Το κείμενο που δημοσιεύει σήμερα το onalert.gr είναι χαρακτηριστικό του τρόπου που αντιμετωπίζει ο Ελληνικός Στρατός, η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων την υγεία και την ίδια την ζωή δεκάδων χιλιάδων νέων που υποχρεωτικά καλούνται να υπηρετήσουν την στρατιωτική τους θητεία.
Το πόρισμα για το θάνατο του 20χρονου Πεζοναύτη δεν άργησε απλώς "για να σωθεί το Γόητρο του Ελληνικού Στρατού". Αργεί-με ερώτημα το αν θα βγει ποτέ- γιατί αποκαλύπτει το ρόλο που παίζουν οι εξοπλισμοί, τη διαφθορά και τη διαπλοκή των κομμάτων εξουσίας ΠΑΣΟΚ-ΝΔ, τόσο με τις ξένες πολεμικές βιομηχανίες όσο και με τους Έλληνες εμπόρους και βιομήχανους του Θανάτου. Επίσης, δε βγαίνει στη δημοσιότητα γιατί αποδεικνύει ότι οι 20χρονοι φαντάροι σαν τον Σ.Κρόκο, είναι αναλώσιμοι από μια κυβέρνηση και μια στρατιωτική ηγεσία ΓΕΣ-ΓΕΕΘΑ, που στέλνει ειδικευμένο μόνιμο προσωπικό να φυλάξει το Πεντάγωνο από τον "εσωτερικό εχθρό-αγωνιζόμενο λαό", πρότάσσοντας την ασφάλεια τους από την στρατιωτική άσκηση έναντι του "εξωτερικού εχθρού"!
Έτσι λοιπόν σκοτώθηκε ο συνάδελφος πεζοναύτης Κρόκος και φυσικά κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη...
Μ 113: ούτε σύστημα ενδοεπικοινωνίας δεν είχε το μοιραίο τεθωρακισμένο - Που είναι το πόρισμα;
Ο πρώην ΥΕΘΑ Πάνος Παναγιωτόπουλος είχε δεσμευτεί ότι το πορισμα για το τραγικό δυστύχημα με το Μ 113 , που είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο ενός νεαρού πεζοναύτη θα είχε ολοκληρωθεί μέσα σε δυο μέρες. Μέχρι σήμερα επισήμως τουλάχιστον δεν έχει ανακοινωθεί ότι η έρευνα ολοκληρώθηκε και εντοπίστηκαν οι αιτίες .
Ωστόσο από διαρροές πληροφοριών προκύπτουν πολλά θέματα που πρέπει να μας απασχολήσουν.
Σύμφωνα με πληροφορία που δημοσίευσε το Έθνος ’’ο υπουργός Άμυνας ακούστηκε να λέει στον πρωθυπουργό πως υπάρχουν ευθύνες στον αρχηγό της φάλαγγας που δεν είχε ενδοεπικοινωνία με όλα τα οχήματα’’.
Η πληροφορία είναι σημαντική και δείχνει για ακόμη μια φορά το πόσο πρόχειρα λειτουργούμε ακόμη και στα πιο απλά ζητήματα. Γιατί το να έχει το απαιτούμενο σύστημα επικοινωνίας ένα Μ 113 δεν είναι τίποτα το δύσκολο . Κι όμως δεν είχε.
Το σύστημα επικοινωνίας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο του εξοπλισμού ενός οπλικού συστήματος όχι μόνο για την ενημέρωση της επιχειρησιακής κατάστασης και την εκτέλεση της αποστολής του, αλλά και για την ασφάλεια του οπλικού συστήματος και του προσωπικού που το επανδρώνει. Είναι επίσης γνωστό ότι για την επικοινωνία ενός μηχανοκίνητου τεθωρακισμένου μέσου όπως το ΤΟΜΠ απαιτείται η ύπαρξη τουλάχιστον ενός Σταθμού Ασυρμάτου (Σ/Α) για επικοινωνία με στοιχεία/ άτομα/ προσωπικό εκτός του οχήματος και ενός συστήματος ενδοεπικοινωνίας για την επικοινωνία μεταξύ των μελών του πληρώματος, επειδή ο θόρυβος λειτουργίας του οχήματος δεν επιτρέπει την απευθείας συνομιλία μεταξύ τους. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι στα σύγχρονα συστήματα ενδοεπικοινωνίας έχουν ενσωματωθεί ειδικοί αλγόριθμοι αποθορυβοποίησης προκειμένου να προστατεύεται η ακοή των μελών και να βελτιώνεται η καταληπτότητα της ομιλίας και να αποφεύγονται παρανοήσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος εκτιμήσεις και χειρισμούς. Ακόμα και η πρόσβαση στον Σ/Α γίνεται διαμέσου του συστήματος αυτού.
Είναι πραγματικά τραγικό να συμβαίνουν ατυχήματα και ειδικά θανατηφόρα, όταν στη χώρα μας υπάρχουν εταιρίες που έχουν αναπτύξει τέτοιου είδους ολοκληρωμένα επικοινωνιακά συστήματα, και είναι σε χρήση από τις Ένοπλες Δυνάμεις μας, τα οποία έχουν υποπολλαπλάσιο κόστος από αυτό της κτήσης και διατήρησης ενός οπλικού συστήματος. Τα ατυχήματα αυτά θα είχαν πιθανότατα αποφευχθεί αν ο άτυχος πεζοναύτης μπορούσε να επικοινωνήσει με τα άλλα οχήματα της φάλαγγας και να ενημερώσει για το πρόβλημα που αντιμετώπιζε.
Σύμφωνα με όσα γράφτηκαν στο τύπο τις ημέρες εκείνες, η φάλαγγα των οχημάτων ήταν καθ’ οδόν για να λάβει μέρος σε άσκηση. Αλήθεια ακόμα και αν δεν συνέβαινε το ατύχημα, πως θα ήταν ασφαλής και αποτελεσματική η συμμετοχή των οχημάτων στην άσκηση χωρίς συστήματα επικοινωνίας;
Ωστόσο από διαρροές πληροφοριών προκύπτουν πολλά θέματα που πρέπει να μας απασχολήσουν.
Σύμφωνα με πληροφορία που δημοσίευσε το Έθνος ’’ο υπουργός Άμυνας ακούστηκε να λέει στον πρωθυπουργό πως υπάρχουν ευθύνες στον αρχηγό της φάλαγγας που δεν είχε ενδοεπικοινωνία με όλα τα οχήματα’’.
Η πληροφορία είναι σημαντική και δείχνει για ακόμη μια φορά το πόσο πρόχειρα λειτουργούμε ακόμη και στα πιο απλά ζητήματα. Γιατί το να έχει το απαιτούμενο σύστημα επικοινωνίας ένα Μ 113 δεν είναι τίποτα το δύσκολο . Κι όμως δεν είχε.
Το σύστημα επικοινωνίας είναι πολύ σημαντικό στοιχείο του εξοπλισμού ενός οπλικού συστήματος όχι μόνο για την ενημέρωση της επιχειρησιακής κατάστασης και την εκτέλεση της αποστολής του, αλλά και για την ασφάλεια του οπλικού συστήματος και του προσωπικού που το επανδρώνει. Είναι επίσης γνωστό ότι για την επικοινωνία ενός μηχανοκίνητου τεθωρακισμένου μέσου όπως το ΤΟΜΠ απαιτείται η ύπαρξη τουλάχιστον ενός Σταθμού Ασυρμάτου (Σ/Α) για επικοινωνία με στοιχεία/ άτομα/ προσωπικό εκτός του οχήματος και ενός συστήματος ενδοεπικοινωνίας για την επικοινωνία μεταξύ των μελών του πληρώματος, επειδή ο θόρυβος λειτουργίας του οχήματος δεν επιτρέπει την απευθείας συνομιλία μεταξύ τους. Είναι δε χαρακτηριστικό ότι στα σύγχρονα συστήματα ενδοεπικοινωνίας έχουν ενσωματωθεί ειδικοί αλγόριθμοι αποθορυβοποίησης προκειμένου να προστατεύεται η ακοή των μελών και να βελτιώνεται η καταληπτότητα της ομιλίας και να αποφεύγονται παρανοήσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος εκτιμήσεις και χειρισμούς. Ακόμα και η πρόσβαση στον Σ/Α γίνεται διαμέσου του συστήματος αυτού.
Είναι πραγματικά τραγικό να συμβαίνουν ατυχήματα και ειδικά θανατηφόρα, όταν στη χώρα μας υπάρχουν εταιρίες που έχουν αναπτύξει τέτοιου είδους ολοκληρωμένα επικοινωνιακά συστήματα, και είναι σε χρήση από τις Ένοπλες Δυνάμεις μας, τα οποία έχουν υποπολλαπλάσιο κόστος από αυτό της κτήσης και διατήρησης ενός οπλικού συστήματος. Τα ατυχήματα αυτά θα είχαν πιθανότατα αποφευχθεί αν ο άτυχος πεζοναύτης μπορούσε να επικοινωνήσει με τα άλλα οχήματα της φάλαγγας και να ενημερώσει για το πρόβλημα που αντιμετώπιζε.
Σύμφωνα με όσα γράφτηκαν στο τύπο τις ημέρες εκείνες, η φάλαγγα των οχημάτων ήταν καθ’ οδόν για να λάβει μέρος σε άσκηση. Αλήθεια ακόμα και αν δεν συνέβαινε το ατύχημα, πως θα ήταν ασφαλής και αποτελεσματική η συμμετοχή των οχημάτων στην άσκηση χωρίς συστήματα επικοινωνίας;
Επαναφέρουμε πρόσφατη ανακοίνωση μας και τους ρωτάμε ξανά:
Η νέα ηγεσία του ΥΠΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλου, Φ.Γεννηματά και Αθ.Δαβάκη θα Δημοσιοποιήσουν το Πόρισμα για τον σκοτωμό του 20χρονου συναδέλφου Πεζοναύτη;
25 Μέρες μετά τον σκοτωμό του 20χρονου Πεζοναύτη Κρόκου, και παρά τις διαβεβαιώσεις του πρώην ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλου ότι το πόρισμα για τα αίτια της δραματικής απώλειας του θα έβγαινε άμεσα -θυμίζουμε ότι το τραγικό συμβάν σημειώθηκε την Τετάρτη 5/6/2013 και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ υποσχέθηκε ότι το πόρισμα θα δημοσιοποιούνταν την Παρασκευή 7/6/2013), από το Πεντάγωνο τίποτε δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας.
Εμείς καλούμε την νέα ηγεσία των Ενόπλων Δυνάμεων, να μην ακολουθήσει την ίδια παρελκυστική πολιτική με την προγενέστερη, να αντιληφθεί τον πόνο που προκάλεσε ο Στρατός στην οικογένεια, τους φίλους και σε όλους μας με το θάνατο του 20χρονου συναδέλφου και να απαντήσει άμεσα στα "μεγάλα γιατί".
Κυρίως όμως πρέπει να ενημερώσει η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία ποια μέτρα θα λάβει για να μην χάσουμε άλλο παλικάρι που υπηρετεί υποχρεωτικά την στρατιωτική του θητεία.
Οι υποσχέσεις του ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλου είναι "Δεσμέυσεις"-Αισχρά μας Εμπαίζουν, Αδίστακτα Δολοφονούν Φαντάρους
ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΝΕΑΡΟΥ ΠΕΖΟΝΑΥΤΗ, ΟΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΕΘΑ Π.ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΕΦΑΜΙΛΛΕΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ -SUCCES STORY!
Εντολή να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί μέσα στα επόμενα 24ωρα το πόρισμα για τα αίτια του δυστυχήματος με έναν νεκρό πεζοναύτη, έδωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Πάνος Παναγιωτόπουλος προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΓΕΕΘΑ και του ΓΕΣ. «Λόγω της σοβαρότητας του τραγικού συμβάντος που έγινε τις πρώτες πρωινές ώρες στην περιοχή του Ωρωπού, και στοίχισε τη ζωή σε ένα στρατιώτη-πεζοναύτη, εντέλλονται όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΓΕΕΘΑ και του ΓΕΣ όπως φέρουν σε πέρας το ταχύτερο δυνατό το έργο τους για τα αίτια του δυστυχήματος και να ολοκληρώσουν και παραδώσουν το σχετικό πόρισμα μέσα στα επόμενα 24ωρα», αναφέρει στην εντολή του ο κ. Παναγιωτόπουλος.
Το Πόρισμα όμως που θα δίνονταν στη δημοσιότητα την Προηγούμενη Παρασκευή, έγινε διαρροή στο μιλιταριστικό defencenet.gr και η επίσημη απάντηση των ΓΕΣ-ΓΕΕΘΑ-ΥΕΘΑ στη δύστυχη μάνα που κράυγαζε απελπισμένη "έστειλα το παιδί μου στρατιώτη και μου το έφέραν σε νεκροκρέββατο", ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Επίσης, κανένας επίσημος υπευθυνό-ανεύθυνος δεν απάντησε στις καταγγελίες μας. Θυμίζουμε, επίσης, την σχετική ανακοίνωση που εκθέτει και κένει συμμέτοχο των βαριών ευθυνών τόσο του ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλο, όσο και τον ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκο.
Καταγγελία-ΣΟΚ Ανατρέπει όλα τα δεδομένα για τον τραγικό θάνατο του 20χρονου Πεζοναύτη Κρόκου. Καλούνται ΥΕΘΑ-ΑΓΕΕΘΑ να απαντήσουν Άμεσα.
Έχουν τους ΕΠ.ΟΠ. από το 575 Τάγμα Πεζοναυτών Φρουρά στο Πεντάγωνο και σπρώχνουν στο θάνατο τον στρατιώτη, βάζοντας τον να οδηγήσει την νεκροφόρα Μ113...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΑΛΛΕΙ:
Επειδή κανείς δεν θέτει το πρόβλημα στη σωστή βάση! Γράφετε ότι ένας έφεδρος οδηγούσε μόνο γιατί; Μήπως οι ΕΠΟΠ οδηγοί ήταν από την προηγούμενη μέχρι τις 10πμ σε υπηρεσία στο ΥΕΘΑ για να το φυλάνε από τους μεθυσμένους οδηγούς της Μεσογείων; Λέω εγώ τώρα !!!!!!!! Για ψάξτε το!!!! Τους υποχρεώνει ανά δύο ή τρεις μέρες να στέλνουν μια διμοιρία ειδικών δυνάμεων από τον Οκτώβρη!Επειδή ήταν προγραμματισμένο γι΄αυτό είπαν του παιδιού ότι θα είναι οδηγός!ΨΑΞΤΕ ΤΟ!!!»
ΤΟ 575 ΤΑΓΜΑ ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ ΕΧΕΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠ.ΟΠ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ. ΓΙΑΤΙ;
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία της δημοσιογραφικής έρευνας σχετικά με το θάνατο του συναδέλφου Κρόκου που έχασε την ζωή του από ανατροπή του πανάρχαιου τεθωρακισμένου Μ113 που θα συμμετείχε στη μεγάλων διαστάσεων Άσκηση «Καταιγίδα» προκύπτουν τα εξής:
Από τα μέχρι τώρα στοιχεία της δημοσιογραφικής έρευνας σχετικά με το θάνατο του συναδέλφου Κρόκου που έχασε την ζωή του από ανατροπή του πανάρχαιου τεθωρακισμένου Μ113 που θα συμμετείχε στη μεγάλων διαστάσεων Άσκηση «Καταιγίδα» προκύπτουν τα εξής:
1. Ο συνάδελφος δεν είχε την κατάλληλη εκπαίδευση για να οδηγήσει αυτό το όχημα ηλικίας 51 χρόνων, αλλά επιπλέον είχε δηλώσει την Άρνηση του στο Λοχαγό του, οποίος τον πίεσε ασφυκτικά και τον αναγκασε να οδηγήσει το όχημα στη μοιραία διαδρομή.
Γιατί έπραξε έτσι ο Λοχαγός;
2. Ακόμη και την καλύτερη εκπαίδευση να είχαν οι στρατιώτες οδηγοί, είναι πάγια πρακτική για λόγους ασφάλειας, τα δύσχριστα αυτά Τεθωρακισμένα να τα οδηγούν Μόνιμοι με ειδικότητα οδηγού: ΕΠ.ΟΠ. και άλλοι υπαξιωματικοί.
Γιατί όμως δεν έγινε αυτό; Γιατί δεν οδήγησαν και τα 10 οχήματα της φάλαγγας ΕΠ.ΟΠ. και όλοι οι αρμόδιοι αξιωματικοί έδρασαν με αυτό τον τρόπο θέτοντας, σε θανάσιμο κίνδυνο την ζωή των στρατιωτών;
3. Η διοίκηση της μονάδας επειδή ακριβώς γνώριζε την αδυναμία του άτυχου Κρόκου να οδηγήσει το όχημα, έβαλε συνοδό του στο όχημα ένα ακόμη στρατιώτη, ο οπόιος φυσικά την κρίσιμη στιγμή δε μπόρεσε να κάνει τίποτε. Ευτυχώς για αυτόν και όλους μας, πρόλαβε να βγει από τη νεκροφόρα Μ113.
Γιατί όμως τον στρατιώτη Κρόκο δεν συνόδευσε Μόνιμος, που ίσως με την εμπειρία του, να μπορούσε να γλυτώσει το παλικάρι;
Από τα παραπάνω ερωτήματα όμως προκύπτει το εξής:
Το 575 Τάγμα Πεζοναυτών και ενώ ξεκινά για μια σημαντική άσκηση, παρουσιάζει δραματική έλλειψη όχι φαντάρων, αλλά ΕΠ.ΟΠ. και εκπαιδευμένου μόνιμου προσωπικού, τα κενά των οποίων καλύπτει πρόχειρα και ανεύθυνα η διοίκηση της μονάδας βάζοντας τον στρατιώτη Κρόκο να οδηγήσει το ερείπιο!
Αυτά τα ερωτήματα ούτε καν έχουν τεθεί και φυσικά μένουν Αναπάντητα.
Αντίθετα, από την πρώτη στιγμή όλοι μιλούν για «ανθρώπινο λάθος»-καταδικάζοντας τον νεκρό συνάδελφο- και θέτουν ζήτημα αύξησης της θητείας για να καλυφθούν τα κενά στην επάνδρωση των μονάδων, να έχουν καλύτερη εκπαίδευση οι συνάδελφοι κλπ.
ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ-ΚΩΣΤΑΡΑΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ... ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΕΜΠΡΑΚΤΑ...
Όπως όμως αποκαλύπτει η συγκεκριμένη καταγγελία, για την οποία άμεσα πρέπει να απαντήσουν ο ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλος, ο ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκος και ο ΑΓΕΣ Αθ.Τσέλιος, το πρόβλημα αφορά σε μεγάλο βαθμό την απόφαση και επιβολή λείψης των συγκεκριμένων μέτρων φρούρησης του Πενταγώνου, μετά την είσοδο των απελπισμεών εργατών στα Ναυπηγειά Σκαραμαγκά που εμπαίζει συστηματικά η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ.
Για τα τρομοκρατικά προς την κοινωνία μέτρα φρούρησης στο Πεντάγωνο, που προβλέπουν παρουσία τεθωρακισμένων στις πύλες εισόδου και μεταφορά Ειδικών Δυνάμεων από κρίσιμες μονάδες- Πεζοναύτες, 71Η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία, Ζ’ ΜΑΚ, υπήρξαν ενστάσεις από τη πρώτη στιγμή.
Κανείς όμως δεν άκουσε όσους έλεγαν ότι δε μπορείς να μετατρέπεις σε Μπράβους Κρίσιμες Μονάδες.
Να που τώρα όμως αποκαλύπτεται ότι οι πολιτικές επιλογές των ΥΕΘΑ Π.Παναγιωτόπουλου και του ΑΓΕΕΘΑ Κωσταράκου, είχαν συγκεκριμένες συνέπειες στο 575 Τάγμα Πεζοναυτών και συνέβαλαν καθοριστικά στην αφαίρεση της ζωής του.
Περιμένουμε την απάντηση της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων και φυσικά την ανάλειψη της πολιτικής ευθύνης με συγκεκριμένες πράξεις.
Ο νεκρός συνάδελφος Σ.Κρόκος και η χαροκαμένη μάνα του 20χρονου πεζοναύτη που ξεσπά: "Έστειλα το παιδί μου στρατιώτη και μου το έφεραν στο νεκροκρέββατο".
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΝ
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
diktiospartakos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου