Κυριακή 19 Ιουλίου 2020

Και τρίτη Καταγγελία για τον ίδιο Γιατρό της Επιτροπής Απαλλαγών μεγάλου Στρατιωτικού Νοσοκομείου

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΩΝ 

ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

«Καλησπέρα. 

Θα ήθελα να κάνω μια καταγγελία όσον αφορά έναν γιατρό της επιτροπής απαλλαγών σε Στρατιωτικό Νοσοκομείον. 

Το Μάρτιο πέρασα από επιτροπή απαλλαγών για να πάρω απαλλαγή για ψυχολογικούς λόγους και είχα και γνωμάτευση από τον γιατρό μου και γνωμάτευση από γιατρό του φρουραρχείου που με είδε και με πρότεινε για απαλλαγή. 

Είδα έναν γιατρό ο οποίος δεν είναι ψυχίατρος αλλά παθολόγος.

Με ρώτησε αν έχω δίπλωμα οδήγησης. Του είπα όχι και μου απάντησε ότι αν βγάλω δίπλωμα θα μου το πάρουν λόγω της απαλλαγής. Κάτι το οποίο είναι παράνομο. 
Απορώ πως το λέει αφού είναι παράνομο σύμφωνα με τους νομούς του κράτους και την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Επίσης μου είπε ότι θα έρχομαι κάθε 3 χρονιά για επανεξέταση μέχρι τα 45 μου και ότι έχουν καταργηθεί οι μόνιμες απαλλαγές. 
Κάτι που επίσης δεν ισχύει γιατί υπάρχουν ιάσιμες απαλλαγές και μη ιάσιμες απαλλαγές. 
Εμένα το χαρτί από τον γιατρό μου λέει ότι όσο περνάει ο καιρός το πρόβλημα μου επιδεινώνεται όλο και περισσότερο. 
Μετά μου είπε ότι αν μετά από 3 χρόνια συνεχίσω και έχω πρόβλημα ότι μπορεί να υπηρετήσω σε νοσοκομείο βοηθός κάποιου γιατρού αντί για στρατιωτική θητεία.
Όλα αυτά που μου είπε με άγχωσαν πάρα πολύ και όταν έφυγα από εκεί τις πρώτες μέρες τα βραδιά δεν μπορούσα να κοιμηθώ από το άγχος και με έπιαναν κρίσεις πανικού συχνά. 
Μετά έψαξα και βρήκα ότι δεν ισχύει αυτό με το δίπλωμα κλπ.
Είναι παθολόγος και δεν έχει ιδέα τι πρόβλημα ψυχολογικό είχα....
Επίσης σε πολλά παιδιά που πάνε εκεί για αναβολή/απαλλαγή έχει φανεί πολύ εριστικός, έχει πολύ περίεργο ύφος και τους φέρεται πολύ άσχημα. 
Ευχαριστώ Πολύ» 

Εμείς ως ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ καταγγέλλουμε για τρίτη φορά την άθλια επαναλαμβανόμενη συμπεριφορά του ίδιου γιατρού και καλούμε άμεσα το ΓΕΣ να παρέμβει και να τοποθετήσει ειδικό ψυχίατρο ή τουλάχιστον να μεταθέσει τον καταγγελθέντα. 
Είναι αδιανόητο επιστήμονές που είναι επιφορτισμένοι με τη φροντίδα της υγείας και της ζωής των ασθενών να συμπεριφέρονται έτσι απέναντι σε ψυχικά νοσούντες. 
Οι συμπεριφορές αυτές είναι πέρα για πέρα παράνομες και προσβάλλουν την προσωπικότητα των εξεταζόμενων. 
Αδιαφορεί ο στρατός για την προστασία της προσωπικότητάς τους φασιστικά, θεωρώντας ότι οι ψυχικά νοσούντες χρήζουν ειρωνείας και κοροϊδίας; 
Ενδιαφέρεται για τη διαφύλαξη της ψυχικής υγείας και της ζωής τους ή τους βλέπει σαν αριθμούς που πρέπει να υπηρετήσουν για να καλύψουν τα κενά από τα χοντρά βύσματα των διεφθαρμένων και επίορκων στελεχών του που λουφάρουν και τους γιους των εφοπλιστών που απαλλάσσονται;
Έχει πέσει άραγε γραμμή να κοπούν οι απαλλαγές για λόγους ψυχικής υγείας; 
Ποιος θα πάρει τη ευθύνη σε περίπτωση που συμβεί κάποιο «ατύχημα»; 
Τι θα πουν στους γονείς; 
Είμαστε δε έτοιμοι να κλιμακώσουμε τη δράση μας ενάντια στα όσα φαίνεται ότι συμβαίνουν στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932 955437
diktiospartakos.blogspot.com
diktiospartakos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου