάσεις και αμερικάνικα προτεκτοράτα
σε "ειρηνευτικές
αποστολές", όπως τις κατονομάζουν, σε σχέση με την άμυνα και την εδαφική ακεραιότητα την
οποία υποτίθεται ότι υπερασπιζόμαστε.
Όλα αυτά φυσικά δεν τα λέμε γιατί πέφτουμε απ’ τα σύννεφα για το ρόλο
του αστικού στρατού αλλά γιατί θεωρούμε ότι οξύνοντας τις αντιφάσεις τους,
απευθυνόμενοι στις λαϊκές μάζες, καλούμαστε να ξεμπροστιάσουμε την κατ’ επίφαση
εθνική ενότητα και το ρόλο των Ενόπλων Δυνάμεων και να οργανώσουμε τις
αντιστάσεις μας, να υπερασπιστούμε τα δικαιώματα μας και να προσδιορίσουμε απ’
τη δικιά μας σκοπιά, απ’ τη σκοπιά των λαϊκών συμφερόντων, έννοιες όπως είναι η
εθνική ανεξαρτησία, η άμυνα της χώρας(καμία αλλαγή συνόρων), η λαϊκή κυριαρχία
και η υπεράσπιση της ειρήνης και της συναδέλφωσης μεταξύ των λαών.
Κατά τον ίδιο τρόπο, όπως αναδεικνύεται και παραπάνω δεν θα επιτρέψουμε
κανένα προδεδικασμένο απέναντι στη καταστολή του κινήματος μέσα και έξω απ’ το
στρατό, ούτε θα αποδεχτούμε σαν θέσφατα, νόμους οι οποίοι μόνο σκοπό έχουν να
καταπνίξουν κάθε φαντάρο και κάθε φωνή αντίστασης του
αντιπολεμικού-αντιμιλιταριστικού-αντιιμπεριαλιστικού κινήματος που ταυτίζεται
με τα λαϊκά συμφέροντα και όχι τους πολεμικούς σχεδιασμούς της κυβέρνησης
ΣΤΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και των Ενόπλων Δυνάμεων.
ΚΙΝΗΜΑ ΜΑΖΙΚΟ ΜΕΣΑ ΚΙ ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟ
ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΕΞΩ ΑΠ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΓΙΑ τους ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ
ΟΙ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ-ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΟΥΜΕ
για Ελληνική Ολιγαρχία-ΝΑΤΟ-ΗΠΑ-ΕΕ
για Ελληνική Ολιγαρχία-ΝΑΤΟ-ΗΠΑ-ΕΕ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ: 6932 955437
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου