Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

35η Μ/Κ Μοίρα Καταδρομών: Αισχρά Καψόνια-Αυταρχική και Φασιστική συμπεριφορά Στρατιωτικών

 Αυτή η Επιστολή Καταγγελίας που έφτασε στην ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ έχει δυστυχώς πολλά κοινά στοιχεία με την μήνυση εναντίον Αξιωματικών από συνφάνταρο που αποκάλυψε ότι βιάστηκε από τρεις (3) στρατιώτες όταν υπηρετούσε στο ΚΕΕΔ.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ήμουν 35 Μ/Κ και έχω απολυθεί εδώ και μερικά χρόνια.
Ωστόσο δεν ξεχνώ την αλαζονική, αυταρχική και φασιστική συμπεριφορά που άφησε πάνω μου τραύματα από Στρατιωτικούς της 35 Μ/Κ.
Συγκεκριμένοι Αξιωματικοί και Υπαξιωματικοί άσκησαν πάνω μου κάθε μορφή βίας.
Είναι ατιμώρητοι εδώ και τόσα χρόνια.
Πρόσφατα μπήκα στη διαδικασία να θυμηθώ και να αντιδράσω.
Δεν πρέπει να μείνουν ατιμώρητοι.
Άσκησαν πάνω μου τεχνικές ψυχολογικής βίας.
Μέχρι και σωματική βία μέσω κάποιων άλλων στρατιωτών οι οποίοι ήταν φασιστοειδή σκουπίδια.
Τα χρησιμοποίησαν για να με χτυπήσουν χωρίς λόγο.
Λέγοντας πως είμαι ρουφιάνος ή άλλες ασυναρτησίες που δεν είχαν σχέση με την πραγματικότητα.
Απλά με χτύπησαν στο "άκυρο" επειδή είχαν εντολές από τους συγκεκριμένους Στρατιωτικούς.
Βίωνα καθημερινό εξευτελισμό.
Λεκτική και ψυχολογική βία.
Ήμουν στο περιθώριο χωρίς καμία αυτοεκτίμηση.
Μόνος μου ανάμεσα τους.
Και πάρα πολλά άλλα άντεξα και τα έβγαλα πέρα.
Όμως αφού έχουν περάσει τόσα χρόνια, τα σημάδια τα κουβαλώ πάνω και μέσα μου.
Ενώ αυτοί συνεχίζουν να ασκούν τεχνικές βασανιστηρίων.
Η σαδιστική συμπεριφορά τους πρέπει να τιμωρηθεί.

Το ΓΕΣ επιβεβαιώνει τις καταγγελίες;
Είναι αυτός ο τρόπος εκπαίδευσης στις Ειδικές Δυνάμεις;
Δηλαδή η βία και η βαρβαρότητα είναι συστατικό στοιχείο της εκπαίδευσης;
Εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι η απώλεια της ανθρωπιάς, η μετατροπή σου σε ένα "κτήνος του πολέμου" που υποτάσσεται, εκτελεί διαταγές για να δολοφονήσει αδίστακτα, είναι το α και το ω στις Ειδικές Δυνάμεις.
Σε αυτό αποσκοπεί η κυβέρνηση και το αστικό σύστημα εξουσίας.
Μια φτωχή νεολαία, που θα εξαγοράζει με αντίτιμο μόρια, προκειμένου να την μετατρέψει σε Πραιτοριανό και Δολοφόνο, πριν την στείλει κρέας στα κανόνια, να σκοτώσει και να σκοτωθεί για τα συμφέροντα τους στο Σάλεχ, τη Μεσόγειο, τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή.
Εμείς απαιτούμε τη διερεύνηση των καταγγελιών.
Να αποδοθούν ευθύνες στους βασανιστές.
Καλούμε την νεολαία να μείνει μακρυά από τις Ειδικές Δυνάμεις.
Καλούμε την νεολαία και τον εργαζόμενο λαό μας να Αντισταθεί στο πλευρό του ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ.
ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ για τα συμφέροντα ελληνικής ολιγαρχίας-ΝΑΤΟ-ΕΕ

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου