Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020

Γλυτώσαμε φόρους 4-5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ που θα μας φόρτωναν για τις γαλλικές φρέγατες;

ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες χαροποιούν όλους καθώς φαίνεται ότι ο εργαζόμενος λαός μας γλύτωσε "θυσίες" 4-5 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ Ευρώ για τις γαλλικές φρεγάτες.
Πανάκριβα πολεμικά πλοία που δεν έχουν καμιά σχέση με τα μυθεύματα περί "εθνικής άμυνας", αλλά θα εξυπηρετούσαν την επιθετική πολιτική του ελληνικού αστικού κόσμου που διεκδικεί ΑΟΖ και Ενεργειακά Κοιτάσματα στην Ανατολική Μεσόγειο.
Πολεμικά πλοία που τα θέλουν για να συμμετέχουν σε ιμπεριαλιστικές αποστολές στη Λιβύη, Λίβανο, Σομαλία και Περσικό Κόλπο!
Το ελληνικό κράτος για να υλοποιήσει την επιθετική-ιμπεριαλιστική του πολιτική που εκτός των άλλων αναλαμβάνει ρόλο ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΑ των λαών από τα Βαλκάνια μέχρι την Αφρική και Μέση Ανατολή, είναι αποφασισμένο να προχωρήσει στην προμήθεια πανάκριβων Πολεμικών πλοίων, τα οποία όμως είναι επίδικο του ανταγωνισμού Αμερικανικών και Γαλλικών πολεμικών βιομηχανιών.
Για εμάς το θέμα είναι η ανάπτυξη Αντιπολεμικού Κινήματος που να Μπλοκάρει τη μηχανή του Πολέμου και να Απαγορεύσει όλους τους Εξοπλισμούς.
Διαβάζουμε λοιπόν:

Σε... ναυάγιο οδηγούνται οι δύο φρεγάτες Belharra που παρήγγειλε η Ελλάδα στη Γαλλία;
Το πρόγραμμα ναυπήγησης των νέων φρεγατών Belharra φαίνεται ότι δεν πάει καθόλου καλά για τους Γάλλους. Γνώστης του προγράμματος από το «ελληνικό πεντάγωνο» μας εκμυστηρεύτηκε μερικές από τις σοβαρές πληροφορίες που έχουν φτάσει στην ελληνική πλευρά, οι οποίες εάν επιβεβαιωθούν θα θέσουν εν αμφιβόλω το πρόγραμμα ναυπήγησης στο σύνολό του, ακόμη και για την Γαλλία.
Δύο είναι οι βασικοί προβληματισμοί, που ακόμη δεν έχει μπορέσει να ξεπεράσει η γαλλική πλευρά. Ο ένας έχει να κάνει με την χρηματοδότηση του προγράμματος από τις γαλλικές τράπεζες, που δεν είναι η αναμενόμενη των προσδοκιών που αρχικά είχαν καλλιεργηθεί.
Ο δεύτερος έχει να κάνει με τον αριθμό των παραγγελιών. Εάν το πλοίο βρει πελάτες μόνο την Γαλλία και την Ελλάδα, με τον αριθμό των παραγγελιών να μην ξεπερνάει τις 2 για την χώρα μας, τότε όχι μόνο κλυδωνίζεται το project αλλά κινδυνεύει να χαρακτηριστεί και ως μη βιώσιμο.
Αυτές οι πληροφορίες σε συνδυασμό με τις ενστάσεις της ελληνικής πλευράς (σ.σ. τις αναλύσαμε πρόσφατα, μπορείτε να τις δείτε εδώ) οι οποίες εκτός από χρονοβόρες είναι και κοστοβόρες εκτινάσσοντας την τελική τιμή στα 1,7 δις ανά πλοίο, φέρνουν δεύτερες και τρίτες σκέψεις για την πολιτική βούληση που απαιτείται ώστε να προχωρήσουν στην οριστική συμφωνία με την γαλλική πλευρά.  Πηγή enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου