Παρασκευή 28 Μαΐου 2021

Στηρίζω κι εγώ τον Σπάρτακο!

Στηρίζω κι εγώ τον Σπάρτακο! 
Δεν είμαι Κομμουνιστής, δεν είμαι ακροαεριστερός αλλά σας στηρίζω. 
Είμαι ένας άνθρωπος της κεντροαριστεράς, έχω βαθύτατα Δημοκρατικά αντανακλαστικά και πιστεύω στην κοινωνική αλληλεγγύη και πραγματική δικαιοσύνη. 
Ο άνθρωπος να μην εκμεταλλεύεται τον άνθρωπο. 
Δεν συμφωνώ σε όλα μαζί σας αλλά αφού συμφωνούμε σε αυτά είμαστε φίλοι. 
Στηρίζω Σπάρτακο γιατί: 
Είστε η μοναδική ασπίδα του παιδιού της οικογένειας που δεν έχει βύσμα και τις καταγγελίες σας τις τρέμουν. 
Είστε η ασπίδα από την αδικία των φαντάρων και των μικρού βαθμού στελεχών. 
Λέτε αλήθεια στις καταγγελίες, σας ενδιαφέρει πραγματικά να λέτε την αλήθεια, το έχω διαπιστώσει προσωπικά, ακόμα κι όταν βάζετε κάποιες φορές στα κείμενα σας κάποια λόγια -όχι επί των γεγονότων που περιγράφετε με ακρίβεια- που προσωπικά θεωρώ ιδεολογικές σας υπερβολές. 
Όπλο όλων μας πρέπει να είναι η κοινωνική αλληλεγγύη απέναντι στην αυθαιρεσία, την κοινωνική αδικία, την εκμετάλλευση των ανθρώπων. 
Σας στέλνω λοιπόν αυτό το μήνυμα. 
Αυτή τη φορά για να σας στηρίξω. 
Ο άνθρωπος να παραμένει άνθρωπος. 
Δυστυχώς αυτό μερικοί το ξεχνάνε...
Αρχή άνδρα δείκνυσι. 
Δεν πειράζει όμως, είστε εσείς εδώ -και όλοι όσοι σας στηρίζουμε- για να τους το θυμίζουμε, όσο κι αν τους ενοχλεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου