Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020

265 ΜΚ / ΤΕ του Μανταμάδου: βαρύς τραυματισμός φαντάρου που αντιμετωπίζεται Επικίνδυνα και Επιπόλαια!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ 
Την ώρα που διαδραματίζονται όλα αυτά τα δραματικά επεισόδια στα ελληνοτουρκικά σύνορα, σε στρατόπεδα της παραμεθορίου επικρατεί αδικία και άθλιες συνθήκες διαβίωσης. 
Συγκεκριμένα ένα περιστατικό που έλαβε χώρα στη Λέσβο θεωρώ πως πρέπει να ακουστεί στον έξω κόσμο. 

Καταρχάς να ξεκαθαρίσω πως δεν είμαι εγώ αυτός που θα πω αν ο στρατός κάνει καλό ή κακό. Υποκειμενική γνώμη είναι έτσι κι αλλιώς.
Εμένα προσωπικά παλεύει να με αφήσει χωρίς πόδι. 
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Κυριακή (01/03) συναγερμός. Εγώ με ιστορικό ολικής ρήξης πρόσθιου και οπίσθιου χιαστού, αλλά και ολική εξάλειψη του έσω μηνίσκου (πρόβλημα το οποίο γνώριζε ο στρατός) κλήθηκα να τρέξω μαζί με τους υπόλοιπους στη σκάλα για αναφορά. Το γόνατο έκανε ένα "κρακ" χωρίς ωστόσο να πονέσει ιδιαίτερα εκείνη τη στιγμή. Την επόμενη μέρα ο πόνος έγινε αφόρητος. 



Με τα πολλά και τα λίγα την Τετάρτη η μονάδα μου βγάζει κίνηση και με πηγαίνει στο ΣΤΕΠ της Λέσβου. Εκεί έγινε μια εξέταση ανεπαρκής κατά τη γνώμη μου, αφού δεν μου άγγιξαν καν το πόδι.
Στη συνέχεια με έστειλαν με παραπεμπτικό στο Βοστάνειο της Μυτιλήνης. Εκεί με εξετάζει ο ορθοπεδικός, βρίσκει προχωρημένη κάκωση στο γόνατο και μου γράφει ότι το πρόβλημα χρήζει αναρρωτικής άδειας.
Επιστρέφω, αλλά αναρρωτική δεν έλαβα ποτέ. Στο ΣΤΕΠ μου λένε θα κάτσεις απλά 4 μέρες στη μονάδα στο κρεβάτι.
Τότε αποφασίζω να μιλήσω σε ανώτερο στέλεχος της μονάδας.
Εκείνος μου λέει ότι για να στο είπαν στο ΣΤΕΠ κάτι ξέρουν.
Με τα πολλά και τα λίγα μου είπε ότι θα κάτσω 4 μέρες ελεύθερος υπηρεσίας και μετά θα πάρω 6 μέρες άδεια (πιθανότατα από την κανονική μου).
Όταν ανέφερα ότι δεν μπορώ να πάω τουαλέτα διότι με κατεστραμμένο γόνατο δεν μπορείς να κάνεις βαθύ κάθισμα στην τουρκική, η απάντηση που πήρα είναι "Εντάξει είναι λίγο δύσκολο το ξέρουμε".
Τα παρακάτω έλαβαν χώρα στο 265 ΜΚ / ΤΕ του Μανταμάδου.  
Υγεία και συνθήκες διαβίωσης είναι ίσως το χειρότερο πράγμα στο στρατό.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου