Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

Ακροδεξιοί επιτίθενται σε σπίτι Σύριων προσφύγων με την Ανοχή της Αστυνομίας

Αυτό το σπίτι στην Προσοτσάνη Δράμας, είναι του Αχμέτ και την οικογένειας του, πρόσφυγες από την Συρία, όπως και η αριστερή πόρτα που οδηγεί σε σπίτι άλλης οικογένειας προσφύγων. Το σπίτι αυτό και οι ένοικοι του, μεταξύ αυτών ένα παιδί 2 χρονών, δέχτηκαν επίθεση τα ξημερώματα της 5ης Αυγούστου από ομάδα ακροδεξιών που διέφυγε με μηχανάκια. Παρότι ο Αχμέτ κάλεσε αμέσως την αστυνομία, αυτή δεν του πήρε κατάθεση ούτε κατέγραψε το γεγονός. Την επόμενη μέρα που πήγε στο Α.Τ. Προσοτσάνης, ο αξιωματικός υπηρεσίας τον έδιωξε, λέγοντας του ότι πρέπει να είναι παρών ο αξιωματικός που είχε υπηρεσία εκείνο το βράδυ. Με δική μου πρωτοβουλία κάλεσα το Α.Τ. Και συνομίλησαν με τον εν λόγο αξιωματικό, ο οποίος μου είπε πως το θύμα δεν μιλάει ελληνικά και πώς παρότι ξέρει άπταιστα αγγλικά, δεν είναι διατεθειμένος να του πάρει κατάθεση, οπότε πρέπει να βρει ο ίδιος διερμηνέα. Κάνοντας τον μια παράκληση να επιστήσει την προσοχή στο συγκεκριμένο σπίτι, για να αποτραπεί επόμενη επίθεση μου απάντησε εν ολίγοις πως έχει και άλλες δουλειές να κάνει. Στο μεταξύ ο Αχμέτ προσπάθησε να πάει και άλλες στιγμές στο τμήμα να δώσει κατάθεση, μέχρι που του είπαν να φύγει και ότι θα τον τηλεφωνήσουν αυτοί.

Χθες 12/8 στις 4 το πρωί το ίδιο σπίτι δέχτηκε ξανά επίθεση, 2 φορές μεταξύ μικρού χρονικού διαστήματος όπου την δεύτερη έγινε ρήψη εμπρηστικου μηχανισμού. Σε άμεση επικοινωνία που είχα πάλι με το Α.Τ., αφου ήμουν απο τα πρώτα άτομα που ενημέρωσε ο πρόσφυγας, ο εν υπηρεσία αξιωματικός μου είπε ότι είδε την κλήση στο 112, αλλά δεν έγινε σαφής η διεύθυνση, οπότε πήγαν αφού τους περιέγραψα το πως να πάνε εκεί. Καθώς πήγαν εκεί μου τηλεφώνησαν από το κινητό του πρόσφυγα, για να μου ζητήσουν το λόγο που ανακατευομαι και από που και ως που τον ξέρω, με την μέγιστη αγένεια που μπορούσαν να επιδείξουν.
Σήμερα μίλησα με τον υποδιευθυντή του Α.Τ. που μου είπε πως έχουν πάρει κατάθεση από τον Αχμέτ, λες και είναι κατόρθωμα και ότι θα διασφαλίσει για την ασφάλεια των προσφύγων. Μόνο που δεν υπολόγισε πως το θύμα και η οικογένια του αναχώρησαν για ασφαλέστερο τόπο διαμονής αφήνοντας την δουλειά τους. Σε καμία περίπτωση δεν έγινε λόγος για αυτεπάγγελτη δίωξη όπως ορίζει ο αντιρατσιστικός νόμος, όπως και ειμαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να διερευνηθεί η υπόθεση, παρότι σε μια μικρή κοινωνία σαν αυτή της Προσοτσάνης, όλοι ξέρουμε το ποιο συμμετείχαν σε ναζιστικές συμμορίες και το ποιοι φέρουν τέτοιες ιδέες. 
Τα θρασύδειλα αυτά καθάρματα, μπορούν να ενεργούν, μόνο υπό το σκοτάδι της νυκτός και σε ευάλωτους στόχους, γιατί αυτή ακριβώς είναι και η ιδεολογία τους. 
Υ.Γ. Ο Αχμέτ και η οικογένεια του είναι καλά και σε ασφαλές μέρος.
Από το fb ACH. ZAH.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου