Από Army-Voice gr
Η Κίνα επιδιώκει στρατιωτική κυριαρχία μέσω των ορυκτών καυσίμων – “Xτίζει”τις δυνατότητες διύλισης ορυκτών καυσίμων για την τροφοδοσία των πλοίων
Το τελευταίο διάστημα η Κίνα “χτίζει’ τον στόλο των πλοίων και των αεροσκαφών της, εν αναμονή μιας πιθανής επίθεσης στην Ταϊβάν.
Για να υποστηρίξει αυτή τη στρατιωτική κυριαρχία, η Κίνα “χτίζει” επίσης τις δυνατότητες διύλισης ορυκτών καυσίμων για την τροφοδοσία αυτών των πλοίων και αεροσκαφών.
Εν τω μεταξύ, ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν διεξάγει επιθετική εκστρατεία για να απαλλάξει την Αμερική από τα ορυκτά καύσιμα, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής και διύλισης πετρελαίου στην Αμερική!
Για όλους τους Αμερικανούς, το 42λεπτο βίντεο παρουσίασης της εκπομπής του CBS “60 Minutes” αποτελεί μια προβολή της κατάστασης του αμερικανικού ναυτικού, καθώς η Κίνα ενισχύει τη ναυτική της δύναμη και απειλεί την Ταϊβάν.
Πιθανώς λόγω των χρονικών περιορισμών της εκπομπής 60 Minutes το CBS δεν κάλυψε την επέκταση των δυνατοτήτων της Κίνας για την διύλιση αναφορικά με την παρασκευή πετρελαίου του ΟΠΕΚ και του ρωσικού πετρελαίου σε καύσιμα που απαιτούνται από τον αυξανόμενο στόλο πλοίων και αεροσκαφών της Κίνας.
Η Ασία είναι η περιοχή με τον μεγαλύτερο αριθμό μελλοντικών διυλιστηρίων πετρελαίου.
Η ποσότητα πετρελαίου που τροφοδοτείται μέσω διυλιστηρίων στην Ασία έχει αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες τρεις δεκαετίες,
καθώς η ζήτηση για βιομηχανικά καύσιμα και προϊόντα πετρελαίου αυξήθηκε κατακόρυφα σε αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία, με σημαντικά λιγότερο αυστηρούς περιβαλλοντικούς κανονισμούς από εκείνους της Αμερικής.
Όπως αναφέρει το Reuters, η ικανότητα διύλισης πετρελαίου της Κίνας ξεπέρασε τις Ηνωμένες Πολιτείες και είναι πλέον η μεγαλύτερη στον κόσμο το 2022.
Την ίδια στιγμή που η Κίνα να επιδιώκει τη στρατιωτική κυριαρχία, ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν συνεχίζει να κινείται για την απαλλαγή της Αμερικής από τα ορυκτά καύσιμα, ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει την παραγωγή περιστασιακής ηλεκτρικής ενέργειας από ανεμογεννήτριες και ηλιακούς συλλέκτες.
Έτσι, ο Μπάιντεν κάνει… εξαιρετική δουλειά παραχωρώντας ενεργά τον “ΕΛΕΓΧΟ” της προσφοράς αργού πετρελαίου στον ΟΠΕΚ και τη Ρωσία και την ικανότητα διύλισης στην Κίνα!
Τον Ιανουάριο του 2019, λειτουργούσαν 135 διυλιστήρια στην Αμερική. Την 1η Ιανουαρίου 2023, υπήρχαν 129 λειτουργικά διυλιστήρια πετρελαίου στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Τα πρόσφατα κλεισίματα είχαν ως αποτέλεσμα οι Ηνωμένες Πολιτείες να χάσουν σχεδόν 1 εκατομμύριο βαρέλια ημερησίως σε δυναμικότητα διύλισης πετρελαίου, ενώ περισσότερα πρόκειται να κλείσουν τα επόμενα χρόνια.
Το μέλλον δεν προοιωνίζεται καλό, καθώς το 20% των 700 παγκοσμίως γερασμένων διυλιστηρίων προβλέπεται να κλείσουν τα επόμενα πέντε χρόνια, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγής με την απώλεια 140 εγκαταστάσεων για την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων των πλοίων, των αεροσκαφών και των παραγώγων που απαιτούνται για όλα τα προϊόντα που απαιτεί η κοινωνία.
Με λιγότερη παραγωγή στις πλούσιες χώρες, το επόμενο διάστημα είναι εγγυημένες οι περαιτέρω ελλείψεις και ο πληθωρισμός τόσο των καυσίμων όσο και των προϊόντων στο διηνεκές.
Στα επόμενα χρόνια, καθώς ο Μπάιντεν θα επικεντρώνεται στην απαλλαγή των ΗΠΑ από τα ορυκτά καύσιμα, ο ισχυρός και επίλεκτος στρατιωτικός στόλος πλοίων και αεροσκαφών της Αμερικής θα εξαρτάται όλο και περισσότερο από τα καύσιμα και τα προϊόντα με βάση το πετρέλαιο που κατασκευάζονται στα διυλιστήρια της Κίνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου