Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Απειλή Αυτοκτονίας μέσα στο ΓΕΣ

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι στρατιώτης του ΓΕΣ και τους ζήτησα μια χάρη λόγω ενός προβλήματος που έχω στο σπίτι μου. Δεν μου δώσανε σημασία.
Όλη μου την στρατιωτική μου θητεία με έχουν σαν σκουπίδι.
Έχω θέμα με τα γόνατα μου, είχα πάρει χαρτί "ελεύθερος αρβύλων".
 Με απειλούσαν με κράτηση 4 μέρες αν βγάλω τις αρβύλες! 
Αντί να σεβαστούν το πρόβλημα υγείας , με λέγανε "βρομιάρη" και με βρίζανε.
Δεν με σέβονται καθόλου, με έχουν τρελάνει.
Το λέω δημόσια "θα πάω να πάρω το όπλο και θα αυτοκτονήσω".
Προτιμώ να πεθάνω παρά να έχω όλους που δεν με σέβονται ....

Ο καθένας μπορεί να καταλάβει τι συμβαίνει στο ΓΕΣ.
Πως ο Στρατός ωθεί τους νέους στην Αυτοκτονία!
Κυρίως όμως ότι χρειάζεται άμεσα η παρέμβαση της ηγεσίας και η παροχή ψυχολογικής υποστήριξης καθώς ο κίνδυνος είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ.
 Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ.
Ο Πάνος Καμμένος, ο Ρήγας, οι Επιτελείς πόσες Αυτοκτονίες-Δολοφονίες χρειάζονται για να το καταλάβουν;
  ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
Τηλ: 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου