Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2020

Για Στρατιωτικούς "ο COVID19 είναι όντως αστείο, κάτι που πρέπει να γράφουμε στα αρχ...α μας"

 
Αυτός είναι ο Στρατός του Μητσοτάκη και του Παναγιωτόπουλου, του Φλώρου και του Λαλούση: Αδικία και Ανισότητα, Εκμετάλλευση και Καταπίεση, Υποκρισία και εθνικιστική καφρίλα!
Απευθύνομαι στην Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων μετά από πολύ αγώνα με τα στελέχη του ΕΣ, ο οποίος αποδεικνύεται άσκοπος. 
Είμαι οπλίτης ο οποίος έχει υπηρετήσει σε Έβρο, Θήβα, και Κύπρο.

Έχω ακολουθήσει κατά γράμμα κάθε εντολή μέχρι σήμερα και αν και ειρηνιστής δεν έχω παραπονεθεί ποτέ για την υποχρέωση μου ως Έλληνας να υπηρετήσω τη χώρα. 

Μετά από 8 μήνες θητείας όμως και ανάλυσης κάθε κατάστασης που έχει παρουσιασθεί εμπρός μου, έφθασα σε σημείο να κατηγορώ τον εαυτό μου για την προσπάθεια που έχω καταβάλλει να είμαι πιστός και φιλότιμος στρατιώτης όπως άλλωστε υποχρεώθηκα να ορκισθώ. 

Πλέον όμως αναθεωρώ! 

Αναθεωρώ διότι ενώ εγώ είμαι Πιστός και Φιλότιμος η Διοίκηση αρνείται να κάνει πράξη τα λεγόμενα της. 

Πέρασα 2.5 μήνες σε καραντίνα χωρίς να βγω ούτε μια μέρα από το στρατόπεδο. 

Στον πρώτο μήνα μάλιστα έφθασα να κάνω 28 υπηρεσίες σε 30 ημέρες. Έδειξα κατανόηση λόγω της κατάστασης. 

Τον δεύτερο τα πράγματα έγιναν καλύτερα, έκανα μόλις 25! 

Και πάλι όμως δεν παραπονέθηκα στιγμή. 

Τη ώρα μάλιστα που τα στελέχη τη μια μέρα εργάζονταν και την άλλη όχι και το οποίο ίσχυε και για τους Κυπρίους οπλίτες.  

Πήρα την πρώτη μου άδεια 12 ημερών μετά από πολύ κόπο 4 μήνες αργότερα. 

Στο μεσοδιάστημα έχασα και εγώ όπως όλοι οι συνάδελφοι μου τις άδειες του Πάσχα. 

Όταν έφθασε η στιγμή να πάρω την δεύτερη άδεια που δικαιούμαι, δεν την πήρα διότι ήρθε η στιγμή της επιφυλακής και της ανάκλησης αδειών. Πήρα μόνο ένα μέρος αυτών που δικαιούμουν και όχι για να επιστρέψω σπίτι μου. 

Καταλήγοντας στο τώρα και τη στιγμή του επαναπατρισμού έφθασα σε σημείο απελπισίας.  Σε επικοινωνία που είχα ο ίδιος αλλά και πολλοί συνάδελφοι οπλίτες με αξιωματικούς, διοικητές ακόμη και το ΓΕΣ για την 10ημερη άδεια που ο ίδιος ο αρχηγός του ΓΕΣ έταζε σε συνεντεύξεις του -αλλά ποτέ δεν έδωσε έγγραφη διαταγή- οι απαντήσεις που έχω λάβει είναι πως δεν υπάρχει επίσημη διαταγή για την 2020 Ά ΕΣΣΟ και αν όντως τη δικαιούμαι να φρόντιζα να την είχα πάρει στη μονάδα μου στην Κύπρο... πράγμα φύση αδύνατο! 

Δεν μπορούσα να πάρω ούτε τις κανονικές λόγω τις ανάκλησης που εγγράφως αυτή τη φορά διατάχθηκε. 

Έπειτα ενημερώνομαι από ένα μέρος των συναδέλφων, που υπηρέτησαν μαζί μου, πως με την παρουσίασή τους στην καινούργια πλέον μονάδα τους έλαβαν την προαναφερθείσα άδεια λόγω της καραντίνας και των όσων έχουμε περάσει!
Και διερωτώμαι...
Πώς είναι δυνατόν εσείς  κ. Αρχηγέ να μην τηρείτε το λόγο σας με το να φροντίσετε να φθάσει σε όλες τις μονάδες σας η Δική σας διαταγή; 
Πώς είναι δυνατόν να μας λένε ότι δεν υπάρχει η απαιτούμενη δύναμη τη στιγμή που ισχύει μια μέρα υπηρεσία και μια όχι με 4 ΕΣΣΟ εν δυνάμει πέραν της Ά; 
Ποια η ανταμοιβή και ο σεβασμός που δείχνετε στους ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ που προθυμοποιήθηκαν να υπηρετήσουν στην ΕΛΔΥΚ!?

ΥΓ* Ο COVID19 είναι όντως αστείο και κάτι που πρέπει να γράφουμε στα αρχ...α μας όπως πολλάκις έχει ειπωθεί από διάφορα "υπεύθυνα" στελέχη;

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437 

diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου