Ο πρώτος που είχε προαισθανθεί τη χτεσινή εξέλιξη με το αίτημα άρσης της
ασυλίας και των υπόλοιπων βουλευτών της Χρυσής Αυγής ήταν η ίδια η ναζιστική
οργάνωση. Μπορεί η ηγεσία της εντός και εκτός Κορυδαλλού να φωνάζει για
«πολιτικές διώξεις», αλλά είναι αυτή που γνώριζε από πρώτο χέρι τα στοιχεία που
θα συναντούσαν στην έρευνά τους οι δικαστικές αρχές. Και αυτά τα στοιχεία είναι
που οδηγούν και τους υπόλοιπους βουλευτές της οργάνωσης στην πόρτα των
ανακριτριών.
Η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη. Είναι γεγονός ότι η πραγματική ηγεσία της
Χρυσής Αυγής συμπίπτει σε μεγάλο βαθμό με την κοινοβουλευτική της ομάδα. Ο
Αρχηγός με την παντοδυναμία που διέθετε μέχρι το 2012 είχε φροντίσει εξαρχής να
προωθήσει τα στελέχη που εμπιστευόταν στον στενό πυρήνα αυτής της ιδιότυπης
οργάνωσης που συνδυάζει την πολιτική δράση με την εγκληματική δραστηριότητα.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι στις περιφέρειες όπου ανέμενε να βγουν
βουλευτές φρόντισε οι «εκλεκτοί» του να βρίσκονται πρώτοι στη λίστα, για να μην
κινδυνέψουν από τη σταυροδότηση (π.χ. ο Κασιδιάρης στο υπόλοιπο Αττικής). Και
όπου το κόλπο δεν πέτυχε, φρόντισε ο Αρχηγός να παραιτηθεί ο εκλεγόμενος για να
προαχθεί ο εκλεκτός. Αυτό συνέβη με τον Σιώη που παραιτήθηκε υπέρ του
Ματθαιόπουλου με αντίτιμο την πρόσληψή του στη Βουλή, από όπου τέθηκε πρόσφατα
σε προσωρινή αργία.
Το νέο πρόσωπο…
Εδώ και λίγες μέρες οι χρυσαυγίτες προσπαθούν να απαλλαγούν από όσα τους
βαρύνουν. Μετά την αποτυχημένη προσπάθεια να εμφανιστούν ως νέο κόμμα με το
όνομα «Εθνική Αυγή», εμφανίζονται τώρα να διεκδικούν ένα νέο πρόσωπο μακριά από
το ναζιστικό τους παρελθόν. Σε μια ατομική κίνηση απελπισίας δύο γνωστά
«δυναμικά» στελέχη της οργάνωσης, ο βουλευτής Κωνσταντίνος Μπαρμπαρούσης και ο
υποψήφιος περιφερειάρχης Χρήστσς Ρήγας, μαζί με την υποψήφια αντιπεριφερειάρχη
για τον νομό Αχαΐας Γεωργία Κοκκότη και τον πολιτευτή Ανδρέα Νικολακόπουλο,
φωτογραφήθηκαν μπροστά στο μνημείο των Καλαβρύτων και έβγαλαν μια πρωτοφανή
ανακοίνωση: «Η Χρυσή Αυγή, κόντρα σε κάθε μορφή ολοκληρωτισμού, τίμησε
με την παρουσία των μελών της τα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας».
Μεταμορφώθηκαν, λοιπόν, σε αντιναζιστές οι χρυσαυγίτες; Συμβαίνει ακριβώς το
αντίθετο. Η πρόσφατη μετάλλαξη είναι μόνο για «δικαστική» χρήση και
ακολουθεί τη γραμμή του ίδιου του Αρχηγού που δεν δυσκολεύτηκε να απαρνηθεί τα
εθνικοσοσιαλιστικά του πιστεύω μπροστά στους ανακριτές, ενώ προς τους οπαδούς
του κραύγαζε «Ζήτω η νίκη» (Sieg Heil).
Διαθέτουμε σήμερα μια πολύ σοβαρή απόδειξη για τη μεθόδευση αυτή. Μέχρι
σήμερα η οργάνωση διέθετε έναν επίσημο ιστότοπο, αρκετές ιστοσελίδες τοπικών
πυρήνων, αλλά και ένα ιστολόγιο, στο οποίο συγκεντρώνονταν τα «ιδεολογικά
κείμενα», αυστηρά προσανατολισμένα στην αναπαραγωγή του γερμανικού
εθνικοσοσιαλισμού. Από προχτές το ιστολόγιο αυτό, το οποίο φέρει τον τίτλο
«Ιδεολογική Βιβλιοθήκη Μετώπου Γυναικών» (ideology-studies.blogspot.
com), είναι μπλοκαρισμένο. Για την ακρίβεια, αν επιχειρήσει
κάποιος μη χρυσαυγίτης να το επισκεφτεί, θα συναντήσει την επιγραφή «Η πρόσβαση
σε αυτό το ιστολόγιο επιτρέπεται μόνο σε προσκεκλημένους αναγνώστες». Με άλλα
λόγια, το ιστολόγιο απευθύνεται μόνο στους
μυημένους.
Φυσικά εμείς δεν έχουμε πρόσκληση, αλλά η «Εφ. Συν.» είχε φροντίσει εγκαίρως
να αποθηκεύσει όλο αυτό το υλικό. Και μπορούμε να
διαβεβαιώσουμε ότι η ηγεσία της οργάνωσης έχει δίκιο που το
έκρυψε. Γιατί το περιεχόμενο του εκθέτει ανεπανόρθωτα όλους τους
όψιμους «αντιναζιστές» της οργάνωσης. Πρόκειται για ένα ιστολόγιο
φανατικά προσκολλημένο στον ναζισμό, με ύμνους στον Χίτλερ, τον Γκέμπελς και τη
δράση των Ταγμάτων Εφόδου. Αρκούν μερικά παραδείγματα από τα
εκατοντάδες που έχουμε στη διάθεσή μας: • Υπάρχει ειδικό κείμενο για τη σβάστικα
ως «αιώνιο σύμβολο», όπου εξαίρεται ο ρόλος της στο χιτλερικό κίνημα: «Η
επιλογή της Σβάστικα ήταν πιθανώς μια σημαντικότατη απόφαση που ελήφθη, γιατί
χωρίς την δύναμη αυτού του αρχαίου συμβόλου, το γερμανικό έθνος δεν θα μπορούσε
πιθανώς ποτέ να έχει επιτύχει το
εξαιρετικό επίπεδο συνεκτικότητας που το έκανε ικανό να τραντάξει τον 20ό αιώνα.
Είναι μια ισχυρή κατάθεση στην έμφυτη δύναμη της Σβάστικα ότι στη Γερμανία
σήμερα παραμένει παράνομο να επιδειχθεί ή να πωληθεί αυτή η εικόνα με
οποιαδήποτε μορφή. Είναι σαν οι αρχές να αναγνωρίζουν πρώτες ότι έχει μια
παράξενη δύναμη αυτό το σύμβολο».
Τα σύμβολα…
• Ως σύμβολο της οργάνωσης αναφέρεται βέβαια ο μαίανδρος, αλλά δεν
παραλείπεται η εξήγηση ότι η τέλεια μορφή του μαιάνδρου είναι ο «διπλός
μαίανδρος, δηλαδή η σβάστικα».
• Από κοντά και η προβολή του γνωστού συμβόλου των νεοναζί, του κέλτικου
σταυρού: «Πολλές φορές το Κίνημά μας χρησιμοποιεί το σύμβολο, το οποίο είναι
γνωστό σαν κέλτικος σταυρός. Στην πραγματικότητα πρόκειται για αρχέγονο Ελληνικό
σύμβολο. [...] Το σύμβολο χρησιμοποιείται από τους Λευκούς Εθνικιστές ανά τον
κόσμο».
• Τα ίδια και
για τον χαιρετισμό: «Ο λεγόμενος ναζιστικός χαιρετισμός, είναι ο
κατεξοχήν Δωρικός χαιρετισμός προς τον Ανατέλλοντα Ηλιο».
• Για τον τρόπο ζωής των χρυσαυγιτών υποβάλλεται ως πρότυπο το δόγμα
του Dr. Walther Gross, υπευθύνου του Γραφείου Φυλετικής Πολιτικής του
NSDAP, ο οποίος λέει μεταξύ άλλων και τα εξής ανατριχιαστικά: «Το
ανερχόμενο Γερμανικό Ράιχ, απέραντα ισχυρό και προστατευμένο από το
ξίφος, τώρα και στις ερχόμενες δεκαετίες χρειάζεται οικογένειες με αμέτρητα
παιδιά απ” το καλύτερο Γερμανικό αίμα για να γεμίσουν τα κενά που
ανοίγουμε».
• Και για τις γυναίκες υπάρχει «εθνικοσοσιαλιστική» πρόβλεψη: «Κοιτώντας τη
βάση της Εθνικοσοσιαλιστικής ιδεολογίας βλέπουμε τρεις λέξεις: Καθήκον, Αίμα,
Τιμή. Η ευγονική προέρχεται από το Αίμα. [...] Η έννοια του Καθήκοντος είναι
αυτό που κάνει τον φεμινισμό απορριπτέο άνευ συζητήσεως, γιατί το πρώτιστο
Καθήκον που πράττει κάποιος για το Εθνος του είναι αυτό που έχει ορίσει η Φύση
και για τα δύο φύλα, δηλαδή η τεκνοποιία και τη σωστή διαπαιδαγώγηση των τέκνων
αυτών. Δύο οι βασικοί πυλώνες του Εθνικοσοσιαλισμού η Αξιοκρατία και η
Φύση ή μάλλον μόνο ένας η Φύση, αφού οι δύο προηγούμενοι ουσιαστικά
είναι ένας. Ούτε στο παρελθόν, ούτε στο μέλλον πρόκειται να προδοθεί η Φύση και
το Εθνος προκειμένου να εξυπηρετηθούν φεμινιστομαρξιστικά εκτρώματα».
Υπέρτατη αξία η φυλή
• Ακόμα και το λεγόμενο «μεταναστευτικό», στην πραγματικότητα είναι
δευτερεύον για τη Χρυσή Αυγή, μπροστά στον εξοντωτικό ρατσισμό: «Η Φυλή
υπέρτατη Αξία του Κινήματος μας. Αυτή καθορίζει την έννοια της
εθνικότητος. Πολιτισμός, ομογλωσσία, ομοθρησκεία δεν είναι παρά δευτερεύοντα
εποικοδομήματα, που βρίσκουν την πνευματική τους ολοκλήρωση μόνο μέσα στην
κοινότητα των ομαίμων ατόμων. Αυτή η θέση έναντι της Φυλής μάς διαφοροποιεί
καίρια από τους παντός είδους «εθνικόφρονες». Η αντίθεση μας στην
(λαθρο)μετανάστευση δεν έγκειται μόνον στις παρενέργειες που αυτή προκαλεί
(εγκληματικότης και τα συναφή). Προτεραιότητα για μας αποτελεί η αποφυγή
της φυλετικής αλλοίωσης του πληθυσμού».
• Ο πυρήνας της ιδεολογίας της Χρυσής Αυγής περιγράφεται σε εκτενές κείμενο
με τίτλο «Φυλετικός Ιδεαλισμός». Σύμφωνα μ” αυτό, «ο
Εθνικοσοσιαλισμός πιστεύει στην διαφορετικότητα των Φυλών και επιθυμεί τη
διαφύλαξή τους – ως μέγιστο θεϊκό νόμο! Και όχι την εξαφάνισή
τους μέσα από το μπαστάρδεμα (αυτή την εθελοντική γενοκτονία), το οποίο αποτελεί
πλέον και φανερά, ιδεολογική σημαία τόσο του δημοκρατικού φιλελευθερισμού, όσο
και του μαρξιστικού μπολσε-βικισμού. Ο Φυλετικός Ιδεαλισμός σημαίνει και την
ευημερία της Λαϊκής Κοινότητος».
• Ακόμα και στην οικολογία, πρότυπο για τη Χρυσή Αυγή είναι η πολιτική του
Τρίτου Ράιχ.
Φυσικά όλα αυτά
συνοδεύονται από φωτογραφίες του Χίτλερ, του Γκέμπελς, άλλων ηγετών του NSDAP,
καθώς και προπαγανδιστικές αφίσες του χιτλερικού κόμματος. Αξιοσημείωτο
το γεγονός ότι όλα αυτά δεν σβήστηκαν μια και καλή,
αλλά παραμένουν προσβάσιμα στους «μυημένους». Σημάδι ότι ακόμα και σήμερα, το
βασικό συνεκτικό στοιχείο της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής παραμένει ο φανατικός και
«εφαρμοσμένος» εθνικοσοσιαλισμός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου