Λιποθυμίες συναδέλφων που συμμετείχαν στα αγήματα τα οποία για τον εορτασμό από την Αποστολική Ιερά Μητρόπολη των Πατρών της 55ης επετείου της Επανακομιδής της Τιμίας Κάρας του Αγίου Ανδρέα σημειώθηκαν την Κυριακή 29/09/2019.
Παρά το γεγονός ότι πρόσφατα ο Υπουργός Άμυνας Ν.Παναγιωτόπουλος, πιεζόμενος από τις διαμαρτυρίες των συναδέλφων και του μόνιμου προσωπικού, είχε δηλώσει ότι θα εξεταστεί η Μη Συμμετοχή Στρατιωτικών Αγημάτων σε Θρησκευτικές τελετές.
Την Κυριακή ακολούθησε την άθλια συναλλαγή Κυβέρνησης-Στρατού-Εκκλησίας.
ένα του Στρατού Ξηράς
ένα του Πολεμικού Ναυτικού
και ένα της Πολεμικής Αεροπορίας
Οι 80-100 στρατευμένοι και μόνιμοι αναγκάστηκαν να ζήσουν μια τεράστια Ταλαιπωρία.
Το μπάχαλο και η Ανοργανωσιά ήταν απερίγραπτο: τα συνθήματα των επικεφαλής δεν ακούγοταν και ο καθένας έκανε ότι του κατέβαινε...
Οι παπάδες και οι Ιεράρχες ήταν μες στη Περηφάνια... αλλά το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων έπρεπε να ταξιδέψει δύο ώρες (2) ώρες π.χ. το άγημα της Πολεμικής Αεροπορίας από την Βάση του Αράξου.
Οι εξουθενωμένοι σμηνίτες, καθώς παράλληλα διεξάγεται η Άσκηση ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑΣ, έπρεπε όχι μόνο να δώσουν τις υπηρεσίες που τους αναλογούν και έχουν πολλαπλασιαστεί λόγω της Άσκησης...
Αλλά έπρεπε να υποστούν μαζί με τους Φαντάρους και Ναύτες τρεις (3) ώρες ορθοστασία.
Αποτέλεσμα της ταλαιπωρίας και της κούρασης ήταν να σημειωθούν Λιποθυμίες στρατευμένων.
Αλήθεια, ποιος θα λογοδοτήσει για όλα αυτά;
Κυβέρνηση ΝΔ και στρατιωτική ηγεσία παίζουν άσχημα παιχνίδια στις πλάτες μας για να δίνουν Μιλιταριστικές επιδείξεις και να τα έχουν καλά με τους Ιεράρχες.
Θυμίζουμε:
Φαντάροι και στρατιωτικοί λένε όχι στα Στρατιωτικά αγήματα
Στη χώρα που οι Χριστιανο-Ταλιμπάν μηνύουν «Κουλουβάχατα Comics» γιατί σατιρίζει, την «Κοίμηση της Θεοτόκου», κόμικ που κάποιοι θεώρησαν βλάσφημο.
Το επίσημο κράτος, είτε κυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε κυβερνά η ΝΔ αναδεικνύει τους δύο πιο σημαντικούς στυλοβάτες του αστικού κόσμου:
τον Στρατό και την Εκκλησία.
Δύο αντιδραστικοί, συντηρητικοί θεσμοί που ενίοτε συνεργάζονται και αλληλουποστηρίζονται προκειμένου να προβάλλουν τον Ελληνο-Ορθόδοξο πολιτισμό.
Είναι χαρακτηριστική η συμμετοχή αγημάτων του Στρατού Ξηράς και η παρουσία πλοίων του Στόλου του Πολεμικού Ναυτικού σε Θρησκευτικές τελετές.
Πρόσφατο παράδειγμα η Κανονιοφόρος που κατέπλευσε στον λιμένα του Αγίου Ευστρατίου για θρησκευτική τελετή.
Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώθηκε ότι την Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019, στο πλαίσιο εορτασμού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος κατέπλευσε στον λιμένα του Αγίου Ευστρατίου η Κανονιοφόρος ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ, ενώ αντιπροσωπεία του πλοίου παρέστη στις εορταστικές εκδηλώσεις και στην περιφοράς της Ιεράς Εικόνας.
Φαντάροι και στρατιωτικοί λένε όχι στα Στρατιωτικά αγήματα [η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε το 2016 με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα με κυβέρνηση ΝΔ ζούμε τα ίδια]
Το κακό με τα στρατιωτικά αγήματα έχει παραγίνει.
Από τη μια μεριά είναι οι τοπικοί πολιτευτές των αστικών κομμάτων εξουσίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και οι Ναζί Χρυσαυγίτες, οι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης που εκλέγονται με τις ίδιες κομματικές σημαίες και οι Ιεράρχες που όχι μόνο νοιώθουν «εθνικά υπερήφανοι» στη θέα του στρατιωτικού αγήματος που απαρτίζουν «χωμένοι» για μια ακόμη φορά στρατιώτες αλλά και χαμηλόβαθμοι στρατιωτικοί, αλλά επίσης «κάνουν το κομμάτι τους», αλληλοτροφοδοτούν τις δημόσιες σχέσεις τους και επεκτείνουν τη διαπλοκή τους κάνοντας εκδούλευση ο ένας για τον άλλο στην πλάτη μας…
Γιατί όπως και να το κάνεις ένα στρατιωτικό άγημα δίνει άλλο κύρος σε μια θρησκευτική τελετή….
Φυσικά όλοι αυτοί και ακριβώς γιατί συμβάλλουν ο καθένας από τη θέση του στη δαιμονοποίηση των μεταναστών καλλιεργώντας την Ισλαμοφοβία, κραυγάζουν ότι δεν πρέπει να γίνουμε Ιράν….
Χωρίς κανείς όμως από αυτούς να παρουσιάζει άλλο παράδειγμα ταύτισης κράτους-εκκλησίας-στρατού όπως το ελληνικό. Χωρίς κανείς από αυτούς να φανερώνει άλλο κράτος, οι Ένοπλες Δυνάμεις του οποίου να στηρίζουν το έργο ενός θρησκευτικού δόγματος με αυτό τον τρόπο!
Το τελευταίο βεβαίως διάστημα ξεπερνά κάθε προηγούμενο η προβολή του «ελληνορθόδοξου πολιτισμού», η στρατιωτικοποίηση της δημόσιας ζωής με την αναβαθμισμένη καλλιέργεια του μιλιταρισμού και η κυβερνητικά κατευθυνόμενη προβολή των αντιδραστικών στερεοτύπων «ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» - που συνδέθηκαν με τις πιο μαύρες και καταπιεστικές στιγμές της νεώτερης ιστορίας του λαού μας, αλλά κρίνονται επίσης απαραίτητες στο σύγχρονο Κοινοβουλευτικό Ολοκληρωτισμό.
Συνέπεια όλων αυτών, τα στρατιωτικά αγήματα να θυμίζουν την λαϊκή ρήση «όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη…»!
Στις αντιδράσεις των συναδέλφων φαντάρων έρχονται να προστεθούν και αυτές του μόνιμου προσωπικού. Διαβάζουμε λοιπόν σε κείμενο που είναι γραμμένο από ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ στρατιωτικό κι όχι από δημοσιογράφο. Έχει να κάνει με τα αγήματα για εορταστικές εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σε τοπικές εορτές και πανηγύρια και σε πολλές άλλες περιπτώσεις. Και είναι ένα κείμενο που αποκαλύπτει ότι σημαντική μερίδα των στρατιωτικών δεν ταυτίζεται με την εθνικιστική έξαρση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, γυρνά την πλάτη στη μισαλλοδοξία και την αντίδραση, καταγγέλλει τα βρώμικα εθνικιστικά παιχνίδια της αστικής πολιτικής.
Ας δούμε επομένως κάποια αποσπάσματα αυτής της δημόσιας παρέμβασης και ας επιχειρήσει ο καθένας να δώσει τις δικές του απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτει:
«Tώρα που τελείωσαν οι εορταστικές εκδηλώσεις, καιρός να αναρωτηθούμε και να αποτιμήσουμε την συμβολή στο αγαθό της άμυνας της πατρίδας, από τη συμμετοχή του στρατού σε κάθε είδους εορτή (εθνική, τοπική και θρησκευτική):
- Από πότε έγινε παράδοση να συμμετέχει ο στρατός με αγήματα σε 30-40 περίπου εορταστικές εκδηλώσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους;
- Είδε κανείς σε καμιά σοβαρή χώρα, στρατιωτικά αγήματα να αποδίδουν τόσες πολλές φορές τιμές, σε τόσες πολλές εορταστικές εκδηλώσεις;
- Είδε κανείς ποτέ στη μεγάλη δύναμη της ορθοδοξίας τη Ρωσία, συμμετοχή του στρατού σε θρησκευτικές εκδηλώσεις;
- Εάν βλέπαμε στρατό μαζί με ιμάμηδες και μουφτήδες, τι θα σκεφτόμασταν;
- Koστολογήθηκε ποτέ η δαπάνη της υπηρεσίας για τη συμμετοχή στρατιωτικών τμημάτων, σε εκδηλώσεις εορταστικού χαρακτήρα;
- Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς εάν ασυνείδητα δημιουργείται στο μυαλό των χαμηλόβαθμων στελεχών η εντύπωση, πως ίσως είναι διττή η αποστολή του στρατού;
- Έγινε ποτέ καμιά σοβαρή μελέτη για την απώλεια του δυναμικού από τη συμμετοχή σε κάθε λογής εκδηλώσεις , σε βάρος άλλων ουσιαστικών και κύριων λειτουργικών ή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων;
- Επιπλέον, ποιος είναι ο λόγος που ο στρατός παρελαύνει σε μικρές επαρχιακές πόλεις, μακριά από τα σύνορα όταν μάλιστα πολλοί τοπικοί κάτοικοι και παράγοντες, μετέρχονται κάθε είδους μέσον, προκειμένου τα παιδιά τους να υπηρετήσουν τη θητεία τους στον τόπο τους.
Η συμμετοχή του στρατού σε πολλές εθνικές, θρησκευτικές και άλλου είδους τοπικές εκδηλώσεις, εντάχθηκε διαχρονικά στα προγράμματά του, από την βασιλεία και τις περιόδους ολοκληρωτικών διακυβερνήσεων της χώρας, εντάθηκε δε και διατηρήθηκε στη εποχή μας από το συντηρητισμό της κοινωνίας, των πολιτικών και των στρατιωτικών».
Εμείς απαιτούμε να καταργηθούν τα Στρατιωτικά Αγήματα. Να γυρίσει ο Στρατός στα Στρατόπεδα, εκεί που τον έκλεισε η Μεταπολίτευση μετά τη Χούντα του 1967.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ. Επικ. 6932 955437
http://diktiospartakos.blogspot.com
Φαντάροι και στρατιωτικοί λένε όχι στα Στρατιωτικά αγήματα
Στη χώρα που οι Χριστιανο-Ταλιμπάν μηνύουν «Κουλουβάχατα Comics» γιατί σατιρίζει, την «Κοίμηση της Θεοτόκου», κόμικ που κάποιοι θεώρησαν βλάσφημο.
Το επίσημο κράτος, είτε κυβερνά ο ΣΥΡΙΖΑ, είτε κυβερνά η ΝΔ αναδεικνύει τους δύο πιο σημαντικούς στυλοβάτες του αστικού κόσμου:
τον Στρατό και την Εκκλησία.
Δύο αντιδραστικοί, συντηρητικοί θεσμοί που ενίοτε συνεργάζονται και αλληλουποστηρίζονται προκειμένου να προβάλλουν τον Ελληνο-Ορθόδοξο πολιτισμό.
Είναι χαρακτηριστική η συμμετοχή αγημάτων του Στρατού Ξηράς και η παρουσία πλοίων του Στόλου του Πολεμικού Ναυτικού σε Θρησκευτικές τελετές.
Πρόσφατο παράδειγμα η Κανονιοφόρος που κατέπλευσε στον λιμένα του Αγίου Ευστρατίου για θρησκευτική τελετή.
Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώθηκε ότι την Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019, στο πλαίσιο εορτασμού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος κατέπλευσε στον λιμένα του Αγίου Ευστρατίου η Κανονιοφόρος ΠΟΛΕΜΙΣΤΗΣ, ενώ αντιπροσωπεία του πλοίου παρέστη στις εορταστικές εκδηλώσεις και στην περιφοράς της Ιεράς Εικόνας.
Φαντάροι και στρατιωτικοί λένε όχι στα Στρατιωτικά αγήματα [η ανακοίνωση δημοσιεύτηκε το 2016 με κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα με κυβέρνηση ΝΔ ζούμε τα ίδια]
Το κακό με τα στρατιωτικά αγήματα έχει παραγίνει.
Από τη μια μεριά είναι οι τοπικοί πολιτευτές των αστικών κομμάτων εξουσίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και οι Ναζί Χρυσαυγίτες, οι άρχοντες της τοπικής αυτοδιοίκησης που εκλέγονται με τις ίδιες κομματικές σημαίες και οι Ιεράρχες που όχι μόνο νοιώθουν «εθνικά υπερήφανοι» στη θέα του στρατιωτικού αγήματος που απαρτίζουν «χωμένοι» για μια ακόμη φορά στρατιώτες αλλά και χαμηλόβαθμοι στρατιωτικοί, αλλά επίσης «κάνουν το κομμάτι τους», αλληλοτροφοδοτούν τις δημόσιες σχέσεις τους και επεκτείνουν τη διαπλοκή τους κάνοντας εκδούλευση ο ένας για τον άλλο στην πλάτη μας…
Γιατί όπως και να το κάνεις ένα στρατιωτικό άγημα δίνει άλλο κύρος σε μια θρησκευτική τελετή….
Φυσικά όλοι αυτοί και ακριβώς γιατί συμβάλλουν ο καθένας από τη θέση του στη δαιμονοποίηση των μεταναστών καλλιεργώντας την Ισλαμοφοβία, κραυγάζουν ότι δεν πρέπει να γίνουμε Ιράν….
Χωρίς κανείς όμως από αυτούς να παρουσιάζει άλλο παράδειγμα ταύτισης κράτους-εκκλησίας-στρατού όπως το ελληνικό. Χωρίς κανείς από αυτούς να φανερώνει άλλο κράτος, οι Ένοπλες Δυνάμεις του οποίου να στηρίζουν το έργο ενός θρησκευτικού δόγματος με αυτό τον τρόπο!
Το τελευταίο βεβαίως διάστημα ξεπερνά κάθε προηγούμενο η προβολή του «ελληνορθόδοξου πολιτισμού», η στρατιωτικοποίηση της δημόσιας ζωής με την αναβαθμισμένη καλλιέργεια του μιλιταρισμού και η κυβερνητικά κατευθυνόμενη προβολή των αντιδραστικών στερεοτύπων «ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» - που συνδέθηκαν με τις πιο μαύρες και καταπιεστικές στιγμές της νεώτερης ιστορίας του λαού μας, αλλά κρίνονται επίσης απαραίτητες στο σύγχρονο Κοινοβουλευτικό Ολοκληρωτισμό.
Συνέπεια όλων αυτών, τα στρατιωτικά αγήματα να θυμίζουν την λαϊκή ρήση «όπου γάμος και χαρά η Βασίλω πρώτη…»!
Στις αντιδράσεις των συναδέλφων φαντάρων έρχονται να προστεθούν και αυτές του μόνιμου προσωπικού. Διαβάζουμε λοιπόν σε κείμενο που είναι γραμμένο από ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ στρατιωτικό κι όχι από δημοσιογράφο. Έχει να κάνει με τα αγήματα για εορταστικές εκδηλώσεις σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σε τοπικές εορτές και πανηγύρια και σε πολλές άλλες περιπτώσεις. Και είναι ένα κείμενο που αποκαλύπτει ότι σημαντική μερίδα των στρατιωτικών δεν ταυτίζεται με την εθνικιστική έξαρση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων, γυρνά την πλάτη στη μισαλλοδοξία και την αντίδραση, καταγγέλλει τα βρώμικα εθνικιστικά παιχνίδια της αστικής πολιτικής.
Ας δούμε επομένως κάποια αποσπάσματα αυτής της δημόσιας παρέμβασης και ας επιχειρήσει ο καθένας να δώσει τις δικές του απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτει:
«Tώρα που τελείωσαν οι εορταστικές εκδηλώσεις, καιρός να αναρωτηθούμε και να αποτιμήσουμε την συμβολή στο αγαθό της άμυνας της πατρίδας, από τη συμμετοχή του στρατού σε κάθε είδους εορτή (εθνική, τοπική και θρησκευτική):
- Από πότε έγινε παράδοση να συμμετέχει ο στρατός με αγήματα σε 30-40 περίπου εορταστικές εκδηλώσεις καθ' όλη τη διάρκεια του έτους;
- Είδε κανείς σε καμιά σοβαρή χώρα, στρατιωτικά αγήματα να αποδίδουν τόσες πολλές φορές τιμές, σε τόσες πολλές εορταστικές εκδηλώσεις;
- Είδε κανείς ποτέ στη μεγάλη δύναμη της ορθοδοξίας τη Ρωσία, συμμετοχή του στρατού σε θρησκευτικές εκδηλώσεις;
- Εάν βλέπαμε στρατό μαζί με ιμάμηδες και μουφτήδες, τι θα σκεφτόμασταν;
- Koστολογήθηκε ποτέ η δαπάνη της υπηρεσίας για τη συμμετοχή στρατιωτικών τμημάτων, σε εκδηλώσεις εορταστικού χαρακτήρα;
- Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς εάν ασυνείδητα δημιουργείται στο μυαλό των χαμηλόβαθμων στελεχών η εντύπωση, πως ίσως είναι διττή η αποστολή του στρατού;
- Έγινε ποτέ καμιά σοβαρή μελέτη για την απώλεια του δυναμικού από τη συμμετοχή σε κάθε λογής εκδηλώσεις , σε βάρος άλλων ουσιαστικών και κύριων λειτουργικών ή εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων;
- Επιπλέον, ποιος είναι ο λόγος που ο στρατός παρελαύνει σε μικρές επαρχιακές πόλεις, μακριά από τα σύνορα όταν μάλιστα πολλοί τοπικοί κάτοικοι και παράγοντες, μετέρχονται κάθε είδους μέσον, προκειμένου τα παιδιά τους να υπηρετήσουν τη θητεία τους στον τόπο τους.
Η συμμετοχή του στρατού σε πολλές εθνικές, θρησκευτικές και άλλου είδους τοπικές εκδηλώσεις, εντάχθηκε διαχρονικά στα προγράμματά του, από την βασιλεία και τις περιόδους ολοκληρωτικών διακυβερνήσεων της χώρας, εντάθηκε δε και διατηρήθηκε στη εποχή μας από το συντηρητισμό της κοινωνίας, των πολιτικών και των στρατιωτικών».
Εμείς απαιτούμε να καταργηθούν τα Στρατιωτικά Αγήματα. Να γυρίσει ο Στρατός στα Στρατόπεδα, εκεί που τον έκλεισε η Μεταπολίτευση μετά τη Χούντα του 1967.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Τηλ. Επικ. 6932 955437
http://diktiospartakos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου