Το τελευταίο οκτάμηνο οι Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές έχουν ξεκινήσει μια απίστευτη «κόντρα» αγοράς πλοίων.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research οι κινεζικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες έχουν αγοράσει 149 πλοία έναντι 146 των Ελλήνων.
Από την άλλη πλευρά, οι Έλληνες έχουν επενδύσει 2,1 δισεκατομμύρια δολάρια για τις αγορές αυτές έναντι 1,6 των Κινέζων οι οποίοι έχουν εστιάσει στην ενίσχυση του στόλου τους με φορτηγά πλοία η ναυλαγορά των οποίων κάνει ράλι ανόδου τους τελευταίους μήνες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι Κινέζοι έως τα τέλη Αυγούστου έχουν αγορά 110 φορτηγά πλοία έναντι 82 των Ελλήνων, 27 δεξαμενόπλοια έναντι 45, επτά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έναντι 16 και ένα υγραεριοφόρο έναντι τριών.
Στην τρίτη θέση παραμένουν οι εταιρείες νορβηγικών συμφερόντων με επενδύσεις συνολικής αξίας 1,046 δισ. δολαρίων για 38 πλοία. Πρόκειται για 26 δεξαμενόπλοια, επτά φορτηγά, τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και δύο υγραεριοφόρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Allied Shipping Research έχουν το τελευταίο οκτάμηνο έχουν πουληθεί συνολικά 898 πλοία συνολικής αξίας 11,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με τους Έλληνες να έχουν αγοράσει το 16,2% των πωληθέντων μεταχειρισμένων πλοίων παγκοσμίως, δίνοντας το 18,1% του συνολικού ποσού που έχει δαπανηθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου