Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2020

Απάνθρωπα αντιμετωπίζει ο Στρατός έγγαμο φαντάρο με παιδί και σύζυγο εγκυμονούσα!

ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΤ' ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΙΟΥΤΕ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ συγγενικού προσώπου φαντάρου
Καλημέρα σας και πάλι. 
Λοιπόν θέλω να σας στείλω να δημοσιεύσετε μια επιστολή διαμαρτυρίας. Τυγχάνει ο σύζυγος μου να είναι έγγαμος οπλίτης, με ένα τέκνο.
Προσωπικά είμαι εγκυμονούσα.
Αυτή την στιγμή η οικονομική μας κατάσταση είναι τραγική.
Δεν εργάζεται κάνεις.
Παρ' όλα αυτά μετά την εκπαίδευση του συζύγου μου στο ΚΕΣΝ Καρδίτσας και ενώ είναι Καρδιτσιώτης, η μετάθεση που του ήρθε είναι για Διδυμότειχο Έβρου. 
Αυτήν την στιγμή λοιπόν υπηρετεί κανονικά την θητεία του στο Διδυμότειχο μην έχοντας την ευκαιρία να βγάλει ούτε τα προς το ζην της οικογένειας μας.
Αν λάμβανε Κατ' Εξαίρεση Μετάθεση όπως Δικαιούται και υπηρετούσε στην πόλη μας, κατά τις διανυκτερεύσεις που θα είχε θα μπορούσε να βγάλει μεροκάματο και να βοηθούσε οικονομικά την οικογένεια μας.
Επαναλαμβάνω αντιμετωπίζουμε οικονομικό Αδιέξοδο.
Αυτήν την στιγμή λοιπόν η οικογένεια μου κινδυνεύει με έξωση από το σπίτι μας λόγω απλήρωτων οφειλών.
Ερωτώ λοιπόν: 
Εάν η οικογένεια μου βρεθεί στο δρόμο θα μεριμνήσει το ΓΕΣ για την κατοικία μας;

Εμείς Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση του ΓΕΣ.
Δεν φτάνουν τα λόγια παρηγοριάς των στελεχών.
Απαιτούνται πράξεις.
Σταματήστε να Καταστρέφεται την ζωή μας.

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου