Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2014

ΧΑΡΙΖΟΥΝ 6 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ, ΣΤΟΝ ΚΟΛΛΗΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ

ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΩΡΑ ΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ-ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΕΡΑΤΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ
Έτσι γίνονται οι καλές δουλειές. Από αυτούς που ωρύονται για την "εθνική άμυνα". Τους υπερπατριώτες του ΠΑΣΟΚ κΑΙ της ΝΔ, που είτε με τις μίζες, είτε "κάνοντας χάρες" ΄πάντα για το καλό της χώρας, της διασφάλισης του Ετοιμοπόλεμου και Αξιόμαχου, της εδαφικής ακεραιότητας ντε- βουτούν βαθιά το χέρι στο δημόσιο κορβανά. Και αυτοί που με έφτασαν ως εδώ συνεχίζουν...
Ξελασπώνουν για μια ακόμη φορά τον Ταβουλάρη, χαρίζοντας του 6 εκατομμύρια ευρώ και σκυλιασμένα υπερασπίζονται την ιδιωτικοποίηση των Ναυπηγείων και κάθε ιδιωτικοποίηση που πάντα βασίστηκε στη διαπλοκή του με το κράτος.
Σημερινά δημοσιεύματα κάνουν λόγο για:

   “Νερό στο κρασί της” βάζει η κυβέρνηση στο θέμα των Ναυπηγείων Ελευσίνας προσπαθώντας να δώσει μια διέξοδο στο αδιέξοδο που φαίνεται να έχει δημιουργηθεί. Σύμφωνα με πληροφορίες του Onalert η κυβέρνηση προσανατολίζεται να μην διεκδικήσει τις ρήτρες ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ που μπορεί να επιβληθούν στα Ναυπηγεία Ελευσίνας λόγω των σημαντικών καθυστερήσεων στην παράδοση της πυραυλακάτου ΡΙΤΣΟΣ και δύο ακόμη Super Vita.

Στην μέση σε κατάσταση ομηρίας βρίσκονται οι εργαζόμενοι. Απλήρωτοι εδώ και εννέα μήνες εργάζονται για να ολοκληρώσουν την πυραυλάκατο ΡΙΤΣΟΣ η οποία είναι σχεδόν έτοιμη. Το ΠΝ έχει καταστήσει σαφές προς όλους ότι το πλοίο θα παραληφθεί σύντομα “ο κόσμος να χαλάσει”. Κι αυτό αφήνει ένα υποννοούμενο ότι τα “τελειώματα” του ΡΙΤΣΟΥ μπορούν να γίνουν ακόμη και στις ναυπηγικές εγκαταστάσεις του Ναυστάθμου. Πρόβλημα υπάρχει για τις άλλες δύο πυραυλακάτους οι οποίες βρίσκονται ακόμη στα πρώτα στάδια ναυπήγησής τους.
Το παράδοξο της ιστορίας όπως και με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι ότι έχει αφεθεί το ΥΠΕΘΑ να λύσει ένα ζήτημα που αφορά και άλλα υπουργεία, όπως για παράδειγμα το Ανάπτυξης! Το ΥΠΕΘΑ είναι πελάτης των Ναυπηγείων Ελευσίνας, έχει πληρώσει ως πελάτης τις υποχρεώσεις του, δεν έχει παραλάβει τις παραγγελίες που έχει κάνει και καλείται από το πουθενά να πληρώσει ξανά! 
Παρόλα αυτά έχει πάντα στο τραπέζι την πρόταση για κατάθεση τροπολογίας με την οποία το “μοντέλο λύσης” του Σκαραμαγκά μπορεί να εφαρμοστεί και στην Ελευσίνα, προκειμένου να πάρει τις πυραυλακάτους. Μέχρι στιγμής μέρος των εργαζομένων αλλά και η διοίκηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας δεν συζητούν αυτή τη πρόταση".
Σε πρόσφατη ανακοίνωση μας με τίτλο "ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΧΡΕΩΝ ΣΕ ΤΑΒΟΥΛΑΡΗ: H ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ ΔΟΛΟΦΟΝΕΙ ΚΑΙ ΧΑΡΙΖΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ!" γράφαμε:
Η οικονομική αποτυχία όμως δεν οδηγεί όλους στην αυτοκτονία. Ιδιαίτερα όταν τα οικονομικά μεγέθη είναι μεγάλα, όταν υπάρχουν εκατοντάδες εργαζόμενοι όμηροι,  όταν οι επιχειρηματίες είναι φίλοι και πρώην πολιτικοί συνεργάτες του πρωθυπουργού. Αναφερόμαστε στην σχέση Σαμαρά-Ταβουλάρη και στην επίδειξη επιλεκτικού αμοραλισμού και πολιτικής ευελιξίας του Στουρνάρα…

Συγκεκριμένα, σε άσχετο νομοσχέδιο για την «καταπολέμηση της σεξουαλικής κακοποίησης και εκμετάλλευσης παιδιών και της παιδικής πορνογραφίας» το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης πέρασε άσχετη τροπολογία που εξαιρεί τα Ναυπηγεία Σύρου από την υποχρέωση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών που έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες και επιπλέον αναστέλλει κάθε καταδιωκτικό μέτρο εναντίον των υπευθύνων για όλες τις ναυπηγικές επιχειρήσεις (Ελευσίνας, Σκαραμαγκά, Σύρου κ.α) για οφειλές στα ασφαλιστικά ταμεία.

Το πρώτο ενδιαφέρον σημείο είναι ότι η τροπολογία έρχεται σε μία περίοδο που μικρομεσαίοι, ελεύθεροι επαγγελματίες, ακόμα και συνταξιούχοι φυλακίζονται για χρέη σε ασφαλιστικά ταμεία, τα οποία είναι σαφώς πολύ μικρότερα σε σχέση με τις τρύπες που έχουν ανοίξει και συνεχίζουν να ανοίγουν τα μεγάλα κεφάλια.

Το δεύτερο και πολύ πιο ενδιαφέρον είναι η ταυτότητα του ιδιοκτήτη των ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου! Πρόκειται για τον Νίκο Ταβουλάρη, προσωπικό φίλο και πρώην στενό συνεργάτη του Πρωθυπουργού! Και για να εξηγούμαστε, τόσο στενό που τον είχε διευθυντή στην Πολιτική Άνοιξη!

Με λίγα λόγια, η όλη ιστορία έγινε για να ξελασπώσουν τον Ταβουλάρη. Και το έκαναν μια χαρά. Άσχετα, αν το ξελάσπωμα αυτό φορτώνει το ΙΚΑ με κάποια εκατομμύρια ευρώ. Χρέη που θα πληρώσουμε και πάλι εμείς! Αυτά όμως είναι «παράπλευρες» απώλειες για τους εγγυητές της σταθερότητας που θα απαιτήσουν αναμόρφωση του ασφαλιστικού συστήματος και νέα μείωση των συντάξεων.

Ένα όμως σάιτ που αναφέρεται στα ζητήματα άμυνας φωτίζει μερικές άγνωστες πτυχές των Ναυπηγείων Ελευσίνας, ιδιοκτησίας Ταβουλάρη. Διαβάζουμε λοιπόν στο armynews.gr:
«Η αλήθεια είναι ότι αυτή η ιστορία με τα Ναυπηγεία – και με τον Σκαραμαγκά- έχει κοστίσει τρελά λεφτά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Στον Σκαραμαγκά τα αποτελέσματα είναι γνωστά. Αλλά και η Ελευσίνα αποδεικνύεται “μαύρη τρύπα”. Πριν από περίπου ένα χρόνο στις 4 Ιουνίου 2013 με άλλη τροπολογία που είχε φτιάξει ο Μπαλτάκος είχαν δοθεί 25 εκατομμύρια για “αναπροσαρμογές εργασιών”, με την υποχρέωση να παραδώσει την πέμπτη πυραυλάκατο από τις επτά που είχαν παραγγελθεί μέχρι 31.5.2014. Η πυραυλάκατος δεν έχει παραδοθεί. Και τώρα με νέα τροπολογία “σβήνουν” περίπου 7,5 εκατομμύρια ευρώ για τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυπηγείων.

Κι επειδή όπως και στην υπόθεση του Σκαραμαγκά όλοι βάζουν μπροστά τους εργαζόμενους: Μπορεί να μας πει κάποιος αν παρά τις οικονομικές ενέσεις και την βοήθεια που έχουν τα ναυπηγεία Ελευσίνας, πληρώνονται κανονικά οι εργαζόμενοι; Γιατί διαμαρτύρονται ότι από τον Ιανουάριο και μετά κάτι λίγα έναντι αραιά και που παίρνουν. Δεν ξέρουμε αν ισχύει το ίδιο και για κάποια μεγαλοστελέχη που ο μισθός τους έφθανε όπως λένε οι πληροφορίες τις 40.000 ευρώ το μήνα και κυκλοφορούσαν και εντός του ναυπηγείου με …Ferrari».

Είναι τεράστιες οι προκλήσεις του κόσμου του πλούτου, του πολιτικού τους προσωπικού των ΝΔ-ΠΑΣΟΚ που διαφυλάττει τα κέρδη τους και των καλοπληρωμένων μεγαλοδημοσιογράφων που προπαγανδίζουν επαίσχυντα τις πολιτικές που μας κάνουν δούλους και εκτινάσσουν τα κέρδη τους.

Είναι απαίτηση του κόσμου της εργασίας που αποκτά εύλογη επικαιρότητα η πληρωμή των Κλεμμένων. Η άρνηση να πληρώσουμε εμείς τα χρέη τους και τα ελλείμματα τους.
Πρέπει τώρα να αντισταθούμε. Να ξεσηκωθούμε. Να μην τους επιτρέψουμε να μας κλέψουν το παρόν και το μέλλον.

Μόνη λύση για τα Ναυπηγεία Σύρου-Ελευσίνας-Σκαραμαγκά να περάσουν στον έλεγχο του δημοσίου, να τα διαχειριστούν οι εργαζόμενοι απαλλαγμένοι από τους διαφθαρμένους κρατικούς και κυβερνητικούς συνδικαλιστές, τσιράκια των κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και των αφεντικών, προσανατολίζοντας την παραγωγή σε ειρηνικούς σκοπούς.

ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΔΙΕΘΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου