Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

«εγώ ΠΑΣΟΚ και εσύ Αλλάχ, όμως κι οι δυο μας αχ! Και βαχ!»

ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΦΥΛΑΚΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑΧ, ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
Πραγματικά οι τελευταίες ειδήσεις για τις επιλογές του κράτους και της εργοδοσίας απέναντι στους εργαζόμενους και ιδίως στους καλλιτεχνικούς δημιουργούς αποδεικνύουν την σύγκλιση που έχει συντελεστεί μεταξύ της «μουσουλμανικής Τουρκίας και της ευρωπαϊκής Ελλάδας». Η Τουρκία πλέον είναι έτοιμη να μπει στη μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια των καπιταλιστών και ιμπεριαλιστών αφού τηρεί όλα τα στάνταρ καταβαράθρωσης των εργαζομένων, καταστολής των λαϊκών ελευθεριών και επιβολής του καθεστωτικού μονόλογου.

http://www.onalert.gr/files/Image/NewOnAlert/ISLAM/skitsoalah.jpg
Σύμφωνα λοιπόν με το δημοσίευμα από τα tourkikanea.gr«Ποινή ενός χρόνου φυλάκισης αντιμετωπίζει ο γελοιογράφος Μπαρουτέρ για σκίτσο του στο περιοδικό Πένγκουεν». Η έρευνα που είχε αρχίσει μετά από μήνυση υπαλλήλων της Διεύθυνσης Θρησκειών και κάποιων άλλων πολιτών εναντίον του Μπαχατίρ Μπαρουτέρ, καθώς σε σκίτσο που έκανε στο περιοδικό Πένγκουεν φαινόταν σε κολόνα του τζαμιού να είναι γραμμένο πως ¨Αλλάχ δεν υπάρχει και η θρησκεία είναι ψέμα¨, ολοκληρώθηκε. Το κατηγορητήριο που ετοίμασε η εισαγγελία Κωνσταντινούπολης ζητείται να δικαστεί ο Μπαρουτέρ ¨καθώς πρόσβαλε τις θρησκευτικές αξίες που πιστεύει μέρος του λαού¨ και αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης ενός έτους!
Και αν στην Τουρκία παρουσιάζεται η καλλιτεχνική δημιουργία ενώπιον της αστικής δικαιοσύνης για να κριθεί, στην Ελλάδα ο σκιτσογράφος που τόλμησε να ασκήσει κριτική στην κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ καλείται να απολογηθεί στον εισαγγελέα, συγγνώμη στον αρμόδιο διευθυντή του ΔΟΛ. Και να καταδικαστεί τάχιστα!
Η επιστολή του γνωστού σκιτσογράφου των ΝΕΩΝ είναι χαρακτηριστική για την σύγκλιση εκτελεστικής-νομοθετικής-δικαστικής εξουσίας που φιλοδοξεί να καρπωθεί το γνωστό αμαρτωλό συγκρότημα του ΔΟΛ, εκτελώντας φυσικά τον κόσμο της εργασίας και τις κοινωνικές ελευθερίες. Εξάλλου, το συγκρότημα Λαμπράκη έχει πλούσια εμπειρία από την επιβολή του δικτάτορα Μεταξά, την παρασκηνιακή καθοδήγηση των Αποστατών τη δεκαετία του 60’ και το άνοιγμα του δρόμου στη Δικτατορία των Συνταγματαρχών με τις ευλογίες CIA-Ωνάση και λοιπών«δημοκρατικών εργοδοτικών δυνάμεων», την ανάληψη ρόλου σπόνσορα της Διαφθοράς και της Διαπλοκής του εκσυγχρονιστή Σημίτη, διαπρέποντας αργότερα ως «φύλακας άγγελος» του Καραμανλή-Γ.Παπανδρέου.
Ο ΔΟΛ δίνει δυναμικό παρόν στον Κοινοβουλευτικό Ολοκληρωτισμό. Γνωστά και μη εξαιρετέα τα διαγγέλματα του Ψυχάρη για την ανάγκη συγκυβέρνησης των καθεστωτικών κομμάτων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, ώστε από κοινού να επιβάλουν τον εργασιακό και κοινωνικό μεσαίωνα. Και όλα αυτά μέσα από τις σελίδες των ΝΕΩΝ-ΒΗΜΑΤΟΣ που κατακλύζονται από τη φιλοκυβερνητική προπαγάνδα και την «ανυστερόβουλη» στήριξη του εκδοτικού συγκροτήματος με τις καίριες επιχειρηματικές δράσεις που απολαμβάνουν προνομιακά την στήριξη του Κράτους(π.χ. οι διευθυντές του ΔΟΛ θέλουν λιγότερο κράτος, όχι φυσικά όμως στην περίπτωση της κρατικής διαφήμισης προς τα καθεστωτικά ΜΜΕ ή της χρηματοδότησης του Μεγάρου Μουσικής ή στην επιβολή φόρου στο MEGA ή στην εξόφληση των χρεών των εκδοτών στα ασφαλιστικά ταμεία).
Φυσικά ο ΔΟΛ πρωταγωνιστεί στις απολύσεις, με θύματα εκατοντάδες εργαζομένους από τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ και γράφει χρυσές σελίδες Λογοκρισίας. Ας δώσουμε το λόγο σε ένα από τα τελευταία θύματα, το γνωστό σκιτσογράφο Τάσο Αναστασίου.
Επιστολή Προς την ΕΣΗΕΑ 30 Σεπτεμβρίου 2011
Εργάζομαι από 10ετίας στα «Νέα» ως σκιτσογράφος-γελοιογράφος και κατά την περίοδο αυτή η διεύθυνση της εφημερίδας ενέκρινε τη δημοσίευση χιλιάδων πολιτικών γελοιογραφιών μου, χωρίς κάποια λογοκριτική διάθεση. Η κατάσταση αυτή άλλαξε άρδην μετά την ανάληψη της διεύθυνσης από τον κ. Μεμή, ο οποίος περιόρισε τη δημοσίευση των σκίτσων μου στο ελάχιστο, «κόβοντας» ό,τι δεν συναινούσε με την κυβερνητική πολιτική. Παράλληλα ειδοποιήθηκα μέσω τρίτων «να ρίξω νερό στο κρασί μου» – προφανώς για να εξασφαλίσω ένα ευνοϊκό για εμένα εργασιακό καθεστώς.
Το δημοσιογραφικά απαράδεκτο καθεστώς πολιτικής λογοκρισίας και φίμωσής μου επιδεινώθηκε εδώ και έξι μήνες περίπου, με τον πλήρη αποκλεισμό μου από κάθε δημοσίευση.Αυτό συνέβη όταν μου προτάθηκε ανεπισήμως να παραιτηθώ (με αποζημίωση)κι εγώ φυσικά αρνήθηκα. Έκτοτε, δεν έχει δημοσιευτεί ούτε μία από τις γελοιογραφίες που ανελλιπώς παραδίδω στη σύνταξη καθημερινά.

Ακολούθησε συνάντηση με τον κ.Μεμή, κατά την οποία μου ανακοίνωσε την απόφασή του να με απολύσει – ενώ υποστήριξε ότι οι γελοιογραφίες μου δεν δημοσιεύονται… για να συνηθίσω. Ως κύρια αιτία της επικείμενης απόλυσής μου επικαλέστηκε τους συνήθεις οικονομικούς λόγους, στη συνέχεια όμως της συζήτησής μας τόνισε ότι στις τρέχουσες συνθήκες πολιτικής έντασης δεν μπορεί η εφημερίδα να «αντέξει» αντιπολιτευτικές τοποθετήσεις. Ως προς τους προαναφερόμενους «οικονομικούς λόγους» της επικείμενης απόλυσής μου, αξίζει να σας ενημερώσω ότι το τιμ της εφημερίδας έχει ενισχυθεί προσφάτως με νέα τοποθέτηση συναδέλφου-σκιτσογράφου.

Με βάση τα παραπάνω σας ζητώ: Να ενεργήσετε έτσι ώστε να τερματιστεί το καθεστώς δημοσιογραφικής μου φίμωσης και πολιτικής μου δίωξης και να αποκατασταθούν οι παλαιές ομαλές εργασιακές συνθήκες. Αυτό είναι το κύριο αίτημά μου. Να ενεργήσετε έτσι ώστε να αποτραπεί η απειλούμενη απόλυσή μου– μια απόλυση με καθαρά πολιτικά κίνητρα, που δεν τιμά κανέναν και παραπέμπει σε άλλες εποχές και σε άλλου είδους καθεστώτα.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς, Τάσος Αναστασίου
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437 diktiospartakos.blogspot.com



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου