Σάββατο 6 Ιανουαρίου 2024

Ξυλοδαρμός Φαντάρου από Υπαξιωματικό και Συγκάλυψη από Αξιωματικούς

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
Σας γράφω με απελπισία και απογοήτευση για να μοιραστώ μαζί σας ένα σοβαρό περιστατικό που αντιμετώπισα με έναν στρατιωτικό, το οποίο δυστυχώς , καλύφθηκε από τον τοπικό στρατό. 
Αισθάνομαι πραγματικά ότι καλύφθηκε αυτό το συμβάν από όλους τους ανώτερους ή τον συγκάλυψαν και εκείνοι καθώς μετά από αυτό συνεχίζει και εργάζεται στον στρατό . 
Ζητάω την δικαίωση μου.
Είμαι ντόπιος από την Μυτιλήνη και πριν από μερικά χρόνια βγήκα με την παρέα μου για ένα ποτό ανήμερα μεγάλης Παρασκευής το Πάσχα . 
Όταν στο διπλανό τραπέζι ήταν ο συγκεκριμένος Υπαξιωματικός με την παρέα του και μετά από ανυποψίαστο χρόνο, καθώς καθόμουν μόνος μου σε μια άκρη του τραπεζιού μου επιτέθηκε με ένα γελοίο πρόσχημα που δεν τιμά κανέναν.
Και στην συνέχεια με φωνάζει Τάχα μου για να με χαιρετίσει και μου ρίχνει Άνανδρα το ποτό στα μάτια και με χτυπά στο κεφάλι.
Με ποτήρι, ενώ πρώτα μου έριξε το ποτό στα μάτια . 
Βέβαια μετά τράπηκε σε φυγή και παρακαλούσε να μην δώσουμε σημασία ενώ εγώ ήμουν στο νοσοκομείο και μου έραβαν το κεφάλι.
Έχω όλα τα έγγραφα προσκομισμένα από τον ιατροδικαστή . 
Ενώ εκείνος είπε ότι πήγε νοσοκομείο, την ίδια στιγμή δεν ήταν πουθενά . Έβαλε για άλλη μια φορά Βύσματα λιτούς και δεμένους για να μην χάσει την δουλειά του, ενώ εγώ για (1) χιλιοστό δεν έχασα το μάτι μου.
Ως πότε πια θα υπάρχει αυτή η συγκάλυψη του στρατού σε όλα αυτά;
Που είναι ο στρατηγός του νησιού; 
Που είναι ο διοικητής του;
Γιατί ο στρατός κρύβει το συμβάν;
Γιατί ο στρατός τον καλύπτει; 
Απαιτώ Δικαιοσύνη. 
Στέλνω αυτό το μήνυμα μήπως και ακουστώ και εγώ παραέξω.
Δεν ζητάω τίποτε.
Μόνο την δικαίωση μου .

Επιβεβαιώνει το ΓΕΣ αυτή την καταγγελία;
Γιατί δεν οδηγείται στην Στρατιωτική Δικαιοσύνη αυτή η πολύ σοβαρή υπόθεση;
Απαιτούμε να ληφθούν όλα τα αναγκαία και προβλεπόμενα μέτρα.
 ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου