Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2022

616 Μ/Κ ΤΠ Έβρος: Αδικούν φαντάρο με πατέρα ανάπηρο 80%! Αντί να του δώσουν Μετάθεση για Κοινωνικούς λόγους τον κρατούν στα σύνορα και τον σχίζουν στις Υπηρεσίες

Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται ότι στον Στρατό κυριαρχεί η Αδικία και η Κοινωνική Ανισότητα.
Στον Στρατό προσκυνούν και κάνουν όλα τα χατίρια στα βύσματα των ΝΔ-ΟΝΝΕΔ-ΔΑΠ και στους γόνους των πλουσίων, αλλά σχίζουν τους συνφάνταρους λαϊκών οικογενειών.
Ιδίως αυτούς που έχουν ανάγκη.
Ενώ λοιπόν προβλέπεται από τον Νόμο και τις σχετικές διαταγές, οι Αξιωματικοί "κάνουν λάθη", Αρνούνται να ικανοποιήσουν το δίκαιο αίτημα του συναδέλφου.
Η άδικη αντιμετώπιση από τους αρμόδιους Αξιωματικούς στο 616 Μ/Κ ΤΠ βρίσκει την συνέχεια της στο ΓΕΣ και πιο συγκεκριμένα στην σχετική Διεύθυνση (ΔΟΘ).
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είμαι στρατιώτης με πατέρα ανάπηρο 80%.
Ήρθα στον Έβρο 19 Ιουλίου.
Από τις 16 είχα τα χαρτιά μου έτοιμα για την μετάθεση μου τέλη Αυγούστου.
Μου ήρθε μετάθεση από σώμα Μηχανικού για σώμα Πεζικού 15 λεπτά δίπλα από την μονάδα, όποτε όλη η διαδικασία της μετάθεσης ξεκινάει από την αρχή.
Μετάθεση αιτήθηκα από Έβρο για Βόλο και με στείλανε από τον Βάλτο Έβρου στο Νεοχώρι Έβρου και όταν ρωτούσα "γιατί", κανείς δεν ήξερε!
Τέλη Αυγούστου στέλνονται πάλι τα χαρτιά μου για την μετάθεση.
Φτάνει Οκτώβριος, ζητάω να επικοινωνήσουν με το ΓΕΣ και μου λένε όχι.
Μιλάω εγώ και μου λένε ότι είχε γίνει μπέρδεμα και ότι θα μπω στο Επιτελείο του επόμενου μήνα.
Πέρα από όλα αυτά, είχα 23 υπηρεσίες σερί.
Την ημέρα που είχα την 24η, με στέλνουν απόσπαση σκηνάκια που καθημερινά είχαμε υπηρεσία.
Σήμερα γυρνάω στην μονάδα μου από σκηνάκια.
Το πρωί είχα νούμερο και το μεσημέρι έχω πάλι υπηρεσία όποτε αντί να πάρω έξοδο μετά από απόσπαση έχω υπηρεσία και το πρόγραμμα λέει ότι έχω και αύριο και μεθαύριο, όποτε φτάνω 30 υπηρεσίες σερί.

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτές τις καταγγελίες;
Τι έχει να μας απαντήσει ο ΑΓΕΣ Λαλούσης για τα όσα κάνουν στην ΔΟΘ και στο 616 Μ/Κ ΤΠ;
Έτσι θα αντιδρούσαν αν είχαν να κάνουν με το γόνο ενός πολιτικού της ΝΔ, δημοσιογράφου ή βιομήχανου;
Εμείς Απαιτούμε την άμεση παρέμβαση του ΓΕΣ και την ικανοποίηση του δίκαιου αιτήματος του συναδέλφου που αντιμετωπίζει τεράστιο κοινωνικό ζήτημα.
Τη λέξη ΝΤΡΟΠΗ δεν την ξέρουν στον Στρατό!
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

1 σχόλιο:

  1. Όλα το ίδιο γίνεται και όλα αυτά περνάνε από έρευνα είναι αρκετά άτομα που θέλουν να πάνε δίπλα και να βοηθάνε αλλά δεν τους νοιάζει και πολύ,εάν ο γονέας έχει πρόβλημα η όχι αλλά προτιμούν να σε έχουν σε απόσταση ώστε να έχεις δίπλα έξοδα.Αλλωστε έχουν γίνει αρκετές μηνύσεις τώρα για πολλά θεματα που είναι και τα βύσματα δεν ήθελαν να φύγουν αλλά έβαλαν άλλον στην θέση τους από άλλο νησί και πάει λέγοντας για μεταθέσεις για παρόμοιους λόγους αλλά με ψεύτικα στοιχεία είχαν μερική.οποτε δεν είσαι ο μόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή